6 Mayıs 2017 Cumartesi

KOD ADI ARSEN LÜPEN..

                                        

Sevgili takipçilerim hepinize hayırlı bir Pazar günü geçirmenizi dilerim.
Biliyorsunuz uzun bir zamandır Pazar günleri yazdığım yazılarıma ara vermiştim.
Bugün bu arayı  mecburi  bir durumdan dolayı bozdum , bir  konudan dolayı yazmaya karar verdim…
Bazen sosyal medyada tanıştığın insanlarla daha evvelki samimi mesajlaşmalardan dolayı kelimeleri çok seçmeden yazabiliyorsun, buna alındım diye bir konu açıp söylenmeyen laf kalmıyor kimileri tarafından.
Kardeşi KART herif ne olucak diyor,diyorum içimden JEAN PAUL BELMANDO gibi adamım nerem kart,mevzuyu duyan ablası ertesi günü
                                          

 isim kullanmadan ne diyecekti kardeşim MİNNOŞ,CİCOŞMU diyecekti AHLAKSIZ HIRSIZ diyince tepemin tası çok fena attı bu yazıyı kaleme almak istedim..

KART kelimesini anlarım bir düşünce ürünüdür,AHLAKSIZ kelimesinide anlarım kendine göre zannetmiştir hani sarkıyoruz asıldık falan oda yok biz medeni insanlarız olsa davranışlarımız farklı olur ama öyle düşündü diye farzedelim.
Ama HIRSIZ dedinmi bende SİGORTA atar burda balatayı,contayı,cıvatayı yakarım bu olmadı..?

Rahmetli TATAR YAKUP derdiki, ASLANIM bu MİLLİ yapılar içinde oluşumlar var ,kendi HIRSIZLIK yapar  SİSTEMİ yönettiği için sana düşmanlık beslediğinden fısıltı gazetesi ile tüm camiaya HIRSIZ der AHLAKSIZ der,KATİL der bu şekilde senin etrafındaki insanların aklına o zaman bu tip imaj sokar aslında hepsini kendi yapıyordur ama SİSTEM yöneticisi olduğu için onu bunu suçlu gösterip etrafa seni işaretletir..))
Kendime bu konuda savunma yapmayı bile uygun bulmam bu hanfendinin malesef kendisininde böyle bir düşünce içinde olucağını sanmıyorum, herhalde HIRSIZIN birine denk geldi oda hava olsun diye bana laf söyledi hanfendininde kulağında dolgunluk yapmış.

Büyük şehirlerde hırsız çok olunca maalesef çok lüks ve sosyetesi yüksek yerlerdede KALİTELİ ve SEVİYESİ yüksek hırsızda bol oluyor..))
Buraya kadar derdimi anlattım bu hafta sonuna doğru DERT yapmıştı bende içimi döktüm size şimdi rahmetli bir büğümüzden bahsedicem istanbulda eski ATAKÖYLÜ bizim yaşayan  jenerasyonumuz ve ağbilerimiz iyi tanırdı kendisini hem herkes çok sever, ürker bazende rahmetli çok ürker sıkıntıya girerdi.

Lakabı ARSEN LÜPEN ismi kod veriyorum , istihbarat jargonuna göre İHSAN…

İhsan ağbi yaşasa şimdi yetmişlerine yaklaşmış bir insan olucaktı.
Çok kaliteli avrupayi  çokda zengin bir ailenin mensubu ağbimizdi.
Kendisi ALAİN DELON u andırır çok yakışıklı yeşil gözlü uzun boylu yapılı ve atletik sportmen bir büyüğümüzdü.
Pahalı arabalar kullanır kıyafetleri,takıları,aksessuarları hep yurt dışından gelir ve bunları kullanırdı.
Eşi hanfendi çok güzel uzun boylu bir İngiliz hanfendisi ülkesinde mankenlik yaparken İHSAN ağbiyi tanımış ve evlenmişler.
                           

İhsan ağbi tüm istanbulun yeraltı yerüstü hayatını dolaşır,yüksek meblağlı kumar oynar arkadaş çevresi çok geniş bir rahmetli büyüğümüzdü..
Diyeceksiniz ARSEN LÜPEN lakabı nerden geliyor anlatayım.
Rahmetliyi hayatta yaşarken anarsak eğer bir vukuatı yoksa ARSEN LÜPEN İHSAN diye anardı mahalleli ,eğer vukuatı varsa HIRSIZ İHSAN diye başlardı canı yanan verip veriştirmeye.
                                

Rahmetlinin paraya maraya ihtiyacı yok KLEPTOMAN ama değerli nadide bir şey olursa..))

Mesela bir arkadaşımız yeni bir ROLEX saat almış yurtdışından takmış koluna gelmiş piyizleniyoruz üstüne İHSAN ağbi gelir masaya çöker arkadaşlar ne var ne yok iyimisiniz diye takılır, sürdüğü parfüm ta 100 metre uzaktan kokusu duyulur,eğer arkadaşın kolundaki ROLEX saati beğendi fark etmişse ne güzel saat hayırlı olsun diye sorar muhabbetini yapar FRANSADA kumarhanede başına gelen bir hadiseyi ROLEX saate bağlar o arada kaliteli konyak yada viskisini içer zaten gelmeden evvel bir çift kağatlısınıda yapmıştır hadi bana eyvallah der ayrılır.
Ertesi günü ROLEX saati olan arkadaş bir gelir sormayın eve dün gece biz yattıktan sonra hırsız girmiş sadece ROLEX saatimi almış gitmiş diye ağlaşır. Şaka yapmıyorum beni tanıyorsunuz arkadaşlar arkadaşın evi bir apartmanın beşinci katında kapıdan girilmiyor dışardan balkondan..))
                             

İlk yıllarda işin sırrı  tam çözülmemiş ama sonraki yıllarda tabi herkes çözdü.
Pahalı bir HIRSIZLIK hadisesi olduğunda yine ARSEN LÜPENİN işi derdik kızan varsa a……HIRSIZ İHSANI derdi.))

Yıl 1982 senesi kulakları çınlasın oktay isminde bir arkadaşımız CHEVROLET arkası açık kasalı kamyonet almış o zamanlar DALLAS modası var herkes BABİ YUİNG ayaklarında sanki TEXSASTA petrol kuyuları var.

Oktay kardeşimin kamyonetin kasasında  topluma kapalı ve güvenlikli bir mekanda EFES PİLSEN partisi yapıyoruz cam şişe OKTAY kardeşim yenide PIONER marka cıstakalı ekolayzırlı bir teyip almış sökülebilir kasalı yine pıoner marka kolonları ile.

Tabi yabancı müzik dinliyoruz yaz günü cistaka cıstaka bir yerdende bira su gibi akıyor.

Geç saatte bir deniz kenarına gidelim birazda orda içelim dedik aracı kitledik biraları alıp gittik bir yarım saat sonra bir döndük aracın kapıyı oktay kardeşim bir açtı ne teyip var ne kolonlar..
Herkes birbirine baktı ARSEN LÜPEN bunu yapan dedi,OKTAY bastı küfürü a…..HIRSIZI dedi..

Herkes kara kara düşünüyor semptimizin AĞAR ağbisi AYI lakablı AHMET ağbi var oda restoranttan çıkmış bizi görünce hararetli ne oldu ASLANLAR dedi.
Dedik ağbi teyip gitti büyük ihtimal ARSEN LÜPEN dir.A…..hırsızı dedi.
Ben hallederim şimdi dedi oktay yürü beni götür İHSANIN evine dedi.
ARSEN LÜPEN ile AHMET ağbi yaşıt birde İHSAN çok korkar AHMET ağbiden.

Atladılar gittiler ARSEN LÜPEN in evine ATAKÖYE, yarım saat sonra bir geldiler teyp arabanın üstünde OKTAY diyor AHMET ağbi İHSAN a demiş hiç konuşma malı hemen teslim et, oda çıkartıp vermiş..))
                                      

Başladık gülmeye,bu ARSEN LÜPEN  ağbimiz ve arkadaşlarımızla daha çok anılarımız var ilerde anlatırım son bir olaya değineyim ve bunla müsaadenizi isteyeyim..
ARSEN LÜPEN ve arkadaşlarından yine rahmetli NOYAN ağbi var eski tüfek bunlar SULU ile KURUYU karıştırır öyle keyif yaparlardı.
Rahmetli Noyan ağbinin evi bahçe katı giriş daire evden çıkarken hep balkon trabzanının üstünden atlar hadi bana eyvallah der evdekilerle öyle mesajlaşıp gidermiş..

Bu insanlar gündüz kuru gece sulu hergün alemlere akan insanlar.
Bir gece yine bir büyüğümüzün evinde beşinci katta balkonda alemdeler bir yerden rakılar mezeler bir yerden KÜLAH dönüyor ve işte ne oluyorsa ondan sonra oluyor..
Rahmetlik Noyan ağbi arkadaşlar hadi bana eyvallah diyor beşinci kattaki balkonun trabzanına elini koyarak aşağıya atlıyor.
                                  

Herkes şokta aşağıya koşturuyorlar hemen bir araçla hastaneye ALLAHIN işi öldürmeyen allah öldürmüyor ama uzun yıllar acısını çekti vücudunda kırılmadık alçıya ve tel aletlere alınmadık yeri kalmadı ama sonunda kurtuldu..
En son 1996 yılının yaz ayında ANTALYA HAVALİMANINDA bir baktım ARSEN LÜPEN yine çok janti gözünde gözlükler sohbet ettik ama tedirgindi şimdi düşünüyorum onun o gün orda olması pek tesadüf gibi gelmedi bana neyse ALLAH RAHMET eylesin mekanı cennet olsun..
Bunlar  gibi ARSEN LÜPENLER kalmadı onlar numunelikti..))
                                     

ARSLAN bu kızdırmamak için tabiki ÇİÇOŞ,MİNNOŞ diyiceksiniz:)
                                            

HAYIRLI PAZARLAR DİLERİM,
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder