26 Aralık 2015 Cumartesi

KÖPRÜDE OF LU ATİLLA.

                         

Sevgili takipçi arkadaşlarım,hepinize iyi Pazar günü dilerim bugün size dün sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN örnek bir devlet insanı anlayışı ile BOĞAZ KÖPRÜSÜ üstünde intahar etmek üzere iken hayatını kurtardığı vatandaşımızın görüntüleri ve sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN danışmanı sayın MUSTAFA VARANK beyin intahar teşebbüsü esnasında gösterdiği performansı seyrederken  köprü üstünde başlayan bir hatıram aklıma geldi.                  

Sizlere bu hafta onu anlatmaya karar verdim.
Sevgili arkadaşlarım bir iki yazımda OF lu ATİLLA isminde bir arkadaşımdan bahsediyorum bu arkadaşımla nasıl tanıştım şimdi size onun hikayesini anlatıcam,tabi bunun çok ilginç ve enteresan yanları var hatta bazen komik.
Yıl 2000 senesi,bir akşam üstü ALTAN astsubay geldi mesaiden çıkmış.Zeki kardeşim nasılsın iyimisin sohbet ederken hafifte alkol aldık akşam saatleri oldu hadi çıkalım bir boğaz havası alıp SAS (SUALTI SAVUNMA SEYİR HİDROGRAFİ) komutanlığına gidelim onun eski komutanlığı ordanda ben göztepede lojmana kaçarım dedi.
Olur dedim atladık gittik komutanlık benim daha evvelde gittiğim bir yer orda oturduk biraz sohbet,muhabbet  nöbetçi astsubay arkadaşla dedim ALTAN hadi çıkalım burası resmi daire buraya kadarda gelmişiz KANDİLLİ de bir akrabam var onun güzel bir tarihi villası var arayım bizi misafir etsin.                   

Akrabam ATİLLA ağbiyi aradım(rahmetlik) tabi allahrahmet eylesin, mutlu oldu atla gel ZEKİ dedi.
Kalkıyoruz nöbetçi astsubay arkadaş sordu yer nerde diye dedim MİT kandillideki misafirhanesinin üst tarafı.
Astsubay dedi oranın personeline yemek bizden gidiyor,personele gitmese üst yöneticilere gitse bunu değerlendirirdik,astsubayım dedik gülüştük..
Atladık gittik tabi akrabam ATİLLA ağbi bekardı o yıllarda muhteşem bir boğaz manzarası masayı allah razı olsun hazırlamış.
Atilla ağbi çok yakın akrabam ve çok derin bir insandı 1928 doğumlu en son uzun yıllar MAKYOL inşaat şirketinden çalışıp ordan emekli olmuştu.
Tabi altan astsubay ile yeni tanıştığımız yıllar beni tanımıyor ATİLLA ağbi gibi yaşını almış biri ile sohbet edince ortamda güzel bir ortam ağbi dedi ben ZEKİ ile sohbet ediyorum bazen sallıyormu diye düşünüyordum şimdi anladım yok sallamıyormuş dedi,kulakları çınlasın.
Gece geç oldu ALTAN lojmana dönmesi lazım sabah vazife var dedik onu bırakalım alkolde bitti dönerken bir büyük daha alalım devam edelim.
Altan kardeşimi bıraktık,bir şişe daha aldık döndük sabah saatlerine kadar eski günlerden aileden ölenlerden kalanlardan sohbet edip vurup yattık kafayı…

Sabah izin istedim ATİLLA ağbiye teşekkür ettim misafirperverliği için PİS bir hava LONDRA havası gibi yağmur yağıyor.
Arabaya atladım spor bir arabam var tek kapı seviyorum o zaman onu, son surat yol alıyorum köprü girişinde otobüs durağında bir baktım genç birisi yağmur altında bekliyor içimden dedim alim şunu karşıya geçirim ıslanmasın.

Durdum atla birader karşıya geçiyorum,bindi temiz giyimli badem bıyıklı benden genç bir arkadaş TAKSİME gidiyorum dedim,dedi ALLAHRAZI OLSUN bende oraya gidiyorum,tamam dedim.
Bana böyle yaptı ZEKİ adın dilmi dedi? HIIIIII dedim.ZEKİ dilmi dedi.
Tabi bende bir şok içimden diyorumki bize bir film olsa aslanım belayı sen aradın sen durdun adamı sen aldın,hiçbir yönlendirme olmadıki allahallah!!!
Evet dedim ZEKİ,sen nerden tanıyorsun beni? Dedi ben senin doğduğun yerin arkasındaki bahçede o kadar çok top oynadımki seni iyi biliyorum dedi.

Hadi burdan yak neresi kardeş orası ALTUNUZADEDE hemen şurda diye tarif ediyor,ulan adam doğruyu anlatıyor.
Dedim senin ne işin var oralarda bende orda doğdum oraların çocuğuyum,benim ZEKİ olduğumu nerden anladın.
Dün gece RÜYAMDA gördüm karşıya geçerken git köprü durağında dur ZEKİ araba ile gelicek seni alıp taksime götürecek.))) 
                                

Hadi burdan yak.Neyse soru cevap gidiyoruz ATİLLA ymış adı OF kökenli içimden diyorum oğlum ZEKİ işi uzat bunda bir numara var.
Taksime gelmeden gel bir yemek yiyelim dedim durdu dediki bunuda rüyamda gördüm ZEKİ sana yemek yediricek..
Aldım bizim önce bir mekana götürdüm benim RUS sekreter hanımlar var yaşları büyüktür yanlış anlamasın kimse, baktılar ZEKİ bey bu yabancıyı nerden bulmuş,böyle garip garip bakıyorlar.
Neyse sohbet uzadı yemeğe gittik bakıyorum akıllıda konuşuyor MİMAR SİNAN ÜNİVERSİTESİNDE öğrenci,neyse künyeyi aldım OF lu ATİLLA kardeşimi yolladım.
Hemen telefon ile bir arkadaşımı aradım baktılar dediler rutin bir adam hiç karışık bir şey yok verdiği bilgiler künye doğru.
Kafayı yiyecem bizimkilerede çok güven olmaz yalanı çok severler ALTAN astsubaya telefon ettim durumu anlattım birde sen bak.
Aradan birkaç gün geçti ALTAN astsubay geldi votka koyduk içiyoruz yok oğlum dedi senin bu OF lu rutin bir herif gidiyorsun MECZUBLARI yoldan topluyorsun ondan sonra milletide uğraştırıyorsun bizide uğraştırıyorsun,iyi dedim.
Kapı çalındı benim sekreter LİLİ hanım ZEKİ bey bakarmısın, bakarım a bir baktım OF lu ATİLLA geldi yanaklarımdan öptü gel ATİLLA dedim.
Masaya aldım ALTAN astsubayla tanıştırıcam ben tanıyorum dedi,ALTAN sordu nerden ağbi anlatıyor sen çırpıcı çayırında takılmıyormuydun oralarda şunu yapmıyormuydun.
                                 

Altan astsubay kıpkırmızı ATİLLA doğruyu söylüyormuş ben ATİLLA içermişin dedim içmem ama sizler İYİ insansınız onun için içer size eşlik ederim dedi.
Ama altan bayılıcak gibi,o gün ayrıldık altan kafaya takmış TEM şubeye kadar gitmiş yok RUTİN bir arkadaş okulundada sakin mizaçlı kimse ile işi olmayan siyasi bir ideolojisi yok öyle bir arkadaş.
Altan astsubay kıllandı diyor ZEKİ bu ne işi kimler taktı bunu bize o yıllar 28 şubatın devam ettiği günler ALTAN astsubay diyor birileri bize tuzakmı kuruyor,arada birde diyor hep sen topluyorsun bunları başımıza sanamı kaldı yağmurda KÖPRÜ üstünden adam almak.))
Gülüyorum OF lu ATİLLA arada bir uğruyor yine beni bulabilirse konuşuyor diyor ağbi daha 7 lerdesin 8 çıkıcaksın biliyorum ben diyor.
İçimden diyorum ne diyor, bunları anlamıyorum?
Neyse bana yakın bir yerde deniz piyade yüzbaşı MURAT bey var onunda sanatsal etkinlikleri var çalışma ofisi var ağbi diyoruz çünkü astsubaylıktan subaylığa geçmedir…
Bir gün o geldi dedi ZEKİ bokunu çıkarttınız bu ALTAN ile işin yani o kadar derdim var birde sizin bu boktan şakalarınız hiç çekilmiyor.
Hayırdır ağbi dedim.Ne hayrı olacak dedi manyakları takıyorsunuz başıma sonrada arkamdan kafa yapıyorsunuz.
Ne manyağı ağbi dedim OF lu ATİLLA yı dün ben KANLICA sırtlarında çalışıyordum yollamışınız, hayır parasıda önemli değil tüm çalışma günümü mahvetti.

Ne anlatıyorsun sen ağbi dedim,ne anlatıcam dedi dün çalışırken ATİLLA diye bir herif geldi OF luymuş EEE dedim, dedi mustafa ağbi naber?
Bende sordum sen beni nerden tanıyorsun demiş sen ZEKİ ile ALTANIN arkadaşı değilmisin evet demiş sizin yedi sülalenizi anlatıyor benimde dedi,birde bende 10 tl istedi onlada gitti bira aldı tüm çalışma günümde beni lafa tuttu.
Tabi ben kıpkırmızı oldum MURAT ağbi hala bozuk koyuyor,dur ağbi dedim ALTANA telefon ettim birlikten atladı geldi anlat altan astsubaya dedim, onada anlattı ALTANDA da renk gitti.
Altan dedi vallahi bizimle bir alakası yok aynı şeyleri bizede yaptı herkes tutuştu nedir ulan bu OF lu hikayesi.
OF lu ATİLLA artık kayboldu ama biz birbirimize ürpertici şaka yapıcağımızda KORKU filmlerinin baş karekterleri isimleri gibi ,zaman zaman şaka yapıyoruz mesela diyoruz MURAT ağbiyi gördüğümüzde, geçen OF lu ATİLLA geldi MURAT yüzbaşım nerde diye ,dedik şu anda yurt dışında  diye söyledik seni özellikle soruyor ağbi.)))
                                 

Bir gün kalabalıklar içinde öğlen saatleri OF lu ATİLLA aniden yürürken karşıma çıktı öptü beni yanaklarımdan ZEKİ ağbi dedi sen bu memlekete lazımsın dedi ve ayrıldı kalabalıklar içinde kayboldu gitti,bir dahada hiç OF lu ATİLLA ile karşılaşmadık.
Kim neredeyse umarım sağlığı sıhhati yerindedir, hepinize iyi pazarlar ,dinlenmeniz ve keyifli bir Pazar geçirmeniz dileği ile.
NOT:Bu yazıda geçen kod ismi bir tek benim ve MURAT yüzbaşının ismidir MURAT yüzbaşının sosyal ve kültürel etkinliğinden dolayı ismini istihbari literütüre göre kod lamışımdır,diğer tüm isimler gerçek ve reeldir.!!!!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder