31 Aralık 2016 Cumartesi

BENDE ÖZLEDİM BENDE…

             

Sevgili takipçilerim bu Pazar 2017 senesinin ilk gününe rast geliyor.
Hepinizin yeni yılını kutlar,2017 yılının mutluluk,refah,bolluk,huzur içinde geçmesini şimdiden sizlerin adına temenni ederim..
Umarım 2016 yı 2017 yılına bugüne bağlayan geceyi eğlenceli ve mutlu geçirmişinizdir..
Ben hiç bu tip özel günleri sevmem,biz TATLI  olduğumuz için bize hergün özel, onun için çocukluğumdan beri toplu kutlanan hiçbir özel gün ve bayramları sevmem..))
Sizi eski anılarıma götüreyim ve eskinin nasıl hayatımızda ve kaderimizde bazı roller oynadığını sizlere göstereyim bugünlerede atıfta bulunalım zira uzaktayım dört bin kilometre ama ANTENLER çalışıyor haber alıyorum….
                                                

Birincisi ne kadar ZEKİ olsanda yaş mefrumu çok önemli,eğer birisi sana bilgiyi toptan aktarmazsa senin gerçeği bulman ne kadar çok şey bilsende zaman ve hayatında yaşadığın olumlu olumsuz hatalarınla ancak ilerki yaşlarında tecrübe edinerek  konuları öğreniyorsun..
Büyüklerim derdiki ZEKİ biz kırkımızda işe uyandık sen otuzunda dediler, ama gerçekleri bulmak tam manası ile yine GİZEMLİ ve KADİM bilgilere kırklı yaşlarda ancak erişip öğrenebiliyorsun..
Oda inanın akıl almaz bir performans ,mücadele,azim,çalışma ve cesaret ile ortaya çıkıyor..
Şimdi ANKARA ilimizde önemli mevkilerde GÜÇLERİNİN BİR KISMI YARISI YERİN ALTINDA olan muhterem büyüklerimiz var..
                                         

Demişlerki DOĞDUĞU SEMPTE eski bir tek arkadaşı selam vermez..
Eyvallah selam ALLAHIN selamı isteyen verir istemiyen vermez..
Yalnız semptime ben kundakta geldim içlerinden ayrılmamda otuz yıl oldu işti güçtü hayat yarışı ve maratonuydu..

Burdan o mevkileri işgal eden muhterem beyefendilere soruyorum  benim kundakla geldiğim sempte sizler belirli mevkilere geldikten sonra ancak intizap ettikten sonra geldiniz,oda önemli değil..
Biz 111 nolu birader evine resmi kayıt olduktan sonra sempteki TENİS KORTLARINA ilk TIGER veleybol ayakkabısı ve siyah naylon çorap ile gelen muhterem büyüklerimizide biliyoruz…
Siz o sempte tüm beni tanıyanlara ve kalanlara sorucaksınız bu ZEKİ ARSLAN,ARAS DAĞLI,A.T doğduktan sonra sizlerin arasından ayrılana kadar SEMPTE bir kimsenin,namusuna,ırzına,malına,canına kast etmişmi,bir kişinin arkasından herhangi bir kalleşlik yapmışmı.
Ben hayatım boyunca kendi ekmeğimde kendi soframda kendi işimde gücümde oldum..
Allaha çok şükür kimsenin ANASININ BABASININ kapısını çalıp şerefsizlik yapmadım,tehdit,şantaj gibi adice işlerle uğraşmadım,kimseye sahte ihbar verip konuma komşuma tuzak hazırlamadım…
SELAM vermeyen YİĞİTLERE,HEMŞİRELERE ve AĞA BABALARINA burdan ben selam ederim varsa delikanlı hakkımda konuşacak çıksın konuşsun..
Tamammı ANKARA daki  gücünün  yarısı yerin altında KUDÜSTE olan arkadaşlar ben ispat eder konuşurum  bozarım delikanlıyı?
                                               

Arkadaşlar bu faslı geçtikten sonra aslında DERİN TARİHSEL komplolar ve kindarlıklar nasıl eskiden geliyor ve SENERYONUN ilk başlangıç noktaları ne hayatımızda yazıcam,bilinsin bende ne abartma,ne eksiltme sadece insan hayatına saygı ve hürmet var bazen isimleri kodluyoruz yada kısaltıyoruz dostlarımızı ve arkadaşlarımızı rencide edicek herşeyden sakınıyorum..
1982,,1983 yılbaşı gecesi o gece arkadaşlarla bir yerde takıldık içki içtik çıktık arabada viski içiyoruz nadir olan bir hadise gece kar yağdı..
Keyfim yok babam evde hasta her şeyi içime atıyorum babam umulmadık zamanda aniden rahatsızlandı,çok üzüntülüyüm..
Arkadaşlarla içiyoruz ama içim kan ağlıyor ama napıcan çaktırmıyorsun hani arada ağlamıyorda değilim gözümden yaş geliyor biraz içki fazla kaçınca..

Neyse o geceyi karlar altında arabada geçirdik ikiye kadar ondan sonra sıkıyönetim var evlere dağaldık..
Başımıza ne geldiyse İLK KAN SİLVESTER  STOLEN dan geldi.(RAMBO-1)..
O dönem bu film çıktı bizde bunu iki defa HARP OKULU sinemasında seyrettik oldu herkes RAMBO a……..!!

Yılbaşından birkaç gün sonra bizim ALMANYADAN ithal olarak gelmiş bir arkadaşımız var ailesi o yıllarda ALMANYADA yaşıyor..
Yakın KANKA olduk bizim guruba dahil evi viski dolu..Baştan evin viski dolu olduğunu söylüyorum uyanın diye..
Kanka bir geldi sağ göz RAYBAN(MORARMIŞ) ne oldu oğlum dedik..
Ağbi dedi bir misafirim vardı almanyadan akraba evde içtik, içki bitti eee annemde içki dolabını kitlemiş eeee arkadaşa dedim gel ÇINAR OTELİ ne gidelim ordan bir şişe viski alalım atladık otele gittik..
Sonra bilader,kafamız ağbi biraz güzeldi dedilerki SERVİS BARI kapattık satış yapamıyoruz veremeyiz..
Bende arıza yaptım münakaşa ettik sonra ağbi, kavga çıktı bize çöktüler bizi dövdüler..

Bende otelde yeni stajımı yaptım tüm personeli tanırım zaten arkadaşlarımızda tanır birkaçı sonradan olaylara dahil olan arkadaşlarımızın babasıda çeşitli otelin depertmanlarında müdürlük yaptı otelin sahiplerini falanda tanıyoruz hepimiz aynı semptin insanıyız..
O arada KANKA yı dinlerken şarap sarı leblebiyide bir yerden çekiyoruz..
BAMBAM var arkadaşımız çok kuvvetli dedi ZEKİ yarın gece CUMA okul yok  ertesi günü bana sende gel akşam geç bir gidelim görüşelim ne dalgaymış bunlar..
Tamam BAMBAM kardeşim dedim.Cuma akşamı evden çıktım arabaya bindim OCAK ayı başı birkaç gün evvel kar yağdığı halde çok güzel bir bahar havası var şaşırır insan beyaz bir tişört siyah bir deri mont giydim ince rahat oluyor..))
Arabada toplandık KANKA evden iki şişe viski kapmış gelmiş ekip halinde içmeye başladık sonrada olay yerine doğru yol aldık..
Otele geldik içeri girdik kim aslanım sana vurdu ağbi bunlar birde DOORMEN ZEKERİYA ağbi..
Dedim Hayrettin ağbi bizim elemanı niye dövdünüz yav, bize terbiyesizlik yaptı küfür etti dedim ağbi semptin çocuğu ayıp değilmi beş kişi bir delikanlıya dalıyorsunuz..

Orda bir münakaşa çıktı bizim BAMBAM sinirsel rahatsızdır Zekeriya ağbiye büyüğümüzde bir çaktı arbede savaşa döndü tabi biz bunları ilk anda nakavt ettik ama baktık otel  personeline içerden takviye geliyor arabaya atladık bastık gaza ilerledik..
Arabada giderken bize iş koyanı böyle yamulturuz,akıllı olucan semptin çocuğuna iş koymuycan diye söylenirken, ver bir çekim şişeden KANKA mealiyle gidiyoruz..

