12 Mart 2016 Cumartesi

ATMA KARDEŞİM KALEDE BEN VARIM!

                     

Sevgili takipçilerim hepinize iyi pazarlar dilerim,mutlu ve eğlenceli bir tatil gününüz olsun.
Bu hafta biraz dış siyaset konusunda karalıycam,yazıcam.Yazının başlığını okuyunca bu ne ya demişinizdir))!
                                  
Hani sevdikleriniz yanlış bir şeyler söyler sizde sokak argosu dersinizya ATMA KARDEŞİM KALEDE BEN VARIM mevzuu hikaye bu!))
Şimdi özellikle benim RİZEDE ve OF ta KARADENİZDE çay eksperi ağbilerim var.

Hele bir tanesi var OF ta on numara delikanlı olduğu gibi gençken rakısı sohbetide on numaraydı.
                            

Ben Karadenizlileri  çok severim aynı bizim KONYA lılara benzerler bunların hikayesi uzun sonra anlatırım…
Benim merak ettiğim bu yeni bir ÇAY ekimimi yaptılar yeni bir genetiği değiştirilmiş ÇAY mı ürettiler ne yaptılarsa ÇAY dan başka bir şey içmeyen ağzına alkolü sürmemiş dini bütün kardeşlerimin KAFALARI hep güzel ,soruyorumda yav bilader ne içiyorsanız söyleyin bende ondan içim VOTKA,BİRANIN en yüksek derecelisini içiyorum sizin KAFANIZI yakalayamıyorum….))))

Baştan dediler RUSYA bizden yaş meyva sebze almıyacak bir ton laf TÜRKİYEDEN yaş meyva sebze gelmedikten sonra burda meyva sebze dahada çeşit  arttı fiatlarıda aynı kaldı…!!
                         

Hadi bunu geçelim şimdi arkadaşlarımız diyorki RUSYA, SURİYE devletine girdi ESED yönetimine destek veriyor Müslümanları katlediyor,Müslüman dünyayı karşısına aldı.
Tekrar hatırlatıcam başkan PUTİN beş yıl evvel tüm dünyaya açık olarak bir buçuk milyar Müslümanın garantisi ve teminatı biziz diye açıklama yaptı.

Başa geleyim arkadaşlar SSCB(SOVYET SOSYALİST CUMHURİYETLER BİRLİĞİ) dönemini bilmeden bugüne gelemezsiniz.
Neden! SURİYE,IRAK,MISIR,KUZEY YEMEN gibi ,ülkelerden SSCB çekilince ordaki gelişmeleri izlediniz, bu zamana kadar ABD ve BATI  hegemonyası altındaki hadiseleri  gördünüz olan vahşeti izlediniz sonuncusuda SURİYE, bize etkisini şu anda tüm dünya ile beraber yaşıyoruz.
Zamanında  ŞEHİT EŞREF BİTLİS paşa, ALLAH uzun ömür versin em.orgeneral NECATİ ÖZGEN paşa ve daha bir çok askeri uçağımızı ve içindeki askeri personeli GÜNEYDOĞU ANADOLUDA ABD hava kuvvetleri uçaklarınca taciz edildiklerinde, düşürseydinizde bende size ARSLAN gibi DELİKANLI deseydim şimdide SU-24 uçağının düşürülmesinde sizinle aynı ÇAY kafasında olsaydım…

Çuvalı başımıza geçirdiklerinden sonra sizde İRAN gibi bir takım İngiliz askerini esir alıp çölde rahmetlik KEMAL SUNALIN oynadığı TOSUN PAŞA komedi filmindeki gibi gezdirseydiniz tüm şimdi RUSYA için saydıklarınıza EYVALLAH diyecektim.

Hayırdır POLAT ALEMDAR başına çuval geçirilen BİNBAŞIMIZ mektup yazıp POLAT tan yardım isteyip intahar ettiğinden beri hiç ses yok ama gerçek hayatta ASLAN KULAKSIZ binbaşı kahpece şehit düştü?
Evin paspasına ölü kedi koyduran MİT teknik takip tarassut şubesi görevlileri  2006 yılında iki tane çam yarması gibi ABD NSA görevlisini evin önünde araçlardan fotoğraflama yaparken görmüyor onları izlemiyor çünkü orası TÜRK toprağı değil.İstanbul))!!
                  

Siz şimdi birde POLAT ALEMDAR beyefendiyi MOSKOVAYA RUSYADA operasyon yapmaya yollarsınız, bir müddette onla idare ederiz artık demli çayla iyi gider yanınada limonlu goflet.))
Şimdi arkadaşlar ben kimseye yalakalık yapmıyorum 20 yıl evvel ne söylediysem hepsi TÜRK DERİN DEVLETİNCE biliniyor hepside tek tek çıktı doğru olduğum tastiklendi.
Mit bir ALİ ağbimiz vardı kulakları çınlasın aynı DHKP-C lideri merhum DURSUN KARATAŞ beye benzerdi.
                               

1970 li yıllarda kuruma girmiş astlarına derdiki bu ne diyorsa dinleyin kulak arkası yapmayın..!!!
Ben SSCB nin yıkılacağını 1979 yılında öğrenmiştim ,1990 ların başında yıkılacağınının bilgisini biliyordum…
Çünkü RUSYA DEVLETİ stratejik derinliğe sahip zamana ve dünyaya göre stratejik sistem kuran bir devlet…
Bugünlerde bizim medyamız üstünden başkan VİLADİMİR  PUTİN beyefendiye yükleniyorlar hiç kendisini tanıma fırsatım olmadı ama BAŞKAN olucağını biliyordum anılarımda yazdım LENİNGRAD ve şimdiki ST.PETERSBURG şehrinde eski dostlarım vardı LENİNGRAD şehri hakkında çok konuşur sohbet ederdik….
Başkan PUTİN RUSYANIN şahlanışının bir SEMBOLÜ ,sizler istediğiniz kadar eleştiri getirirseniz getirin burda çok yüksek oranda sevilen bir RUS lider halk tarafından.

Özellikle pek siviller bilmez bir ülkenin adet ,gelenek göreneklerini ve nerde ne yapacaklarını bilmen için aşırı stres altında o milletin kendi orginal insanı ile çalışman lazım.
Yüksek gerilim anları o devletin gerçek yapısını gösterir…
Birde son dönemlerde bir HAÇLI saldırısı gibi prokobanda yapılıyor RUS ORTODOKS hiristiyanlığında ve insanında bu tip HAÇLI zihniyeti hiçbir zaman olmamıştır.

Bunun böyle bizde prokobandası çok yanlış bir prokobandadır sebebide RUSYA DEVLETİ ile yaptığımız 1.dünya harbinde ve öncesindeki savaşlarda ağır mağlubiyetler almamız özellikle İngiliz destekli TAŞNAK SUTYAN milislerinin bu dönemde kendi yaşadıkları coğrafyada büyük katliam Müslüman halka yapmasından dolayı MÜSLÜMAN ile RUSYA düşmanlığını yan yana getirmektedirler.
Buda yanlış çünkü RUSYA içinde ve interlandında müslüman sayısı en çok olan ülke!!!
Gelelim KIRIM meselesine demokratik bir refarandurumla RUSYAYA katılmış aslında zaten RUSYA devleti 1993 yılından itibaren UKRAYNA ile temaslarında, bugünki durumu hazırlamıştı.
                        


Türkiyedeki vatandaşlarımız pek bilmiyor UKRAYNA devletinin yüzde kırkyedi gibi oranı RUS kökenli nufustur!
Geri kalanıda UKRAYNA halkıdır biliyorsunuz bu halkında ırk orjininde GERMAN(ALMAN) ırkı ile kardeşlik bağı vardır.
Bugüne gelirsek tüm gözlemlemelerim ve özellikle basında yer alan haber ve makalelerden, gizli bir el TÜRKİYE devletini ABD ve RUSYA devletleri ile yakın dostluk ilişkisinden uzaklaştırıp  ALMANYANIN  başını çektiği ALMAN,TÜRK yakın dostluğuna  götürüyor. AB içersinde ,bunuda geriden destekleyen bir İSRAİL devleti varlığı olduğu gözlemleniyor!
Bunun en büyük nedeni 1. Dünya harbinden evvelki ALMAN OSMANLI ittifakı ile beraber gelişen BAĞDAT DEMİRYOLU projesi gibi ,şu andada aynı benzer ittifak  ile enerji koridorunda AB ülkelerinin geçiş noktası olmak, ucuda SUUDİ ARABİSTAN ve arap emirliklerine kadar inen bir yol güzergahı hazırlığı niyeti!

Bir enerji projeside İSRAİLİN beraberliğinde DOĞU AKDENİZ havzasından doğal gaz çıkartılması ve bunun AB ve diğer ülkelere sevki…
YENİLEN PEHLİVAN GÜREŞE DOYMAZ!
                                       

Burda bu ittifaklar olgunlaşırken birde asli unsur devletler gibi yanda kalan devletler var, dengeler oynadığında İRAN,MISIR gibi devletlerinde dengeleri oynuyacak buda çok ekstrem umulmadık olaylar yaşatır coğrafyaya.

Ukrayna ile yaptığımız son yakınlaşma ve dostluk girişimleri buna ek olarak GÜRCİSTAN ile durumumuz bir GERMEN hilali gibi gözüksede tavsiyem yenilmiş denklemlerin stratejik bir yararının ülkeme olmayacağı….

Birde RUSYA devletini hedef alanlara hatırlatıcağım artık SSCB dönemi değil küresel sermaye ve liberal dünya herkes her yerde bugün ABD ve AVRUPA ülkelerinde milyonlarla ölçülen RUS göçmen yaşıyor ve bunların hepside iyi eğitim almış yüksek derecede kabiliyetleri olan insan toplulukları, buna TÜRKİYE yide ekleyelim.
            

Şimdi çok okumuş ama kendini fazla derecede islam ilmine adamış insanlar MÜSLÜMAN insanımıza ve coğrafyadaki diğer MÜSLÜMANLARA RUSYAYI düşman gibi gösterip potansiyel insan ordusu CANLI yaratmak çok büyük hata olur, bu İNSANLIK ve COĞRAFYA adına bu tip davranış metodlarını kullanmak değil düşünce yapısından geçirmek bile çok büyük yanlış hesaplar üretmektir.
Bunun ne KAFKASYADA nede TÜRKİ CUMHURİYETLERDE karşılığını bulamıycağı gibi çokta ters tepki vericek olaylar ve hadiselerdir.
Son dönemde  TÜRKİ CUMHURİYETLERİN yöneticileri tarafından yapılan açıklamalarda hepsi bizi KARDEŞLERİ gibi bilselerde RUSYA FEDERASYONU ile nasıl çok yakın olduklarını sözleri ile basa basa hissettirmişlerdir…

Rusya(SSCB) ile ilgili hadiselere çok sıcak KIBRIS HAREKATINDAN sonraki gelişmelere bizzati çocukda olsam yakın şahitliğim bu mücadelenin nasıl gizli türkiye içindeki mahfillerde ve Yunanistan,italya,fransa,almanya,İngiltere gibi Avrupa ülkelerinde örtülü çatışması  olduğunu ,ABD ve SSCB(RUSYA) arasında  yakın yaşadım şahiti oldum.

Bu uzun yolda önümüz açıldığında MİSYONUMUZ neyi gerektiriyorsa orda yerimizi aldık.En acısı en yakın masanın etrafında oturan arkadaşların nasıl KAHPECE arkadaşlarını yok ettirdiklerini gördük yaşadık bunuda nasıl ÜLKEYİ BATININ istediği çizgide tutması için yaptıklarını, bundanda nasıl kendileri  için ÇETELEŞEREK NEMA çıkardığını gördük.Hali hazırdada bu mahfiller aynen kendini koruyarak devam ediyor.
Hemde hiçbir yetkisi sahipliği olmadan ,işte yaptıkları  sadece ya öldürtmek yada iftira atıp ayak kaydırmak!!!


Anlatsak kızılca kıyamet kopar !
Onun için ANKARA da bana iftira atıldıktan sonra kurulmuş nizami olmayan bazı yapılar var onlarada şunu burdan söyleyeyip konuyu kapatıcam ve komik bir kısa bir hikaye ile bitiricem ….
Arkadaşlar  siz  AZARBAYCANDA veya 1990 larda BOSNA savaşındayken ben nerde kimlerle çalışıyordum.
Onun için benim ne manevi nede maddi sizinle hiçbir işim olmaz mahalleden tanıyorsan oda onun bunun söylemesi ile istihbari bilgi iledir.
Benimle işiniz olmasın ben her zamanki yerimdeyim.İftira,komplo,şantaj ile bu zamana kadar hadiseyi götürdünüz sizin benle ve işimle bir ilginiz yok ,bunu iyi anlayın bırakın bu işleri?
Bu ULVİ veya başka manalı işlerinizi nerde beraber yola çıktıysanız ordan devam edin, insana bir kere konuşulur oda GURUR ve ONURLU insansa anlar on bin kere konuşulmaz?
                          

Gelelim haftanın hikayesine YIL 1999  aylardan OCAK istanbulda RUS BAŞKONSOLOSLUĞUNUN karşısında üç arkadaş barda rakı içiyoruz…
Sıkıntılı zamanlar o gün üstümde güzel bir takım elbise var fakat biliyorsunuz APO firari durumda o esnadada çok enteresan şekilde bulunduğumuz  yerde  CİA ve MOSSAD ekiplerinin bunlar özel gelmiş birim yetkilileri onların faliyeti var tam ne yapılmak isteniyor bilmediğimizden tedirginlik içindeyim….

Ne olduysa kardeşim ALLAH TÜRK e yardım ediyor  konsolosluğun yan otelinde ULUSLARARASI MISSWORLD güzellik yarışması var.
Bütün kızlar o soğuk havada mayo ile KONSOLOSLUĞUN önüne çıkıp basına röpörtaj veriyorlar aynı zamanda basın mensublarının SORULARINI cevaplıyorlar içimden dedim ZEKİ sahne senin ?
                                     

Hemen bardan gömlek kıravat çıktım FİLLANDİYA güzeline arkadan sarıldım dedim where are you from(nerelisin) dedi I from fılland!!
Muhabbet başladı ama sarmaş dolaşız millet anladı arıza var polis hemşerim ne yapıyorsun ,bende diyorum sana ne kardeşim arkadaşlık yapıyoruz sohbet ediyorum…
Ortalık ana baba günü tabi kızı bıraktım gülerek ayrılırken bir göz attım MİT takip tarassut şubesi yüksek yoğunluklu etrafımızda güldüm ekip şefine göz attım ama çok bozuldular çünkü onlar saklı çalışır kargaşadan şüphelenip çıkmak zorunda kalınca kendilerinin bölgeyi yakın TARASSUTA aldıkları belli oldu.

Olay mahallinde ayrıldım hemen telefon açtım cepten dedim KENAN bey kardeşim hayırdır APO yu konsolosluktamı teslim edicekler?
Kenan bey ,ZEKİ senden evvel TARASSUT şubesi aradı merak etme ortalığın yine …………..!!!))))))))))


Hepinize iyi hafta sonu dilerim!!
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder