21 Aralık 2016 Çarşamba

KALLEŞLERİ RESMEDEN SERGİLER…

                          

Sevgili takipçilerim bu yazıyı kaleme alırken çok üzülerek ve artık çok bunalmış bir şekilde sizlere yazıyorum..
                                    

Geçtiğimiz pazartesi günü SANATSAL ve İNSANİ bir etkinlikte kendisi  görevinin haricindede, mükemmel bir insan olan bildiğim RUSYA FEDERASYONU ANKARA BÜYÜKELÇİSİ merhum ANDREY KARLOV beyefendiye KAHPECE arkadan ateş edilerek hayatını kaybetmesine neden olan TERÖRİST saldırısı yüzünden hayata veda etmitir...
                           

Merhumun TOPRAĞI BOL OLSUN MEKANI CENNET.Ailesine ve dost ve müttefikimiz olan RUSYA FEDERASYONU DEVLETİNE ve MİLLETİNE baş sağlığı dilerim.
                       

Şerefli bir MİLLET olan TÜRK MİLLETİ adına ülkemde böyle bir olay gerçekleştiği için özür dilerim.
Bugünki MİT müsteşarımız ve benden en az on üç,  on dört yaş büyük olan MİT müsteşar yardımcıları ve diğer kurumlarda görev alan MİT yetkililerinden sahada çok daha fazla deneyimi olan ve konulara çok eski tarihlerden itibaren vakıf olan bir insanım..
1971 yılında yine kalleşçe bir pusuya düşürülerek ve eziyet edilerek öldürülen TOPRAĞI BOL OLSUN İSRAİL DEVLETİNİN istanbul BAŞ KONSOLOSU EFRAİL ELROM olayı ülkemizde yabancı diplomasiye karşı ilk kanlı eylem, merhum KARLOV beyefendiye yapılan elim terör saldırısıda ikinci kanlı eylemdir..

Tekrar bu kanlı eylemleri yapan kullanışlı TAŞORON ideolojisi ne olursa olsun ve bunları kullanan İÇ ve DIŞ DERİN yapıları esefle kınıyorum…
SSCB ve devamı RUSYA FEDERASYONU devletine özellikle ülkemizde yapılan gösteri,nümayiş,eylem ve bunları organize eden DERİN yapıları 1979 yılındaki SSCB AFGANİSTANA giriş yaptığı tarihten itibaren geri plandan izlediğim gibi bu organizasyonları uluslararası ölçekte destekleyen İSTİHBARAT servislerini ve onlarla ilintili olan hıristiyan ve islami camialarıda devamlı istihbar etme şansını çok geniş ölçekli yakalamışım.

Sovyetlerin AFGANİSTANA girdiği gün MAO yanlısı  AYDINLIK gurubunun İstanbul başkonsolosluğu önündeki İŞGALCİ SOVYETLER 
                           

AFGANİSTANDAN defol NE AMERİKA NE RUSYA BAĞIMSIZ TÜRKİYE sloganları arasından gösterici bir ANARŞİSTİN olaya müdahale eden jandarma komando askerini bacağından vurması, ikinci komando askerinin G3-A3 piyade tüfeği ile silahlı eylem yapan ANARŞİSTİ kafasından vurarak öldürdüğü tarihten beri 

                             

SOLCUSU,SAĞCISI,KAFKASYALI RADİKAL İSLAMCISINA kadar geriden ve küresel dünyadan  tüm bu olayları canlı ve yaşayarak istihbar ederek bugünlere geldik..
Niye bunları anlattım çünkü şu anda soruşturma aşamasında olan bu menfur cinayet için hiçbir yorumda bulunmayacağım.
Soruşturmanın selameti açısından.
Bir anımı anlatayım ve yazımı bitireyim.
1995 yılı başı bir istihbarat aldım KAFKASYALI guruplar RUSYA FEDERASYONU İstanbul başkonsolosluğuna MOLOTOF KOKTEYLERİ ile eylem yapıcaklar..

O dönemde kurumlar arasında ülkemizde çekişme var emniyetten arkadaşlarla aramız açık KURUMADA bu bilgiyi verdim ama KURUMUN hiyerarşik yapısında KAFKASYALI ve BOŞNAK çok olduğu için bu tip konuları bazen atlayabiliyorlar bilgi tam işlem görmüyor..
Kemal isminde (orijinal isim) ankara mali şubeden gelmiş hassas bölgelere bir arkadaş var BAŞ POLİS, fakat çok deneyimli ve dürüst.
Zaten dürüstlüğünden hassasa vermişler sağlan nöbet tutar görev yapar diye…))
Sohbeti güzel votka,viski seviyor.Bir şişe viski aldım gece geç saatte yanına gittim,sevindi nöbette yalnız.
Açtık fındık fıstık içiyoruz dedim KEMAL ağbi biliyorsun seninkilerle papazım şimdi ben bu MALATYALI RAMAZANA ve ekip amirlerine desem üç gün sonra ÇEÇENLER Molotof kokteyleri ile eylem yapıcak bana inanmazlar..
Sen bu istihbaratı ver  inandırıcı olursun.Merak etme sabah direk gider HASSAS BÖLGELER müdürümüze bildiririm tepeden onlar İSTİHBARAT şube ile görüşür.
İstihbarat şube ertesi günü işlem yapmış konsolosluğun önündeki İKİ RAMAZAN biri DİYARBAKIRLI diğeri MALATYALI o gün öğlen saatlerinde biri telsizi alarak yemeğe gidiyor Malatyalı ramazan tek  kalmış,aniden ÇEÇEN KAFKAS eylemciler numaişle geldikten sonra ara sokaktan çıkan beş altı tane Kafkas kökenli KAR MASKELİ eylemci Molotof kokteyleri ile saldırdılar.

Kahraman MİLLETİM nasıl öyle dağaldı anlam veremedim sanki SIKIYÖNETİM ilan edilmiş.

On saniye evvel adım atıcak alan yokken millet sanki ışınlandı.
Ramazan polis hemen silahına davrandı ve havaya ateş ederek eylemcileri kovaladı ben yerden attıkları bildiriyi alıp hemen cep telefonundan KURUMU aradım,onlarda ANKARA merkezi.
                        

Ertesi günü ANKARA müsteşarlık bu kadar hızlı olay yerinden haber alındığı için teşekkür etmişler.
Diğer telsizli ramazan polis lokantadan yemeği bırakarak koşarak geldi telsizle destek istediler takviye kuvvetler olay yerine anında aktı.
Sırrı aslında eylemi yapan guruptaki KAR MASKELİ kişilerden biri bana istihbarat sağlıyan arkadaştı buda benim şahsi ilişkilerimdendir KURUMSAL değil…?))
Dönemin RUSYA FEDERASYONU başkonsolosu İSTANBUL VALİMİZİ arayarak iki polis memurunun gösterdiği kahramanlık üstüne teşekkür etti.
Sayın VALİMİZDE onları taktir belgesi ve maaş ikramiyesi ile ödüllendirdi.
Arkasından bölge amirini alarak bana geldiler meğerse KEMAL bey onlarada söylemiş onlar kulak asmamış yav bizi burda huylandırmak tedirgin etmek için yapıyorlar, demişler kulak asmayın..
Ramazan polis MALATYALI KARDAŞ dedi amirinin yanında vallahi dedi günahını aldım özür dilerim sarıldı öptü beni…!!
                                 

Bildiğim herkes bu konuda hayatta,insanlık,dostluk,güven,itimatın ırkı, dini,mezhebi,milleti olmaz….!!
Tekrar RUSYA FEDERASYONU DEVLETİNE ve onun ŞEREFLİ MİLLETİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLERİM..
ALLAHIN,TANRININ İZNİ İLE BAŞARICAZ!!
                       

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder