16 Mayıs 2016 Pazartesi

UZUN YOL KÜÇÜK HESAPLAR.

                               

Sevgili takipçilerim haftanın bu ilk gününde hepinize stressiz,bol bereketli,terör ve doğal afetlerden uzak sevgi,aşk,mutluluk ile dolu bir hafta diliyorum.
Arkadaşlarım kısa kısa giricem konulara hafta başı malumat vereyim size.
Beni tanıdıysanız ben insanların kurumsal ,finansal,ideolojik ve siyasi güçleri için dostluk yapmam her dil,din,ırktaki insanla kendisi bizzat bir varlık olduğu için arkadaşlık dostluk yaparım.
Beni bilen bilir yaptığım işleride her zaman kendim tek başıma organize etmişimdir,bu işlerde insan kaynağı gerekli ise onuda kendim seçtim, emekli olmasam yine aynı şekilde çalışırım.
                                 

Uzun bir yoldan bu noktaya ulaştım,uzun olmasının sebebi tarihi külfetlerinin ve mirasının üstümüze oturtulması.
Bu yolun en sağlam, güvenli,gururlu günlerinde eski BAŞBAKAN sayın PROF. TANSU ÇİLLER hanfendinin hükümet ettiği dönem dolayısı ile sayın MERAL AKŞENER hanfendinin milletvekili olduğu sonrada İÇ İŞLERİ BAKANLIĞI yaptığı dönemdir.
                                     
    
Onun için bizim kendilerine ANAMIZA,ABLAMIZA büyük vefa borcumuz vardır.

Her hangi şu anda etki gücümüz toplumsal olmasada sayın AKŞENER hanfendinin siyasi yaşamına kalpten her nerde olursa olsun destek olurum.
Aynı şekilde sayın TANSU ÇİLLER hanfendiyede her konuda kalpten desteğimiz MEZARA kadar tamdır.
Biz bazı insanlara inanmışız onlarda arkamızda durmuşlarsa bizde PAZARA KADAR DEĞİL, MEZARA KADAR dostluk vardır.
Şimdiye kadar sağdan ve soldan tüm siyasi oluşumlar ile bir şekilde yakınlığımız olmuş ve  dostlarımız vardır ama tercihimiz hep SAĞ siyaset sahnesinden taraf olmuştur.
Bunu niye yazdım bu hanfendilere bir şekilde desteğimizi hissedenler bizi bir yerlere çekmeye kalkmasınlar,bizim bu ülkede RESMİ ÖRTÜLÜ LEGAL işimizden başka işlerimiz olmamıştır.
Bu iki siyasetçi hanfendide TÜRKİYENİN bekası için dağda bayırda,şehirde TERÖRİST İTLERİN telsiz konuşmalarındaki yalvarmaları ,BEBEK KATİLİ APO nun lütfen ateşkes ilan ediyorum dediği günlerde TÜRK SEFERBERLİK TEŞKİLATLARI arkasında sonuna kadar durmuş ve bu tarihi lafı söylemişlerdir.
BU ÜLKE İÇİN KURŞUN ATANDA YİYENDE BİZİM İÇİN ŞEREFLİDİR.
Bu tarihi cümleyi tüm TÜRKİYEDE DOĞU ve GÜNEYDOĞU ANADOLUDA kanını ve canın sonuna kadar veren TSK ve EMNİYET,JANDARMA personeli için tekrardan burda yazıyorum.
ALLAH HEPİNİZİN YARDIMCISI OLSUN ÖZELLİKLE SİZLERE  DAHA ÇOK YARDIMCI OLSUN!!!

Gelelim son birkaç yıldır özellikle izlediğim fakat sonuna kadar dayandığım bakayım bu konu nereye gidiyor meselesi öyle bir yer aldıki bu MALATYALI bazı gazeteci arkadaşların ağzından dökülen merhum APTİ İPEKÇİ beyle ilgili tam söyliyemeyip yarım ağızla söyleyen önemli değil meselesine birkaç gün evvel ankarada yerel bir gazetenin yazarlarından biride merhum İPEKÇİ adını olumsuz kullanınca artık gerçek birilerinin konuşma zamanı geldi hissine girdim.


                               

Bu arkadaşların aslında beyinlerine doldurulan merhum İPEKÇİNİN sebatayist gösterilmesi, birde vatandaşın bilemiyceği tarihi hadiselerin arkasında olan kirli yapıların bu konulardan rahatsızlık duyması ile dezenformasyon,kamuoyunda kişiliksizleştirmek gibi topluma hissettirmeden algı yöntemi ile kişiyi karalamak!
                                        

Ben konunun yani BASIN ŞEHİTİ APTİ İPEKÇİ beyin katledildiği dönemden bugüne gelen periyodlarda hadiselerin DEVLETİN yeraltı düzeni içinde çocukluk yıllarımda bazı konulara   şahit oldum ve sonra vazifeli olarak çalışmaya başladıktan sonrada hadiselerin tamamı gerçeği ile yüz yüze kalınca bunun verdiği tepki ile TÜRKİYEDEKİ bazı derin yapılarla çatışmaya ve mücadeleye girdim.

Çok hasar aldım bu konulardan dolayı tüm haklarım elimden alınsada işte mücadelemi size yazarak veriyorum.
Bir kere bu konularla ilgili televizyonda bir programa çıktım konuştum İPEKÇİ hadisesinin dahada gerisinde hadiseler var bunların hepsinde bir şekilde bilinmeyenler kamuoyunda hadiselerin arka yüzüne vakıfım.
Kısacası bunlar yaşanarak elde edilen konular evrak üstünde okuyarak değil UZUN YOL dediğimiz hayatımızın limanlarında gerçekleşen konular.
Tabi bilgi vermiyorum nedenler hakkında sorucaklardır merhum APTİ İPEKÇİ beyi tanırmıydım evet yakın tanıyor ve zaman zaman çocuk olsamda karşılaşıyordum.
                            

Şunuda söyliyeyim APTİ bey bu ülkenin bir sevdalısı gazeteci olarak vatanı için dünya barışı için DUYARLI gazetecilik mesleğinin fazlasını yapmak isterken ŞEHİT edilmiştir.

Sorucaksınız bana  büyük şuçlar  isnat edilen SİYASİ bir dönemi sahipleniyorsunuz burdada MERHUM İPEKÇİ için kahraman diyorsunuz.
Arkadaşlar yazım UZUN YOL sistemi öyle bir kurmuşlarki DERİN KÜRESEL MERKEZLER içimizde, KURŞUN ATANDA vatanımı kurtarıyorum diye mücadele veriyor.

O anda yaptıklarının tamamı ile ÜSTÜNDE bir ÖRTÜ var yıllar sonra bu örtü kalktığında olayların gelişiminden bu sefer yaptığının ihanet olduğu anladığında iş işten geçmiş oluyor kimse bir şey söyliyemeyip maalesef ya SUSUYOR yada dezenformasyon yapıp konuşuyor veya konuşturuluyorlar yada karşı çıkmaya kalkanı yok ediyorlar.
Bu KÜRESEL güçlerin burdaki TAŞORONLARI yaşlandıkça KURT lukları artıyor yedikçe insan yiyor doymuyor, bunu kapatmak içinde illaki kendine yakın oluşturduğu gurupla basın,medya ve sosyal medyada hala dezenformasyon haberler ve pisikolojik operasyonlar yapıyorlarki geçmişten günümüze gelecek izlerin silinmesi için!
                                     

                                    

Konuyu burda kesip kısa başka bir konuya değinip kapatıcam.
Bazı günümüzün popüler çevreleri son dönemlerde tepe noktalardan ve en altından bile vatan,millet SAKARYA ile başlayan sonrasındada bazı çevreleri KÜÇÜK HESAPLAR peşinde koşanlar diye şuçlayan bir kısım ZATI MUHTEREM beyefendiler var tabi bunlar öyle bir sistemden geliyorlarki bunu kendisinin içinde olduğu bir yapı için söylüyor.
Herkesimin kendi düzenine ve yaşantısına saygım ve sevgim sonsuz bizde hadise içtendir yapma değil.
Arkadaşlarım hesabın KÜÇÜK ve BÜYÜK olanı olmaz hesap ADİSYON hep bir tanedir.


Bu kişiler biliyorki hesabın BÜYÜK olanıda  KÜÇÜK olanıda benimdir.
Adımı kullandığınızda görüceksinizki bu ülkede misafir girdiğim evde yemek yediğim ,çayını,içkisini içtiğim bir insanın ne malına,ne canına,ne ırzına yan gözle bakmadım.Çok kimse gibi dindarda değilim.
Hepinize malumat vererek şahsıma yapılan komployu boşa çıkartıcak bir belge verdik.
Mütevazilik ve adam gibi adam duruşu bazen insanları çok müşkül durumlara sokuyor.Kollektif çalışma ve sosyal hayat önemli, insanların büyük çoğunluğu içinde bu böyle fakat KOZMİK kurum maskesi takıp ÇETELEŞMEK, işte o sakıncalı?

Sayın MEHMET EYMÜR beyefendinin dediği gibi TÜRKİYE de babasının pasaportunu çıkartıp verecek kaç delikanlı var biri sayın EYMÜR televizyonda beyan etti biride benim istediğiniz zaman çarşaf,çarşaf çoğaltır yayınlarsınız ALEM ADAM görsün.
                            

Benim rahmetli babam bir elinde rakı kadehi masada leblebi bir elinde KADİR MISIROĞLUNUN kitaplarını okurdu benim çocukluğumda.İŞ BAŞKA,YAŞAM BAŞKA?
                          

Yazımı bitirirken her TÜRK delikanlısına bir nasihatım olsun!
Siz siz olun hırsızlık AT ve koşumla sefere çıkmayın.!
Neden!Bu gerçekler ortaya çıkar yarı yolda kalırsın yaptığın seferde bozguna uğrar kendi SİPAHİLİĞİNİDE MADARA EDERSİN,DEVLETİNİDE MADARA EDERSİN!!!
SİYONİZİM ve ANGLASAKSON gücünü hiç küçümsemeyin en dindar Müslüman cematleri bile çok iyi yönlendirip içlerine sızması muhtemeldir, bakarsınız bazı gerçekler ortaya dökülür ATEİST diye şuçladığınız ARSLANLAR herkesten çok ibadet etmiştir.
                                    



Allahı ve meleklerininin ne yapacağını onlara bırakın onlar bilir sizler onların işine karışmayın!!
HAYIRLI HAFTALAR!!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

1 yorum:

  1. Kurtlar vadisinden alıntı yapmışsın reis. Sağır odayı bıraktın herhalde

    YanıtlaSil