7 Ocak 2016 Perşembe

MİLLİ GÜVENLİK ÖRTÜLÜ OPERASYONLAR.

                      

Sevgili takipçilerim günün şartlarına göre kendi bilgi dağarcığımda sizleri bilgilendiriyorum.
MİT kurumuna karşı yapılan yanlış operasyonu size daha evvel gününde yazmıştım.
Şimdi başka şekilde sizi uzunca bilgilendiricem.Türkiyede eski tarihlerde hiçbir kurum,kuruluş,gurup iki teşkilattan gelen isteklere karşı koymaz emir telakki eder hemen yerine getirilirdi istekleri.
Hangi teşkilatlar bunlar,biri ÖZEL HARP DAİRESİ(şimdiki adı ÖZEL KUVVETLER KOMUTANLIĞI) ikinciside MİT(MİLLİ İSTİHBARAT TEŞKİLATI)

Maalesef bazı şeylerin çivisi zamanla çıkınca böyle bu iki kurumun personeline el kol uzatmaya,yere yatırmaya,çökmeye,çuval giydirmeye varan girişimleri olan başka kurumlar ve devletler oldu.
                   

Şimdi bu kurumlara kimse o muameleyi yapamaz,yaptılarsa bu kurumların içinden bazı kişilerdede zafiyet vardır özellikle tepe yönetim kadrosunda.
Bu konuyu bırakıp tüm devletlerin yaptığı ve yapmak zorunda olan gizli ve örtülü operasyonlar hatta kirli operasyonların nasıl aslında bir gizli hiyerrarşi ve kendine göre gizli devlet içinde yasallaştırıldığını kayda alındığını bu operasyonun konularının devlet için yararının raporlaştırılması ve operasyon başlayıp bitene kadar safaları tek,tek ilgili kurumlarca nasıl dosyalanıp yasal devletin düzenine uygun hale getirildiğini anlatıcam,birde rutin MİT yaptığı örtülü gelenekselleşmiş küçük operasyonları izah edicem.
                                  

Şimdi bu örtülü operasyon hadiseleri en çok merhum SÜLEYMAN DEMİREL beyin BAŞBAKAN olduğu dönemlerde ve CUMHURBAŞKANI olduğu zaman yapılmıştır.                      

Rahmetli ve kurmay heyeti bu tip hadiselerde allah için ön almışlardır ve bunları gerçekleştirmişlerdir.
Merhum TURGUT ÖZAL dönemindede yapılmıştır ama merhum DEMİREL beyin dönemleri gibi sayın DEMİREL beyin lakabına uygun MUHTEŞEM hadiseler değildir.Tabi aynı döneme tabi olan sayın eski BAŞBAKAN TANSU ÇİLLER hanfendiyi unutmayalım.
               

Sadete gelirsek sayın DEMİREL beyin ilk başbakanlığı yıllarında şimdi KURTLAR VADİSİ sevenlerini uyandırıcam dizinin ilk yıllarında BARON rolündeki kişinin dizide 1969 yılında KIBRISTA bulunduğu hatta POLAT ALEMDAR dizinin kahramanını KIBRISTA görev yapan bir sonrada ÇOCUK ESİRGEME KURUMUDA görev yapan bir hanıma emanet edildiği bahsi geçer.                

İşte sayın DEMİREL ve o günün MİLLİ GÜVENLİK KURUMUN dan devlet resmi kararı çıkartarak KIBRIS BARIŞ HAREKATININ yapılabilmesi için her türlü lojistik malzemenin gizli ambargo altında olan TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN karşılayabilmesi için ÖRTÜLÜ OPERASYON kararı çıkartıp bu kararı MGK tüm kurumların başkanlarına onaylatıp operasyonel hale getirmiştir.

Nedir bu gerekLi çıkartma yapılabilecek malzemenin YURT DIŞINDAN temini ve bu temin yapıldıktan sonra YURT İÇİNE sevk ve idaresi gerekirse direk veya yine TÜRKİYEDEN KIBRISA ordaki TMT(TÜRK MUKAVEMET TEŞKİLATI) na ulaştırılabilmesi.
Adaya çıkıcak TSK ( TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ) personelinin yine eksik teçhizatının örtülü operasyonlarla donatılması.
İşte KURTLAR VADİSİ ilk bölümündeki BARON efendinin bizimde bu devlete hizmetimiz var derken 1969 yılında bu ÖRTÜLÜ OPERASYONU Avrupa ve Amerika kıtasından sevk ve idare etmesidir kendi nüfuz gücünü kullanarak tabikide TÜRKİYE CUMHURİYETİ gücünüde arkasına alarak.
Merhum DEMİREL napıyor burda hiç riske girmeden MGK örtülü operasyon kararı çıkartıyor,çünkü neden bu operasyonların yarın BM (BİRLEŞMİŞ MİLLETLERDE) veya gelecek HÜKÜMETLERDE bunların ortaya çıkması o günün iktidarını zora sokabilir,ne yapıyor merhum DEMİREL elimde devletin TAPU SENEDİ gibi MİLLİ GÜVENLİK KURULU kararı var DİYOR.
Yani kendi icratını ve tüm o günün devlet ilgili kadrolarını yasal kılıf ve güvence altına alıyor.

Gelelim 1991 yılından sonra yine merhum DEMİREL döneminde ve sonrası CUMHURBAŞKANLIĞI esnasında aynı şekilde ÖRTÜLÜ OPERASYONLAR yapılmıştır.

Bunlardan sadece biri SUSURLUK hadisesi olarak üstüne gidilsede aslında bu bir göstermelik hadisenin üstüne gidiş olayıdır,üç beş en alttaki polisle hadise mahkeme düzeyinde kapatılmıştır.
                                          

Niye çünkü o günün şartlarında bırakın ÖRTÜLÜ operasyona MGK karar çıkartmayı,KİRLİ OPERASYON SUSURLUK için bile dönemin MGK(MİLLİ GÜVENLİK KURUMUNDAN) karar çıkartılmış ve bu işin yapılmasının kimlere verildiği hangi kurumun başına bu KİRLİ OPERASYONUN yönetiminin verildiği yasal kılıfla MGK karara bağlanmıştır.
                                 

Şüpheli bir kazada rahmete kavuşan merhum AKMAN AKYÜREK TBMM Susurluk komisyon üyesi bu belgenin bir kopyasını ele geçirip bazı yerlere gösterdiği içindirki böyle bir kaza suikastle ortadan kaldırıldığını yakın arkadaşlarım kendisi ile bağlantılı söylemişlerdir.
                              

Tabi o dönemde kendimin yaptığı ve MGK karar çıkartılmış operasyonu geçiyorum reklam yaptı derler ama benim ve benden evvelki nesillerimizin işleri hep AĞAR işlerdir ve hep devletin MGK karara bağlanmış yüksek kozmik ÖRTÜLÜ operasyonlardır.
Onun için bana TÜRKİYE içindeki kilit noktalardaki çok insan bugünde dahil GICIK tır,ondan değil DELİKANLININ İCRATI gelmiş geçmiş BÜYÜK olunca kıskanıyorlar,işte ondan sonra hep BELDEN AŞŞAĞIYA OYNUYORLAR.

Yani arkadaşlar DEVLET DÜZENİNDE ÖRTÜLÜ OPERASYON ve diğer OPERASYONLARI yaparken genelde devletin hayati meselelerinde,kırmızı çizgilerini ilgilendiren,sınır komşularını ilgilendiren konularda DEVLET adamları MGK(MİLLİ GÜVENLİK KURULU) kararı çıkartır.
MGK kararı çıkarılmadan yapılan hadiselerde şöyledir kısa anlatayım size genelde MİT ve ÖZEL HARP mensubları ile ilişkili istihbarat dünyasının rutin gelişiminde,silah tüccarları ve baronlarının talep ve bilgilendirme istikametinde eğer  SAKINCA ülkemiz için taşımıyorsa bu işlere yol verilir MİT ve ÖZEL harp mensubları bu işlerin oluşumunda bulunur MİT müsteşarı ve GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI yetkilileri zamana ve işe göre değişen periyotlarla BAŞBAKAN ve yakınındaki devlet yetkililerini bilgilendirir,hatta işler küçükse bu bilgilendirmeye bile gerek kalmadan kendi mecrasında gider.

Mesela BULGARİSTAN üstünden gelen bir silah yüklü uçak,gecenin geç saatlerinde askeri veya sivil bir havalimanına ıssız boş tarafına çekilir orda BULGARİSTANDAN gelen silahlar LİBERYA(AFRİKA ÜLKESİ) ne gidecek uçağa yüklenir ve yola çıkartılır,bunu örnek verdim çok şekli var karayolu ile deniz yolu ile yapılan akıl ve zeka zorluyan operasyonlar vardır.))

Burda size bu konu hakkında bilgilendirme yaptım tecrübe ve liyakat sahibi olarak tabi ülkeleri HÜKÜMETLER yönetir bazı HÜKÜMET başkanları pratik yolları tercih edebilir devletin genelinin mutabakatına sokmaz işleri,girişken ve çalışkan olduğu gibi sıkıntılı dönemler geçirsede,hesap sorulur olsada korkmadan bu işleri HÜKÜMET BAŞKANLARI,BAŞBAKANLAR yapabilir kendi insiyatifine kalmış işlerdir.
Hepinize iyi çalışmalar dilerim.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder