8 Ekim 2016 Cumartesi

ÖRÜMCEK AĞI BARONLAR VE MAYINLAR.

                                

Sevgili takipçilerim hepinize mutlu bir Pazar günü diliyorum.
Bu haftaki yazım biraz farklı anlatımı olan düşünmenizi sağlıyacak bir yazı olucak,eğer  anlamakta veya anlayıpta sıkıntı duyan olursa şimdiden af ola!)
Arkadaşlarım ve dostlarım yıl 1983 aylardan MAYIS ayı başı rahmetli babamı kaybedeli birkaç ay olmuş,artık ondan bana kalan tüm sorumluluk benim olduğu gibi HAYVANLAR ALEMİ ORMANINA adım attığımız günler..
Oturuyorum ofiste yanımda babadan yadigar HALİT bey var.Kendisi deniz kuvvetlerinde ER olarak 12 eylül 1980 ihtilali  günlerinde çok önemli stratejik  askeri mevkilerde bulunmuş bir kişidir, benden on yaş büyük.
Sıkıntılıyım bizde olması fakat o anda olmayan bir şeye ihtiyacımız var.
Türkiyede bizde yoksa bulmamızada imkan yok bildiğimiz kadarı ile.
Bunun ne olduğunu burada MADDESEL olarak açıklamıycam,çünkü yaşayan insanlara zarar vermek istemiyorum,anlayışınıza bırakıyorum..
Soğuk savaşın hala hüküm sürdüğü günler pat diye her şeyi bulamıyorsun..

Amerikan arabasının parçasını bulmak için peşin para ödeyip 15 gün beklediğimiz günler..
Daha yaşım on yedi bankada hesabım var ama BANKA tanıdık olduğu için yoksa hesap dahi  açmama yaşımdan dolayı zaman var..
Halit sigara yakıyor ZEKİ napıcaz ağbi diyor bir sigarada bana ver diyorum,o zamanlar tek tük sıkıntılı veya neşeli anlarda içerdim,bağımlı değildik.

Yaktım sigaradan düşünüyorum bakıcaz dedim HALİT..!
İstanbulda telefonlar hala altı rakamlı,örneğin 44 20 97 o dönemde.Bir telefon çaldı açtım yaşlı bir ses evlat ben babanın eski bir arkadaşıyım bende bundan var istermisim.
İhtiyacımız olan MADDE aklımda ihtimal vermedim sağolun amca sendeki ufak tefek şeyden ne olur dedim.
Telefondaki yaşlı ses evlat bak beni küçümseme yanıma gel en fazla hanımın kahvesini içer gidersin BABANIN hatırına dedi.
Bu kelimeleri yaşlı amca kullanınca benim yürek bir anda UN HELVASINA döndü,hemen dedim amca sen nerdesin.
Adres verdi NİŞANTAŞINDA çukulatası ile ünlü bir pastanenin lüks sokağında ikinci bir apartman.

Amca dediki gelirken boş gelme dolu gelde hızlı işimizi halledelim.
Gülüyorum oldu amca dedim bekle geliyorum.
Halit yürü gidiyoruz bir amca çıktı bizimle ya birileri eğleniyor yada bu işte bir sakat var,biz o sakatlarıda tanıyoruz ileriki yazılarımda anlatıcam.
Sizleri TÜRK DERİN DEVLET tarihinin dehlizlerinde TURİSTİK TUR operatörü gibi dolaştırıcam A BELGELİ acenta sahibi gibi…..?)
Halit kasayı aç üstüne iki yüz bin tl al fazlaya gerek yok.Amcaya bakalım BABAM deyince ağar yerden vurdu..
Atladık bir taksiye gittik,apartmandan içeri girdik lüks bir mekan ikinci kata çıktık kapıyı çaldık.
Yaşlı yetmiş yaşlarında bir karı koca bize güler yüzlü kapıyı açtı,içeri hoş beş edip aldılar.

Beyefendinin gerçek reel adı KENAN DEĞERLİ merhum mekanı cennet olsun..
Evlat dedi ben yıllarca cağlolunda vilayetin orda bir yerim vardı,baban gelir giderdi diyince bende jetonlar düşmeye başladı..
Kahveler geldi içtik sohbet ettik,hadi gelin dedi çalışma odasına götürdü,dolabını açtıki biz şok olduk.
İhtiyacımız olan maddeler önümüzde duruyor ve hiç görmediğimiz cinsten.
Kıpkırmızı oldum,AMCA  ne dedim sana diye güldü..
Bir baktıkki bir milyon liraya yakın para vermemiz lazım amcaya.
Amca dedim vallahi ne diyeceğimi şaşırdım,üstümüzde iki yüzbinlira var şimdi HALİT gitsin altı yüzbinlira daha getirsin etti sekizyüzbin tl.
İki yüzbin lirasınıda sana 1 aylık senet yazsam olurmu dedim,olur dedi.
Halit dedim git kasadaki altıyüzbin tl al gel dedim.Halit gidince oturduk hanfendi bir yedigün açtı onu verdi işte o arada  merhum KENAN DEĞERLİ bey bazı kıymetli konuları anlattı bana DERİN bir sohbetimiz oldu..
Neyse Halit geldi muhtereme taktim ettik bir ay sonraya senetini verdik çıktık o mutlu biz uçuyoruz.
Geldik ofise akşam oldu HALİT bir büyük rakı kap peynir meynir hem çalışalım hemde DEMLENELİM..
                                 

Çalıştık işimiz bitti,malzemenin işimize yaramıyan kısmını küçük bir kutuya koyduk öyle yerde bir kenarda duruyor..
Rakıya devam keyifliyiz,Halit keyiflendimi BİLO der herkese.
Bilo dedi biz nasıl bir işin içinden girdik çıktık sen anladınmı dedi,dedim anlamadım bende anlamadım dedi.
Ertesi sabah A.O ağbimiz geldi(3 kasım 1990 günü faili meçhul bir cinayete kurban gitti,failler yok hala)
Çok dürüst,mert ve çalışkan sempatik bir insandı ZEKİ bu kutu ne eder dedi.
Ağbi dedim iki yüzbin ederde sen yabancı değilsin yüzelli ver yeter..
Eyvallah dedi şaşırdım yüzelliyi saydı aldı gitti.Halit dedim böyle yaptım ama ederi o çıkmazsa  ayıp olur.
Sen öğlen olsun git deki, ağbi bu kutudan bir zararın olursa söyle kestirme söyledik  fiatını ,senin zararını telafi edelim diye anlat oldumu dedim.
Halit öğlen gitti ve geri geldi gülüyor,ne oldu diye sordum..
Kahkaha atıyor ,BİLO dedi ağbinin yanına vardım daha ağzımı açmadan HALİT o kutulardan olursa haber edin demiş bir müşterim geldi çaktım gitti iyi geldi demiş.
Halit sormuş ağbi yanlış anlamazsan kaça verdin demiş?
Zeki iki yüzbin isteyip yüzelliye vermişti bende iki yüze çaktım demiş.))
Bir rahatladım nasıl keyiflendik yerlere yatıyoruz…
Ay bitmeden son 1 gün evvel merhum KENAN DEĞERLİ bey telefon etti,yarın müsaitseniz gelebilirmiyim dedi tabi KENAN amca dedim.
Geldi,kahve söyledim parasını taktim ederken  anlatmaya başladı,ani bir şey çıktı ZEKİ evladım iki gün sonra bir kalp ameliyatına giricem hakkını helal et dedi ,dedim KENAN amca sen hakkını helal et, ne demek ALLAH senden razı olsun dedim ve çıktı gitti.

Üç ,dört gün sonra haber aldıkki ameliyatta vefat etmiş hakkın rahmetine kavuşmuş mekanı cennet olsun..
Hiç unutmadığım bir mevzudur bu konu.
Şimdi arkadaşlar DERİN mevzuları biz hayatın her kolunda sahada,canlı,kanlı yaşayarak öğrendik.
Babamızın HEYKELİ olmadı babalarımız genellikle katledildi ama MERDİVEN ALTI DERİN DEVLET olmadık,malesef ülkenin derin yapısını MERDİVEN ALTI ve TAKLİT senaryolarla uzun yıllardır gerçek hayatta ve film,dizi senaryolarında yaşatan ÇAKMA DERİN DEVLET yapısının ülkeyi ne hale soktuğunu gördünüz.
KENDİ UÇAĞINI KENDİN YAP SLOGANINDAN,KENDİ UÇAĞINLA KENDİNİ BOMBALA sloganına maalesef bu DERİN DEVLET yapısı ile sonlandırdık..
Tabi kendini çok akıllı zanneden  sonradan YURT lu olmuş MİT mensubları,futbol sahası kenarından,cukkalı aile çocuklarını gözüne kestirirken o yıllarda farklı hesaplar yapıyordu.
                                     

Uzaklardan duyuyorum KURUMDA soruyorlarmış sen bu zatı muhteremi farketmedinmi diye, diyormuşki ben onu tanıdığımda,futbol sahasının kenarında takılan bir GENÇ ti nerden bileyim bunun derin işlerin içine girip HEDEFE TEK gittiğini…
Bazı insanların sırrını iyi bilicen GÜNVİ VİDEO,hatta 45 devirlik LONG PLAY döneminden.

Bu milletin nasıl BEYAZ ANALARINDAN  ZENCİ çocuklar çıktı sihirbaz olsan olmaz,nasıl bu kadar adamın önünü kesecek malzemenin TARİHİ yapısını hazırladınız bilmesi lazım MİLLETİN..))
Haber alırız 4000 km uzakta olsakta.))
Böyle koltukta oturarak uzaktan yaşayanlardan alınan bilgi ile değil hayatın içini dolu dolu doldurarak bu hadiseleri size yazıyorum..
Bazı BARONLARIN geniş kurduğu şebeke ağları var bunlar çok büyük planlama ustalarıdır…
                                     

Biliyorsunuz mayınlar ikiye ayrılır birinci sınıfı KARA MAYINLARI, ikincisi DENİZ MAYINLARI..
Mayın dökmek veya mayın yerleştirmek çok geniş bilgi ve askeri ihtisas konusudur.

Mayınları yerleştirmek düşmana karşı kullanmak, ayrı bir bilgi birikim gerektirir  özellikle kendi kuvvetlerine zarar vermeden,bu mayınları geriye toplamakta ayrı maharet ve askeri ihtisas içeren konudur..
İyi bir İSTİHKAM subayı mayın,bubi tuzakları ve diğer patlayıcı türleri ile patlamalarda sanat eseri yaratığı gibi patlamaların şiddetini ve etkisinide kendi isteğine göre yapar veya şekillendirir..
Kozmik ve istihbari bilgide MAYINLARA benzer bazen düşmanlar ortaya attıkları bilgilerle lokal skandallar ve hadiselerle kendilerinin şuç şebekelerine ulaşılmasını engellemek ,TARİHİ hemde sahada kendilerine patlamaların açtığı etkilerle YER EDİNMEK ve kendilerine çeşitli sahte payeler çıkarmak için çalışırlar.

TÜRKİYE DERİN yapısının aktif kısmını görmeye başladınızki TAKLİT etme ve ÇALARAK yer ve konum sağlamanın özellikle son 30 yılda geçerli  ve popüler duruma geldiğini anladınız hiç olmazsa belirli bir kısım insanımız..
Bunu nerden anlıyorum canlı yaptığımız periskop yayınlarındaki sohbetlerimizden..
Onun için İSTİHBARİ anlamda gerçek bilgilerle dürüst çalışan ve bu bilgileri topluma dürüstçe veren bilgileri çeşitli stratejik nedenler ve ülkesini ve masum insanların güvenliğini ve sadetini düşünen kişiler ancak benim tarzım bilgi verir..
Çok stratejik günlerden geçiyoruz düşmana bela,dosta yardımcı olmamız gerekli özellikle kendimizede…
Şunu unutmayın kendine hayrı olmayanın MİLLETİNE,DEVLETİNEDE hayrı olmaz.

Son kırk yıldaki bu kadar arkamızdan hançerlenmemizin sebebi çok açık söylüyorum içimizdeki ihanet şebekelerinin önünü kendi alanımda kestiğim ve dahada çok keseceğim içindir..
Çok  beni eleştiren özellikle SAF ANADOLULU kardeşlerime söyleyeyim AĞA MARABANIN önüne bir kaşık yemek koyar o yemeklede sizleri bana düşman eder, bilmezsinki bu AĞA karşı cenahın marabalarınıda aynı şekilde idare ediyordur..
Zamanı geldiğinde birbirine kırdırmak için ,AĞA nın  aklında hep şu vardır.
İT i ,İT e kırdırmak…?)
Şu anda vazifede çalışır vaziyette olan üst düzey bazı KAFKAS kökenli MİT yetkilileri vardır.1994  10 aralık akşamı önümü kesmek ve beni hedeften uzak tutmak ve ülkem için hayati bir istihbaratı alamamam için bulunduğum bölgenin elektiriklerini kestirmişlerdi,olay mahalinde bir şüphe yaratmamak için TEK yetkililerine iki metreden DERİN bir çukur kazdırmışlar.Gök yarılırcasına çakan şimşekler ve yağan sağnak altında kendim bölgenin ALAN İSTİHBARATINI yaparken ellerinde şemsiyeler üstlerinde koyu renk pardüseli MİT personelini çukurun başında beklerken hiç unutamam,beni görünce olay mahallinde hızla ayrılıp ÜNiTEYE dönüşlerini ve sonrası benim işçilerle sohbetimi.
                                   

Ama inanmış ve hedefe kendini ölümü göze alarak sokmuş insanları durdurmak zordur ,heleki karşılıklı dost kuvvetlerin iki tarafıda sağlam , şerefli,karakterli ve haysiyetliyse…

Evet o karanlık ve yırtıcı yalnızlık içinde gelecek hayati istihbari bilgiyi aldım ve bunu 12 saatlik bir kovalamacadan sonra ulaştığım yerde BİLGİ BOMBASI patlatarak mutlak dönülmez galibiyeti elde ettim.
Bazı yapılanların hiçbir döneminde MODASI geçmez,yapanların kumaşı sağlamdır,kumaş sağlamsa çıkan elbisenin modası geçmez.
ŞEREFSİZ  DOSTUM SİLAH ARKADAŞIM olucağına ŞEREFLİ DÜŞMANIM olsun!!!

Bakın arkadaşlar ŞEHİT ASTSUBAY ÖMER HALİS DEMİR emir aldığı komutanı ZEKAİ paşanın emrini hiç düşünmeden nasıl eyleme dönüştürmüş ve kalleş SEMİH in kafasına gitmiş sıkmış.
                                 

Nasılmı çünkü ZEKAİ paşa değerli bir komutan olarak şehit halisdemiri ölümüne güven vererek birbirlerine inanmalarını sağlamış.Tek bir emirle ölümüne inandığı komutanı için gözü kapalı vazifesini icra etmiş ve şehitlik mertebesine yükselmiş..

Yöneticin ve komutanın baktın güvensiz,yavşak,hırsız,rüşvetçi,hain neyine onun emrini dinliyecen..
Onun vericeği emir kanunsuz emir olur sonundada ŞEREFSİZ SEMİH gibi hayatını kaybetmekle kalmaz çoluğun çocuğun kimsenin yüzüne
bakamaz.

Arkadaşlar özellikle ülkemiz DÜNYADA bulunduğu coğrafyada zor günler geçiriyor,önümüzde muharebe alanında bir çok askeri hedef var, dikkat ederseniz bu günlerde bu konularla ilgilide yazı yazmıyorum….
Şanlı ORDUMUZ bu son dönemde çok yara aldı onun için bir an evvel tedavi olması ve yeniden gücünü toparlama esnasında vericeğimiz anlık saha bilgilerine dayalı stratejik bilgilerle olumsuz bir hadise yaratmayalım..
Dünyamızda bir olumsuzluk hüküm sürmekte ALLAHIN İZNİ ile önümüzdeki günlerde ülkemizi ziyaret edicek BDT(BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU) RUSYA FEDERASYONU DEVLET BAŞKANI sayın VİLADİMİR V. PUTİN beyefendinin ziyareti ile TÜRKİYE bölgesinde ekonomik ,siyasi ve askeri büyük bir ivme kazanıcaktır..

Bu ziyaretin öncesi her zamanki gibi bu ilişkileri artık zedelemek değil çünkü ona güçleri yetmez, fakat gözdağı vermek için çeşitli TERÖRİST faliyetleri organize edebilecek KÜRESEL güçlerin operasyonlarına dikkat etmemiz gereklidir..

DR:) Doktor hanım ben BATI cephesinde ağır yaralandım yetiş diye telsiz mesajı çekiyorum,sen bana mesaj geçiyorsun ben doktorluğu 
                                      

bıraktım,AKTİRİST olucam gelemem diyorsun,olmuyor böyle..
                                       

Söyliyeyim sen gelmezsen,teçhizatı ile gelecek var:))
                                         

HERKESE İYİ PAZARLAR……))
SON DAKİKA!!! Şimdi kaybettiğimiz araştırmacı yazar GİOVANNİ SCOGNAMİLLO beyefendinin toprağı bol olsun,MEKANI CENNET!
                          
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder