24 Aralık 2015 Perşembe

CAMDAN EV…

                 

Sevgili takipçilerim hayırlı günler dilerim.Konuya hızlı giriyorum şu anda özellikle bizim basında ve sosyal medyada yüksek dozda bir RUSYA konusu geçiyor.
Tabi bu öyle bir başlıyorki,tarihin tozlu sayfaları açılıyor bugünlere kadar geliyor,fakat bu konuda uzman birisi olarak ben konuların bu şekilde verilmesini yanlış buluyorum heleki halkımıza yalan yanlış bilgileri kafalarına adeta ZEHİR zerk etmelerini büyük hata olarak görüyorum.
Başlangıç olarak  size bir konu ile girmek istiyorum, toprağı bol olsun SSCB(SOVYETLER BİRLİĞİ) döneminin son ANKARA BÜYÜKELÇİSİ ALBERT ÇERNİŞEV beyin birinci ÇEÇEN savaşı başlangıç döneminde  TÜRKİYE devletine hitaben bir sözü olmuştu.
EVİN CAMDAN İSE KOMŞUNA TAŞ ATMA.
                          

Bu sözden sonra TÜRKİYE ve RUSYA FEDERASYONU arasında karşılıklı çok kuvvetli bağlar kuruldu özellikle TERÖR,ORGANİZE ŞUÇ ve diğer tüm ilgili konular yakın zamana kadar iyi ilişkiler çerçevesinde devam etti.
Şimdi bugüne gelirsek ülkelerin karşılıklı menfaatleri veya tek taraflı çıkarlar bölgesel coğrafyada geliştiğinde eğer sürtüşme istenmiyorsa ,yine özellikle siyasetçilerden çok bürokratlar ve siyasetçilere danışmanlık yapan insanların çok dikkatli olması ve akil hareket etmesi gerekli olduğu gibi ,GENETİK kodlamalara yerleşmiş düşman algılamaları ve DİNSEL zihin bulanıklarına karşı çok dikkat edilmeli bunlardan arınmış ideoloji yüklemi olmayan bürokrat ve siyasi,askeri,ekonomik danışmanlara ihtiyaç duyulmalı.

ALMAN 3.REİCH(RAYH) orduları ikinci dünya harbini POLONYAYA saldırarak başlattılar.Savaşın gerekçesinde LEYH ordusu ünüformaları giyen NAZİ askerlerinin ALMANYA, yani kendi ordularına saldırmasını gerekçe göstermesiydi.

Birinci ÇEÇEN savaşı bittikten sonra bazı görüştüğüm ÇEÇEN lere şunu sormuştum, karşınızda şu anda zayıf gözüksede büyük bir RUSYA devleti var en sonunda sizi bertaraf eder niye böyle bir savaşa girdiniz diye sorduğumda bana şu cevabı verdiler.
İlk dedikleri, bizim IRKIMIZIN büyüklere saygısı çok kuvvetlidir,onların öyle dinsel ve milliyetçi konuşmaları ve telkinleri olduki ellerindeki BASTONLARI kaldırarak biz RUSYA nın uçaklarını ALLAHIN yardımı ile dualarımızla düşürürüz.
İkincide dışardan yani yabancı devletlerde yaşayan KAFKAS DİASPORASI,bunların o devletlerin derin yapıları ile ilişkileri bizi bu savaşın içine soktu diye bilgi almıştım,çok defa bunlara benzer görüşleri bizzat aldım.

Daha evvelki yazılarımdaki söylediğim o dönemde İSTANBUL da zaten gizli servisler arasında büyük mücadelesi oluyor hatta KURUMLARIN içinde çekişmeler oluyordu onun için onların bize getirdiği bilgilerin doğruluğunu bir daha gözden geçirmiş oluyorduk.
Çünkü RUSYA FEDERASYONU o dönemde zaten ÖZERK CUMHURİYET olmalarına SSCB dağılır dağılmaz izin vermişti.
Özellikle bugünlerde MUHAFAZAKAR,DİNDAR,MİLLİYETÇİ basındaki yazar çizer takımı aslında konuyu bilmeden geri plandaki bu BATILI güçlere türkiyede taşoronluk yapan DERİN yapıların söylediğini sufle ederek kamuoyuna RUSYA düşmanlığı zehiri ve tohumu atmaya çalışıyorlar.
Buna benzer yayınlar RUSYA da olsada ,yılların uzmanı olarak şunu biliyorum RUSYA bu tip yayınları karşı mücadele için kullanır TÜRKİYE ile dostluk zeminini kurduğu anda DİFRİZE bunu geri koyar.
Ama maalesef TÜRKİYEDE gizli DERİN bir tarihsel damar özellikle kritik dönemeçlerde bu iyi ilişkileri sabote ederek arkasından bazı basın ve sosyal medya ile PROVAKE ederek adeta YARAYA bastırıp dahada ilşkilerin gerilmesini sağlamaya çalışıyor.
Özellikle muhafazakar basında bazı yazar,çizer takımı bunların RUSYA ile yaptıkları bilgilendirme TÜRKİYE halkının yanlış bilgi almasını sağlıyor ve inanın diyorum konunun dışardaki UZMAN ları tarafından gülerek ve hayretle karşılandığı gibi,bu basın mensubları bilmeden arkasındaki GİZLİ SERVİS yapılarından bilgi aldığı ve hangi mensublar tarafından verildiği AYAN,BEYAN ortaya çıkıyor.
Geçenlerde biraz TATLI  ,MALATYA kökenli bir gazeteci arkadaş var diyorki bu RUSLARDAN korkmayın bunların silahları falan öyle abartılıcak silahlar değil,hepsi bozuk çürük şeyler yani çok abartmayın HARİTADAN RUSYAYA bakıp bizimle bir mücadeleye girse zaten içindeki Müslüman azınlıkların ve TÜRKİ cumhuriyetlerin kaynaşması ile kendisi PARÇA,PARÇA olur onun için fazla onlardan gelen tepkilere aldırmayın…
S-300 füzelerini satmışlar HİNDİSTANA duyduk füzelerin büyük çoğunluğu bozukmuş istenilen görevi yapmıyormuş.

Bir gazeteci TÜRKİYEDE bu bilgiyi veriyorsa ona bu bilgiyi veren derin gücün arkasında İNGİLİZ istihbaratı olduğunu bilin yılların tecrübesi.
1970 lerin başları MHP nin  ilk hareket yılları o zaman MHP camiasında din işlevi yok sadece TURAN şuuru yüksek işte ÜSKÜDAR kökenli bazı ülkücü büyüklerimiz var bulunduğum yerde çocuğuz o zaman devamlı bana bu RUSLARIN silahı çalışmaz,arabası gitmez,uzaya film sütüdyolarında gidiyorlar kafamıza işliyorlar,biz onları KAFKASYA ve ORTA ASYADAKİ TÜRK kardeşlerimizle yıkıp parça parça edicez ESİR TÜRKLERİ KURTARICAZ(ETKO) anlayın TARKAN,KARAMURAT,DEDE KORKUT gırla gidiyor.

Yaş yavaş yavaş büyüyünce TSK personeli ile artık tanışınca bu bize aşılanmış fikirleri adamlar bizden dinlemeye başlayınca,dudaklarını ısırmaya başladılar.

Dedilerki sizi nasıl zehirlemişler,siz hastamısınız bu DEVLETİN gücünü,sistemini biliyormusunuz bunlar HASTA RUHLU insanlar ARSLAN zehirlemişler sizleri dediler .sonra hakikaten işin içine giripte,teknik,sosyal ve ilmi bilgi almaya BEYNİMİZ başlayınca aslında nasıl bir UÇURUMUN kenarında gezdirildiğimizi anladım.
İşte bu tip adamlar BATI taşoronluğuna ülkede soyunmuş,etrafında kurduğu örgütlenme ile ZEHİR şaçan şu andada 70 li yaşlarını yeni yakalamaya başlamış ve bu 40 yılda büyük servetleri bu yolla yapıp DEVLET KOZMİK KİMLİĞİ altında maddi,manevi BARONLAŞMIŞ ve BATI devletleri NATO gücü ile bir hiyerrarşi içinde bu konulara devam eden bir KISMI ÜSKÜDARLI arkadaşlar.

Bunu okuyunca başlıyacaklar etrafa benim için MORON,OTİS demeye hatta diyeceklerki devletimizin en tepesine ve diğer devlet büyüklerimize ARAS ın ilk okul hocası demişki OSMAN bey bundan bir şey olmaz,öyle sen bak buna ilerde ne uydurursan,bir yere yerleştir.
Ardan 45 yıl geçmiş EZİKLİKTEN gelip , EZİKLER ORDUSU kurup bugünleri yakalamak işte ancak işlerine gelmediği için hala böyle yalanları ortaya savurarak konuşuyorlar.
Arkadaşlar DÜŞMAN demiyecem, karşındaki gücün ne olduğunu bilmeyen kimse baştan zaten yenilmiştir.
Ummadığın bir anda aldığın darbe ile aniden NAKAVT olursun neye uğradığını şaşırırsın.
Çünkü milyonlarca insanın yükünü DEVLET ve o DEVLETİ yöneten siyasetçiler götürüyor bunun sorumluluğu , vebalini sonra yanlış bilgilendirilen SİYASETÇİ ve MİLLET çekiyor .
Bugünlerde KÜRT kökenli TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı ve aynı zamanda TBMM parlamento üyesi bir siyasetçini RUSYA devleti ile ilişkileri ve resmi temasları var,burdanda RUSYAYA bir büyük saldırı var terör destekçiliği ve PKK terör örgütüne yardım ediliyor gibi TÜRKİYE deki basında bu hava estiriliyor.

Peki bu KÜRT kökenli siyasetçimizin ABD,İNGİLTERE,ALMANYA ve diğer BATILI ülkelerde yaptığı temaslar niye gündeme getirilip onlarla yapılan görüşmelerde niye VATAN HAİNLİĞİ nidaları havaya atılmıyor.
RUSYAYA gidersen HAİN BATILI ülkelere gidersen KAHRAMANMI olunuyor?))

Sevgili arkadaşlarım,HAİNLİK ve KAHRAMANLIK göreceli konular ben TERÖR ÖRGÜTÜ ve onlara yardım yataklık yapan kim olursa olsun isterse kendi ülkem veyahutta müttefik bir ülke dahi  olsa TERÖRE karşıyım.
Unutmayalım CUHURİYETİN kuruluşundan itibaren VATAN HAİNİ kabul edilen merhum NAZIM HİKMET 1990 lı yıllarda iadeyi itibar görmüş DEVLETİMİZCE hatta merhum ALPARSLAN TÜRKEŞ bey NAZIM HİKMETİN KURTULUŞ SAVAŞI destenını kürsüden tüm partililere ve ülkücülere okumuştur.

Hainleri KISA  tarihler değil ,UZUN hadiselerin ve yılların geçmesi ile peşi sıra gelişimlerle kimlerin HAİN kimlerin VATASEVER olduğu meydana kendiliğinden çıkar.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder