8 Aralık 2015 Salı

KÖTÜ ASKERLER.

                                     

Sevgili takipçilerim bir yandan ülkemizde ve komşularımızda KURŞUNLAR,BOMBALAR havada uçarken bir yandanda YALAN,RİYA,AHLAKSIZLIK,SATILMIŞLIK,ŞEREFSİZLİK,AŞŞAĞILIK KOMPLEKSİ ve bunun gibi bir çok kötü şeylerde HAVADA maalesef uçuşuyor.
En önemli hadise ATA larımızın dediği gibi ALLAH DEVLETE,MİLLETE İYİ İNSAN versin,yetiştirsin.
                               

Şimdi size bir hadise ile giricem 2014 yılı ağustos ayında bir avm den yirmi dakika süresinde arabam çalındı.
Doğru karakola,dediler çekici çekmesin tüm garajlar arandı emniyet tarafından yok çekilmemiş ,hırsızlık zaptı tuttular bende sigortaya kaskoya başvurdum o arada bu işlemler için emniyet,karakol,kasko şirketi heryeri geziyorum tabi hayatımız çok yorucu geçiyor tek arabam ve yenide.
En sonunda bulunmadı 50 gün sonra bayramdan sonra KASKO şirketi gelin bayramdan sonra arabanızın parasını alın dediler.
Sevindim yenisini alıcam bayram arifesi gecesi saat 00.24 sıralarında bir telefon karakoldan beyefendi gelin arabanızı teslim alın bulduk.Başım döndü dedim ne buluyorsun kardeşim,çünkü diyorum 50 günde arabamı haşat etmişlerdir,neyse atladım karakola gittim kızıyorum tabi polisin biri beyefendi niye kızıyorsunuz arabanız gıcır gıcır duruyor güldüm gittik garaja bulunduktan sonra çekilen yere şok olduk araba gıcır gıcır duruyor.?
OLAY yeri inceleme polisleri geldi arabanın içine bir girdilerki,araba bir metre hareket etmemiş 50 gündür içinde bıraktığım pahalı kol saati,herşey aynı yerinde duruyor PET su şişeme kadar.
Olay yeri inceleme polisleri şöyle dedi 15 yıllık meslek hayatımızda böyle bir şeyle karşılaşmadık bana sordular ne düşünüyorsunuz.
DURAN adam dedim))?
                             

Dünyada bir İYİ insanlar vardır pozitif birde kötü insanlar vardır negatif.
Devlet görevlerinde kilit stratejik noktalara hangi tip adam koyarsan işlerde o şekilde yürür.
Buraya nerden geldim bugünlerde TÜRKİYE ve RUSYA TARİHİNDE son yüzyılda olmamış şekilde bir uçak düşürme ile son noktası konan  bir kırizden geldim.
Neden bu ilişkiler bozuldu , eğer bir ülkeyi parçalamak istiyorsan onu içerde,sonrada içerde savaşırken dışarda savaştır…
Kötü duruma düştüğündede yardım,lojistik ikmal yollarını keski herhangi başka BÜYÜK bir güçten siyasi ve askeri yardım alamasın.
2009 KOZMİK ODA operasyonunu, burda tekrar söylüyorum TÜRKİYE devletinin harp planlarını kimler kimlere sızdırdı???
                                 

, 2010 şu anda yeni serbest kalan eski organize şuçlar müdürü sayın TUFAN ERGÜDER beyin bana yaptığı komplo operasyonda emniyette arkamızda bizim kafalarımız duvara dayalı iken konuşan ABD yetkililere TÜRKİYENİN kozmik dış siyaseti hakkında ne bilgi veriyorlardı?
Şimdi arkadaşlarım devlet güvenliği için ama devletin hassas merkezi kalmışsa uyarmak için burdan sizlere SIR kapsamında olmadan herşeyi yazıyorum.

SU-24 orta menzilli RUS savaş uçağını ilk anda yanarak gördüğümde olayın ilk dakikaları bunun bir SU-24 ve havadan havaya bir savaş uçağından atılan füze ile vurulduğunu anladım ve hemen twııt attım çünkü tarih koyuyorsun.
Böyle bir hadisenin kararı artık ne şekilde siyasi mekanizmalar askerlere ne direktif vermişlerse o yapılmıştır,yani aslında böyle bir uçağın vurulması on,onbeş gün evvel devletin karar mekanizmalarında karara bağlanmıştır bunu şimdi çeşitli şekillere sokmak tutarsız olur,burda sorgulanacak bu konuları SİYASETÇİLER bilmez uzman ihtisas konusu asker,sivil ve istihbarat bürokratları SİYASİLERE konuyu açarak birifing verir,olucak hadiseler ve sonrasının etkileri planlanır ve yürürlüğe konarak konu ,işleme yani yapılmak için alt kademelere ilgili mercilere görev dağılımı yapılır tüm bürokratik ve siyasi zeminde.
                    

Şimdi hedef olarak kimse düşünmesin sadece bu olan hadiselerden düşünce platformu doğruyu bulmak için!! Hedef alıcağım zamanda bu vatan,millet veya şahsi işimde olsa hedef alıyorum derim.
Ama şu anda fikir platformu içinde bir DIŞ İŞLERİ BAKANLIĞI dinleme tapeleri sızmıştı orda MİT müsteşarımız sayın DR HAKAN FİDAN bey söylemlerinde, ya Süleyman şah türbesine iki füze sallarız ordan mevzuyu çıkartırız diye basınada yansımıştı,işte bu tip operasyonel bir aklın devamlı şekilde DÜNYA üstünde bazı bu tip gizli operasyonlar , hatta belki daha büyük hadiselerin bazı hedef DEVLETLERİN gizli servisleri tarafından çözülebilecek olmasından korku ile daha basit ama gürültüsü çok ve dünyada stresi hat safhaya vurduracak hadiseleri yapmak OLABİLİRMİ?
Vatandaşımıza şunuda söyleyeyim MİT müsteşarlığı makamı protokol makamıdır sizler MİT müsteşarlarını 007 BOND zannedersiniz asıl akıl geri planda DAİRE başkanları ve bazı yardımcı müsteşarlardadır hatta ÇİFTLİĞİNDE oturan NURİ ALÇO konseptinde seferberlik kapsamında emekli mit yöneticileri koca devletin güvenliğinin kaderini çizer,bir günde bakmışın çiftliğinde atını yemlerken BEYGİRİN çiftesi ile ölmüş.)))))
Öylede ölürlerse şanslılar ondada düşünüyorum inanmış Müslüman devlet büyüklerimizin duaları,ibadetleri dağıttıkları sadakaların bunlara büyük faydası vardır..))

Neyse gelelim BOĞAZDAN geçen RUSYA DENİZ KUVVETLERİ lojistik,ikmal çıkartma gemisi KURNİKOVA ya.
Bu gemiler lojistik ve ikmal için kullanıldığı için deniz kuvvetlerinde bunlara YARDIMCI GEMİ SINIFI derler.
Bunlarda hafif savunma silahları olur yani 14.5 mm uçaksavarlar vs yine hafif toplar nokta hedeflere atış yapabilen savunma amaçlı birde seyyar kullanılabilen SA-7 ve SA-16 omuzdan atılabilen kısa menzilli hava savunma füzesi.
Yani su üstü seyir eden bir lojistik,ikmal gemisinden saldırganlık olmaz bu sadece biz kendimizi koruruz gösterisidir KIRİZ anlarında bizde TÜRK yetkililer ve insanımız RUS savaş pisikolojisini ve askeri mantığı bilmediği için tehdit algılamasına sokuyor bunu bilerek yapan var  birde bilmeyerek yapanlar  var ülkemizde?!!
Birde MAĞRACI emekli milletvekili kardeşimiz var dün gece tv de delikanlı adam silah göstermez diye yorum yaptı yerlere yattım gülmekten,ya MAĞRACI kardeşim RUSYA DEVLETİ SİLAH gösterisi yapsa vallahi diyorum TEYZEM MAĞRAYA kaçar bir dahada anneni göremezsin,o RUSYA devletine silahmı,hangi çayı içiyorsanız söyleyin yemin ediyorum RAKI yı VOTKA yı bırakıcam.)))

Yazımı sayın YENİŞAFAK ankara temsilcisi ABDÜLKADİR SELVİ beyin yazısına istinaden bitiricem içeriği fena bir yazı değil fakat bilinçlimi bilinçsizmi bilmiyorum yazının içinde yanlış aksettirilen bir konu var oda şu.

1962 yılında İNCİRLİKTEN kalkan ABD casus uçağı U-2 uçağının SSCB hava sahasında düşürülmesi ve selviye göre bunun üstüne ABD çıkan kırizden TÜRKİYEYİ korumak için JONHSON balistik nüklüer kapasiteli füzeleri yerleştirmesi,bunu böyle haber yapmış sayın SELVİ.
                                    

Bu yanlış tam aksine 1961 yılındaki başarısız KÜBA da domuzlar körfezi ile çıkan SSCB,AMERİKAN kırizinde SSCB DEVLET BAŞKANI NİKİTA KURUÇEV ve ekibinin baskısı ile türkiyede konuşlanmış JOHNSON füzeleri Amerikan ve Rus tarafının ortak mutabakat anlaşması ile ,TÜRKİYE den sökülerek Amerikaya  götürüldü.
                                  

Hepinize iyi haftalar.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder