28 Temmuz 2016 Perşembe

BELGELİ YAZILAR YAŞANMIŞLIKLAR..

                                               

Sevgili takipçilerim,Sayın MEHMET EYMÜR beyefendinin bir müddet evvel çıkardığı belgeli yazılar adlı kitabı okuyorum.
Güzel bir eser olmuş,tabi bu kitap biraz olayların içinde yaşamış insanların daha iyi anlayabileceği bir yazın şekli olarak sıralı gidiyor.
Yarısına geldim,sayın EYMÜR beye buradan mesaj geçeyim ağbi ben ne yazıpta anlattığını çok iyi anlıyorum ve bu şahısların hepsinin benle alakalarınıda iyi biliyorum..
Özellikle bu 2010 yılından evvel şahsıma yapılan operasyon aynı size yapılan gibi benide çok incitti.
Rahmetli BABAM öldükten sonra uzun yıllar bazı konuların üstünü örterek yaşadım.                                    

ASLAN beyde ölünce tabiî ki ortalık boş kaldı,TARİHSEL hadiselerin üstünde durmadan yaşamaya çalıştım..
Kendi işimi hep yaptım bundada başarılı oldum,ama ASLAN bey ve babamdan boşalan ASİMETRİK yapı baktıki ATI ALAN ÜSKÜDARI geçiyor SALAK gördükleri beni ayağa kalkmamam için vurdukça,vurdular vurdukça vurdular.
Uzun yıllar KUZEY YILDIZI ilede bağlantılarımı kestiler..Korkudan..
Dahası yazında yazdığın ve MEVLANA CELLALETİN RUMİ nin dediği gibi mütevazi olmakta ve güçleri ve kudretleri iyi bilmekte fayda var.
Ben babam öldükten sonra her zaman öyle yaptım,26 eylül 1990 ARSLAN beyin ölümünden ve ondan önce çok büyük bağdirelerden geçtim,bazı hadiseleri o günlerdede zor atlattım..
Geçtiğimiz altı yılda kendini çok zeki zanneden bu TARİHSEL yapı beni şimdiki devletin tepesi ile karşı karşıya getirip kendince İSTİHBARAT oyunu oynuyorum  zannediyor ve kendisini bu konuda 1975 yılından beri çok başarılıyım zannediyor.

Çok uyanıkya 1975 li yıllardan sonra YEŞİLKÖYDE ÇINAR OTELİNİN plajında sosyete kadınlarına çift kaşarlı tost ısmarlayarak onları kandırdığı günler sanıyor…
Bunların ekip desen ne yapalım BABA yokluğunda KALAMIŞTAN rahmetli akrabalarımı bularak üstümüze düşmüş KENELER..
O KAYSERİLİ amcada hani PARİSTE LAYDİ yetiştirme meraklısı bunların başı çekiyor..
Kurumu kullanarak yılarca oynadıkları KANLI İSTİHBARAT OYUNLARI ile,ona buna çökerek ve kurumu pis işlerde kullanarak hareket ediyorlar düzgün insanlarada bildiğin gibi KOMPLO kurarak İTİBAR suikastçiliği yapıyorlar…
Muhterem ağbim bir insan ne kadar servet sahibi olsada isterse KAPALI ÇARŞININ sahibi olsun veya ne kadar ÜST MEVKİYE gelirse gelsin AŞŞAĞILIK KOMPLEKSİ içinde olduğu için her zaman düşük seviyelerde hareket edicek.
İsterlerse TÜRKİYEYİ dışarıdaki ortakları ile geri plandan yönetiyoruz deselerde..!!
Şerefli ve değerli insan çok az kaldı malesef son ölmeden evvel merhum MAHİR KAYNAK büyüğümüz bir söz söylemiş,tabi doğruyu söyleyince içimden güldüm,dedim allahrahmet eylesin mekanı cennet olsun doğruyu söyleyerek bu dünyadan ayrılmış…

Burdan köşemden size SELAM ederim,değerli fikirlerinizin ve dürüstlüğünüzün takipçisiyim..Eskilerden kaç kişi var!
Arkadaşlar bu yazı biraz mecburiyetten kaleme alınmış yazı,ben çok değerli gazeteciler sayın ERSOY DEDE ve sayın HİKMET GENÇ beyefendinin sabah saatlerinde yaptığı programı vaktim olursa izlerim günlük olarak..
Bugün sayın DEDE ve sayın GENÇ çok önemli bir konuya değindiler 15 TEMMUZ KANLI KALKIŞMASININ sonu darbe ile bitmesi istenen
hadisenin SİVİL AYAĞINDA kimler var diye sorgulamasını duyarlı bir gazetecilik olarak telakki ettim..
                       

Darbelere karşı olmak her vatandaşın önemli bir görevi olması gerekli,bazı konuları yaşayarak görmemden dolayı çok önemli bazı hadiselere geçmişte şahit olduğum gibi,bunların uzağındada kalsamda gelişen TOPLUMSAL OLAYLARDA ve İNFAALLERDE yine basın vasıtası ile karşı karşıya kalıp dışarıdan olayları öğrenebiliyor insan..
15 temmuz günü saat 20.00 sularında  DARBE girişiminden iki saat evvel PROFOSÖR NEVZAT YALÇINTAŞ hoca ani bir kalp kırızi ile sanırım çatalcadaki yazlığında vefat etti.ALLAHRAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN..

Tabi bunda diyeceksiniz olabilir tesadüf ama daha evvel bazı askeri alanlarda karşılaşmalar özellikle 2004 ve 2005 yıllarında ve sonrası ASKERİ ve İSTİHBARİ bazı gelişmeler insanda bazı düşüncelere sevk ediyor geçmişten bugüne sarkan hadiselere..
Tabi hayatımda hiç tanımadığım merhumun oğlu sayın MURAT YALÇINTAŞ beyin şikayeti ile gelişen hadiseler ve orda PARALEL emniyet mensublarının kullanılması ve bunların daha sonraki söylemlerinde bizi bu operasyona bazı MİT  ve BAŞBAKANLIK yetkililerinin sevk etiklerini beyan etmeleri şimdide hadiselerin bu aşamaya gelmesi gayet çelişkili konulara geliyor..

Askeri darbelerin sivil ayakları olmazsa olmazdır,görüyorsunuzki iktidar partisinin bir üst yetkilisinin general kardeşi GENEL KURMAY başkanımıza darbe kalkışması içinde saklı tertip içinde bulunmuş.
Burdan uzun yıllar toplumdan kendimi uzak tutarak yaşamamın sebebi ,bir çok iftiraya kurban gitmem korkusundan dolayıdır..
Yalnız bugünleri görünce ve hep bazı şeylerin ADALET karşısında cezasını almadığını görüp masum insanların haksızlıklar karşısında ezildiğini görünce isyan ediyorum..
Bakıyorsun yıl 2016 senaryolar hep aynı hatta aktörler bile bazen benzer ve birbirine yakın..
Eski HAVA KUVVETLERİ komutanımız AKIN ÖZTÜRK paşa darbenin iki numarası olarak şu anda şuçlama kapsamına alındı hukuk karşısında..
Bu beni uzun zaman DARBE davasından tutuklanarak ceza alan sayın İBRAHİM FIRTINA paşa ile ilgili bazı konuları hatırlattı çok mühim..
Bugünün DEMOKRASİYE sahip çıkan özellikle iktidar partisi mensubları iyi incelemeli çünkü darbe netice itibari ile onlara yapılıyor hedef olan onlar ama ASKERLERİN DARBEDEN sonraki uygulamaya koyucakları hükümetlerde SİVİL kimler var belli değil..
                     

Dahası iktidar partisi içinde SAKLI DARBECİLER varmı,muhalefette tabiî ki bu konuya bir şekilde eklenerek düşünülmeli..
 Eski hava kuvvetleri komutanımız sayın İBRAHİM FIRTINA beyden ASLINDA DEMOKRASİ için rica edilmeli ve kendisinden demokrasi adına tekrar hizmet beklenmeli.
2004 yılının mart sonunda istanbulda HAVA HARP OKULU KOMUTANLIĞI ziyareti esnasında harp okulu misafirhanesinde dönemin istanbulla ilgili en büyük  bürokratı ile baş başa görüşerek ORAJ (FIRTINA FRANSIZCA) planından ve sonraki bazı askeri ve siyasi konulardan bahsettimi..
Bu bürokrat sonraki yıllarda İKTİDAR partisinde önemli mevkilere geldimi ve adı  yine  bazı skandallara karıştımı..
Bir asker olarak sayın FIRTINA generalimizin açıklamaları devletimizin önünü açacak DARBELERDEKİ sivil oluşumlarda MANTARLAYIP SU üstüne çıkıcak..                 

Herkese ESENLİKLER dilerim,umarım konular geliştikçe bizdede içerikler dahada açılır,NAMUSLU ve DÜRÜST,LİYAKAT sahibi insanlar ayakta kalır..



DR:)AÇ ŞU PENCEREYİ
       HASRET KALDIM YÜZÜNE
       
                 

             



SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder