6 Ağustos 2016 Cumartesi

DERİNLERDEN BİRDAL…

                                                

Sevgili takipçilerim,hepinize yine iyi pazarlar dilerim.Bu hafta maalesef eğlenceli bir konu yazamıycam.
Pisikolojim bozuldu devamlı bu ortam insanı etkiliyor güzel hatıralar hatırlayamıyorsun..
Perşembe gecesi CNN TÜRK televizyonunda gece bir haber programı seyrederken  eski MİT müsteşar yardımcısı sayın Mehmet Eymür bağlandı ve bazı konular geçti bunlardan biride İHD(İNSAN HAKLARI DERNEĞİ) sayın AKIN BİRDAL beyefendiye yapılan suikast.Allah korudu ağar yaralı olarak kendisi bu menfur saldırıdan kurtuldu..
Tabi biliyorsunuz ben kamuoyuna hiç yansımamış ama genelde sayın EYMÜR beyin verdiği bilgileri tastik eder şekilde kendisinin bile vakıf olamıycağı sahada benimde aynı hadiselerle ilgili bilgileri size verebildiğim kadar veriyorum.
Sayın MEHMET EYMÜR 1998 yılında MİT ayrılınca ABD(AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ) ne gitti.O yıl bende ABD İSTANBUL BAŞKONSOLOSLUĞUNA başvurarak kendime ve eşime ON yıllık vize aldım..Çünkü o yıl banada büyük sıkıntılar yaşatılmaya başlandı ani ne olur ne olmaz diye hazır bu vizeyi tutuyordum.

Netice ile sayın EYMÜR orda oluduğu için, birkaç tanede benim arkadaşım vardı kendimin orda güvende olabileceğini düşünüyordum…
Olmadı, burada çok sıkıntı çeksemde kalmak zorunda kaldım.
Burdan beni okuyan dostlarıma ve konuların muhattablarına söyliyeceğim özelliklede şahsıma ŞEREFSİZLİK yapan MİT teşkilatında belirli bir guruba şunu söylerim..
Ben 17 yaşından beri anlımın teri,yüreğim,beynim,kendi kabiliyetim,kendi cebim,kendi belimdeki silahımla ve kendim tek başıma bu zamana geldim…?
Arkadaşlar yıl 1997 sonları TÜRKİYEDE sular kaynıyor.Etrafımıza geldiler bir çember kurdular.
Bunu yapmaların sebebi sadece belirli kişilerin çeşitli EKONOMİK çıkar sağlama bedavadan, kurumun çeşitli insana dayalı ve teknik imkanlarını kullanarak bu işler ile çevremde yararlanmak konunun STRATEJİK EKONOMİK yanıda var ama size vericeğim bilgi bu kadar..
Tabi kendimi ve ailemi yakın çevremi korumak için devamlı silahlı dolaşıyorum ve herhangi bir tuzağa düşmemek için silahı caydırıcı güç olarak bulunduruyorum,çünkü bana karşı bir operasyon yapıcakları zaman silahlı müsademeye girmeye cesaret edemiyorlar.
İstanbul bölge başkanlığından o dönemde benle irtibatı sağlayan K.A konuştum  yeni bir silah istiyorum,sen silahı al ben işlemlerini hallederim dedi.                                 

Eyvallah dedim emniyetten bir baş polis arkadaşım Ramazan Y. malatyalı bir arkadaş bana MKE yeni bir SARSILMAZ 16 mermi kapasiteli tabanca aldı..
Fakat baskı gittikçe artıyor rahmetli amcam geldi,sohbet ediyorum dedi ŞENKAL ATASAGUN bey var ,dedim evet tanıyorum  müsteşarın yardımcısı, dedi müsteşar olucak,iyi dedim konu kapandı..
1998 senesi şubat ayı sanırım sayın ATASAGUN gerçekten müsteşar oldu.Türkiye kamuoyun SUSURLUK ve 28 şubat hadiseleri ile kaynıyor.
Özellikle MİT kurumunda Kafkasyalı bir ekip devamlı bana karşı bir saldırı konumundalar emniyet teşkilatınıda üstüme sevk ediyorlar aynı zamanda kendi çevrelerinden özelikle 1. Çeçen savaşında kullandıkları yapıyıda üstümüze gazlayıp yolluyorlar.

Konuyuda  kurum ,emniyet yapısı ve kendi milis çevrelerine bu RUS yanlısı hain ve diğer çeşitli argumanlarla üstüme kışkırtarak sevk ediyorlar..Yalancının……???
                                    

Mevzular uzun kısa size bu kadar anlatıyorum.İşte ATASAGUN bey müsteşar olduktan sonra bölgemize iki beyefendi intikal etti ve seferberlik kapsamındaki bir işletmede takılıyorlar ve etrafta geziyorlar..Ben işkillendim acaba benimmi üstüme yolladılar çünkü yabancılar ama burada belirli bir SEFERBERLİK yapısının yanındalar.
Tabi araştırdım ANKARALI bu arkadaşlar birinin adı N.K birinin adı M.C.K.
Hemen ANKARAYI aradım DAYI dedim burada iki arkadaş var sizin ordan gelmiş buraya.

Ne oldu dedi,bunlar buralarda dolanıyor ne bunlar dedim.Onların senle işi olmaz eminmisin dedim?
Evet dedi,onları tavsiye ettiler onun için oraya indiler merak etme senle bir işleri olmaz onların,dedi birinin babası HAVACI emekli paşa.
Yoksa bizim CEMAL K. Paşanın oğlumu dedim, yok dedi bunun babası başka bir emekli paşa bunlar burada FIRTINALI bir firmaları vardı,tasviye oldular dedi.Sen kafana takma eyvallah dedim..
                            

Hakikaten iki gün sonra o seferberlik yapısı içindeki mekanda BEYOĞLUNDA  karşılaştık,arkadaşım kurumdan eleman KAFA KEMAL yanında bu M.C.K beyle beraber, ZEKİ bey dedi ayak üstü tanıştırdı bizi biraz kısa sohbet ettik,ayrıldık..
İçim rahatladı dedim bunların hakikaten benle işleri yok..
                              

Birkaç gün sonra kurumla bağlantılı bir turizm şirketi sahibi arkadaşımdan öğrendim RUSYAYA vize almış bu arkadaş, yalnız arkadaş entresan bir şey söyledi ağbi dedi iki ayrı pasaporta vize aldık ayrı ayrı, ama pasaportlar isimler değişik ama kişinin eşgali aynı, pasaportun biride YEŞİL pasaport.(O dönemlerde RUSYA tüm pasaportlara vize uyguluyor)
Güldüm..!)

Tabi bu arada tüm kamuoyu basın yayın organlarında yankılanıyor üç tane TÜRK işadamı ÇEÇENİSTAN da ASLAN MASADOV ile görüştükten sonra ÇEÇEN çetelerce kaçırıldı.
                               

Çeçenistanda kaçırılan üç kişi S.T, Y.D, B.Ç.
S.T serbest bırakılıp SOÇİ üstünden türkiyeye yollanıyor ON milyon dolar fidye getir arkadaşlarını serbest bırakırız.
                                  

B.Ç ünlü bir TÜRKÜCÜMÜZ ile o dönemde beraber olan ünlü bir oryantalistin babası.
                                

S.T sonra öğrendim merhum ŞÜKRÜ BALCI beyin yiğeni.Merhum BALCI ile, yaptığım bir kaza gecesi olayın büyüklüğünden dolayı 1984 senesinin ocak ayında tanıştım.
Beni çok şaşırtmıştı o gece evlat sende bir şey yokya gerisini boşver gitsin demişti.Malatyalı bir valimiz ve ekibi ağar yaralı hastanede merhum BALCI öyle diyince şaşırmıştım!)
                             

Sonraki günlerde öğrendim babamın yakın bir emniyet müdürü arkadaşı  N.C,kendi anlattı bana merhum BALCI ilk komiser iken AMERİKAYA kursa giderken kendisi onun gidebilir evrakına imza atmış,onun oluru ile gitmiş.

 O dönemin İSTANBUL emniyet müdürü merhum ORHAN EYÜPOĞULLARI beymiş...

Neyse bu S.T tüm televizyonlarda rahmetli SAVAŞ AY beyden tutunda sayın UĞUR DÜNDAR gibi ünlü televizyon yapımcıları bu arkadaş için program yapıyorlar ve kamuoyunda hadise çok sıcak gidiyor.
                                 

S.T bey hatta devletten yardım istiyor dönemin CUMHURBAŞKANI sayın SÜLEYMAN DEMİREL beye kadar çıkıyor arkadaşlarını kurtarmak için istenilen fidyeyi talep ediyor..

Tabi bir nedenden dolayı bu iş bana RUSYA tarafından büyük sıkıntı verdi,o dönemde RUSYADA daha sistemler şimdiki gibi tam oturmamış,kabak bana patladı ama ben öğrendim tüm bu operasyon TİYATRO?                       

Tabi benim hayatımda sinir stres ve tedirginlik tam gaz gidiyor ALLAH inandırsın hergünümüz macera yani hiç olmuycak hadiselere bizi taktılar tabi bu tip KİRLİ İSTİHBARAT faliyetlerini geri plandan götüren şeref yoksunları  etrafımızı ve çevremizide kullanırlar.
Bazıda kayıplarım oluyor bunlardan en önemlisi ülkücü camianın  tanınmış isimlerinden biri, bir birimize destek olduğumuz S.D adlı bir ağbim entresan şekilde hakkın rahmetine kavuştu aniden.
Yine emniyet camiasında kuvvetli haber alma yeteneği olan bir büyüğüm A.A oda aynı şekilde aniden rahmete kavuştu.
Yani tüm çevremizi hucum ettiriyorlar bir yerdende kuvvetimi kırmak için etrafımı sanki buduyorlar,bu insanlar o dönemde daha orta yaşta ve sağlıklı insanlar?

En sonunda basından bir öğrendim TİYATRO gibi kaçırılanların lideri S.T,İHD(İNSAN HAKLARI DERNEĞİ) başkanı sayın AKIN BİRDAL beyefendiye gitmiş ve arkadaşları için yardım istemiş.
Sayın BİRDAL beyefendide ASLAN MASADOV ile temas kurmak için söz vermiş!        
             
Bunu basında okuyunca ALLAHALLAH dedim çok şaşırdım çok alakasız bir durum,zaten basında bu haber çıktı S.T nin ağzından bir veya iki gün geçmedi sayın AKIN BİRDAL beyefendiye bu menfur silahlı saldırı yapıldı,ALLAHIN taktiri ile kurtuldu..!!

Şimdi bu konuyu buraya kadar getirdim bırakıyorum..
CNN TÜRK televizyonundaki arkadaşlara çok komik geldi sayın MEHMET EYMÜR ben astlarım için kınama cezası verdim diye bahsedince.
Kınama cezası ile kafa geçen gazeteci arkadaşlarım,bu yıllardan sonra parti parti bu zamana kadar ne hadiseler oldu bilmediğiniz.
Onları öğrenseniz dersinizki siz o astlara kınama cezasını nasıl verdiniz  helal olsun sayın EYMÜR bu ÜSTLER varken diye bağarırsınız..!!
Tabi mağdur ve mazlum olanların tek bir sığındığı yer ALLAHI…
                                   
Bizler derin dünyalarda maske takarak insanların karşısında olanların geri planda ne yaptıklarını ihanetlerini ve alçaklıklarını TARİHSEL olarakta,günümüzdede biliriz.
 KARABULUT olup çöksen taktiri ilahinin önünde hesap veriyorsun.

Sanırım bu tip yetişmiş insanlarımızı katleden içlerinden bir kısmı hasbalkader kurtularak yaşama tutunan insanlara bu MİLLETİN ekmeğini yiyerek bunu yapanlar kanunlar karşısında yargılanmasada ALLAHIN karşısında bazıları cezalarını çekiyorlar…
Bunları yazarken aslında bir çok gerçeği GİZLİ olduğu için saklıyarak yazıyorum,ama şuçladığım birileri varsa bilin VİCDANIM rahat!!

Herkese mutlu bir dünya temenni ediyorum..
                     
                               

DR:)I love you(My name is hıdır,  I cant do it,only)
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder