2 Nisan 2016 Cumartesi

ÖMRÜMÜZÜN SON DEMİ!

                               

Sevgili takipçilerim iyi bir Pazar günü geçirmenizi dilerim.Bu Pazar yine iyi değilim CAN bir arkadaşımı ani kaybettim.
Uzun yıllardır görüşemiyorduk hayat bizi istemeden ayrı düşürmüştü insan olarak ve sosyal hayatta herkesin çok sevdiği gerçek delikanlı bir arkadaştı son yıllarımızda Allahtan bu sosyal medya ağı sayesinde kendisi ile video görüşmede yapıp eskileri konuşuyorduk.
Bu yazıyı kaleme aldığım sıralar o BODRUM da ebedi istirahatine çekilecek.

Ailesine ve yakınlarına burdan ALLAHTAN RAHMET diliyorum,mekanın CENNET olsun CAN kardeşim.
Neşelendiğimizde hep ÖMRÜMÜZÜN SON DEMİ SON BAHARI şarkısını dinlerdik.

Sayın MEHMET EYMÜR bey tanır allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ALBAY SÜLEYMAN YENİLMEZ beyefendi vardı,bütün yapraklar tek tek dökülüyor…
                           

Şimdi sevgili takipçilerim özellikle son birkaç aydır çok büyük yoğunlukta yazılarım takip edilip okunmakta.
Sağolun,varlık içinde olun.Ama tabi bir takım çevreler bu yazılarımdan dolayı sıkıntı duyuyorlar bir kısmı KISKANÇLIK kırizine giren YALAN ORDUSU  olmuş bir insan kabilesi.
Tabii gayet doğal bu her zaman olan bir şey fakat bu çevreler biliyorsunuz KİRLİ dediğimiz hayatı KİRLİ ve KARANLIK zemine taşımış korku,şiddet ve şantaj ağının BEYAZ YAKALI temiz görünen kesimi.
                      

Şimdi bunlar TÜRKİYEDE birkaç aydır bağarıyorlar HALKIN bunları bilmesine ne gerek var GİZLİ BİLGİ FAŞ ediyor gibi.
Arkadaşlarım size önce bunların gerçekte niye bağardığını fısıltı gazetesi ile söyliyeyim birincisi MADDİ ÇIKARLARI ZEDELENİYOR, ikincisi İNCİR SUYU  ve REÇELİ ile operatif oldukları için.
                         

Burdan GİZLİ BİLGİ faş ediyor diyen arkadaşlara söyliyeyim ben eğer gizli bilgi FAŞ etsem TÜRKİYE de kel kafalı sakallı herkesin KELİNE helikopter indirirler akıllı olun hiçbir şey anlatmadım,KAMUOYUNA bilgiyi verirken nasıl itina ettiğimi görüyorsunuz.
                   

Senin askeri sır dediğin hadiselere GOOGLE AMCAYA yaz anında çıksın.Benim yazdıklarıma dikkat edin sadece benim kendi yaşadığım içeriksiz bilgidir.
Ama zaten bu bağaranların IRKININ GENETİK KODLAMASINDA kıskançlık olduğu için, son 40 yıldır kimin neye bağardığını  biz iyi biliriz.
Arkadaşlarım sizden aldığım en çok şikayet ZEKİ bey biraz daha açık yazarmısınız,lütfen anlamıyoruz!))
Diyorum peki anlamadığınız şeyi niye takip ediyorsunuz gülüyorum ,diyorlar ZEKİ bey çok heyecanlı geliyor!!
Benim yazılarımdan tam mana çıkartıcak zaten bu işlerin içindeki küçük bir zümre onun için devamlı KISKANÇLIK kırizlerine girip pisikolojik harekat fısıltı gazetesi ile yapıyorlar.
Biz bu davada kırk yılımızı tüketmişiz kalkmışınız bana cart curt ediyorsunuz.
Bizim gazetemiz yok dayandığımız bir SİYASET veya İDEOLOJİK yapı yok…
Sosyal medya imkan tanıyor TERBİYEMİZLE hem kendimizi ifade ediyoruz hem vatandaşı bilgilendiriyoruz.
Üç yıldır yazıyorum son altı ayı mecburiyetten yurt dışından yazıyorum,şimdide ona laf ediyorlar.
                           

Çakma ARSLANLAR PRAVDA veya İZVESTİYA gazetelerinden yazmıyoruz ZEKİ ARSLAN nın BLOGGER MEKANINDAN yazıyoruz birde HİLALİ AHMERE yazıyoruz sizin gibi yalıya, villaya kavuşalım diye yazmıyoruz.KIYMETİMİ BİLİN bu ülkeye bir daha bir ZEKİ ARSLAN  gelmez.))))
Gelelim haftanın konusuna 1970 lerin sonunda ANARŞİNİN benim hayatımdaki yeri.

Anarşi o 1970 li yıllarda TÜRKİYEDE TERÖRÜN ilk tohumlarının atıldığı yıllar görünen yüzüde MİLLETİN KANI,CANI,MALI geri plandada dünyadaki büyük oyunlar.
İşte ben bu ikisini birden yaşayan bir çocuk olarak o yıllara şahit oldum.
Mahallede bir arkadaş gurubumuz  var en büyükleri bende beş altı yaş büyük ZİYA diye bir ağbimiz var allah uzun ömür versin KONYALIDIR hem ailece memleketten tanışırız hemde aynı sempte otururduk o dönemde.
Tabi ünüversiteye başladı iyide bir kolej öğrencisiydi işte o aralar huyu değişti.Sırtında YEŞİL bir asker parkesi belinde bir tabanca artık bize selam vermiyor,biz çarşıda çekirdek çitliyoruz selamsız,sabahsız önümüzden geçip gidiyor.

Birkaç defa benden büyük ağbilerim ZİYA gel takılalım dediler önümüzden geçerken ,döndü sert sert bize EMPERYALİST BURJUVANIN yaşantısı ile yaşayan arkadaşlarım yok benim artık dedi.
Hadi ver cevap?))
Ziya ismi orijinal adıdır bir sakıncası olmadığı için direk veriyorum çünkü bizi tanıyanların gözünün önüne gelsin kahkahayı bassınlar.
12 eylülün biraz ZİYA gibi arkadaşlara faydası oldu hiç zarar görmeden bu işlerden sıyırdılar hayatlarında kalıcı hasar vermedi.
Oda aileler sağlıklı temellere oturan aileler olunca bu tip durumlarda gençleri ortamdan ayıklayıp bu ANARŞİ ve TERÖR batağından çıkartıyorlar.

Ziya ağbimizle tekrar  önümüzdeki  o yıllarda çok İstanbul alemlerini bir dönem yaşadık.
Allah yolunu bahtını açık etsin….
Şimdi daha evvelki yazılarımı okuyanlar tam bu dönemlerde başka bazı hadiselerin başımdan geçtiği ve ALLAHIN  korduğunu ve babamın araba kullanmayıp eve silahlı ve sefertası ile gidip geldiğini yazmıştım.
Kahramanmaraş olayları olunca SIKIYÖNETİM ilan ettiler arkasından 1 şubat 1979 yılında gazeteci MİLLİYET gazetesi genel yayın yönetmeni basın şehiti APTİ İPEKÇİ beye suikast yaparak öldürdüler.
Bizim sempt aynı TRT 80 ler dizisindeki gibi.Çarşı esnafı ve hadiseler çok benzer.

Ben o dönemde kendi semptimde liseye başladım.Orta okuluda kendi semptimde okudum.
İşte ortaokulda FERAYE isminde aynı sınıfta okuduğum bir kız arkadaşım vardı.

Birbirimizle çok yakın pozitif anlaşan o yaşlarda iki öğrenciydik.
Feraye çok güzel aynı bir PAPATYAYA benzeyen sarışın mavi gözlü bir kızdı.Ailesi o dönemde çok zengindi, babası FABRİKATÖRDÜ..
Liseye başlayınca 1. Sınıfta FERAYE ile aynı sınıfa düştük tabi ortaokuldan beraber geldiğimiz için aynı sıralarda oturuyoruz ben tembel ve yaramaz bir öğrenci olduğum için duvar kenarında paltolarımızın asılı olduğu yerde oturuyorum,yumuşak oluyor yaslanıyorum hoca sözlüye kaldırmasın fazla diye tercim duvar kenarı.

Feraye çalışkan ve çok tertipli ama o pozitif yapısı benide hep yanına çekiyor beraber oturuyoruz.
Şerefsiz ANARŞİTLER artık çok köpürdüler öğlenden sonra TİCARET LİSESİ olması sebebi ile sempt dışından gelen öğrenci ile ANARŞİ ve EYLEMLER okula ve semptede sirayet etti…
                      

Olaylara gelmeden evvel bu anarşinin nasıl sirayet ettiğini en iyi korunan sempte, onu aktarıcam size kısa örnekle.
Çarşımızda lüks bir şarküteri var,dükkan o dönemde çok lüks şarküterinin sahibinin bir oğlu var çok silik bir tip hiç kimse ile konuşmaz kendi halinde sempte bulaşmaz.

Bu ticaret lisesine bir başladı dışardan gelen öğrenciler bunu zehirledi ,arkadaş buna sempteki hizmetli çalışan ailelerin çocuklarını SOL ideolojiyi aşılattırıp bir gurup kurdurdular hiç unutmam bunların arasınada URFALI sempte yeni gelmiş bir arkadaş vardı çok neşeli hiç bu işlerle alakası olmayan onuda zehirleyip bölgede ve diğer yakın semptlerde AFİŞLEME,BOMBALI EYLEM,YÜRÜYÜŞ MİTİNG tüm  ANARŞİST faaliyetleri  icra ediyorlardı.

Bu URFALI arkadaşı yıllar sonra İNGİLİZ konsolosluğunun orda bir mekanda görmüştüm uzun dönem orda takıldı.))
Neyse 12 eylül 1980 olunca bölgemizde 1. Şube görevlisi İSMAİL ağbi ile MUSTAFA bunlara OPERASYON yapıp tek tek toplayarak iştirak ettikleri örgütten  bunları aldılar,sonra  maalesef genç fidan yaşlarında hepsi  hapse girdiler ve uzun zaman cezaevlerinde kaldılar.
Konunun özünü açtık şimdi geriye dönelim sıkıyönetim ilan edilince tabi okula asker ve polis verdiler,arama yapıyorlar giriş çıkışı kontrol ediyorlar.Ama eylemler yine oluyor okul duvarlarına afişleme ,okulun etrafındaki güvenlik demirlerine bomba süsü takılarak pankart koyuyorlar,molotof ve patlayıcı atıyorlar..
                     

Pazartesi haftanın ilk günü sınıfa geldik geç kaldım biraz en son girdim FERAYE ayağa kalktı ben geçtim oturdum ama feraye dedi ZEKİ bir benzin kokusu var dedim evet.
Paltoları biraz kurcaladım hepsinin ceplerinde cam bir yabancı Ş ile başlayan gazoz şişesi ve ağızları benzine bulanmış ÜSTÜPÜ ile tıkanmış vaziyette.

Tabi hemen cam kenarındaki iki anarşite baktım onlarda benim gözümün içine SERT SERT bakıyor.
Daha bunlar olurken içeriye bir YÜZBAŞI bir ASTSUBAY ve polisler,askerler doluştu.

Herkes paltosunu alsın ayakta durun dediler paltolar alınırken FERAYENİN paltosundan şişe çıkınca ver bana dedim sıranın altına koydum.
Bakın bunların hepsi TÜRK EMNİYETİNDE kayıtlı gerçek TRT 80 ler dizisi değil.

Tabi aranma sırası bana gelince askerler sıranın altında molotofu buldu geççççççççççç bana dedi TAHTANIN önüne geçtim öbür iki anarşiste gerçek onlar tahtanın önünde biri sempte hizmetli birisinin kızı ,bayan TOKAT lıydı öbürü erkek  dışarıdaki sempten geliyordu.
Dedim aldık işi başımıza ama diyorum yırtarım bana bir şey olmaz,ne olduysa o zaman oldu DÜRÜST KIZ FERAYE efendim onun şuçu yok benim cebimden çıktı o aldı elimden altına koydu dedi.
İşte ne olduysa o zaman oldu bana geç yerine sen gel FERAYEYE dediler.
Kız titriyor ben dedim onun bir şuçu yok ama dinlemediler sen geç sen gel..!

Feraye asker ve polislerle gitti bizde okul bitti eve gittik.Ama canım çok sıkkın evdede hiç konuşmazdım böyle konuları..
Aklım FERAYEDE? Sabah oldu okula gittim bir arkadaşım elinde gazete bak dedi.

Bütün gazetelerde  sadece birinde değil FERAYE ,yanında diğer çocuklar masa önlerinde MOLOTOF KOKTEYLERİ ve ÖRGÜTSEL DÖKÜMANLAR.
Gazetelerin sür manşet baskısı.FABRİKATÖRÜN KIZI ANARŞİST ÇIKTI…!!!!
Çok dokundu bana birkaç gün sonra FERAYE geldi ama süzülmüş,pisikolojisi bozulmuş hüzünlenmiş.

                            

Dedim FERAYE beni kurtardın ama kendini yaktın.Ne diyecektimki dedi senin bir şuçun yoktu ben sadece onlara doğruyu söyledim.
Ne yaptın orda dedim, ZEKİ öbürleri  alışık bu işlere bana çok dokundu nezaret pislik içinde bağartılar,dayak sesleri bir kabus gibi dedi.
Nasıl çıkarttılar seni dedim BABAM geldi konuştu bir tanker emniyete fabrika stoklarından mazot yolladı.
Enerji tasarrufundan dolayı yakıt sıkıntısı varmış emniyetin ordan beni uğraştırmadan serbest bıraktılar.
Öbür takımda birkaç hafta sonra serbest kalıp çıktı geldiler.Yine devam eylemlere faaliyetlere.
12 eylül oldu dediğim gibi hepsini topladılar,FERAYE okullarını bitirdi erken yaşta semptimizden yine tanıdığımız bir arkadaşımızla evlendi çocukları oldu 30 yıl oldu görmüyorum!
Malatyalı 1.şube görevlisi MUSTAFA ağbi hepsini nasıl enselediğini tek tek bana anlattı))
Ama sonraki hayatımda öğrendimki meğerse bu yaptıkları birkaç tane  tuzak özellikle SIKIYÖNETİM ilan edildikten sonra BABAMIN faaliyetlerine sekte vurmak babama o esnada sıkıntı vermek  benim yani tek oğlu çocuğu üstünden.

O gün sınıfa geç gelmem  arkasından  FERAYENİN ASİL davranışı ALLAHIN yardımıylada beni korumuş kurtarmış oldu.
Bunu yapanlar zaten sonra TÜRKİYEYİ yaptıkları kirli işlerle dizayn edenlerin bir çoğu hayatta, ölenlerinde merak etmeyin çocukları tam gaz babalarının ihanet sektörüne devam müthiş servetler içinde bir ayakları BATI devletlerinde gider gelirler oralarda yer içerler onları kimse tanımaz.
İşte dini bütün aslan kardeşlerim HAYAT öyle bir dil öğreneyim birde fakülte bitireyim,işimize gelmeyen herkesin
                    

CAMINA TAŞ ATAYIM
BALKONUNA ÇÖP ATAYIM
ŞAHSİYETİNE B….. ATAYIMLA geçmiyor.
Kele bakış derler unutur giderler!)))
                    

Bana İFTİRA atıp bundan kar sağlayan arkadaşlara ALLAH sizlere ağır sınavlar vericek benim gibi insana bunu yaptığınız için, çok sizler için önemli olan namazlarınızı EDA ettikten sonra  evlatlarınızın yüzüne bakın ve hep beni hatırlayın!
                       

FERAYE ismi istihbarat literatirüne göre kodlanmıştır bu yazıdaki tek kod isim odur ama ASİLLİĞİ her zaman gönüllerde kalmıştır.
                            

Hepinize tekrar iyi pazarlar.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder