3 Temmuz 2016 Pazar

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN….

                                  

Sevgili takipçi dostlarım arkadaşlarım hepinizin şimdiden MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINIZI KUTLARIM…
ALLLAH nice huzurlu,mutlu,sağlıklı bayramları aileleriniz ve dostlarınızla geçirmenizi dilerim..
Aslında yazıcağım çok şey var ama bayram dolayısı ve tatil nedeni ile yazmıyorum..
Fakat kısa bir derin bayram sohbeti niyeti ile sizlere bazı konuları bayramın tadı olsun,ŞEKERİ olsun lipidomuz artsın diye kaleme alıcam..))
Dostlarım sizden iyi olmasın uzun zamandır benle röpörtaj yapan ismini vermiyeceğim değerli bir gazeteci arkadaşım var.
                                                  

Dediki ZEKİ bey anlamıyorum hiç yalan söylemeden bunca yıl nasıl bu DERİN DÜNYADA İSTİHBARAT ve HABERALMA faliyetlerini götürdünüz.
Aslında bunun cevabını 2006 yılında bir dizimizin baş karekteri beni canlandıran beyefendi , bir röpörtajında gazetecilere anlatmıştı.
Oynadığım karekter özellikle faliyetlerini ZEKA ve AKIL OYUNLARI ile yürütüyormuş,gülmüştüm..
                                    

Hatta sonra yolda yürürken bayan arkadaşı ile beraber karşılaştık derin bana bir baktı bir yerden anımsadı ama çıkartamadı…))
                             

Hiç yalan söylemedim belki abartı olur ama genel anlamı ile böyle bir adetim yok.
Günlük hayatımdada insanlara ne hissedersem onu kendilerine aktarırım,hiç kimseyi yanıltmadım..
Mit teşkilatındaki bazı kadrolu personel zaman zaman bizim ne düşündüğümüzü aklımızın içinden ne geçirdiğimizi öğrenip ona göre bir yol haritası çıkarmak için çeşitli İSTİHBARAT OYUNLARI ve SİSTEMLERİ ile oyun kurarlar.
Bu oyun kurucular tabiî ki bu operasyonları götürürken insan kaynaklarından çeşitli yararlanır,benim mesela nerde ne pisikolojide olduğumu tahmin eden MİT yöneticisi ona göre rica veya elindeki hazır kaynakla bana bir atraksiyon sistemle giriş yapar.
                                     

Bu bazen ayları alan bir birlikteliğe döner son dönemlerde bu en çok uzak diyarlardaysak sosyal medya üstünden olur, vede öylede oluyor.
Sanırım son beş altı aydaki MİT yöneticilerinin,öğrenmek istedikleri sosyal  ve medeni  durumum, ilerdeki sosyal hayat yer ve mekan yaşam alanlarınla ilgili düşüncelerim birde yurtdışındaki  bana bilgi akışının nasıl olduğunun sağlaması.

Onların düşünceleri acaba sisteme dayalı haberalma faliyeti varmı yoksa PARANORMAL yöntemler kullanıyormu,gerçekten böyle yöntem kullanma şansı varmı gibi faliyetleri farklı kollardan  sağlamasını yaptılar.
Ben bu faliyetlerini götürürken yardım aldıkları insanlara hiç yalan söylemedim,duygularım ve düşüncelerim ne ise onlara ilettim.
                                          

Herkes müsterih olsun toplumda bana karşı yürütülen faliyetlerde kullanılan,emir ve yükümlülük tahakkümü altında olan insanlara insanlık adına düşman olmam,kin beslemem belki anlık kızgınlıklarım olur.
Daha konulu ağar yazılara ALLAH müsade ederse ilerde devam edicez…
Hepinize tekrar iyi bayramlar dilerim,ALKOL alıcak dostlarıma bayramın ilk günü dikkat etmelerini aman dozajı geçmemenizi temenni ederim..
DR:)
                                      

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder