17 Şubat 2016 Çarşamba

TÜRKİYEDE KARAKTERSİZ DERİN YAPILAR.

                                    

Sevgili takipçilerim bugün biraz sohbet ve dertleşme ortamında yazı yazmak istiyorum.
Ben TÜRK DERİN yapılanmasında iki kişiye inanırım.Bir tanesi sayın GALİP TUĞCU eski üst düzey MİT yöneticisi biride sayın MEHMET EYMÜR beyefendi oda malumu eski üst düzey MİT yöneticisi.
                                 

Allah her ikisinede uzun ömür versin GALİP başkan kamuoyuna konuşmaz ama sayın EYMÜR basın ile arası iyidir gerçekleri kamuoyuna doğru  bilgileri iletir verebildiği kadarı ile…
Başka yaşı bizden çok büyük insanlarda vardı kaybettik maalesef.
Şimdi bu iki kişi TÜRKİYE ve OSMANLI DEVLETİNDEN gelen büyük ve derin bilgiye sahiptir.
Konuştularmı pek maniple edicek bilgi kamuoyuna vermezler doğru neyse onu söylerler.

Sayın GALİP TUĞCU beye sorsanız beni ,derki güzel içer ama işinide güzel yapar .
Birgün  rahmetlik ÖNDER bey dediki bu işleri bu kadar hızlı yapıyorsun sonra işsiz kalırsın.dedim DEVLET işi beklemez.
Devlet işi beklerse devlet zora girer devlet zora girerse biz gireriz,biz girersek MİLLET girer zora,ülke bütünlüğü zora girer…
Buraya nerden geldim şimdi tüm MİT yöneticilerinin basın ve çeşitli pisikolojik harekat yapabileceği yapılar,kurumlar ve gazeteci medya yöneticisi dostları  ve angaje ettikleri elemanları vardır.
                                
Konuya  nerden başlıyacam biliyorsunuz uzun zamandır türkiyede yaşamıyorum bundan altı ay evvel bir bilgi aldım ankarada iki Kafkas kökenli üst düzey MİT yöneticisi beyefendi ,aralarında konuşurken demişlerki artık bunun çocukluk affı bitti bir hal çaresine bakalım)?
İki ay evvel yine bir KARADENİZLİ üst düzey MİT yöneticisi beyefendi makamında bunlara KOZMİK iş yaptırmıyacan kardeşim sonra bak başımıza iş alıyoruz demiş)!!!!
Bugünlerdede bu arkadaşların özellikle islami cematler içindeki medya ve gazete yöneticisi yazarları  üstünden bazı kamuoyuna manüplatif bilgi akışı oluyor.

Önce şu açıklamayı yapayım ayıp değil ben insanları sınıfsal ve mezhepsel dinsel ayırt etmem.
Aslında uzun zaman bu arkadaşların haber götürüp getirdiği arkadaşlarla suyun altındada kendimizi  yazıya dökmeden evvel görüşüyorduk.
Hep ben yalnız yaşadım,allah muhtaç etmesin kendi ekmeğimi yedim kendi anlımın teri ile çalıştım işimi tek kurdum ,yapıcağım operasyonel işleri kendim yaptım istihbarat faaliyetlerinde kendi sistemimi kurdum.ALLAH UTANDIRMADI,UTANDIRMASIN.
Yani ben gidipte kimseden iş almadım,kimsenin işi ile ilgilenmedim bazı bugünlerde konuşan kişiler var bunlar dindar muhafazakar her yaptıkları işede kendi din anlayışları ile bir felsefe kurup haklı ve karlı çıkan))!!!!
Burdan bu arkadaşlara söyliyeceğim kabadayılık SİYASET ve KOZMİK güçle yapıldığında evet kolaydır ama bir gün hesabını çok acı verirsin pişman oluşunuz camialarınız ile birlikte öyle bir duruma düşersiniz utanırsınız…

Demokrasi adına size yardımcı oldum bundanda pişman değilim bugünde olsa aynı şeyi yapardım zaten yapıyorumda bilen biliyor.
Yalnız suyun üstne çıkıp insanları suratınızdaki 5 milimetre beyaz sakalla,kiminiz beyazlamış saçları ile gizli eleştirirken ve hava atarken dikkat edin sizler milletin,namusunu,örfünü adetini savunan insanlarsınız.
Ben bu GİZLİ yola otuz beş yıl oldu gireli bendeki A işine B işine çok iyi bilerek ayırarak konuları  mütevaziliğimi bozmadan,kimseye hissettirmeden yolumda TEK başına yürüdüm.
Allaha şükür bak sor HEMŞERİNİZ MİT PAPAZ ZEKİ var umarım hayattadır,hayatta ise allah uzun ömür versin sorun beni size anlatsın))!!
OF ilinde uzun zamandır görmediğim bir ağbim var TRABZON kulübü yöneticilerinden birinin AMCASIDIR zor günlerimizi size anlatsın.
Malatyalı 35 yıl evvel 1.şube polislerinden mustafa kardeşim hayatta ise o zaman yeni  evli beylikdüzünde  düşünün sadece birkaç gecekondu var orda oturuyor, lüks bir lokantada zorla hesabı ödedi mekan tanıyor düşündüler benim için kim bu genç neyin nesi?
Malatyalı başka VALİ,MİT müsteşar yardımcılarıda beni tanır pisikolojimi ve hareket tarzımı iyi bilir!

Tabi bu son zamanda birkaç yıl içinde MALATYALI bir MİT mensubu arkadaşla kısa bir görüşmemiz oldu,ben kendisini tanışmadan iki yıl evvelden itibaren elemanlarımla takibini yapıyordum.Şimdi ANKARADA heralde son ordaydı?
Bunları niye anlatma hissiyatı geldi içimden DELİKANLI alemi bozulmuş  herkes TÜRKÜCÜ olmuş örfte adette geleneklerde olmayan işler oluyor uzun zamandır….
Sayın AKİL büyüklerimize burdan uzaklardan MOSKOF ZEKİ nin söyliyeceği şu bu bir takım çok geveze insana söyleyin başkalarının haklarını gasb edip ahkam kesmesinler.
Güçlü olan vurur kırar alır,büyük balık küçük balığı yer gibi ANALİTİK sözler ediyorlar,ben onların cahilliğine veriyorum.
Sanmasın kimseyide kimseye şikayet etmiyorum,dedimya tek başımayım nasıl kendimi izah edeyim bu şekilde zaten ancak anlayan anlıyor.
Bizde bir laf vardır sayın AKİL büyüklerimiz bilir yediğiniz HURMALAR gelir bir tarafınızı tırmalar işallah o güzel kızlarınızı tırmalamaz.Aman tırmalamasın siz ordanda üstümüze kalırsınız.
                                       

Arkadaşlarım biz bu işleri yaparken kimsenin ailesini tehdit etmedik,kimse ile işimiz olmadı kendi başımıza yaşayan insanlarız.
Geleneksel TERBİYEMDEN ötürü konuşmuyorum konuşurumda farketmez sabır ediyorum.

Allaha çok şükür İNCİR SUYU ile icrat yapıp ortalıklarda dolaşıp hava atmadık,arkadaşımıza dostumuza iftira,komplo kurup ayağını kaydırmak için uğraşmadık varsın iyiki namaz,niyaz kılmıyorum birde böyle yapıp namaz niyaz etsek öbür tarafta nasıl hesap veririz çok zor…
                           

Dostlarım sevgili takipçilerim bugünlük affınıza sığınıyorum uzaklardan bir mesaj geçim dedim işim çok zor bir dünya daha yüküm var çok soğuk iyi, arkasından sıcak ister SANTORİNİ çok iyi gelir meşhur şarapları özellikle beyaz şarabı adanın harikadır zeytinyağı, yapıcaz bir şeyler))
                                      

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN
                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder