18 Mart 2017 Cumartesi

KIBRISTA GERİLİM STRES..

Sevgili takipçilerim hepinize yine mutlu,huzurlu,eğlenceli Pazar günü geçirmenizi dilerim..
Yazıma başlarken yine sizlere bazı konulardan bahsederek ana konumuz KIBRIS günlerime girmek istiyorum..
Arkadaşlar TÜRK DERİN DEVLET yapılanması içinde uzun yıllara yayılan sorunlu ve şahsiyet,karekter zafiyeti olan bir gurup var..
Bunlar az olsalarda malesef etki güçleri çok fazla olan KİRLİ bir yapı ama görüntü SAKIZ BEYAZI..

Bunların yazılarımdan dolayı rahatsızlıkları çok büyük ama ben bu kirli yapının nasıl KOMPLO kurarak operasyon yapıp iftira atarak çamura insanları buladıklarını ve özellikle bundaki amaç ne başkalarının özel

hayatları bu ÜST MAKAMLARDAKİ siyaset ve bürokratları neden ilgilendiriyor TARİHSEL olarak giriş yaptığımda hiç şahit olmadığınız ve duyup bilmediğiniz hadiselerle karşılaşıcaksınız ve bunlarla nerelere tırmandığımızı ve kimlerin ne olduğunu sizler düşünüceksiniz..
Amerikan yerlileri APAÇİ,SİYU,KOMANÇİ,ÇEROKİLER gibi kabile reislerinin arkasına sığınarak OK atan son zamanda arkadaşlar var

onlarıda ALLAHA EMANET ediyorum sizler ancak KEDİ,KÖPEK,ASLAN muhabbeti edebilirsiniz benim arkamdan..
1997 NİSAN KIBRIS ERCAN HAVALİMANI..

İSTANBUL HAVA YOLLARI uçağımız havalimanına iniş yaptı.Taksi yapan

uçağımız iniş apronunda durduğunda hemen arkamızdan TÜRK HAVA KUVVETLERİ VİP uçağı iniş yaptı ve alanda biraz ilerimize yanaştı..
Uçaktan inerken dikkat ettim alanda VİP uçağın etrafında yoğun hareket

var,iniş yapan yolculara baktım hemen tanıdım.
Dönemin GENEL KURMAY İKİNCİ BAŞKANI ORGENERAL ÇEVİK BİR paşa.

O yıllar ve günlerde çok stresli bir dönem geçiriyoruz aynı zamanda eşim beş aylık hamile bu sıkıntılı günlerde birkaç gün KIBRIS’a kaçarsak rahat nefes alırız diye düşünüyoruz..
Yine ERCAN havalimanından taksiye binerek her zaman kaldığımız LAPTA daki otelimize gittik..
Hemen bir kiralık araba istedim,çünkü adayı iyi gezmek için en iyi yol araba kiralamak..
Kıbrıs sonbahar ve ilkbaharda enfes olur.Güzel yurt bölgesinde o narenciye bahçelerinin ılık ve mis kokusu insanı çok rahatlatır..

Kıbrıs teşkilatından geçen bahsettiğim iki arkadaş ALİ ve METİN akşam beni LAPTA bölgesinin o dönemde ünlü bir balıkçı lokantasında buldular..
ZEKİ kardeşim hoş gelmişin dediler teşekkür ettim,RAKI BALIK yapıyoruz arkadaşlar dedi ÇEVİK paşa burda..

Biliyorum çok tesadüf uçaklarımız aynı anda indi,güldüler ağbi dedi yalnız GİRNE ORDU evini kullanmıyor MAGOSA bölgesinde SALAMİS BAY otelinde kalıyor yüksek güvenlik var etrafında.

Yakın koruma sizin ÖZEL KUVVETLER alan korumasınıda bizim KIBRIS ÖZEL HAREKAT polisi yapıyor
Normal dedim İKİNCİ BAŞKAN olarak ÖZEL KUVVETLER kendisine direk bağlı..

Ne yapıyormuş adada niçin gelmiş dedim,dediler dinlenmek istemiş tercih olarak onun için SALAMİS BAY otelini tercih etmiş doğru seçim yapmış dedim.70 li yıllarda SALAMİS BAY otelinde çok kaldım o zamandan bilirim bu aylarda çok sakin olur..(ORJİNAL RESİM ARAS SALAMİS)
Neyse daha evvel bir anımda yazmıştım ertesi günü adanın en ucu DİP KARPAZA gittim küçük tatlı bir macera olmuştu onu daha evvel bir yazımda yazmıştım orda günümüzü geçirdikten sonra ertesi günü hanıma dedim sabah ST.HİLARİON tepesine çıkalım oraları sana gezdireyim dedim..
Sabah güneşli bir havada ST.HİLARİON tepesine araçla çıktık orda kafeteryanın önüne arabayı çektim.
Kafeteryayı eski bir mücahit Kıbrıslı vatandaşımız o yıllarda işletirdi oğlu ile birlikte.

ST.HİLARİON tepesi çok stratejik tarihi bir kale ile taçlandırılmış adada önemli mevkidir..
Özellikle KIBRIS BARIŞ HAREKATI esnasında  ve ondan öncede

TMT(TÜRK MÜCAHİT TEŞKİLATI) en çok şehit verdiği  mevkilerdendir..
Bu tepenin tam karşı istikametindeki tepede benim MAMAK MUHABERE OKULUNDA askerlik görevi yaptığım HABER MERKEZ bölüğünün şehiti vardır ve naşıda orda yatmaktadır,burdan onada dua etmiş olalım mekanı cennet olsun.

ŞEHİT ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ BAYRAM GÜMÜŞ harekat başlamadan evvel KIBRIS TÜRK ALAYINA bağlı öncü kuvvet içinde bu tepede kurulmuş olan ANA VATAN ile muharebe role hattını konuşlanmış  mevziyi tutarken harekat başlamadan evvel yoğun RUM MUHAFIZ ORDUSU saldırısı ile

karşılaşınca ADA ve ANAVATAN ile iletişimi sağlayan role muhabere hattının ele geçiceğini anlayınca kendisi ile birlikte mevziyi patlayıcılar ile havaya uçurup şehadet şerbetini içmiş vatanı için şehit düşmüş bir KAHRAMANIMIZDIR..

Tepeye yavaş yavaş çıkıyoruz kalenin merdivenlerinden çıkarak en üstüne geldiğimizde artık bulutlar etrafımızdan teğet geçiyorlar o kadar yüksekteyiz kuş bakışı ADAYI seyrediyoruz muhteşem manzara…

Yavaş yavaş tekrar aşağıya indik ve kafeye gittik hanım ile birer kahve söyledik güneşli havada tente altında dinleniyoruz.
İşte o anda bir anda askeri araçlar ve koruma vasıtaları baskın yapar gibi geldiler,araçtan sayın orgeneral ÇEVİK BİR paşa indi ve kaleye doğru

yönlendiler fakat bir gurup SUBAY bize doğru geliyorlar başlarındaki muhabere ALBAY çok çıktım biz çıkmayalım diye etrafına konuşuyor,yanımıza kafeteryaya gelince ben ayağa kalktım hoşgeldiniz KOMUTANIM dedim..

Buyrun dedim yan masayı gösterdim otururken bana DERİN DERİN baktı ZEKİ  naber dedi..
Eşim oturuyor şaşırdı bende çıkartamadım dedi sen bizim o haber merkez bölüğündeki DELİ ZEKİ değilmisin ANNE ANKARAYAMI geldik VİETNAMAMI geldik diye mektup atan.
Şaşırdım düşünüyorum dedi DESTEK KITALARINDA  binbaşıydım iyi hatırla deyince o zaman hatırladım ve gülmeye başladım..
Tabi bir sevinç ve mutluluk oldu kahveler geldi sohbet ediyoruz,eşim yanımdaki komutanım çocuğumuz olucak beş aylık hamile dedim..

Albayım sordu kalenin tepesine beraber çıktınızmı evet komutanım çıktık dedim daha yeni indik, ARSLANIM senin deliliğin tescilli beş aylık hamile karısını 1000 mt yükseğe çıkartan bizden yetişmiş ASKERDİR..))
Hep beraber gülüyoruz daha alt rütbeli subaylarla beraber.Komutanım  biliyorsunuz şehitimiz var burda dedim,ZEKİ şimdi ordan geliyoruz dua ettik öyle buraya geldik dedi.

O günlerde RUSYA FEDERASYONU S-300 PMU füzelerini hazırlığını yapıyor GÜNEY KIBRIS RUM HÜKÜMETİNE teslim etmek için,bulunduğumuz yer

adanın askeri olarak en stratejik yerlerinden bu konuda ben oraya gelmeden evvel çeşitli bulunduğumuz yerdeki konumlamalara bazı elektronik hazırlıklar yapılmış,birazda ondan sohbet ettik ve müsaade

istedim KOMUTANIM dedim şimdi sizin burası birazdan kalabalıklaşır hakkınızı helal edin diyerek yanlarından ayrıldık,kendine DİKKAT ET ZEKİ yeni gelicek ARSLANI doğar doğmaz adaya getir burası MÜBAREK  yer havasını solusun,unutma dedi,EMREDERSİNİZ  KOMUTANIM dedim…

Kısa günler sayılı tatilimiz bitti,tekrar ERCAN HAVALİMANINA uçağa binmek üzere gittiğimizde şaşırdım,çok enteresan bir durum bizim uçak ile sayın ÇEVİK BİR paşamızın uçağı yakın taksi durumunda önden biz kalkış yaptık arkamızdan VİP uçak paşamız ile kalkış yaptı.
İstanbul YEŞİLKÖYE indiğimizde yine farklı bir durum baktımki PAŞAMIZ ANKARAYA iniş yapmamış YEŞİLKÖY askeri meydana aprona giriş yapıp VİP uçak beklemeye alınmış vaziyette görünce iyice şaşırdım..

Bu kafamda bir soru işareti yaptı,nedenide şahsımda çok ince günlerden geçtiğim gibi aynı zamanda ülkemizde 28 şubat hadisesi ile çok kritik günlerden geçiyor..
Tabi bu günlerde üstüme haddinden fazla saldırı gerçekleşiyor,inanın içerden dışardan nasıl bir taruz akla hayala gelmiyecek şekilde YUNAN GAVURUNA yapılıcak iş değil..

Bu taruzu yapan isimler bugünlerde önemli görevlerde bulunan insanlar o kadar dindar,muhafazakar,vatanseverlerdirki eski 111 de KEÇİ kanına

ekmek banarak yiyen sempt istihbaratçısı sabah evden çıktığında YÜREK yanına Amerikan usulü bezelye yağda yumurta yiyen arkadaşlar.

Amaç ne hep aynı TARİHSEL olarak başkalarının yaptığı işlere ve emtialara  havadan gelip ÇETE halinde konmak.

Bu istihbarat faaliyetleri operasyonel olduğu için delil bırakıcak hep bir iz bir kenara bıraktım,bu olaylar ülkemiz içinde çeşitli büyük illerimizde gelişir tur atar ben hepsini anlatıcam..
Ama şunu kimse unutmasın bu ZEKİ ARSLAN çalışacağı MİT görevlisinin bile önceden istihbaratını yapmıştır kim olduğunu hangi mason locasında nereye kayıtlı olduğunu İNGİLTERE ve İSRAİL bağlantılarını onun için zamanı geldiğinde bu yazılarıma ek olarak yazacağım ve vereceğim bilgiler ile VATANI için yaşayan MİLLETİMİZ herşeyi daha iyi anlıycak kimler kimlerle işbirliği içinde en önemlisi şahsıma

ALLAHSIZ,KİTAPSIZ,ATEİST diye bağıran o çok Müslüman görünümlü dergahlarda ve tarikatlarda akrabaları olan ŞEYH,ŞIH sahibi arkadaşların İNGİLTERE aşklarını ben size film sahnesi gibi izleticem.

Tabi ALLLAH şükür JUNİOR ARSLAN dünyaya geldi,fakat bu sıkıntılarda MİT ve beşinci kol faliyeti devamlı sabote yapıp benim yabancı bir ülke ile işlerimi bozmaya gayret sarf ediyorlar..
Bu kadar kendi kurumu ile ilişkisi olan birisine bunu yapmak AHLAKSIZLIK ve ARSIZLIKTAN başka bir şey değil..
Bunun yüzünden yanımdaki yardımcılarımdan GAYRİMÜSLÜM bir tanesini uzaklaştırdım İÇ operasyon yaparken aynı zamanda DIŞARIDA operasyon çekiyorum kendimi ayakta tutmaya çalışıyorum..
Tam o sırada KIBRISTA 5 kasım 1997 günü TOROS TATBİKATINDA kaza olarak açıklanan ALBAY VURAL BERKTAY ın şehit olması ile sonuçlanan

hadisede dönemin KKK(KARA KUVVETLERİ KOMUTANI)  sayın ORGENERAL HÜSEYİN KIVRIKOĞLU paşayı teğet geçen kurşun arkasında oturan ALBAY  BERKTAYI şehit ediyor..

Bu tatbikatta ÖZEL KUVVETLERİN  görev senaryosu RUM kesimine gelicek S-300 hava savunma bataryalarını gerektiği anda gizli bir baskınla sabote edip imha etmek..
M-16 piyade tüfeğinden çıkan mermi bu senaryo esnasında yapılan kimliği hala meçhul bir atıştan meydana geliyor..

Bu konuda çok konuşuldu halada konuşuluyor bu tatsız olay olur olmaz rahmetli Seferberlik teşkilatından Avukat ENGİN.T.K geldi,kendisi MANİSALIDIR  aslen, KIBRIS BARIŞ HAREKATINDAN evvel adada TMT bağlı BAYRAK radyosunun sipikerliğini yapmış adada TMT ve bu konuları yakın bir bilen olduğu gibi bizim derin yapılarıda çok iyi bilir..

ZEKİ dedi bu iş sıkıntılı ve kokusu çok, teknik anlamda aldığı istihbaratı banada aktardı..

Ağbi ben bir gideyim zaten bunaldım burda bir hava değişikliği olur,hemde sözüm var yavru  ARSLANIDA götüreyim..
9 kasım 1997 ERCAN HAVALİMANI..

Eşim yavru arslan ve ben araçla yine kaldığımız otele indik,akşam otelde eğlence vardı SEMA rakı ve harika lagos ile tekten eğleniyorum çünkü aslan iki aylık odada annesi ile dinleniyor..
ALİ ile Metin geldiler hoş geldin beş gittin arka masadada ÇAMLIBEL kışlasının komutanı binbaşı bir arkadaşımız varmış oda ailesi ile gelmiş tanıştırdılar ayak üstü bir hoş sohbet yaptık..

Oturduk rakı içiyoruz ne oluyor dedim,güldüler ne olucak dediler bir tane ÇAKMIŞLAR mermi adresini şaşırmış allahın işi!
Neyse dedim sabah oldu sağolsunlar otel çalışan personeli yavru arslana taze süt odaya ketıl devamlı sıcak su olsun mamasını hazırlamak kolay olsun diye hazırlamışlar.
Sonra kucağımızda biz kahvaltı yapalım diye bir indik otelin sahibi ve ANKARADAN tanıştığım bir önemli işadamı beraber kahvaltı yapıyorlar sayın (Ç.K) uzun zaman olmuştu ANKARADAKİ büyüklerimle arasında bir

huzursuzluk vardı hatırlamamış gibi selam verip yanından geçtim.Ağbisi (F.K) TMT döneminde adada BAYRAKTARLIKTA çok önemli görev yapmış merhum RAUF DENKTAŞIN yakın silah arkadaşlarından bizim ANAVATANDAKİ DERİNLERLEDE çok yakınlardır..

Yavru arslan olunca dışarıya pek çıkamıyoruz otelin çiftliğinde her türlü meyva sebze var,hergün taze ya KILIÇ BALIĞI yada LAGOS alınıyor rakı bol, yiyorum içiyorum şöminenin önünde dinlenip stres atıyorum..
Günlerimiz bitti sabahtan ERCAN HAVALİMANINA geldik gümrük muhafaza bu ne ya el kadar çocuk çıkarılırmı dışarıya dedi,güldüm amcası MÜCAHİT olucak bir şey olmaz dedim,pasaporta baktı ADINDAN belli dedi.

Muhafaza kabininden çıktı aldı arslanı kucağında sevdi, hadi gelin dedi bizi uçağın kapısına kadar getirip bıraktı,sağolsun…

Evet arkadaşlar bu yazılarımı okurken malesef çok düşünüp ve çok araştırıp yazılarımı analiz etmeniz gerekli zira hukuka gerçek anlamda ulaşmayan hadiseleri ancak bu kadar  yaşanmışlıklarla verebilirim..
Kıbrıs ile son bir anım var bu hadiselerden sonra ondan sonrası yok ama şu bir gerçektir geçtiğimiz TARİHTE 16 mart 1920 sabah beş sularında

ŞEHZADEBAŞI  karakolunu basan İNGİLİZLERİN devamı içimizde şu anda önemli stratejik yerlerde yaşıyorlar,genetiklerinde ani ve kalleş baskın yapısı olduğu için ilerde onlarında isimlerini açık ve net vererek

anılarımda yazarak sizlere sunucam..
18 MART ÇANAKKALE ZAFERİMİZ KUTLU OLSUN.....

Hepinize iyi pazarlar dilerim.

DR:)Seni sevmiyorum,İZMİRİN DAĞLARINDA ÇİÇEKLER AÇAR!))