23 Şubat 2016 Salı

FATSALI FİKRİDEN DERSİMLİ GÜLTENE!

                                     

Sevgili takipçilerim hepinize iyi haftalar dilerim.Türkiyedeki tüm olumsuz eski SOVYET bugünkü RUSYA sendromunu MOSKOVA dan izliyorum.Bazen üzülüyorum,bazen kıt düşünceler içinde olduğumuzu hissedip,bazende gülüyorum.Askeri konuları başka bir güne alıcam bugün biraz kendi yaşadığım eski günlerden bugünlere gelicem.
Tabi ne yazsamda bu konuda TÜRKİYEDEKİ DERİN MERKEZLERİ etkilemem mümkün değil onlar çok bilirler son yüz yıldır işte geldiğimiz noktada yine çok biliyorlar ama güvendikleri AĞBİLERİ JOHN artık ADİOS AMİGOS  İSMAİL dedi .Mamana babana selam sıkışırsanız gelin ABD bir yere sıkışın dedi,hepinize torununuza kadar PASAPORT verdik ayak hizmetimizi ordada yaparsın işte arada halk danslarınıda yaparsınız belki bizim ZENCİ kızlara bile öğretirsiniz))
Neyse gelelim biz günün konusuna arkadaşlar biliyorsunuz yaşanmışları kendi şahit olduklarımı ağırlıklı yazıyorum.
                                 

Yıl 1977 anlatmıştım bir karadeniz seyahatimiz oldu araçla rahmetlik peder tüm karadenizi dolaştık o dönemde FATSA SOL TERÖR organizasyonlarının elinde daha tam böyle 1978 ,1979 yılındaki durumuna gelmemişti ama SOL tamamen FATSA da hakim durumda.
Hatta babam FATSA da durmadı direk devam etti lüzumu yok sıkıntıya dedi.

İşte daha sonraki yıllarda malumu FATSA tamamen kurtarılmış bölge olarak o günlerde kamuoyunda yerini aldı, öyleki FATSADA TERZİ FİKRİ isimli SOL MİLİTAN lider FATSADA şimdiki bir ÖZ YÖNETİM sistemi kurmuş ve amaçlarıda tüm TÜRKİYEDE olucak SOL DEVRİMİN başarıya ulaşması için gelicek olan SOVYET SOSYALİST CUMHURİYETLER BİRLİĞİ KIZIL ORDUSUNUN FATSA sahilinden çıkartma yapıcağı ve KIZIL ORDUNUN FATSA ilçemizde çıkartmanın KÖPRÜ BAŞI olacağı ile ilgili prokobanda yapılıyor ve tüm TÜRKİYE SOL cenahıda buna inandırılmış durumda))!

Neyse yıl 1979 rahmetlik babam özel bir nedenle ailemle birlikte 1 aylığına SOVYETLER BİRLİĞİ ne gitti.
O yıllları bilenler bilir böyle bir gidiş normal statüde insanlar için imkansız rahmetli babam gibi bir insan içinde ya KUMAR yada İNTAHAR buna buraya kadar değineceğim çünkü hem ÖZEL hemde şu anlık gizli yanıda var.
Neyse tabi babamı tanıyan SOVYET yetkilileri o günün ,çok yakın alaka göstererek en iyi şartlarda yolculuğu hazırlatıyorlar kalınacak yerlere ve gideceği ilgili devlet kuruluşlarına kadar.
Moskovada METROPOL OTEL hemen kızıl meydana bakan o yıllardaki en görkemli otel şimdiki zamanda adı değişti ama yine aynı görkemi ile devam ediyor hizmetine.

Seyahat bittikten sonra kısa geçiyorum babam bana şunu aktardı TÜRKİYEDE BATI ve ABD bizi uyutuyor tüm AVRUPALI,AMERİLALI ve JAPON işadamları çatır çatır SOVYET yetkililerle ilişki içinde ticaret yapıyorlar kimsenin TÜRKİYEYE çıkartma yapıcağı falan yok bunuda gülerek anlatıyor,hatta şunu söyledi yediğimiz tüm tavukların ABD çiftliklerden üretilip SSCB ihraç edildiğini anlattı.
Tabi sır şeylerde anlatmıştı bu yalnız yaşamımda ve faliyetlerimde bana büyük yararı oldu))!

Gelelim bugüne 1981 yılında yavaş yavaş başlayan SSCB ,TÜRKİYE ticari özel teşebbüs girişimleri bunlardan isim olarak rahmetli ERTAN BALİN ,sayın ALİ ŞEN sayın ŞARIK TARA sayın GÜLTEKİN KÖKSAL turizm ve öğrenci yerleştirmede TREK turizm SOVYET TREK ve BUMERAG turizm gibi müteşebbisler zaten halada kalıcı olan BAŞ isimler çünkü bunların bazılarının 1970 lere dayanan ilişkileri var.
Tabi 1991 den sonra SSCB yıkılması RUSYA federasyonun kapitalizime girişi ile bir anda tüm kapılar açılınca müthiş bir ticaret başladı TÜRKİYE meşhur sayın TANSU ÇİLLER döneminde gelişen 4 nisan 1994 kırizini RUSYA ile yaptığı 40 milyar doları bulan bavul ticareti ve turizimden ayrıca aldığı pay ile yüzde 8 varan kalkınma hızını yakaladı.
                                  

Tabi teknik ve siyasi PKK karşı sıkıntımızdada RUSYANIN verdiği destekle o dönemde bizi arkadan HANÇERLEYEN müttefiklerimize bazı dersler verdik oda anılarımda sizlerle paylaşıcam TARİHİ hadiselerdir.
Gelelim bugüne içte ve dıştaki TÜRKİYE düşmanları zannetmeyin tek PKK veya DHKPC vs örgütler ve sağ terör örgütleri ve tüm bunları yöneten orgonizasyonlar.
Birde üç kuruşluk menfati için ve tarihsel beyinsizlikleri hat safaya vurmuş türkiyede yapılar var ne yapsa RUSYA kötü yaptı olsunda RUSYA,TÜRKİYE uzak olsun gerekirse MOZAMBİKLE beraber olsun.
Hatta öyle bir çizgiye geliyorlarki terör örgütleri ile farkına varmadan aynı çizgiye seviyeye yerleşiyorlar.

Sayın milletvekili nasıl vekilde bilmiyorumda GÜLTEN KIŞANAK hanfendi demişki PKK teröristlere sabredin direnin,çukur mukur kazın KIZIL ORDU yetişiyor ,direnin he kardeş he anam babam bekleyin KIZIL ORDU geliyor))
İşte geldiğimiz nokta TERZİ FİKRİ pozisyonu böyle ne diyeyim düşüncesini ve kendini kiraya verenler yüzünden KIZIL ORDU gelmiyor ülkenin düzenini bozan mihraklar mecbur bırakılan bir TÜRK ORDUSUNU artık başına kim konursa onla getirip DEMOKRASİNİN ve ÜLKE kalkınmasının içine ediyor olan yine MİLLETE oluyor))?
                                     

Dün RUS HAVA KUVVETLERİ SURİYEDE YPG kampını vurmuş onada diyorlarki bizim KORAL sistemi ile yanılttık RUSLAR yanlışlıkla YPG kampını vurdu,inanın bu arkadaşlar bu RİZE çayının yanında ne içiyorlar bu kafayı yakalıyorlar anlayamıyorum.
                                    

Dün ve bugün RUSYA FEDERASYONUNDA ASKERLER VE ERKEKLER bayramı iki gün belkide TÜRKİYE devletine jest yaptılar.))
Bazen zor günlerimizi çabuk unutmamak lazım bizde siviller unutur ASKERLER unutmaz.

Vatandaşlarımıza söyliyceğim aman fazla inanmayın zira bu derinlerde haber yaptıran özellikle KOZMİK kimlik taşıyan kurumlardaki KOZMİK yetkili arkadaşlarımızı 5 yıldızlı otellerde Ukraynalı SARI civciv kızlara mahsun,mahsun bakışlarını bir görseniz hava atmak için beldeki silahları falan açığa vurmayı şahsen haftada bir gün vadilerde madilerde seyrediyorsunuz bunlar ordada ahlaksızdır kendi kendilerinide kamera koydururlar.

Onun için akil olun sevgili vatandaşlarım bu derelerin altından son 50 yılda ne sular aktı?))
                                 

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN
                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder