7 Mart 2016 Pazartesi

KESKİN NİŞANCI-HENDEK-ÇATIŞMA

                          

Sevgili takipçilerim bugün sayın em.yarbay güvenlik uzmanı sayın METE YARAR beyin 1 şubat 2016 tarihinde HABERTÜRK televizyonunda 33 dakikalık haber programınındaki söyleşisini izledim.
TERÖR,ÇATIŞMA, ve BÖLGESEL COĞRAFYAMIZDAKİ çatışmayı besleyen küresel güçlerin şu andaki operatif çalışmalarını A dan Z ye istinasız çok iyi ve doğru nakleden tek kişi.
Şimdi birileri sanıcak bu kadar övüyor bu beyefendiyi yakın arkadaşlar,hayır hayatımda hiç tanışıklığım olmadı kendisini birebir tanımadım sosyal medya ve televizyon ve gazetelerden izliyorum.
Yakın bir çalışma arkadaşı ile birkaç defa kısa sohbetimiz tanışmamız oldu bildiğim sadece o burdan belirtmek isterim.
Ben doğru bilgi ve dürüst hareket tarzını kim icra ederse ona şapka çıkartırım.
Kendisinin söyliyceklerine ekliyceğim hiçbir şey yok meraklısı bu programı izlesin ne olduğunu ve ilerde TÜRKİYENİN başına neler gelebileceğini öğrensin.

Keskin nişancı  konusunu geçende bir gazeteci arkadaş sordu PKK terör ve çatışma ortamında şimdi çok sıkıntı yaratan bir hadise METE yarbay bu konuyu uzun anlattı.
Dünyadaki en iyi keskin nişancı ve SNAPER lar Litvanyalı bayanlardan olur.
Neden onlarda bu bir spor dalı ve parkurlu kısmıda olan geleneksel bir spor dalı.Birde nefes ve tetiğe hakim olmak bakımından bayanlarda daha yumuşak adale olduğundan dolayı bayanlar keskin nişancı ve snaper konusunda çok daha erkeklerden başarılılar.
Bu Litvanyalı bayanlar BOSNA savaşında  SIRPLARLA beraber çarpıştı ve bir çok sırp snaper yetiştirdi.
1.ÇEÇEN savaşında para ile kiralanarak ÇEÇEN kuvvetlerinde RUS ordusuna karşı kullanıldı.

Yani bu işi yapanların bir ideolojisi ve tarafı yok bunlar ve yetiştirdikleri parayı veren her güç için bu işi yaparlar ve eğitim verir bu konuda uzman yetiştirirler…!
İyi bir keskin nişancı olmak için çok atış yapmak gerekli.Anılara dönelim bu BALYOZ davasının paşalarından birinin yiğeni çocukluk arkadaşım.
0 yıllarda sapanla avlanıyoruz işimiz gücümüz av.Bu arkadaşımız sapandan aniden 5.5 mm havalı tüfeğe geçti.
Tabi biz onun yanında sapanla yancı kaldık,birimizde TÜFEK birimizde sapan uymuyor.
Neyse orta birinci sınıfa gidiyoruz ALBERT diye Musevi bir arkadaşım var o BELÇİKAYA taşınıcak onla anılarımız çok sonra yazıcam.
                                

Albertte bir DİANA marka havalı tüfek var,dedim ALBERT satarmısın bana tabi dedi ucuzda bir rakama verdi.
                                

Albert şimdi büyük adam oldu bir yazımda anlatıcam.
                          

Tabi tüfeği aldık artık hergün avlanıyoruz yada rastgele hedef tayin edip ona ateş ediyoruz.
Öyleki evin camından 50 mt mesafede bir arkadaşımın evinin bolkonudaki  patates çuvalına atış yapıyorum çok sonra anlaşıldı rahmetlik annesi diyormuşki yav bu patateslerden niye devamlı saçma çıkıyor iş sonra anlaşıldı çok güldüler.
Havalı tüfek keskin nişancılığın ve snaper eğitiminin ilk basamağıdır ama çok önemlidir.
Neyse kısa dönem askerliğimizin ilk ayları mekanik nişancılık eğitimi var 10 gün sürüyor tüm pavyonları bitirmek ben hemen bitirdim, atış yapıcağımız günü bekliyorum öyle avare avare dolaşıyorum.
Atış günü geldi 25 mt poligonunda ilk ben bitirdiğim için pavyonları beni atışa aldılar, kuledende BÖLÜK KOMUTANIMIZ seyrediyor.
7.9 cal Kırıkkale piyade tüfeği ile atışı yaptım noktanın hemen yanında üç mermi ile üçgen teşkil ettim.
Hedef kağıdını komutana götürdüm onaylaması için erbaşa dedi senmi deldin,yok komutanım dedi kendi vurdu.
Bir bağ mermi getirin dedi gel bakalım ZEKİ ARSLAN dedi yat ,at bakalım başımada dikildi.
Attım hedef geldi bu sefer noktanın solunda üçgen teşkil etmişim.
Nerde öğrendin böyle silah kullanmayı dedi,köyde dedim avlanırdık sizin köyde ava piyade tüfeği ilemi gidiyorlar dedi.
Sayın MİT müsteşarımız DR HAKAN FİDAN bey bilir bizim bölüğün KOD adı CİNS bölüktü.))
Tabi hemen bölük komutanımız asker dosyasını aldı ben bölüğe dönüyorum dedi siz eğitime devam edin.
Anladım ben içimden dedim işi aldık başımıza öğlen yemeği için bölüğe döndük bölüğün kapısında TEK(TÜRKİYE ELEKTİRİK KURUMU) Range Rover  tipi jipi ve araca binen üç elektirik mühendisi ve ellerinde bir ASKER dosyası!)))))
Yemeği yedim jetonlu telefondan bir rahmetli ağbimizi aradım sohbet ettim!

Bir yirmi gün nöbet falan tutmadık bayağı iyi geldi!))
Bugüne gelirsek bölgede TERÖR ÖRGÜTÜNÜN kullandığı teçhizat çok üstün nitelikli ve tüm tuzaklamalar hendek ve tünel konumlanması PKK örgütününün bu konularda ULUSLARARASI paramiliter yapılardan ve başka yabancı ordu güçlerinden büyük eğitim aldığını gösteriyor.
                       

Öyleki ÖRGÜT tank ve zırhlı araçlara karşı RPG-7 roketatarın reaktif zırha bile etkisi olması için özel  zırh delici başlık mühümmatı kullanıyor bunu şimdiye kadar bulamıyan örgüt bu son zamanda nasıl buluyor.
Bu konuda size bir anımı anlatayım 1. ÇEÇEN savaşında çeçen milis güçleri RUS tanklarına karşı RPG-7 roketatarı kullanıyorlar klasik mühümmat ama güçlü reaktif zırhla donanmış RUS T-80, T-72 tanklarına etki gösteremiyor bu klasik mühümmat.
                           

Çeçenlerin içinden bir bilgi aldım o zaman RPG-7 sevk fişeği ile patlayıcı başlığın olduğu kısıma C-4 plastik patlayıcı ile bir düzenek hazırlamışlar bu şekilde kullanınca RUS tanklarını imha etmeye başlamışlar o zaman bunun haberi bana gelmişti…
Şimdi bu tip fabrikasyon üretim harp başlığını PKK bizim zırhlı araçlarımıza ve tanklarımıza kullanıyor.
Tabi çukur,hendek,tünel kazmak bunlar İSTİHKAM eğitimini almış uzman kişilerce PKK örgütüne verilmiş eğitim yoksa dağda cahillerden oluşmuş bir örgüt yapısının bu kadar sofistike bir çalışma yapmasına imkan yok bunlar TERÖR ÖRGÜTÜNÜN gücünün ötesinde hadiseler.
Hatta bu yüksek yoğunluklu çatışma ortamı öyle bir SURİYE ile entegre olmuş bir vaziyetteki lojistik ve ikmal unsurları çok gelişmiş ve özellikle dikkat çekici PLASTİK patlayıcıların bu kadar yüksek miktarda terör örgütünün elinde olması tanksavar,keskin nişancı tüfekleri ve LAZER,OPTİK,TERMAL GECE GÖRÜŞ kabiliyeti olan dürbün malzemesinin çok bol olması keskin nişancı tüfeklerindeki çeşitleme ve snaper tüfeklerindeki yüksek calibreli silahlar bunlar PKK örgütüne muazzam bir lojistik desteğin küresel güçler ve onların kontrolündeki devletlerden aktığını gösteriyor.

Arkadaşlar özellikle yurt dışında ve yurt içinde 1990 lı yılların başında terör örgütü mensubları ile çok içkili yemekli sohbetlerim oldu.
Dağdan yeni inmiş teröristle oturdum uzun müddet sohbet ettim rakı içtim yemek yedim….!!!

Bundaki en önemli hedefim bir teröristin dağ faaliyetinden sonra şehre intibakı sosyal pisikolojik düşüncesi ,ne hissettiği bu ülke için ne düşündüğü önemliydi bu sohbetlerin bana çok faydası oldu bilgi birikim açısından tabi onlar benim gerçekte ne olduğumu bilmiyorlardı.
Peki bizi bu kadar TEHLİKELİ bir viraja getiren ne 1995 yılında MARDİN,KIZILTEPE,NUSAYBİNDE rakımızı,viskimizi içerken ses sanatçılarını açık havada dinlerken bitmiş bir terör örgütü dağda bayırda TSK ve TÜRK polisine yalvarırken nasıl bu hale geldi.
Bu işin dönüm noktası 2003 yılı TÜRK ÖZEL KUVVETLERİNE çuval giydiren bizim o bölgelerde perstijimiz yıkan BATI emperyalizimi ve onun gölgesinde 20 adet istasyon kuran İSRAİL yani onun askeri istihbarat teşkilatı MOSSAD bu istasyonlar tamamen tam teçhizatlı sivil mossad mensubları ve dış güvenliği sağlayan peşmerge kuvvetleri,bunların tüm detayları bölgeden beni seven bir ahbabım vasıtası ile bana 2004 yılında ulaştı.

Hatta bu faliyeti deşifre etmek için bu üstlere yakın yerlerde bombalar patlattılarki hareket faaliyetlerini ölçebilmek için.
Onun yanında ABD paramiliter gücü BLACK WALTER bölgeye yerleşip etkin güç olunca bunlar PKK o dönemden itibaren ilişki kurup çeşitli eğitim,lojistik destek vermeye başladılar.
                                                                     

Biz bunların hepsini maalesef görmemezlikten geldik.İçimizde çeşitli yapılar ve stratejik konumda olanlar hatta ARKA PLANDA TÜRKİYE içinde bu güçlerin uzantılarına büyük hizmetler verdiler bakın yardım demiyorum HİZMET diyorum.

2009 ve 2015 arasındaki  çözüm sürecinde, buna SURİYE iç savaşıda paralel eklenince bu BATILI küresel güçlere çalışan paramiliter yapılar PKK  örgütüne şehir içinde çatışma eğitimi verdi ve bu çarpışmaları SİYASİ boyuta taşıyacak zemini SURİYE de üstlenerek tüm faaliyetleri oraya taşıtarak ilerde ULUSLARARASI kamuoyuna ve devletler hukukuna taşıyacağı bir TABLOYU oluşturmak için her türlü faliyeti icra etmekte.
Dikkat ederseniz PKK terör örgütünün bayan kadrolarında keskin nişancı tüfekleri ile mevzi almış bayan TERÖRİSTLERİ görürsünüz işte bunlar bu BATILI paramiliter yapıların kendileri gibi yetiştirdikleri silahlı unsurlar.
Yani hadisenin asli hedefi tekrar söylüyorum PATRONAJI çıkartılmış bir coğrafi harita üstünde FİLİSTİN davası gibi bir dava yaratmak.
Birde buna RUSYA gibi dost bir ülke ile içimizden yapılan yine yanlış bir operasyonla nedir bu RUS HAVA KUVVETLERİ uçağını düşürmek.
Tekrar,tekrar söylüyorum çünkü HAVA KUVVETLERİNİN vurmadığı yerle yeksan etmediği bir yerde 155 mm obüs atışları ile sonuca gidemezsin.
Uçaklarımız bize yaptırılan bu hatadan dolayı SURİYE hava sahasına girip tüm lojistik ikmal merkezlerini vuramıyor,vuramadığı içinde CİZRE,NUSAYBİN gibi yerlerde hala TSK ve EMNİYET teşkilatımıza yoğun direniş gösteriyor terör örgütü.

Uzaktan yaptığı tuzaklama patlayıcı madde eylemleri ve snaper ve keskin nişancıların yaptığı  eylemlerle şehitlerimizin olması iç kamuoyunda ve dışarda prokobandalarını artırıyor.
Arkadaşlar daha açık konuşmak istiyorum hatta küfür etmekte istiyorum  ama olmuyor saçımı başımı yoluyorum….
11 eylül 2015 tarihinde şu anda bulunduğum yerden YA MUHAMMET rumuzlu bir yazı yazmıştım.
http://derinistihbarat.blogspot.ru/2015/09/ya-muhammet.html   
               

Aslında bu ANKARA içinde bazı yerlere mesajdı,bu mesajı sanırım herkes rumuzundan dolayı anlayamadı ama bunu anlayan BATILI güçler  derin ANGLASAKSONLARA hizmet edenler iyi anlamışlarki bir müddet sonra 24 kasım 2015 tarihinde RUS HAVA KUVVETLERİNİN SU-24 uçağını düşürdü.
Şimdi bu ANGLASAKSON,SİYONİST yandaşı  vatandaşlara bir mesaj daha geçiyorum onlar iyi anlar.
                       

Merhum DOKUZUNCU CUMHURBAŞKANIMIZ SÜLEYMAN DEMİREL bey ne güzel söylemişti AFRİKADA HUTULAR ile TUTULARIN ne yaptığını iyi bilin memlekette ne oluyor kimsenin haberi yok demişti!!
                                

DÜŞMAN YOLLARI KESTİ SAYENİZDE!KEMAL FİLİM.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN



1 yorum:

  1. Suda oluşan dalga, düşen taşa ve derinliğe bağlıdır.
    Derinlik sizden olabilir fakat taşınız büyük değil.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil