1 Ağustos 2016 Pazartesi

TÜRKİYE ÜSTÜNDE STRATEJİK HAMLE!

                                

Sevgili takipçilerim hepinize iyi bir hafta geçirmenizi dilerim..
Kamuoyunda çok konuşulan 15 temmuz darbe girişimi siyasi taraflarca çokça tartışılıyor.
Kimileri buna kurgu darbe planı diyor,kimileride darbeyi nasıl önlediklerinin hikayesi ile konuları medya ve sosyal medya üstünden tartışıyor.                      

Ben size şunu söyliyeyim 15 temmuz darbe girişimi daha evvel GEZİ PARKI hadisesi,17 ve 25 aralık emniyet darbe teşebbüsü bunların hepsi gerçek..!!

Peki niye önlenmiyor bu hadiseler diye herkes soruyor,tekrar tekrar ediyorum GEZİ olaylarının olucağını üç ay evvel FACEBOOK sayfama koymuşum,ben bunun istihbaratını aldığıma göre ilgili kuruluşlar niye alamıyor ve olayları durdurmuyor…
Bugün sayın  MEHMET ŞEVKİ EYGİ beyin bir açıklaması var bu kadar APTALCA DARBE OLMAZ diye…
Bencede,ama yapılan DARBE TEŞEBBÜSÜ gerçek..
Sayın muhafazakar dindar yazar M. ŞEVKİ EYGİ beyle ilgili bir anımı anlatayım hiç aklımdan çıkmaz, sizede anlayana büyük öğretici ders olur..
1996 yılı ağustos ayı gibi büyük bir sıkıntım var dikkatli okuyun.
Cuma akşamı aniden kimseyi aramadan evden çıktım ve nereye gideceğimi bildirmedim,dışarı çıkıcam dedim.
                           

Üstüme silahımı aldım bolca nakit para,bir elemanım var telefonda onu aradım kendisi FATİH ilçemize oturuyor CANKURTARANDA sahilde benzinci yanında bir çay bahçesi var oraya gelmesini sohbet etmek istediğimi söyledim.

Oraya gittim çay bahçesine girdim çok güzel havada bir MEHTAP var oturdum yan masamıza bir baktım sayın M.ŞEVKET EYGİ bey, daha genç  bir beyle sohbet ediyor..
O kadar huzurluki o kadar sakin ve rahat konuşuyor kendi halimi düşününce imrendim..

Neyse arkadaş geldi ona bazı işler hakkında yapması gerekli hadiseleri anlattım,ben bir müddet ortada olmuyacağımı bana karşı bir operasyon yapılacağını söyledim ve gidiceğim yeri söylemeden ayrıldım…
Ayrıldıktan sonra cep telefonumu kapatıp,sim kartı söküp istanbuldan KONYA ve sonrası ANTALYA ilimize geçtim..
Bakın arkadaşlar TÜRK DERİN DEVLETİNDE bir laf vardır.Bu işlerde SOVYET masasını bitiren dünyayı bitirir TÜRKİYE DEVLETİNDE diye..
Sebebi burada SOVYETLER ile ilişki içinde olanlar BATILI devletlerin birinci dereceden hedefidir.
Kısa bir bilgi vereyim eğer SOVYETLER ile ilgili ülkemizde bir çalışma gelişecekse NATO ve içindeki dinamik güçler bize bilgi verir.
Ne kadar verir söyleyeyim bizim öğrenmemizi istediği kadar ve hedeflerin üstüne bizi yollarken yönetebileceği kadar..
                         

Niye bunu anlattım şahıs olarak eğer bu tip saldırı altında TÜRKİYEDE uzun müddet kalmışsan, NATO yani başta AMERİKA ve SİYONİZMİN harekat taktiklerini en üst perdeden öğreniyorsun.!
Türkiye içindeki ve dışındaki dinamik harekat merkezlerinide…
Peki bu on yılda stresli bir çok örtülü ve açık provakatif girişimler varken niye erken müdahale edilemiyor ve sistemde hiçbir taş oynamadan her şey devam ediyor..
Bunun için SİYONİZMİ çok iyi tanımak gerekli.Siyonizimin hedeflerini ve nasıl çalışma sistemi olduğunu bilmeniz gerekli..
Kandırır!Şöyle anlatayım senin idelojik ve tüm kutsallarına,fikirlerinin önünü açıcağını ama kendi idaresi altında yürüyeceğini sana kabullendirir ve bir sistem kurarak senle suyun altında bir centilmenlik anlaşması yapar..
Siyonizmi iyi tanırım bilirler özellikle bunun şahiti Üsküdarlı MİT mensublarıdır,yaşı bizden büyük olanlar!))
Peki uzun zamandır ne yapılıyor SATRANÇ tahtasında kıyasıya hamleler ile bunlar gerilim ve terör hadiseleri ile yol kat ediliyor.
Benim tecrübelerimle 15 temmuz 2016 darbe girişiminde SİYONİZM satranç tahtasında bilinçli olarak (KALE) yani FETÖ gurubunu yem yaptı harcadı..

Bunun sebebi gerçek bir darbe planını harcatmak stratejik olarak yürünücek hadisede daha EMİN yol katetmek..
Nedeni her başarısız gerilim ortamı stratejik yürüyüşte adımları daha hızlı ve güvenli atmanın yolunu açıyor..
                                 

Mesela SİYONİZİM için TÜRKİYE devletinin laik ünüter bir devlet olmasına ihtiyaç yoktur.
Eğer çıkarları gerektirirse TÜRKİYEDE stratejik zamana kendini yaymış İSLAM DEVLETİ kurmak istiyenlerin çok rahat partneri olur.
Siyonizimin en büyük gücü MADDİAT yani PARA gücü birde kendini kamufle etmesidir..

Kısacası MEVKİLER kısa zaman içinde servetleri beraberinde getirir ve bundan oluşan dünyadaki kosensus büyük bir ilizyon ile evreni yönetir..
Türkiye devletinden SİYONİZİM iki argümanla bir şeyler istiyor.
Birincisi uzun yıllardır yaşadığımız KÜRT adı ile yapılan terör saldırıları,ikincisi cılız şimdiye kadar kalsada İSLAMİ esaslara dayalı bir DİN DEVLETİ kurmanın planlaması..
Burda İKTİDAR partisini tenzil ederim,yanlış anlamalara yol açmak istemem ama bu bir gerçek TÜRKİYE devleti içinde İslami bir devlet kurmak isteyen kafalarının arka planında bu olan, ama görünüşte muhafazakar demokrat görünen gizli bir yapılanma var.
Tahmin ediyorumki bu yapı suyun altında SİYONİZİMLE gerçek anlamda çeşitli konularda anlaşıp bir ÖRTÜLÜ SAKLI planı uzun zamandır uyguluyor olmaları mümkün..

Burda herkesin çok kuvvetli gördüğü devlet adamları ve ideolojik yapılarını çok gözünüzde büyütmeyin onlarında bu DÜNYA konjöktüründe yapıcaklarının sınırlı olduğunu düşünün..
Netice itibari ile tüm liderlerin ve komutanların arkasındaki yaverler TERÖR örgütü mensubu çıktı…
Siyonizim isteseydi DEVLET BAŞKANININ arkasına girmiş bir yaver ile rahatlıkla bir suikast yapar liderden kurtulurdu.
Nasıl bunu düşünmek lazım,demeki lider ile bir iş yok önemli olan SİSTEMİ yürütmek.
Takiyeye gelince yılların istihbarat uzmanı olarak gördüğüm şu oldu,ben tüm kıliklere karşı bir insanım yani HATA nerden gelirse ,hangi ideolojiden gelirse gelsin ona karşıyım..
Fakat demokrat kimliği ile özellikle çevremizde ve sosyal medya ve medyada şuna çok eminim oldum..
 Demokrat görünümlü muhafazakar,dindar  etrafa yayılmış arka planında aslında İSLAMİ bir devlet kurma niyetinde olan bir gurup yapılanma var.
Bu yapılanma stratejik  yayılarak ve yine stratejik ileriye tarih ve çeşitli hedefler koyarak,suyun altında SİYONİST partnerleri ile beraber bir yol kat ediyorlar..

Sızıntıyı çok iyi yapmış bir FETÖ terör örgütünü şişirerek patlatırsan çıkıcak büyük gürültüdende farklı bir karambol çıkar ve bu büyük SES örtüsü daha derin ve stratejik giden yapıların üstünü örter..)
                                    

Bu tip operasyonları hazırlayanlar yıların hazırlığının yani diktikleri meyva ağaçlarının bugünlerde HASATINI topluyorlar..
İnsan oğlu para ve makam,mevkiye düşkündür.Onun için bu tip yürüyüşleri çok sinsi yaptıran SİYONİZİM bu olanakları kendini taksi olarak taşıyacak tüm güçlere verir,aslında asıl HEDEFİ olan SİYONİZİMDİR..

Toplumsal dinamiklere gelirsek kendini günden güne güçlü hissetmeye başlayan belirli İslami yapılar çok daha yüksekten bağırarak konuşarak toplumda artık belirli laik kesimin yaşam tarzına sözleri ile saldırarak artık egemen güç biziz her istediğimizi yaparız havası oluşturmaktadırlar…
Tabi bizim gibi DEVLET tecrübesi olan insanlar bu konuda sakin birazda tebessüm ederek konuları karşılar.
Nedeni çok kuvvetli rejim değişikliğine giden ülkemizdeki ideolojik yapıların özellikle SOL ideoloji, nerdeyse 1970 li yılların sonunda rejimi zorlamıştı, ama gördük sonradan içinin boş olduğunu zaman içinde anladık…
Tabi şimdiki bu yayılmış ve sinsi hareket İslami motifli kendisine enerji vehem edecek güçlerle ilişkisini devam ettirecektir..
Dünyada SİYONİZİM için çalışan o kadar çok örgütlenme varki bunlar DEVLETLERİN İSTİHBARAT örgütlerini yönetiyorlar.
SİON TARİKATI,GÜL VE HAÇ BİRADERLERİ,TAPINAK ŞÖVALYELERİ vs gidiyor..

Onlar için dün kimler vardı ise bugün kimler varsa onlarla işlerini götürürler..

Çok bağıran özellikle bu son zamanda muhafazakar dindar kesimde vatan,millet Sakarya edebiyatı yapan fakat hükmetmenin ERKİNİ kullanarak çeşitli işlere giren ve bunları basın ve medya üstünden prokobandasını yapanlar var..
                                

Arkadaşlar sokakta TANK altında ölen insanlar bu ülkede DEMOKRASİ için son elli beş yıldır DARBELERDEN bıktığı için toplumsal tepki gösteriyor…

Ne bilsin garip gureba vatandaş sizlerin GÜL ve HAÇ KARDEŞLERİ ve onların haraçcı PAKRUDİNİ MİT yöneticileri ile işbirliği yaptığınızı..?
Havuz medyasında bir arkadaş var yazmış parmak arası terlik giyip plajlarda RAKI içen 28 şubatta başörtülü kardeşlerimize ordu evlerinin tel örgülerinden baktırtan diye..
Ordu evleri ve başörtü konusunda haklısında plajda terlik giyen ve rakı içen insanların hepsi bu işleri yapmıyor.
Birde o gün kimler geri planda 28 şubatı yaptırmışsa sende biliyorsunki o ağbilerine hizmet ediyorsun benim söylememe gerek yok..
28 şubatta 1997 de benim ne kadar ciddi SİYONİZME ve bazı şeylere karşı koyduğum TARİH önündede ispatlı,yazılıda ispatlı..
Çok bağıran çıkartır BELGESİNİ koyar yiğidin malı meydanda.
Biz ALLAHA şükür gasb için arkadan vuran PAKRUDİNİ değiliz,haksızlığa karşı koymak için  çeşitli şekillere girmeyiz.
                                         

Haksızlık karşıda, ALLAHA şükür parmak arası terliğimiz rakımızlada karşı koyarız..                   

Size, toyluğumuzda bu RAKI içmenin ordinaryus profosörleri büyüklerimizin  öğrettiği bir şeyi anlatayım dinleyin kardeşlerim)))).
Devamlı bir içkili mekanın müdavimisin gidiyorsun ahbab olmuşun.
Olduya bir gün bir eksiklik,yanlış,hata gördün.Şunu yapıcaksın o mekana son kere gidip soğuk şekilde mekanda yiyip içip hesabı bol ödeyip bahşişide bol bırakıcaksın,bir dahada o mekana uğramıycan.
O mekan sahibi bir müddet sonra haber salar arattırır ama bu alemlerde yanlış mekanlara dönülmez..
Biz hayatı yaşarken öğrendik,kanunlara uyarız ALLAHTAN başka kimseye kulluk yapmayız!!

Mühim olan ibadet değil mühim olan İHANET etmemek?
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.

DR:)
         

1 yorum:

  1. Rakı çekerken yazmış olmalısınki ne başın ve ne sonun. Ayıkınca daha doğru şeyler yazacağın belli

    YanıtlaSil