Tesise inelim taverna var bu gece CAN OKAN babanın, YERİN YARISI arkadaşlarımız ve ağbilerimiz orda alemdeler onlara takılalım..
KANKA-2 var (adaş isim) yalnız dedik içerde kimseye hadise yaptığımızı söylemeyin herkesin kafası güzel işi büyütürler huzur kaçar tamam diye anlaştık.İyiki anlaştık a…….))
İçeri bir girdik ALLAH UZUN ÖMÜR VERSİN piyanist şantörlüğün duayyen ismi  ağbimiz CAN OKAN yaptığı jestleri ömrümce unutmam beni bir gün ALAGEYİK kuruçeşmede bir onurlandırdı ambiyans yaptı yanımdaki bayan baygınlığı orda geçiriyordu..))

İçeri girdik CAN ağbi okuyor o günün HİT parçası BENDE ÖZLEDİM BENDE sayın FERDİ TAYFUR beyefendinin..

Tabi ağaların masaya çöktük, çocuklar nasılsınız on numarayız başta ŞAHAN BABA ekip başı neyse düzen kuruldu masada söylemiycektikya olayı, KANKA-2 ŞAHAN baba bize yanlış yapılırmı gittik OTELİ bastık a….k… ortalığın,bambam ben birbirimize bakıyoruz eyvah dedik şimdi yandık..!))

Ümmeti MUHAMMET bittiğimiz gündür….))
                         

Ne yanlışmı hemde otelde bizim mekanda.masada KANARKAN var onunda babası otelde müdürlük yaptı yıllarca..
Kalk,kalk,kalkın hep beraber gidiyoruz,biz bambamla ağbi gerek yok falan, yok bu alemde bizim bulunduğumuz yerde kimse semptin çocuğuna iş koyamaz yürüyün gidiyoruz..
Arkadaş arabalara bindik düğün konvoyu gibi gidiyoruz..
Otelin önüne park ettik araçları.Bir çıktık otuz kişi girdik otele kim ulan bize burda iş koyuyor arkadaş meğerse otel personelide alarmdaymış sopa,şişe bir arbede kuran çarpsın diyorum sanki DUMLUPINAR MEYDAN MUHAREBESİ..

Dev camlar koltuklar sandalyeler şişeler havada uçuşuyor işte o arbede esnasında bir arkadaş havaya ateş etti davranmayın yakarım lan diye tabi bizim KANARKAN adama bir vurdu adam dağaldı FOK FERİT(isim kod lakap orijinal) 14 lü browning silahı aldı beline koydu..
Hadise dahada büyüdü en sonunda  POLİS teşkilatı geldi ama onlarında gücü yetişmiyor kavgayı önlemeyi..

Oteldeki TURİSTLER camlardan bağarıyor HELP,HELP (yardım istiyorlar) işte o anda bir CEMSE asker geldi başladılar araçtan atlamaya işte ne olduysa birde burda oldu.
Rambo TURAN öğrenmiş tavernada SEFERE çıktığımızı arkamızdan yetişmek için JİLET HÜSNÜ kayınbiraderi SOKRAT SALİM(isim kod) alarak araçla bize doğru intikal etmişler destek için tam otelin önüne geldiğinde CEMSEDEN atlayan asker son sürat gelen RAMBO TURANIN aracının önüne atlayınca bir büyük felaket daha, RAMBO askere çarpmış durum feci askerin bacağı olay yerinde kırılmış..
 Bir anda gelen TSK takviye güçleri ile herkes yakalandı fakat devamlı G-3 tüfekleri ile havaya ateş ediliyor ağar silah atışı var bambam benim arabayı çalıştıramayınca araçtan atladım ve sürünerek altından kaçmaya muaffak oldum..

Ama diğer herkes yakalandı,ben yardım almak için bambamın babasına gidiyordum onların evin önünde bir baktım hadiseye bulaşmamış LAKABI TİLKİ olan bir arkadaşımız kamyoneti ile geldi yanında DENİZLİLİ İSMAİL ağbi 1. Şube polisi.(SİYASİ ŞUBE)..
Dedim İsmail ağbi durum ne, dedi ZEKİ yandınız hayırdır ağbi otel personelinden yaralı arkadaş çok onu bırak benim 1.şubeden nöbetçi arkadaşı dövmüşünüz ağar yaralı, askerin bacağı kırık  ağar yaralı dedim ağbi o silah çeken polismiydi aynen dedi tabancasıda kayıp..))
Peki sağol İsmail ağbi tilki görüşürüz kardeş dedim allaha emanet olun,hakkınızı helal edin.
İsmail ağbi dedi nereye, gidiyorum kaçıyorum.Manyakmısın oğlum dedi.İçimden dedim eve gidemem babam ile işimiz var yakalanırsam bu ihaleden zaten bizim DEVLET ile işimiz büyük ,aklıma ilk gelen hududtan kaçar  yunanistana iltica ederim..
İsmail ağbi olmaz dedi merak etme sana dokundurtmam yürü götüreyim seni dedi..
Ağbi dedim büyük iş alırız bu hadiseden biz, daha ülkede sivil siyasi oterite yok KENAN PAŞA hükümdar duman ederler bizi..
Yok ben sana dokundurmuycam

Peki dedim bindik TİLKİNİN kamyonete gidiyoruz..Şimdiki İstanbul emniyet müdürümüzün lojmanı o dönemde karakol..
Büyük bir bahçenin içinde tarihi bir büyük köşk.Bahçede iğne atsan yer yok tüm halk toplandığı gibi basında orda ama fotoğraf ve bilgi almalarına müsade edilmiyor..
İçeri bir girdim elinde bir soba demiri binbaşı ve emniyet amiri..
Geç dedi demirle seni bekliyorduk dedi dövdüğünüz otel personeli birde senin arkadaşınmış hepsi.

Allahtan orda bana demirle vurmadı nasıl oldu cılız gördü beni arkadaşlara bir kavuştumki en sonunda onların halinden işimiz harap dedim..
Binbaşı merkez komutanı alayına demirle girmiş aramızda olmayan bir kişi daha var oda polisi komaya sokan KANARKAN..
                            

Polisler bazı arkadaşlara çok kinlenmişler senmi vurdun diye bambamı bir odaya çağardılar sonra içerden bir sesler gelmeye başladı bir baktıkki bambam bir polisi almış duvara sıkıştırmış vurdukça vuruyor öbür polis zor kurtarmış kendini yardım almak için kapıdan fırlamış tabi takviye alan polis arkadaşlar bambama jop,iskemle ve sopalarla girerek ancak teskin edebildiler..

Ondan sonra hırslarını alamayınca toplu halde bize sopa ve iskemlelerle vuruyorlar halimiz harap…
O arada rahmetli şimdi JİLET HÜSNÜ, amirim binbaşım benim olayla ilgim yok ben KOÇ holdingte mali müşavirim astımım var dedi ve bayıldı..
Limon getirin kolonya falan ama hüsnü ağbi uyanmıyor aynen devam baygınlığa, bunu götürün evine dediler HÜSNÜ ağbi ile burnuna limon tutan GÜRSEL ağbi ikisi paçayı yırttı ilerlediler…
Sabaha kadar ayakta bekledik saatler geçtikçe olayın vahameti artıyor.Görenlerden haber geliyor otelin,lobi,recepsiyon ve giriş bölümü harabe halindeymiş..))


Sabaha karşı bizi bodrumda bir nezarete koydular,ve işte ikinci felaket nezaretin camı yok soğuk direk içeri geliyor ve kar yağıyor ve biz birgün evvel hava günlük güneşlik diye tişort ve ince montla çıkmıştık….
Nezaret o kadar dar on kişiden biraz fazlayız,hareket edicek yer yok sıkış sıkışız donuyoruz ve zıplayıp hareket bile edemiyoruz..
Yemek,su hiçbir şey yok..
 Karakolun  bir KURT köpeği var,polisler gibi alışmış arada bir geliyor bize bakıyor tekrar yerine dönüyor..

Yirmi dört saat orda kaldık tekrar yukarı çıktığımızda emniyet amiri dedi bu polis memuru ADİL ATALAY ı ilk vurup döven KANARKANI bulup bize getireceksiniz yoksa sizi yeniden aşağıya indiririm..
Şahan baba dedi ZEKİ git bunu yakala getir yoksa biz burda donar ölürüz.
Tamam ağbi dedim,bir sivil memur atladık KANARKANIN eve gittik alt kata indik annesi babası yok evladım KANARKAN antalyada dedi.
Ama anladık bodrumda ardiyeye saklanmış,orda yakaladık..
Bana diyor ulan adi ZEKİ beni ne yakalatıyorsun dedim KARAKOLDA çocuklara ve ŞAHAN babaya anlatırsın..
Karakola geldik bu sefer KANARKAN hepimize ekşiyor ispiyoncu i.. beni ne kusuyorsunuz..
Bu sefer aramızda münakaşa en sonunda zabıtlar tutuldu bizi ikinci şubeye sevk ettiler..
Hiç unutmuyorum PAZAR günü şubede üst katlarda bir yerdeyiz meşhur merhum AHMET ATEŞLİ emniyet amiri üstünde krem rengi açık takım elbiseleri bizde önünde duvara dayalı ayaktayız..
Dedi çocuklar inanın herkes istanbulda sizden bahsediyor,meşhur oldunuz biliyormusunuz..
Bakalım ne yazıyor zabıtta dedi hızlı okuyor vallahi on numara iş yapmışınız oteli dağıtmakla aslansınız geçen gittiydik bize surat yaptılardı,iyi olmuş ineklere dedi..
Sevindik sonra AHA dedi bu olmadı polis memuruna darp askeri ağar yaralamak teröristmisiniz lan siz şerefsizler ARPANIZMI BOL GELDİ O….Ç   ….))                           

Ne iş yapıyorsun lan sen diye FOK FERİT ağbiye sordu..
Cevap:SUTOPÇUYUM amirim, öyle meslekmi olur lan a… başladı girmeye arkadan sıra ile hepimize bana sordu dedim öğrenciyim aynen banada bam güm,desek sanki HOLDİNG sahibiyiz girmiyecek..))
Neyse babanın dayağını atlattık en üst kata çıkarttılar,orda alan geniş memur arkadaşlar çok ellerinde tahta sandalyeler ikili bağlıyız kelepçe ile herbirimiz birimize, ortada vuruyorlar..
O arada bana sicil kaydı açarlarken ben RAMBO-1 de seyrettiğim gibi parmağımı basmayınca bana iki polis nefesimi kesene kadar girdiler..
                             

Bastıktan sonra yediğim dayağın etkisi ile mürekkepli elimi suratıma götürünce tabi ARAP çocuğu gibi olmuşuz..
                         

Bu arada şunuda söyleyeyim kimse yanlış anlamasın arkadaşlarımız arasında benle kelepçeli olan BAMBAMIN  amcası o günlerde MİT müsteşarlığında önemli bir daire başkanı.
Kayserili ŞAHAN ve ŞEVKET in öz dayıları oda MİT müsteşarlığı ankarada üst görevde,birkaç arkadaşımızın babasıda TEŞKİLATIN elemanı..))
Ama ne arayan var ne soran anca siz bittiniz modu ve dayak..
Alın bunları AMELİYATA dediler, işte dedi ŞAHAN baba şimdi bittik..
Sırayla bekliyoruz bir polis gelsene sen buraya dedi ŞAHAN BABA ya..
Şahan baba gitti ama bitti bekliyoruz içerde babayı öttürürler..
Bir baktım baba gülerek geldi.Baba dedik ne oldu?
Dedi oğlum GÜNEŞ ÖZGE albay aramış,ATİLLANIN babası bizi şimdi tekrar karakola yolluyacaklar işi orda çözücez..
Güneş albay havacı o dönem 1.ordu istihbarat şube müdürü çok iyi bir büyüğümüzdü rahmetli arkadaşımızın babası,güzel alkol alırdı.
Bizi tekrar karakola yollarken 2.şube polisleri o ALBAY ağbinize söyleyin ayıp etti herkesin bir ailesi çoluğu çocuğu var A..K küfür etti hiç yakışmadı dediler..

Meğerse rahmetli Pazar günü masayı kurmuş öğlen demleniyormuş ATİLLA durumu öğrenince babaya söylüyor babada alkollü kafa ile devir zaten askerin devri telefonu açıp ana,bacı,avrat gidiyor..))
Bizde halmi kaldı bitmişiz açlıktan ölüyoruz iki gündür tuvaletin lavabosundan su içiyoruz lokma gırtlağımıza bir şey girmedi..
Tabi hayatın güzel yanlarıda var polis münübüsü ile bir karakola girdikki bir sevgi seli kız arkadaşlarımız börek yapan,dolma saran tepsi tepsi getirmişler RAMİ ağbi ile ŞEVKİ ağbi bir lokantadan sıcak çorba yollamışlar yemekle  ile birlikte,  müsade ettiler karnımıza sıcak bir şey girdi,tabi işte insanın ilk aşkıda burda pekişiyor börek mörek..))
                                     

Karnımız doydu kazak mazak montta takviye gelince biraz ısındık..
Yalnız bu lavuk KANARKAN hala bana ve ŞAHAN baba ile ŞEVKETE çemkiriyor ispiyoncular diye..
Fok ferit ağbi çıkışıyor devletin polis memuruna öyle vurulurmu diye söyleniyor,kanarkan  ben ne bileyim diyor onun polis olduğunu, ulan AYI diyor sen niye adamın tabancasını aldın hayda birde kendi aramızda papaz oluyoruz..
En sonunda akil büyüklerimiz ve EMNİYET AMİRİ yol çizdi bir kaçımız gidicek hastanede polis arkadaşı ziyaret edicek gönlünü alacak davasından vazgeçirecek.
.
Rambo TURAN harp okulu revirine gidicek oda ordaki yaralı askerden özür dileyecek vazgeçirecek davadan..
KANARKANIN babası otelin eski müdürlerinden olduğu için rahmetlik vazgeçirmiş oteli davadan.
Bu iki kişi davadan vazgeçerse bizim mahkemede kurtarma şansımız var yoksa durum berbat…
Beşinci gün sonunda iki yaralı insanın gönlünü alınca mahkemeye sabahtan sevk edildik ve ALLAH RAZI olsun polis memuru hayatta ise işallah okur ADİL ATALAY davacı olmadı askerinde yazılı TSK ifadesi gelince mahkeme bizleri tutuksuz yargılanmak üzere serbest bıraktı..
Hepimiz dağaldık ve eve gittik  eve geldim babam yatakta ARSLAN çok ezdilermi dedi gülüyordu, biraz baba dedim….!
Bir banyo yaptıktan sonra yatağa girmişim hayatımın en uzun uykusunu uyudum tam yirmialtı saat..!!
Ayağa kalktıktan sonra bir müddet arkadaşlarla uzun zaman sağımız solumuz tutmadı,ŞAHAN BABA ah kulunçlarım diyor,RAMBO TURAN yüzünü tutuyor ilk anda binbaşı demirle vurmuş suratına ben zaten kemiksiz 50 kiloyum heryerim ağrıyor..!!
Uzun yıllar o geceki arkadaşlarla aramızda KOMEDİ PAROLA oldu BENDE ÖZLEDİM BENDE RESMİN VAR BU ALEMİNDE,birde İLK KANI SİZ AKITTINIZ diye bahis konusu yapar gülerdik..
                                         

Bu olaydan sonra sempte bir kavga olmuş,devamı var RAMBO TURAN ve arkadaşlarla intikal ettik,şahısları tanımıyoruz bir tanesi sürat ile geldi bir son model 3.16 BMW arabadan birkaç kişi indiler aracı süren genç arkadaş şöyle söyledi bizemi iş koyuyorsunuz lan benim babam emniyet amiri AHMET ATEŞLİ, aaaa dedik kardeş memnun olduk bizde uzun zamandır  seni bekliyorduk….))

Ama yıllar sonra uyandım bu senaryoyu o gün geri plandan yazan ALMANI??!!

Kısa günler sonra babamı kaybettim..Hayat!
Hepinize iyi bir 2017 senesi diliyorum.NİCE MUTLU YILLARINIZ OLSUN..
DR:)💖

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder