28 Ocak 2017 Cumartesi

KİKİ MACERALAR..

                                         

Sevgili takipçilerim hepinize mutlu bir Pazar günü geçirmeniz dileği ile yazıyorum..
İlk önce devamlı muhabbetleri  ÜÇ BEŞ KURUŞA takılmış bir GURUP ve onların garip gureba BEYİNLİ çevreleri var..
Tabi bizim bu tip insanlarla bir ilişkimiz olmadığı için ne sosyal anlamda ne maddi anlamda, bu arkadaşlara GAZ veren SEMPT İSTİHBARATÇILIĞINDAN   mesleğinin en üst makamlarına hızlı bir şekilde ulaşmış ve aslında vazifeleri ailece başkalarının maddi ve manevi
                                     

hayatlarından istifade etmek olan SÜLÜK ile KENE karışımı bir gurubun çok uzun yıllardır bana yapışmaları ve her dönemde yaptıkları gibi TERÖR ÖRGÜTLERİNİN kullandığı yöntem KADIN ve ÇOCUKLARI kendi kirli işlerine KALKAN yaparak çok çeşitli eylemlere giriştiklerini yaşayarak gördük...!!

Tabi biz ömrümüzü S…T…. CEBİMİZDEKİ kendi PARAMIZLA geçirdiğimiz için kimlerin CİA ve MI-5 safe hause(güvenli ev) rapor verip aldıklarını iyi biliriz..
Bizim Musevi cematlerinden arkadaşlarımız  kendi dostlarımız olduğu için kimin nasıl ve hangi baronlara çalıştığınıda  biliriz….
Devlet gücünü kullanarak kendine zırh yapmış arkadaşlara tavsiyem bunların gazına gelmeyin sonra İSLAM aleminde madara olursunuz,KUDÜSÜ ABD başkanı sayın DONALT TURUMP başkent olarak İSRAİL e bırakıyor sonra sizin SELEHATTİN hayalleride suya düşmesin..))
GÖLGESİ VAMPİR YARASA OLANIN SONU FİLM OLUR..))
                                

                                     

TARİH YAPAN SARI IRK VATANDAŞLAR..))
                                

Neyse arkadaşlar  yavşamış kaysısı muhabbetlerini bırakıp sizlere rahmetli KİKİ ENDER için teşekkür ederim çok okunmuş ve çok sevilmiş....

Tüm hafta yoğun ilgi aldı rahmetlik, okuyucularım sağolsunlar  çok güldüklerini bana anlattılar ve teşekkür ettiler..
Rahmetliğin anıları çok bu Pazar kısa bir anısını daha anlatayım hafta sonu neşe ile başlayalım..
Rahmetlik bazen çalışır bazen çalışmaz kafasına göre takılan bir ağbimizdi,ama gece hayatını hiç terk etmez.
Parası olmasa bile illaki bir yerden para bulur,bulamasa bile yazdırma kaydurma kuydurma o hayatı öyle devam ettirirdi..
Evden çıkar traşını olur öğleden sonra gider SULTANAHMET te semtinde bir CUMHURİYET gazetesini alır  sempt kahvesinde okur orda biraz gırgır yapar sonra çıkar bir iki bira alıp tanıdığı bir yerde veya  parkta bahçede birkaç arkadaşla içer muhabbet sohbet eder..
                            


Akşam oldumu eve tekrar döner TAKIM ELBİSELERİNİ giyer özellikle SIRASELVİLER bölgesinde ARİFİN yeri,TAKSİM SANAT EVİ,ANDON,HAYAL KAHVESİ daha bir çok yere takılır orda tek başına bir bayan bulursa ona yapışır ve tavlamaya çalışır bazen oltası rast gelir bazen boş çıkar…..
                                     

Bayanlar sorduklarında uzun ticari hayatını anlatır fabrikatör olur bazen tüccar bu tip paralı mesleklerden bahsederek kendine paralı havasını verir tabi bunu tamda gösteremeyince kısa bir müddettir işlerindeki bazı tersliklerden dolayı çok kısa geçici sıkıntı yaşadığını belirterek bağlamaya ÇİFT DÜĞÜM atar..))

Yine böyle bir akşamda ANDON barda alkol alırken tek başına yan masadaki bir bey yanındaki hanımı tokatlıyor,bizimki hemen fırlayıp adama arka cebinden cüzdanını çıkartıp POLİS DUR deyip cüzdanı açıp kapatıyor..

Hanfendiyi hırpalayan adam şöyle diyor..Senin gibi polisin A…… diyor ve masadaki cam kül tablasını suratına indiriyor KİKİ nin..
Tabi KİKİ kötü bir halde yerde kan revan içinde komada.İlk andaki durumu yerde atlatınca zor bela kalkıp TAKSİM İLK YARDIM hastanesine gidiyor yürüyerek ne oluyorsa hastane bunu almıyor ve en sonunda bir özel hastaneye gidiyor tedavisini yaptırıyor ve bir yakınını çağartıp hastanenin masraflarını ona ödetiyor..

Aradan birkaç gün geçmiş bir akşam bana geldi bir baktım ne oldu KİKİ ENDER ağbi dedim..
Hep bu dayımın yüzünden AYŞE yi bana almadı onun yüzünden berduş oldum,ZEKİ geçen gece başıma bunlar geldi çok kötüyüm..
                      

Dayısı ANKARADA çok önemli bir insan o yıllarda beraber çalışıyoruz dayısına söyleyeyim diye bana geliyor dertleniyor..
Dayısı ağbimiz bıkmıştı ah ZEKİ ablam olmasa ben bunu bir kaşık suda boğarım ablam,ablam diyordu bana çok emeği var yoksa bunu götürürler diye oda bana dert yanıyor..))
Kurban dedi,kafa göz sarılı bira söylede içeyim acılarım dinsin TAMAM  KİKİ dedim…

Telefon ettim bira getirdiler içiyoruz KİKİ anlatıyor benim gibi delikanlıya bu yapılırmı DEVLETİN hastanesi beni o durumda almadı söyleniyor ben bunun intikamını almazmıyım diye..
Geç saatler oldu bir baktım KİKİ telefon çeviriyor ,herhalde dedim bir yakınını arıyacak,telefon açıldı şöyle dedi ..
                        

Hastanenize BOMBA koyduk yarım saat içinde patlayacak KAHROLSUN EMPERYALİZİM,YAŞASIN DEVRİM diye slogan atıp DEV SOL adına yaptıklarını söyleyerek, yaptığı boş eylemi üstlendi ve ahizeyi kapadı..…
Dedim sen manyakmısın KİKİ, hala  ağbi  yapılırmı bana bu modunda.
Yürü kalk gidiyoruz yeter bu kadar b…. Çıkarttın dedim ve çıkıp ayrıldık…
Ertesi gün sabah bir gazete aldımki TAKSİM İLK YARDIM hastanesine sahte bomba ihbarı yapılmış gece tüm hastane boşaltılmış...
                                    

İçimden ulan KİKİ dedim yaktın milletin başını..
Öğleden sonra bir telefon çaldı,ahizenin öbür tarafında kısık bir sesle KİKİ gazeteleri okumuş ayılmışta,ZEKİ durum ne, dedim çok vahim emniyetten geldiler kayıtlardan bizim telefona ulaşmışlar ama ANKARA ,İSTANBUL aradım dayınada haber ettim iş kapattık dayın dediki bu son onu kurtarışım bir dahaki sefere affetmem diye söyledi dedim, MASAL YAZIYORUM huylansın diye….))
Gelebilirmiyim dedi,iyi hadi gel dedim,tamam dedi. Bir müddet sonra Allahın işi bir polis arkadaş geldi sivil ama elinde telsiz ayakta sohbet ediyoruz polis arkadaşın arkası dönük ben girişi görüyorum KİKİ bir geldi bizi gördü konuşurken bir kaçışı var tabana kuvvet polis arkadaş görmedi, KİKİ durumu anlamadı çünkü biz başka bir şeyden sohbet ediyoruz.
                              

Neyse polis arkadaş ayrıldı iki saat sonra bir telefon daha, heyecanlandığı zaman böyle seslenir KURBAN ne oluyor dedim bir şey yok işi kapatan komiser arkadaşlardan biri ile konuşuyordum,hadi sen gel dedim..
Neyse geldi KURBAN dedi sabahtan beri gittim gittim geldim, bittim ben diye düşündüm dedi.Gazetede yaptığı kötü hadisenin baş sayfada  yer aldığını görünce ödü patlamış..
Tabi yakaladık buna veriyorum gazı,veriyorum gazı dayısının ve benim başıma iş açmasın…
En sonunda kurban dedi çok stres çektim söylede soğuk bira kendime geleyim sevaptır ayakları..
İyi dedim söyledim arkası arkasına biraları içti ve şöyle dedi ben bir  KÖYE gideyim şimdi orda herkes bilir beni,bir müddet TAKSİM bölgesinden elimi ayağımı çekeyim hem yaralarım tedavi olur geçer hemde madara olduk mevzu unutulur,güldüm RAST gelsin dedim MEKANI CENNET olsun..
                                

Arkadaşlar bu mevzudan sonra şunu anlatıp haftayı bitiriyorum,1970 li yıllardan itibaren bir çok ARGO sözleri TÜRKİYE toplumuna inanın biz kazandırdık..
Doğulu ve güneydoğulu arkadaşlarım derdi ZEKİ KURBAN sen konuş biz yerlere yatıyoruz gülmekten..
Kurban derlerdi öyle bir aksanlı Türkçe konuşuyorsunki biz bu kelimeleri hiç bilmiyoruz ama bize çok komik geliyor..
Rusyada TÜRK  filolojisini başarı ile bitirmiş bir arkadaşım derdiki TÜRKÇE yi mükemmel derecede ülkemde öğrendim ZEKİ ama sen olmasaydın TÜRKÇE  lisanına böyle hakim olamazdım.A……. hepsinin derdi..))))
Neyse FELLAH HASAN ile askerlik hazırlığındayız o aralar,üstümüzde büyük bir stres var.

Fellah ile anılarımdan bazı bukleler yazmıştım,o aralan yeni açılan VOM gece kulübü var İstanbul gece alemlerini seven oraya akıyor.
Fellah ile o aralar oraya akıyoruz o günlerde,sahneyi  belirli bir saatte sayın müzik sanatçısı MELİS SÖKMEN alıyor,işte bir gece FELLAH ile kafamız iyi şarkı istiyoruz sayın MELİS SÖKMEN hanfendiden.
                           

Bir türlü okumuyor en sonunda FELLAH ayağa kalktı sanki hazret bekler gibi iki elini havaya açtı başladı bağarmaya..
SANA ALO DİYORUM MELİS,ALO DİYORUM diye bağarıyor….
Galatasaray camiası tanır FELLAHI türbünüde çoşturur,heleki türbünü manyaklaştırır bir anda arkamızda GALATASARAY camiasından gurup varmış hepsi birden başladı SANA ALO DİYORUZ MELİS ALO DİYORUZ..
                      

Bir anda bu argo kelime piyasaya girdi ve öyle aktı bugünlere geldi..
VOM gece kulübünden çıkıyoruz FELLAH bodygard lara diyor ulan buraya gelip giderken akıllı olucaksınız bize DAMINIZ yok falan demiyeceksiniz yıktırmayın burayı bize,GAZI fellah sağlam aldı..
                                   

Tüm okuyucularıma mutlu günler diliyorum..
                    

DR:) ALO DİYORUM ALO…!!
                               

                 
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder