15 Kasım 2016 Salı

KİRLİ İSTİHBARAT DERİN YAPI BİYOGRAFİSİ..

                              

Sevgili takipçilerim hepinize iyi haftalar dilerim.Bugün size bazı okuyucularımın tatlı eleştirel yaklaşımlarına izah getirerek başlıyacam..
ZEKİ bey yazılarınızı ilgi ile takip ediyoruz,biraz açık isim verseniz biraz daha konuları açsanız..
Arkadaşlar herşeyin zamanı ve taktik hareket tarzı var.Bu  benim stratejik hedeflerimi size sindirerek izah etmem.Çünkü çok geniş bir tarihi olaylar zincirini size dile getiriyorum.
Burda zamanından önce bilgi vermem başta benim ilkelerime uymaz vede vatanıma,milletime,dinime faydalı çıkış olmaz..
Birde PERİSCOPE yayınlarını ARAS DAĞLI adı ile yaparken arkadaşlarımada defatle bildirdim,ben DEDİKODU ve bu tipte şantaj,insan karekterine suikast gibi konuları ne konuşurum ne yazarım,onuda burdan bildireyim bana canlı yayınlarda o şekilde SORU sormayın...
                          

İstihbarat çalışmalarıma çok küçük yaşta başladım,her zaman kendi insiyatifimle gerektiğinde MİLLETİMİN ve DEVLETİMİN makamlarına huzurlarında veya şeçilmiş mekanlarda bilgi verdim..
Hayatımda hiç biyografik istihbarat çalışması yapmadım,öğrendiğim insan biyografileri sahada,alanda  çalışırken kendiliğinden önümüze DÜŞMÜŞ bilgilerdir,özel çaba yoktur…
Tamamen tüm çalışmalarım kendi çalışmamdır,sorumluluğuda bana aittir..
Herhangi bir yönlendirme olmamış tam aksine her zaman yapmak istediğim sahadaki çalışmayı çeşitli şekillerde engellemek istemişler zaman,zamanda engellemişlerdir..
Bir çok istihbarat  çalışması yazmadan duruyor ESKİZ olarak,gündem oluştukça yazmak istiyorum.
Özellikle KİRLİ İSTİHBARAT ve ŞUÇ ihtiva eden fakat üstü örtülmüş ve sonucunda ŞAHSIMI ve AİLEMİ hedef almış MİLLİ İSTİHBARAT kurumundan bazı gurupların dışardaki yapılanmaları,beşinci kol faaliyetlerini gelecek zaman içinde ÜLKEME ve MİLLETİME zarar vermeden aksine ÜLKEMİN üstüne gelebilecek felaketleri önlemek için kaleme alıp sizlere aktarıcam..

Bu arada her dönemde bana yardımcı olan bir çok arkadaşıma,ağbilerime,ablalarıma ve kardeşlerime teşekkürü borç bilirim..
Bu açıklamaları yapıyorum bazı DERİN yapılar var tarihten bugüne gelen ve arkadan vurarak çalışmayı benimsemiş KALLEŞ yapılar..
Birincisi bazı çevrelerden hakkımda dedikodu yapılıyor,YENİLDİ hazmedemiyor,yazıyor çiziyor diye..
Ben burda sizlerin ve sayın DEVLET BÜYÜKLERİMİZİN ve özellikle TSK,MİT kurumlarının yöneticileri önünde bu açıklamayı yapayım kamuoyu dahada iyi anlasın,inansın ve güvensin..
Türkiye  ve geçmişte başka ülkelerde benim ile İSTİHBARAT OYUNU oynayıp yenilmemiş  hiçbir TÜRK İSTİHBARATÇISI yok ve bunların kurum dışında angaje olduğu MAHFİLLERİN yöneticileri ile yaptıkları tüm İSTİHBARAT oyunlarında ve OPERASYONLARINDA bu 22 yıl zarfında her oyundan sonra AĞIR yenilgi aldıkları için son yapabilecekleri iş olan ancak başka yollara giderek AĞIR YENİLGİNİN utancını işte ancak BEL ALTI yöntemlere başvurarak örtmüşlerdir..
                          

Kısacası daha  TÜRKİYE de  öyle bir  ANNE doğurmadı beni  yenebilecek İSTİHBARAT oyunlarında ve operasyonlarında.
                      

Çok uzun yıllardır SAHAYA yine davet ediyorlar,inmiyorum nedeni onlar YENİLMEKTEN bıkmadı,ben bunları yenmekten bıktım.
Yeniyorsun hemen faul yapıp ya ANALARININ ETEĞİNİN altına saklanıyorlar yada KADINLARIN..))

Sahadada hergün dedikodu, yabancı ülkedeyiz konuşmaları buraya kadar geliyor..!!
Bu ÖNSÖZ kıvamındaki yazımda şunu belirtmek isterim.Birincisi ben siyaset veya ŞOVH yapmıyorum,sadece haksızlıkları ve gizli kalmış konuları yazarak ve yaşanmış olarak anlatıyorum..
Bu konularda siyasi görüşümüz olamaz,çocukluktan gelen ULUSLARARASI bazı güçlerle temasımız,özellikle pisikolojisi ve genetik kodlaması bozuk bazı TÜRK İSTİHBARATÇILARIN özellikle ANGLASAKSON ve SİYONİZİM yapı içinden stratejik bazı bilgilere bunlarla yakın ilişkide olmalarından kaynaklı konuları GÜÇ ODAĞI haline getirip ilerdeki tüm yaşamlarını bu stratejik  GÜÇLERİ kendi elleri altında tutmak için yaptıkları gizli faaliyetleri mecburiyet durumuna girerek takip edip izlemem ve sonrası bunların HEDEFİ haline gelmem tüm konuların açılımı ALLAHIN İZNİ ile yazmaya çalışacağım.
Biz makam ve mevki meselesinde olamayız sahamız DERİN İSTİHBARAT ve onun çalışması..!!

Şahsımla ilgili meselelerin tarihi 1970 li yıllar,bunların bir kısmını zaten yazdım ,sonrasıda devamlı şekilde zaman zaman devamlı arkamızdan birilerinin özellikle yaşadığımız sosyal alanlardaki çevremizle yaptıkları sezdirmeden sabatoj faaliyetleri ile devamlı ilerlediğim yoldan beni alı koymaları..

Buraya nerden geldim istihbarat portföyüm o kadar enteresanki şimdiye kadar alışıla gelmiş hiç bir teknik ve sistem benim çalışmamla eşleşemez..
 TATAR YAKUP derdiki İSTİHBARATI bıkmadan bir nadide kolleksiyoner gibi topluyorsun..

Tabi STRATEJİK istihbarat ve istihbarat teknikleri ve NAZİZİM ve onun pisikolojik hareket faaliyetleri,gayrinizami harp faaliyetlerinde NAZİZİMİN uyguladığı gizli teknikler gibi bir çok konuyu bana anlattı.
                           

Bazen sohbetlerimiz saatlerce on iki on dört saat sürerdi.
Bunları size anlatmamın sebebi,ilerki dönemlerde bu çalışmalar esnasında soğuk kış gecelerinin sabahına kadar saçak altlarında yağmur ve karda sokakta gezen şarapçılarla sohbet ve içki içmekten  tut beş yıldızlı otellerin lüks odalarında ve diğer tüm alan çalışmalarında TEK ve ekonomisinide tek başıma sağladığım çalışmalar…
Bu anlatacaklarımdan öyle ilginç yazılar çıkıcakki,sizi beyoğlunun sokaklarından aniden SİLAHLI KUVVETLERİN tepesine çıkartıcak ve istihbaratın bir SANAT olduğunu hissedeceksiniz…
Türk ordusu 2000 seneden fazla bu MİLLET için savaşmış bir ORDU bizi bugünlere taşımış 15 temmuz hadisesi yıllar evvelden bağıra bağıra gelmiş ve TÜRK ORDUSUNU ağır yaralamış durumda…
Özellikle zamanında ve hala içimizdeki  İHANET ÇETELERİ maalesef dış baskı korkusundan, genel cerrah çalışması ile temizlenememiş dünyanın bu zor günlerinde ORDUMUZA bu KALKIŞMA SENARYOSU ile ağar darbe vurulmuştur..

1979 İRAN devrimini sizlere  öncesini ve sonrasını anlatıcam.
                       

Fakat şuna değinmek istiyorum özellikle belirli bir küçük fakat PİSİKOLOJİK harekat yeteneği fazla olan bir gurup 15 temmuz gecesinden itibaren bu ülkeyi sadece dini hayatını yaşayan muhafazakarlar koruyor,diğer RAKI içen haram işleri ile uğraşan insanlar korkak,vatan haini onlar böyle işlerle uğraşmaz VATANIN tek sahibi ve koruyucu kollayıcısı biziz söylemleri yapılıyor…
                               

Tabi bu arkadaşlar çeşitli yanlış eylemlerde üç beş alkol alan HOKKABAZIN şerefsizliklerini görünce her AKŞAMCIYI HOKKABAZ her bir yerlere gelmiş insanlara BEYAZ TÜRK yakıştırması yapıp hain BURJUVA sanıyorlar..

Durun size bir olay anlatayım.Tamamen yaşadığım.!!
1980 li yılların ortaları GEMİCİLİKTEN emekli olmuş yaşlı bir ağbimiz var adı MERT rahmetli(istihbarat jargonuna göre kod) benim bulunduğum yerde büyük bir iş kolunda boş oturmamak için işe girmiş emekli maşının üstüne hemde ek gelir oluyor..
Ahbab olduk dünya dürüstü bir insan çok çalışkan hiçbir işten kaçmaz o yaşına rağmen dinç yerinde duramaz..
Kendine göre bir yeri var bazı akşamlar orda kalır,oturur akşamcı rakı içer..
Ben bazen görürüm akşam buralardamısın MERT ağbi derim.Eğer ordaysa burdayım  gel der..

Bazen eser akşam geç saatte giderim,yanına giderken rakımıda alırım,LUMBUZ dan bakarım ışık yanıyor hemen girmem seyrederim görmez.Mezeleri yavaş yavaş hazırlıyor TRANSİSTÖRLÜ radyosu çalıyor TRT1 yurttan sesler bir yerden rakısından bir fırt alıyor en sonunda kapıyı çalarım bir bakarki ben, açar hoş geldin der elimde poşette rakıyı görünce kızar, var bak niye aldın derdi..

Otururuz günün konularından yavaş yavaş sohbet ederiz oğlunu sorardım ne yapıyor diye,gözleri dolardı derdi kurmay yarbay oldu ZEKİ, harp filosunda gemi komutanı oldu..

Bazen cüzdanından çocukluk resmini çıkartır öperdi..
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun…
Bu akşam sayın METEHAN DEMİR bey değerli gazeteci bir tweet ve resim ekleyerek atmış,kendisine bu resim ile ilgili yine benzer bir anımı yazıcam dedim..

Biliyorsunuz 1999 17 AĞUSTOS depreminde ilk gelen sabah 6.30 sularında uçaklarla RUSYA ACİL YARDIM AFETLER BAKANLIĞI ekipleri bu ekip içinde o dönemde komutan olan bir dostum var MİHAİL isminde aynı zamanda istanbuldaki KUZEY DENİZ SAHA komutanlığındaki bir çok arkadaşımda GÖLCÜK DONANMA KOMUTANLIĞINA intikal etmiş vaziyette.

Enkaz çalışmaları bittikten sonra MİHAİL bey bana uğradı sohbet ediyoruz enkaz çalışmalarındaki aksaklıkları anlatıyor onları daha evvelki yazımda anlatmıştım.
Mihail bey şunu söylemişti ZEKİ iyiki böyle bir ORDUYA sahipsiniz KOLORDU KOMUTANINIZIN emri ile ekibim ve çalışma ekipmanlarımızı sizin bir helikoptere yükledik HELİKOPTER pilotu bizi öyle bir yere enkazın üstüne indirdiki biz ŞOK olduk!!

Bu devamlı bağıran arkadaşlar var siz bu MİLLETİ BOMBALAYAN kafası kıyak hiç CUNTA veya KALKIŞMA askeri gördünüzmü..?
                                     

Bize bahşedilen yaşam,biyografilerimiz ve bunla gelişen tarih herşeyi eninde sonunda doğru olarak gösterir….AMA?
                            

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder