8 Şubat 2016 Pazartesi

SİYASİ ŞUBEDEN TERÖRLE MÜCADELEYE.

                                       

Sevgili takipçilerim önce yoğun ilginize ve alakanıza çok teşekkür ederim.
İlk konulara girmeden evvel bir hususa değinmek istiyorum,son birkaç yıldır özellikle twııter ortamında bana sayfalarını kapayan takip ettiğim kişiler var.Bunların içinde gazeteci beni yakın tanıyan,emniyet müdürü,siyasetçi ve diğer mesleklerden kişiler.
İki tanede bayan çok ilginçtir hiç anlamda veremiyorum şundan dolayı dünyada önemli gizli servisler bile benim bayanlara ve çocuklara çok hassas olduğumu çok kibar davrandığımı bilir bu twııt sayfası kitlemeye anlam veremiyorum.
Şunuda belirteyim herkes bilir sosyal medyada kibarlığa ve saygıya çok önem veririm,en düşmanım dahi olsa kibarlığımdan hiçbir zaman bir vazgeçme noktası olmadı,küçük espirili argo kelimeler kullansamda arkadaşlarım bunun espiri için olduğunu bilir.
Özellikle birkaç defa yoğun twııter ortamında bilgi mücadelesi yaptığım siyasetçileri ve emniyet müdürleri tanınmış konulardaki hassas bilgilerim yüzünden bana sayfalarını kilitledi.
Onu bırak çayını kahvesini,yemeğini yediğimiz gazeteciler bana twııtini kapatıyor.

Burdan anlaşılıyorki bilgimle mücadele edemeyen kimseler bana sayfasını kapatıyor,yoksa o kadar küfüre hakarete maruz kalan insanlar hatta bayanlar çünkü görüyorum o insanlara twııt sayfalarını kapatmıyor bana niye kapatıyorlar..!!
Üzüntü verici benim için çünkü beni tanıyan gerçek twııter ve facebook arkadaşlarım her sorularına cevap alır uzun mülakatlar yurt dışından alan İNGİLTERE,ALMANYA,RUSYA gibi ülkelerden TÜRKİYE den gecenin bir vakti bir bilgi ihtiyacı olan arar ağbi müsaitsen şunu öğrenebilirmiyim diye.
Eski AŞK larım,sevgililerim arar ZEKİ bekara düştünmü atlayayıp geleyimmi diye,eee yani bizim gibi,kibar,yakışıklı,karizmatik ARSLAN a sosyal medya kilidi vurulurmu ?))
                         


Birde şunu belirteyim,FACEBOOK ve TWIITER sayfamdan bazı dostlarımı çıkartırım,kitlemem ama arkadaşlıktan çıkartırım neden kardeşim bana arkadaş olalım isteği atıyorsun naber diyorum cevap yok.Herifle 45 yılım geçmiş yemediğimiz nane kalmamış bana istek atıyor,kabul ediyorum SES yok GÖRÜNTÜ var.
Hemen arkadaşlıktan çıkartıyorum,bunları izah edeyim dedim ben duygusal ve  hassas insanımdır kalbim hemen kırılır öylede kötüki BOHEMYA KIRİSTALİ gibi bir kırıldımı toplaman mümkün değil !!
                               

Gelelim asli konumuza,TERÖR son günlerde özellikle istanbulda pilot mahallerde kahvehane taranmaları ve bu pilot bölgelerde toplumsal gösteri ve eylem yaparak huzur bozan odaklar birde bunun yanında profosyonel suikastler yapılmakta çok kısa geçtiğimiz günlere bu olaylar maalesef kanlı şekilde yansımaktadır.
Yılların tecrübeleri ile konuya TERÖR mücadelesinin tarihi sayfasından giricem,hatta halkımızın bir kısmının maalesef eski adı SİYASİ şube şimdiki adı TERÖRLE mücadele şubesi olarak geçen emniyet teşkilatımızın ve jandarmanın toplumla birebir yüzleştiği şubelerde gerçekleşen kötü koşullarla karşılaşmaları yüzünden kötü efsane ve şöhreti  olmuş ve devletin kirli yüzünün geçmişteki özellikle 12 eylül 1980 darbesi ve öncesi KÖTÜ,İŞKENCE olaylarının faturası bu şubelere çıkartılmış,bu şubelerde kötülük uygulandığı için hep burdaki görevliler MİMlenmiş halkımız bu konuda haklı olarak korkmuş,ürkmüş.
Ama işin aslı öyle değil bu şubeler emir kulu olan geride çok başka birimlerin olduğu bunların o birimlerin idaresi ve emir komuta zincirinde olduğu bilinmez,fatura bu şubelerdeki personele kesilirdi,halada öyle kısmide olsa devam ediyor…

12 eylül 1980 darbesinden sonraki kısa yıllarda İstanbul emniyeti 1.şube(siyasi şube) müdürlerinden sayın METE ALTAN beyefendi devletin o dönemdeki kısıtlı imkanları ve halkın büyük siyasi şube polisine karşı korkusundan ileri gelen imajı yıkmak hemde terör konusunda çalışmaların önünü açmak kolaylaştırmak halkın güveninin emniyet teşkilatına karşı koybolmasından dolayı, özellikle SİYASİ şubenin o efsane korkusunu yok edebilmek için kendisi ve yakın çalışma arkadaşları bunda duydum üzüldüm hayata gözlerini yummuş merhum VEDAT CEM bey ile bir pilot çalışma başlatıp bu konuda başarılıda  olunca, tüm İstanbul geneline konuyu yayarak büyük başarı sağladılar bu çalışmalarında.
Nedir bu çalışma İstanbul ili içindeki, ilçelerde tüm mahallerdeki kahvane sütatüsünde olan kahveci esnafını bunun yanındada tüm taksi duraklarını ve taksi durağı esnafını bilgilendirip,onları pratik eğitim seviyesinde çeşitli ziyaretler ve diğer teknik konularla donatarak çok mükemmel yürüyen bir çalışma ile organize hale getirdiler.
                            

İstihbarat ve terörle mücadelede o dönemde İstanbul polisine bu çalışma büyük başarı getirdi.
Hatta  çok enteresan olaydır siyasi şubeler kapatılıp 1986 yılında ankarada emniyet genel müdürlüğü bünyesinde ilk TERÖRLE MÜCADELE daire başkanlığı kurulup istanbuldan 1. Şube müdürlüğünden ANKARA terörle mücadele daire başkanlığına atanan sayın METE ALTAN beyefendi için taksiciler ve kahveciler büyük seronomi ile ANKARAYA uğurladılar,o dönemde MİT den arkadaşlarımızdan bilgi alıyordum,gülerek anlatıyorlardı ağbi ağlayan kahvecilere rast geldik METE ağbi  burdan istanbuldan gitti diye…                                 

Bunları niye anlattım aslında TÜRKİYEDE terörü organize edip yönetenlerin bir kısmıda bu  güvenlik mesleklerinide icra etmiş kişilerden olan yapılarımız var.
,Ne demişler EVİN İÇİNDE HIRSIZ VARSA KAPININ KİLİTLİ OLMASI BİR İŞE YARAMAZ.
Bugünlerde güneydoğu ve doğu Anadolu bölgesindeki yüksek yoğunluklu çatışmaların olduğunu izliyoruz artık öyle bir hale geldiki askerimiz polisimizle mücadeleyi beraber götürdüğü polisinde ağır silah kullanması gerektiğini gördüğü için POLİS ASKER beraber tatbikat yapıyorlar emniyet personelimize ağır silah (tanksavar çeşitleri,uçaksavar vs)teçhizatı nasıl kullanacaklarının eğitimini veriyorlar.
                       

Bunu 12 eylül 1980 darbesinden sonra TSK(TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ) yine emniyet teşkilatı personelimize iki aylık kurslar vermişlerdi SİLAHLI KUVVETLER birliklerinde,tabiki o eğitimle bugünki eğitim doktirini maalesef çok farklı.

1980 den sonraki kondisyon ve yakın dövüş hafif silah eğitimi ama şu andaki ağır silah ve muharebe alanında şavaş eğitimi?
Tabi 1970 ler,1980 ler ve 1990 ların terör hadiselerini yaşamış biri olarak bu son haftalardaki kahvehane baskınları silahlı ve bombalı saldırılar hemde bazı asayiş konusundaki suikastler ve cinayetler benim gibi bu yıllarda faal olmuş  birinin anlayacağı KÖTÜ niyetli odaklara hizmet veren kişilerin yaptırdığı ŞABLON eylemler olduğunu çok iyi hissediyorum.
Özellikle İstanbul başta olmak üzere büyük şehirlerimizde mezhep ve kimlik siyaseti üstüne oturmuş gettolaşmış mahallelerde yapılan bu provakasyon eylemler şu anda ileriye dönük özellikle gelicek mart ve mayıs aylarında büyük kalkışma ve toplumsal hadiseleri çıkartmanın altyapısı.

Açıkçası bir İÇ SAVAŞ çıkartma heveslisi ODAK hatta o kadar söyleyebilirim her zamanki söylediğimiz BATI desteğini bile artık önemsemeyen kendi kafasına göre tarihsel elinde birikmiş siyasi şantaj ve kozmik bilgi birikime vede en mühimi bu işlere ayıracak yüksek miktarlı meblağlarla TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNE geriden görünmeden HAYALET STATÜSÜ pelerini içinde şekil vermeye çalışan GLADİO yapısı…
2004 yılında emniyet teşkişkilatımızdan bir emniyet müdürü arkadaşımın bu bölgelerden birinde beni hassas TERÖR turu yaptırması esnasında öyle şeyler gördümki toplumsal çatışmalarda ve terör eylemlerinde lojistik desteğin nasıl terör örgütlerince organize edildiği toplumun kavrayamayacağı değişik bağlantılar hatta yok artık detirteceğiniz terör ve toplumsal olaylarda yaralanan eylemcilerin tedavi edilebileceği dispanser görünümlü hastane yapıları ve ilaç temini gören eczaneler bu tip yapılanmalar.


1996 gazi olaylarını bizzat gözlemlemem hadiselerin nasıl kontra ekiplerince organize edildikten sonra gelişen hadiseleri yakınen izlemem ve burdan ilk defa kamuoyuna  açıklayacağım dönemin İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRÜ merhum NECDET MENZİR beyefendiyi İstanbul emniyet müdürlüğünden düşürebilmek için emniyet teşkilatı ÇEVİK KUVVET şube müdürlüğü içinden aldığım hassas bir istihbaratı MİT teşkilatı personelinden arkadaşlarımızla değerlendirip hadiseye sayın MENZİR beyefendi ve dönemin diğer zinde güçleri ile erken müdahale ederek ÇEVİK KUVVET şubesi içindeki personelin dağıtılması  ile KANLI provokasyonların önüne geçtik bu yüzden o dönemde şahsım çok  büyük teşekkür aldı.

Arkadaşlarım burda bugünlük bırakıyorum gelecek günlerde ALLAH NASİP ederse kötülüklerin üstüne BUNKER BUSTER(SIĞINAK İMHA)eden hassas LAZER hedefleyici olarak şahsım  GBU-28 bombası gibi bilgileri sizlere ulaştırarak  KÖTÜLERİN,ZALİMLERİN,HAİNLERİN bertaraf edilmesini sizlerle paylaşıcağım.


MİT teşkilatından bir arkadaşım derdiki ZEKİ sen neye yarıyorsun biliyormusun,YANGIN çıktığında yangın alarm düğmesinin camını kırıp düğmeye basıp senin gelmeni bekleyeceğimiz İTFAİYECİYE))
Geçen gün FACEBOOK bir çalışma başlatmış ismini  tersten yaz (tabiki gerçek isim) sana ne meslek için uygunsun söyleyelim.
Yazdım inanın ne çıktı biliyormusunuz İTFAİYE ERİ))
                                   

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder