9 Kasım 2016 Çarşamba

YURT VE SULH GERÇEKLERİ..

          

Sevgili takipçilerim hepinize sayın DONALD TURUMP lu hayırlı yıllar dilerim..

Arkadaşlarım biliyorsunuz günün durumuna göre yaşadıklarımızı ve tecrübelerimizi ve bilgimizi sizlere aktarıyoruz..
Özellikle son dört beş yıldır ülkemizde yeni beliren bir MİLLİCİLİK hadisesi var.
Bu söylem olarak toplumun alt katmanlarında kullanılması gayet doğal,fakat bu tabaka yukarıya doğru her türlü iş ve siyaset yaşamına taşınınca bu söylemi kullanan camialar ve kişiler doğruları anlatmadığı gibi kamuoyunu yanıltarak tabiki bundan siyasi ve ekonomik menfat elde ediyorlar..
Şu anda yayında olmayan FENOMEN bir dizinin son fragmanında bu MİLLİCİLİK üstünden nasıl bir yapılanmaya gidilmek istendiğinin biz haberlerini alıyoruz..
Bakın arkadaşlar o sizin arkanızdaki bu MİLLİCİLİK politikalarını DANIŞMAN sıfatı ile organize eden kişileri ben çocukken çok iyi tanırım..
Sizin başkaları üstünden menfat ve çıkar gurupları kurmanız ancak onların SİYONİZİM ve ANGLASAKSON gücünün sizlere MİLLİCİ kılıfta sokulması için organize edilir..
Bana sosyal medya ve medya ile hava atmayın biz KIRK KİŞİYİZ en küçükleri benim hepimiz birbirimizi FENER BALIK lokantasından biliriz…
DERİN DEVLET yapımızım maalesef son yirmi yılda çok  büyük kayıplarından biri aşırı ŞUÇ ve ORGANİZE legal görünümlü guruplaşma,RİYA,GURURSUZLUK ve diğer çeşitli erdemlerden uzak olunması.
Şahsım hep bir şey yaptım, özellikle son yirmi üç yıllık dünya,ülke ve coğrafi,kültürel mevzilerde aynı şekilde durdum..
Nasıl bulduysa ve tanıdıysa  insanlar aynı yapıdayım..
Derin devletin bir kısmı gayri yasal veya gelenek dışı örf ve adetlere uymayacak taktikler kullanarak hedeflerinde başarılı olup başkalarını ÇAMURA bulayarak sistemini gideceği yere taşıyor olabilir işte buna son konulan KOD ADI sanırım MİLLİCİLİK!))
İşte en son İstanbul TEM şubede olaya dahil olduğum bayan DAĞISTAN uyruklu canlı bomba ile yaşadığım o dakikalar hep gözümün önünde.
Bant kayıtları adli kayıtlarda ve tutanaklarda orda kızcağızı zorla ve şantajla nasıl canlı bomba olmak için zorlandığı ve hayatının o noktaya getirildiği kayıtlarda, ellerinizde imkan var bakın büyültün o vücut okuma dili uzmanı arkadaşlarınızla KAREKTERSİZLİK ve ŞEREFSİZLİĞİN ne olduğunu öğrenin..

PKK terör örgütüde aynı yöntemi kullanıyor KADIN ETEĞİ giyerek güvenlik kuvvetlerimize saldırıyor..
Yani kirli yapılan her yöntemde kendilerine TARİHSEL GELİŞEN hadiseleri şantaj,tehdit,kandırmacayı kullanarak eldeki DERİN DEVLET sahibi olunan imkanların topluca kullanılması ile özellikle ETEK altından operasyon yapmak kolaylaşıyor..

Burda durup ilerde tekrar bu konuya dönücem.
Eski emniyet istihbarat daire başkanı sayın BÜLENT ORAKOĞLU beyin son yazısı bana tebessüm ettirdi
.
Rumuzu FETÖ nün MASON İMAMLARI,BYLOCK..
Aklıma eski bir yazımı getirdi DÜŞMAN YOLLARI KESTİ,9 NİSAN 2015 tarihli tavsiye ederim okuyun..

Arkadaşlar şimdi bizim hayatımızı sıkıntılara sokan yerimizden YURT umuzdan eden olaylardan bu konularla ilgili olanları ve bağlantılarının nerelere gittiğini göstericem..
Rahmetlik babamda ve kendimde icratla hayatı yaşadık,taklit ederek çalarak,iftira ve komplo yaparak kimselerin önüne geçmedik..
Yıl 2004 senesinin ekim ayları bulunduğum mahale bir şüpheli paket bırakılmış,kapı görevlisi emniyete ihbar etmiş,ekipler ve bomba imha uzmanları geldi uzun bir çalışmadan sonra,paketi etkisiz hale getirdiler.
O esnada İLÇE emniyet TEM şb(kısa zamanda kaldırılıp TEM ilçe şb. Görevi GÜVENLİK şubesine devrettiler) güvenlik şube müdürü ile tanıştık,adı H.B genç bir emniyet amiri..

Sordum soruşturdum çok değerli bilgili olduğunu söylediler,arada birkaç ay geçti bulunduğumuz bölgeden ani bir istihbarat aldım açık kaynaklarda teyit ediyor fakat kesin son teyit yok fakat riskli bir durum o günün şartlarında gece 01.00 suları AMİR beyi arayarak bilgi verdim,oda gereğini yapacağını sabah erken buluşmamızı rica etti.
Sabah erken gittim bulunduğumuz bölgede tüm yollar emniyetçe tutulmuş,bizde buluştuk kahvaltı yapmak için bir mekana girdik.
Amir bey kaynak sorunca söyledim,güldü meğerse üç gün evvel aynı bilgiler istihbarat şubeden kendilerini gelmiş..
Çok teşekkür etti ve ayrıldık..

Bu sefer bölgede asker orjinli şahıslar peydah oldu bunlardan biri çok yakışıklı iyi giyimli bir tanesi birkaç gün sonra bir bahane ile bana yaklaştı.
Yanımızda birde bayan var,SUBAY mısın dedim güldü yok ben emniyet görevlisiyim dedi..
Cebinden kimliğini çıkartırken YEŞİL RENKLİ birde pasaport çıkarttı.
Ne işsiniz burda dedim,güldü takılıyoruz dedi..

Kalabalıklar ve devamlı belirli binaları kesiyorlar ve eşkal tanıdıkları var SEFERBERLİK yapısı içinde onlardanda lojistik destek alıyorlar.
O arada GÜVENLİK şube müdürü H.B bey geldi,dedim burda bir emniyetçi gurup var dolanıyorlar dedi olamaz burda bizden başka TÜRK EMNİYETİNİN ekipleri yok.
Peki kim bunlar bazıları asker parkeli başlarındaki emniyet amiri kimliği gösterdi,ANKARA MİT müsteşarlığından özel bir birim olmasın dedi H.B müdür bey ,belkide dedim ama  İstanbul başkanlığından MURAT bey ile yeni görüştüm?
Kapandı konu bir gün yine öğlen yemeği yiyoruz H.B müdür ile kapıda koruma polisi ve araç var.
İçeri YEŞİL asker parkeli birisi girdi bomboş lokantada 1 mt yakınımızdaki masaya çöktü,elinde bir bloknot bir kalem..
Emniyet amiri ile birbirimize baktık,ben göz işareti yaptım kalkalım diye, nasıl bir gaflete geldiysek kalktık.

Ve mekandan çıkıp başka bir yere geçtik H.B bey yav biz buna niye kimlik sormadıkta kalktık deyince kapıda KORUMA polisi var masamızda telsiz telefonlar var, böyle bir herif bunlardan korkmayıp dibimize giriyorsa orda KİMLİK sorduğumuzda hepimizden hızlı çıkıp sana,bana çıkarkende KORUMA polisine çakarsa birer tane ne olucak dedim.Adam şehrin ortasında korkmadan bize geliyor..
Sende haklısın dedi,bazı bomba türlerinden konuştuk gitti bu olayıda araştırıcam dedi birazdan..
Birkaç gün sonra geldi o patlayıcılar ile ilgili şubeye gitmiş benim söylediklerimi söyleyince kimse o doğru söylemiş demişler.
Geldi oturduk dedi POLİS AKADEMİSİNDEYKEN bize hocalarımız bu YEŞİL gibi tipleri anlatırlar bizde hocalarımız sallıyor amma derdik.
                               

Şimdi anladımki bu olaylarla karşılaşıp senide tanıyınca doğru anlattıklarını,yalnız dedi.O yeşil parkeli heriften hiç bir İZ yok bölgede..
Ama o emniyet amiri ve ekibi buralarda turluyor,sen şunla bir arkadaş ol ne anlatacak dedi.
Gerçekten kısa zamanda arkadaş olduk konuşarak zorluyorum kendisini yavaş yavaş bilgiler veriyor fakat anlık o anda bilgiler yerine oturmuyor…
Arkadaşın adı İ.T emniyet amiri samimi olduk anlatıyor o aralar diyarbakıra gidiyor geliyor yurt dışına gidicem bir akrabamı ziyaret edicem diyor fakat artık geniş anlamlı takibe aldım hadiselerin boyutunun farklı noktalara gittiğini anladım.
Şahısta İ.T sanki başına gelebilecek kötü bir hadiseden bana doğru bilgi verirse ilerde kendisini aklayabileceğim düşüncesi ile doğru bilgiler vermiş.
Bu bilgilerden biri kendisinin polis akademisinde FETÖ cü yapı ile iyi geçindiği onlarla bir husumete girmediği ama onlardanda olmadığı.
Ama o esnada verdiği bir bilgide İSTANBUL emniyetinde üst düzeyde bir emniyet müdürünün  çok yakın arkadaşı olduğunu anlattı..
2010 yılında bana sahte operasyon yapan emniyet müdürü bu.
Neyse o esnada sıkıntı var ortalık iyice GAYRİNİZAMİ harp yapısı ile doldu çok bariz anlaşılıyor.
Bir pislik var..?
O esnada yanımda SİVİL SAVUNMA TEŞKİLATINDAN bir arkadaşım var bulunduğumuz yere bir mektup geldi.

Mektup ankaradan geliyor üstündeki PUL terse dönmüş damgalı.
Kısa bir zaman evvel yanımda bulunan o esnada MANAVGAT İLÇE jandarmada vatani görevini yapan İSMAİL isimli arkadaşa gelmiş.
Adetimiz değil ama mektup şüpheli bir açıp okudukki içinde bir sürü şüpheli İSTİHBARAT isteği olan tanımadığımız bir isimle ilgili..
Bir düşündüm bize karşı bir operasyon var,bir komplo operasyonla imha edicekler beni.
Hemen mektubu MANAVGAT İLÇE JANDARMA ya bir kopya halinde üstüne ilgili komutanın dikkatine diye faksladım.
Sabah erken ilgili komutan vekili ŞEHİT ASLAN KULAKSIZ aradı kendisinin komutan vekili olduğunu AYDIN binbaşının  izinde görev
                                        

 dışında İZMİR de olduğunu anlattı ve konuların ne olduğunu askeri güvenli hattan konuştuktan sonra bir dizi ANTALYA,KONYA,ANKARA arasında askeri operasyonlar başladı fakat asker, askere bir enteresan mücadele var.
                             

Hemen arkasından üç yada dört gün sonra ortadan kaybolan İ.T emniyet amiri ile SİVİL SAVUNMADAKİ arkadaş bir haber getirdi
Emniyet amiri ALMANYA MÖŞÖNGLAHBATTA 8.5 kilo eroinle yakalanmış.
ŞOK,ŞOK,ŞOK arka arkaya artık stres hat safada hemen GÜVENLİK şube müdürünü çağardım işte söylediğim AMİR buydu.
Bu sefer oda şok hemen üst amirlerine bilgi geçti,birkaç gün sonra İÇ İŞLERİ bakanlığı müfettişlerinin geleceği rica etti ZEKİ  bey bize bu konuda yardımcı olun müfettişlere bilgi verelim.
                        

Tamam dedim fakat sonra gerek görmemişler.
Tüm bu olaylardan sonra bir çok kimse hayatını kaybetti,İSMAİL de memleketinde intahar etti.
Hepsinin içini dolduracak ve genişletecek konu var.Fakat bir dostum böyle bir OPERASYONUN TSK en üst komutanı ve hükümetin tepesinin bilgisi olmadan yapılamayacağını ifade etti.
Biz devleti ve makamlarını bir biliriz makama oturana değil makamın kendisine saygı gösteririz.Böyle büyüdük ,böyle terbiye aldık.
Kalkıpta SOYADIMI bu tip insanlara lekeletmem..
                           

KARADENİZDE olduğu gibi yaylada havaya sıkmaya gerek yok 1997 yılından itibaren kayıtlı beş imzalı  belgeyi çıkarttığınızda herşey ortaya çıkar MİLLİ DAMARLARI o zaman görürüz..

Ama şunuda çok iyi biliyorum insanın başına ne gelirse yakın bulunduğu mahallerin DERİN YAPISINDAN gelir..
                                     

YURTTA SULH,CİHANDA SULH ilkesini sanmıyorumki FETÖ yapısı sadece benimsesin SOSYETEDEN yetişmiş FETÖ cü hiç rast gelmedim.
Siyonizme ve anglasakson güçlerine hizmet ederler, bugünde ihrama girmiş arkadaşların, yeni kamuflaşları odur ama sizlerin YURT ÇAMURU meydana çıkıcak,kime destek verirseniz verin HAK YERİNİ BULUCAK?
H.B güvenlik şube müdürü ,iki gün oldu öğrendim en son 2008 de KÜÇÜK ÇEKMECE ekipler amiri iken görüştük bir daha görmedim,meğerse FETÖ yapısındanmış ağustos 2016 tarihlerinde tutuklanmış?
İftiracının,hırsızın,katilin,ne MİLLİSİ olur ne DİNDARI,NEDE ALLAHI!!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

1 yorum: