27 Mart 2017 Pazartesi

İLAHİ İNTİKAM..

                                       

Sevgili takipçilerim hepinize iyi haftalar, mutlu bereketli, huzurlu günler ömrünüz boyunca geçirmenizi dilerim..
Bugün farklı bir konudan bahsedicem kendimden anlatıcam sizleri başka dünyalara taşımak istiyorum..
Kader dediğimiz hadise insanı bir yerden bir yere öyle bir savuruyorki insan bazen dünyayı ,tanrıyı çok farklı şekillerde düşünüyor ve kendine göre bir DUYGUSAL gelişim kazanıyor..
                                  

1982 yılında rahmetli babam İSVİÇRE de  LOZAN otelcilik yüksek okulu yöneticileri ile görüşmüştü ülkemizde okulumu bitirdiğimde ordaki OTELCİLİK yüksek okuluna gidicektim..

1983 senesinde genç yaşında babam ölünce aniden tüm yaşamım ve girdiğim tünel ,yol değişti..,
Taktiri ilahi böyle olması ALLAH tarafından gerekiyormuş diye insan düşünebilir ne kadar çok şey bilsende sonunda mecburen TANRIYA ALLAHA bağlanıyor herşey..
O tarihten bugüne kadar okuduğunuz serüvenlerle hayatımı yaşadım ve hala ağar mücadele içinde yaşıyorum..
                              

Tabi ben bu mücadeleleri verirken birileri arka planda hep oynadılar ve şu andada  aynen oynuyorlar..
Türkiyede DERİN DEVLET yapısı içinde gelişen aileler hep oyun oynar bu oyunlar bazen kanlı,bazen kirli ve şerefsizcedir..
Son geçirdiğim altı yıldada hadiseler aynen böyle devam etmekte kendilerini BÜYÜK GÜÇ gören ve ülkemizde kudreti çok yüksek olduğunu  hep düşünen bir yapı var ..
Bunlar zamana göre evrilen ve siyasi ideolojik olarak yılan gibi kabuk değiştiren bir yapılanma..
Bugünlerde artık en üst seviyede harekat tarzına ulaşmış durumda bu örgütlenme..

Tabi kendini koruyan,kollayan hakkını arayan herkesede SALVO tehdit ve gözdağı vermekle uğraşan bir sistem yapılanma..
 Ben çok duygusal bir insanım hayatta gördüğüm çok büyük kötülükler için sadece TANRI dan yardım istedim,hiç güç kullanmak için yapılanmadım hatta yanımdaki dostlarım ve arkadaşlarım hep birer birer hayattan ayrıldı ben yalnız kaldım tek TANRI ya inandım..
                                   
Bugünlerde BATILI insanlara karşı büyük ve haklı bir tepki var, yılların acıları sıkıntılarını bizlere yaşattıkları için..
Ama birde şöyle düşünmek lazım hep batılılar kötü, bizmi doğruyuz..
Hayatımda çok yakınlarımdan ve arkamda dolaşan insanlardan kötülükler gördüm.


En büyük hadiseleri GÜCE ve MADDİYATA sahip olmak istemeleriydi.
Bunların hepsinin öyle derin istihbaratını yaptım çünkü BİLGİYE ulaşırsan güce ulaşırsın ve bu ulaştığın güçle, BAHÇESİNDE KAYISI,FINDIK yerken
                                   

 devamlı insanların düşünmesini sağlarsın..
Amerikalılar kahvaltıyı çok kuvvetli yapar BEYKIN EGGS(DOMUZ PASTIRMASI YAĞDA YUMURTA) reçel,tereyağ  krousan( Fransız çörek)portakal suyu ve FRENCH CAFE(SİYAH FRANSIZ KAHVESİ) bu onları tüm gün ayakta tutabilecek kaloridedir..
                     

Sosyoloji ve pisikoloji çalışmasınıda her birinide yapman gerekli düşmanların ne düşünür hangi pisikoloji içindedir,gizli zaafları nelerdir gibi..
En çok  yaptıkları kendilerinde olmayan gücü ele geçirmek kontrol etmek, bunu engelliyecek  kişileri veya  asıl sahibini her şekilde bertaraf etmek..
Gerçek yaşanmışlıkları birkaç yıl sonra kitap şeklinde yazmayı ve bu süre zarfında sizlere yazılarımla hizmet vermeyi tekrar tahahüt ediyorum..
                                              

2008 yılının MART ayında İTALYADA GLADİO SAVCISI sayın FELLICE CASSON ülkemizin 11.CUMHURBAŞKANI sayın ABDULLAH GÜL beyefendinin davetlisi olarak ülkemize geldi..
                                 

Devlet erkanımızla görüşmeler yaparken BİLGİ ÜNİVERSİTESİNİN başını çektiği GENÇ SİVİLLER sivil toplum örgütlenmesinin davetlisi olarak bir seminer verdi bende ağır rahatsız olmama rağmen bu seminere katılarak kendisini izledim..
Komik olan yüksek derecede göğüs ağrısı çektiğim için devamlı takım elbisenin altından göğsümü tutuyorum ağrıyı dindirmek için, yüksek düzeyli güvenlik duvarından geçsekte içerdeki sivil polisler çok rahatsız devamlı beni uzaktan izliyorlar..
Sayın CASSON verdiği seminerde bir muhabirin sorusunu yanıtlarken İTALYADA soruşturmayı yürütürken İTALYAN ASKERİ İSTİHBARAT TEŞKİLATI (SİSMİ) arşivlerinde dört beş TÜRK e rastladım dedi..
Bunlar AVRUPADA çeşitli tatbikatlar yapmışlar diye açıklama yaptı..
ERGENEKON hakkındada yapılması gerekli olan konulara kendilerinin nasıl eğildiğini anlattı..

Ben sayın CASSON beyi çok keyifli bir AVRUPALI olarak gördüm gözlerimin içine baktığında ,isterimki 2008 yılından bugüne geldiğimizde TÜRKİYE  ERGENEKON ve 15 temmuz 2016 kalkışmasına kadar gelen süreç hakkında ne düşünüyor,bu çok önemli..
                               

Yıl 1989 rahmetli  eski emniyet mensubu bir arkadaşım akşam telefon etti,ZEKİ bir yakın babadan ailece tanıdığım dostumla geliyorum bir yere gidelim rakı içelim hem tanışırsınız hemde sohbet eder rakı balık yaparız.Okanın babası MET (MİLLİ EMNİYET TEŞKİLATI) çok önemli  üst rütbede görevliydi rahmetli ORHAN bey..
Geldiler son model bir mersedes İSVİÇRE plakalı araçla, arkadaşın adı KEMAL bey isminde  temiz görünümlü bir insan..
                             

Atladık gaza bastık TEŞKİLATIN eski haber elemanlarından TEKİN ağbinin mekanına rakılar balıklar geldi içiyoruz.
                    

Kemal bey 1960 lı yıllarda çocukken babası ile İSVİÇRE ye işçi ailesi olarak gitmişler artık emekli olup kesin dönüş yapmışlar..
Tanışmanız nerden okan kardeşimle dedim güldü,ağbi dedi ülkemiz 1975 yılından sonra ambargolu yıllara girince HAVA KUVVETLERİMİZİN uçaklarındaki hassas saatler gerekiyor bunları ambargodan dolayı alamayınca sıkıntı çekiyoruz.

O zaman MİT beni ve babamı buluyor,sonra kemal bey dedim sonrası ağbi bizi hiç ilgilendirmedi, nasıl oluyor bu iş dedim ilgilendirmiyor..
İsviçrede bir fabrikanın bahçesine çekiyoruz aracı sonra ertesi günü teslim alıyoruz,ailece yıllık izne geliyoruz..
                        

Gümrükten girerken olduya bir sıkıntı bu kartı gösteriyorum..
Cüzdanından çıkarttı CUMHURBAŞKANLIĞI BAŞMÜŞAVİRİ ALB.K.Ö
Kartın arkasındaki yazılı isme hertürlü ilgi ve alaka gösterilecektir..

Güldüm bayağı o yıllarda ciddi konu bende bu konuları bildiğim için arkadaşa bir sempati duydum uzun zaman bu sistem böyle devam etmiş daha bir çok konudan konuştuk.
.
O yıllarda yine İSVİÇRE  OERLİKON şirketinin lisansı altında ilk 20 mm uçaksavar toplarını arkasından 35 mm radar kitlenmeli topları ÇANKIRI da üretmeye başladık.
.
O gece ayrıldık neşeli bir şekilde aradan bir müddet sonra okan dedi hadi gel KEMAL kardeşimin yanına gidelim HAMBURG isimli kahveyi satın almış,atladık gittik bir baktım eski tanıdığım BÜLENT isminde bir arkadaş masada oturuyor çok eski tanırım beni görünce rahatsız oldu nerde
                                     

 KEMAL bey diye sordu OKAN, dedi bugün gelmiyecek ağbi,peki dedik çıktık..
Okan birkaç gün sonra geldi ZEKİ sorma dedi KEMAL kalp kırizi geçirmiş vefat etmiş defnetmişler..

İSVİÇREYE gitseydim  çok güzel olurdu hem kimbilir kimler vardır oralarda…!!

Hepinize saygılarımı sunarım,
                           

ZEKİ ARSLAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder