4 Mayıs 2016 Çarşamba

ERGENEKON ARKA PLAN-1

                       

Sevgili takipçilerim,bugünlerde ERGENEKON meselesi tekrar varmıydı,yokmuydu dava nasıl böyle bitti türünden basın ve yayın kurumlarından çeşitli bu konu ile ilgili tartışma ve görüşler açıklanıyor,açıkçası söyliyeceğim gülüyorum kimsenin etraflıca bir bilgisi yok çünkü bu sadece okumak araştırmakla bilinebilecek bir şey değil TÜRK GLADİOSUNU (ERGENEKON) onu yaşaman lazım.
                           

Gladio zevkli bir örgütlenmedir,öyle herkesin zannettiği gibi bir örgütlenme değil, çok derin bir yapı yazarken abartmıyorum gülüyorum!!
403 adet yazı yazdım BLOGGER ve FACEBOOK sayfama tamamı toplandığında bir ANIT gibi ortaya çıkmasını istiyorum en azından TÜRKİYEDE!!))

Bunu hukuken çıkartmanıza imkan yok işte denediniz olmadı.
Sayın FELICE CASSON İtalyan GLADİO sunu deşifre eden savcı 2008 yılının MART ayında seminere geldiğinde onu dinlerken çok taktir etmiştim,keşke bizdeki ERGENEKON SAVCISI olsaydı belki dava düzgün işler GLADİO aklanmaz en azından deşifre olur belirli şuç işleyen varsa ortaya çıkardı.
Bana bakarak ne demişti sayın CASSON ben bu davayı başarı ile bitirirken İTALYAN GİZLİ SERVİSİ ve İTALYAN SİLAHLI KUVVETLERİ ASKERİ İSTİHBARAT örgütünün KOZMİK ARŞİV dairesine girdim çalışmayı ordan yürüttüm ve başarılı oldum.

Sordular hiç TÜRK e rast geldinizmi evet 1950 li yıllarda dört beş TÜRK ün buraya gelip ortak GLADİO tatbikatlarına katıldıklarını arşivden öğrendim.
Bizdede 2009 yılında KOZMİK ODAYA bazı savcılar girdi,ne olduğu belli olmadı.
İDAM KALKTI AB kıriterlerine görede burası ORTADOĞU neyin ne olucağı belli olmaz AB kıriteri ile İDAMDAN kurtaran İSTİKLAL MAHKEMESİ düzeyinde İDAMA gider.))ALLAH göstermesin!!
Şimdi daha evvel sayın emekli deniz binbaşı EROL MÜTERCİMLER beyefendiden bir yazımda bahsetmiştim EVRENİN ULU MİMARLARI rumuzlu.

Sayın MÜTERCİMLER çok bilgili donanımlı,kaliteli ve hitabet sanatı çok kuvvetli bir insan kendisi ile karşılıklı tanışmamız yok ama geçmişte ben kendisini göz takibine almıştım ama DENİZ KUVVETLERİNDE değil başka bir konumda buda bana kalsın))
Sayın MÜTERCİMLER diyorki evet bir ERGENEKON TÜRKİYENİN NATO ya girmesi ile kurulmuş fakat 1983 yılında bu örgütlenme lav(tasviye) edilmiş diyor bende diyorumki , tartışmıycam yaşanmış gerçeklerden anlatıcam birisi tüm PAZILI bir gün toplıyacak!!
1983 şubat ayı rahmetli babamın ani ağar rahtsızlığı devam ediyor bir konudan münakaşa ettik haklıydım 33 yıl geçti bugünde ne kadar haklı olduğumun yine kanatındayım.

Küstüm evden çektim gittim teyzeme rahmetlide demiş son günlerimi ANNEMİN yanında geçirmek istiyorum YENİKÖYE babaannemin yanına gitmiş KARADENİZLİ bir gurup var hasta olduğu için onlar arabaları ile bırakmışlar.
Tabi orda son günler ağarlaşmış bana telefon ediyorlar gel baban ağarlaştı gitmiyorum içimden kandırıyorlar beni diyorum açıkçası çok zor baban ölücek biliyorsun , en sonunda 6 şubat 1983 günü ŞEVKET dayı telefon etti oğlum gel baban çok ağar.
                            

Şevket dayı rahmetlik oldu ona inanırım çünkü rahmetlik Vehbi beyin ve Necdet paşanın çok yakın arkadaşı sırdaşı.
Aynı zamanda şimdi LONDRADA yaşayan eski ünlü bir bayan sinema sanatçısınında eniştesi.(böyle yazıyorum araştırıcak olanların ön açmak( burda kod ismi yok herkes gerçek, ben BİR KİŞİ HARİÇ).
Atladım gittim salona girdimki rahmetli babam denize karşı uzanmış koltuğu yatak yapmışlar,çok ağar yatıyor işte deniz çok fırtınalı yağmur yağıyor hemen rıhtımın kenarından 7.5 mt boyutunda o fırtınada tekneyi tek başına kullanan sıkı denizci giyimli bir yanlız kişi ile  tekne önümüzden  geçti,o anda gözümden yaşlar dökülmeye başladı!
İşte o şahıs tekneyi kullanan ,2005 yılına kadar ERGENEKON örgütünü idare eden kişi.

Bu kişinin üstüne gazeteci sayın CEM KÜÇÜK yazıları ile gitti insanlar sever sevmez düşman olur,beğenmez ama benim işim gerçeklerle, CUMHURİYET tarihinde bu kişinin üstüne giden tek gazeteci sayın KÜÇÜK…!!

Babamı hemen ambulansla AKSARAYDA VATAN hastanesine kaldırdık,kan lazım oldu çok kan merkezlerinde KAN olmayınca HAVA HARP OKULU komutanlığı ve KUZEY DENİZ SAHA komutanlığından nöbetçi subay ve astsubaylar ALLAH RAZI olsun münübüslerle asker sevk ettiler AB RH pozitif kan onlardan kanı sağladık.
Ne tesadüftürki 6 şubat 1983 KUZEY DENİZ SAHA ASKER hastanesinde merhum dönemin BAŞBAKANI BÜLENT ULUSU bey ilede karşılaştık merhum annesi  rahatsızlanmış  acil hastaneye kaldırmışlar hatta makam aracı 280 s mercedeste hastanenin kapsının ağzına park etmişti.
                    

Kısa geçiyorum gece olucak beni istemediler zorla eve yolladılar 6 şubatı 7 şubata bağlayan gece babamın başında TRABZONDAN gelmiş dostları bunlar dindar insanlardır son dualarını okuyarak orda babam hakkın rahmetine kavuşmuş.
                   

Bunu böyle olanları kısa anlattım hikaye olsun diye değil akıllı insanlar ilerde anlasın çözsün diye.
Bakın TÜRKİYE de ortadan kim kalkmışsa o kalkanların yerine başkalarına yol açılır onlar yürürler bugünlerde artık BARON olmuşlardır sizin kamuoyunda gördüğünüz tüm kavgaların geri planında onlar vardır gözükmeden sistemi idare ederler.
                 

Babam ölmüştür birilerinin önü açılırken 1990 da M.HİRAM ABAS ölmüştür yine birilerinin önü açılmıştır.
Tek tek isim saymıycam kim öldürüldüyse yaşayanlar bu işleri yapmışlardır ön açmışlardır kendilerine ve TÜRK GLADİOSU ERGENEKONA!!
Fazla uzatmıycam devamına yer kalsın,siz herkesi bunlar gibi zannetmeyin kimileri çok kilit ve stratejik insanlardır SİSTEMİN ülkeyi uçuruma götürdüğünü gördükleri anda fren yapanları yok ederek KAMYONUN FRENİNİ patlattılar son 33 yılda buna inanın.
                             

Suikast,sabotaj ile her ölmüş kimse ister sağcı,ister solcu,ister dindar ister kontra olsun hepsi bu VATANIN NAMUSLU insanlarıdır.
1999 ve 2010 yılında iki defa ülkemde şahsıma komplo operasyon yapanlar işte bu hadiseleri ortaya dökmemi istemeyen bu yapının üyeleri!
ALLAH BÜYÜK sen içinde ALLAHIN BÜYÜK olduğunu bil göstermeye gerek yok belki bizide bir kollayan bir GÖLGELERİN GÜCÜ vardır!
                                   

DEVAM EDİCEM,ZAMAN ZAMAN!!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.
                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder