19 Aralık 2015 Cumartesi

BABUŞKA MELEK.

                                       

Sevgili takipçilerim hepinize iyi pazarlar dilerim.
Bu haftaki konum biraz uzun zamandır kafamı bozan bir konu ile sizlere açılıcam ve derdimi anlatıcam çünkü bu bende dert etti.
Hani sigortam attım derlerya aynen öyle sayın HASAN ÖZTÜRK beyin geçen HAFTAKİ bir yazısı ENGİZİSYON DAEŞ,TALİBAN,PKK başlıklı onun başındaki bir giriş cümlesi bende artık patlama noktasına geldi.
Cümle şu:( İkinci olarak, Beyaz Türklerin, “inançlar” meselesi gündeme geldiğinde “benim de ninem namaz kılardı” diye başlayan sonra “ama” ile devam eden cümleyi örnek vermek isterim..!))
Tabi sayın HASAN ÖZTÜRK beyi ben çok severim.Bir sempatim vardır allahrazı olsun hep davet eder beni gel bir çayımızı kahvemizi iç sohbet edelim diye,gidemedim ama gidicem.
Hemen mesaj attım HASAN ağbi dedim senin bu yazının başındaki girişin fena halde kafamı attırdı,zaten BABAANNEMİ bu aralar düşünüyordum bu konuyu yazıcam diye.
Oda bana yine iyi niyeti ile BABAANNEME dua etmiş allahrazı olsun,ne oldu ARAS hayırdır nerden sıktı bu konu diye yine sağolsun davet etmiş,  benden küçüktür ama sevdiğim insana AĞBİ derim yazıcam HASAN ağbi dedim.                              

Şimdi uzun zamandır bu ülkede BEYAZ TÜRK,ZENCİ TÜRK diye bir kesim ağzına bu BEYAZ,ZENCİ ayrımını dolamış,nerde işlerine ne gelmese AHA BEYAZ TÜRKLER bunu yapmıştır.
Yok bu BEYAZLAR, bizleri çok ezdi,işte bunlar dini sevmez,bizleri ZENCİLERİ sevmez bir sürü laf.
Yani gökten taş yağsa BEYAZ TÜRK dedikleri sınıflandırdıkları kesimden biliyorlar yada öyle söyleyip kendilerini MAZLUM konumuna sokuyorlar,buda bayağı iyi bir işe yarıyor yani.
Kardeşim birincisi BEYAZ TÜRK,SİYAH TÜRK diye bir şey yoktur.
TÜRK,TÜRKTÜR,KÜRT,KÜRTTÜR,LAZ,LAZDIR,ÇEKEZ,ÇERKEZDİR.
Bırakın bu beyaz,siyah meselesini  BEYAZ diye şuçladığınız kesimi SERVET olarakta,kendi SOSYAL yaşantınız olarakta,KÜLTÜREL ve EĞİTİM olarakta ya geçtiniz yada eşit seviyeyi yakaladınız.
Kime hikaye anlatıyorsunuz son 25 yıllık düzende TÜRKİYENİN LÜKS semptlerinde nasıl para harcadığınızı ve yurtdışında nasıl yaşadığınızı bilmiyormuyuz BEYAZ dediğiniz kesim ÜZÜMLÜ KEK mi görmüyormu,işitmiyormu,sizinle beraber yaşamıyormu MARS lılarlamı yaşıyor.)))

Beyaz meselesi ne?
Osmanlıda ARİSTOKRASİ sınıfı SARAY hanedanlığı dediğimiz birazda sarayın etrafındaki YÜKSEK BÜROKRATİK ve ASKERİ sınıf oluşturuyor.
Bunlarda OSMANLI yıkılıp hanedanlık ülkeyi zorunlu terk ettirilince CUMHURİYETİ elde kalan çok azınlık bir elit kesim ve anadolunun refah seviyesi yüksek yaşam standardını oluşturan fakat büyük şehirlerde EKONOMİK ve SİYASİ hegemonyayı elinin altına almak isteyen gurubun TÜRKİYENİN başta İSTANBUL,ANKARA,İZMİR olmak suretiyle göç alarak büyük  şehirlerinde yaşayıp yüksek ekonomik ve öğrenim gücünü Batı normlarını taklit ederek yakalayan kesime, şu andaki bazı çevrelerin koyduğu etiket işte bu BEYAZ TÜRK ..!
Niye BEYAZ TÜRK bastırarak söylüyorlar,yıllar yılı kırsalda fakru zaruret içinde yaşamış,onlara devletin hizmeti gitmemiş,onlarında büyük çoğunluğu büyük şehirlere göçüp bu ZENGİN kesimin EKONOMİK ve DEVLET sektöründe alt seviyede hizmet ederek yavaş,yavaş,kalkınma seviyesini yakalamışlar onlarda yavaş yavaş ticaret,siyaset,ekonomiye girerek kendi almadığı eğitim seviyesini çocuklarına aldırarak bu son 50 yıl içinde ülke içinde ve yurt dışında SERMAYEYİ ,SİYASETİ ve SOSYOKÜLTÜRÜNÜ oluşturmuşlar ve bundada şu anda YÜKSEK SEVİYEDE başarılı durumda olduklarını herkesim izliyor görüyor.
Özellikle bu BEYAZ TÜRK diye tabir ettikleri kesim bunların iç kulvardan bu 15 sene içinde çok hızlı geldiğini görünce bir karşı tarafla çatışmaya her yönlü girdiler tabi bu ülke için iyi olmadı.
                                 

Birde 28 şubatta yapılan bazı haksızlıklar aslında bunlar DIŞ kaynaklı hadiseler ama içerde belirli küçük bir azınlık bunları yapınca tüm bir kesimi şuçlar duruma getirip ezilen taraf adeta bunları kendilerine hırs yapıp KİN tuttuklarınıda şu anda gösterir oldular.
Tabi bu KİN kusma hadisesi başlayınca adeta kendi üstlerindeki İYİ YALDIZLAR dökülüp alttan KÖTÜ yaldızlar gözükmeye başladı.
Yapılan kötü niyetli hadiseler var bunlar toplumca bilinmiyor fakat işin içine girdiğimde bu kesimin KİNİN haricinde bunu güç elimizde kullanalım diyerek bundan EKONOMİK ÇIKAR,RANT elde etme hevesinde oldukları çok belli oldu tamama söylenmesede bir kısım için bu böyle?
Tabi sermaye ve dış ilişkiler artınca ve çok büyüyünce artık eski KAHROLSUN ABD,SİYONİST İSRAİL ve BATI deme olayıda kalmıyor çünkü sermaye ve onla gelişen sosyal hayat seni bunlarla beraber yaşamaya o hayat tarzını yakalamanı sağlıyor.
PARA en delikanlı TÜRKİYELİYİ bozar ben elli yaşımdayım PARANIN,SİYASİ GÜCÜN bozmadığı delikanlı daha görmedim…
Çok sevdiğim muhafazakar arkadaşlarım vardı ABD bunların kellesini istiyordu çalıştığı kurumlardan atılmaları için ABD,İNGİLTERE gibi devletler türkiyede belirli odaklara baskı yapıyorlardı.
Bugünlerde o arkadaşlarım ABD uçak gemilerini,NATO gücünü yardıma bekliyorlar ben artık gülüyorum,yapıcak bir şey yok.
Hatta hiç olmaz dediğim bir yazar bazı siyasi cinayetleri belirli camiaların üstüne en direk yollayınca ŞOK oldum kaldım biz onlarla bu cinayetleri kimlerin yaptığını nasıl bir yapı olduğunu çok konuşmuştuk ama devir değişince NATO yardımı lazım,cinayeti,onu bunuda toptan bağla bir taraflara kurtul gitsin.


DHKP-C militanı BÜRÜKSEL den kaçıp fransaya yerleşen FEHRİYE ERDAL ile İSMAİL AKKOL içinde onlar PARALEL yapının elemanı derlerse şaşırmam!!
Kimseyide kırmak istemem konuyu burda kapatıyorum PAZAR gününüzün keyfini bozmayalım.

Geçenlerde BEYAZ RUSYA da MİNSK şehrindeydim çok kaliteli ŞIK  renkli bir şehir insanlarıda öyle bir arkadaşı TÜRKİYE den davet etmiştim gelseydi keyifli bir BEYAZ RUSYA günleri yaşıyacaktık,kısmet ALLAH NASİP ederse başka zamana))!
               

Şimdi RUSÇA da BABUŞKA, BABAANNE demek benim babaannem çok değerli çok iyi ismi gibi MELEK bir insandı.
Anlıycağınız ismi MELEK ti herkes MELEK hanım,MELEK anne derdi.
Türkiyede bir dönemin önemli insanları onu tanırdı hala tanıyan birkaç büyük ünlü kamuoyuna mal olmuş kişi hayatta.
Babaannem 1900 doğumlu fakat rahmetli babam derdi evladım bunlar yaşını bilmez nüfustaki yaşlarından dört beş yaş büyüktürler geç yazdırırlar eskiden nüfusa diye daha büyük derdi annem.
Bana SULTAN REŞATI,padişahları anlatırdı,çok misafirperver çok bonkör bir insandı babaannem diye söylemiyorum hakikaten öyleydi.
Dedemin ikinci hanımı dedem 1870 doğumlu,babaannemin babası SUBAY.
Biz aslen KONYA vilayetinden istanbula gelmiş bir aileyiz ama eski KONYA lılar bizi tanır.

Babaannem vefat ettiğinde 91 yaşına kadar hiç namaz kılmadı evindede başı açık otururdu,sadece dışarıya çıktığında başını bağlardı.
Dedemde KONYADA lakabı DELİ HACI oda şundan iki defa YEMEN ve ARAP yarım adasına savaşa gitmiş REDİF(SEFERBERLİK) askeri hatta iki gittiğindede kimsenin döneceğinden  ümidi yokmuş,  babaannem anlatırdı ben hiç  DEDEMİ görmedim AK torunum derdi çekirge yemişler hayatta kalmışlar diye anlatırdı,ordada HACI olmuş iyi derecede ARAPÇA öğrenmiş.
 BABAANNEMİN Anlattığı en önemli ve onu KONYA da efsane yapan şu hadisedir.
Dedem çok sinirli bir insanmış,milli mücadele yılları askere artık almayıp çürüğe çıkarmışlar,o yıllarda sarraflık yapıyor DELİBAŞ isyanı çıkıyor DELİBAŞ MEHMET çetesi ile KONYA yı basıyor ve karakollardaki subay ve askerleri şehit ediyor.

İşte o anda iki subay DELİBAŞ ve ÇETESİNDEN kaçıyorlar babaannem bunları görüyor hemen eve alıp en üst kattaki KİLLER olarak kullanılan yere saklıyor.
Tabi dedemede söyleyemiyor kıskanç ve sinirli bir insan ne diyeceğini bilemediğinden.O esnada üç gün iki subayı orda saklıyor onların ihtiyaçlarını iaşelerini karşılıyor evde kimseye belli etmeden. Üçüncü günün sonuda MUSTAFA KEMALİN askerleri trenle ankaradan geldi AK torunum derdi,geldi geldiği gibi KONYA da  büyük çatışma başladı çatışma bittiğinde DELİBAŞIN  sağ ele geçen tüm adamları konya sokaklarında İPE çekildi ve günlerce İPTEN indirilmedi diye anlatırdı.İnanırmısın derdi o leş kokusu günlerce KONYA şehrinin üstünden gitmedi derdi,bir rivayete görede merhum ATATÜRK konyaya kızmış heykelini konyanın dışına yaptırmış SIRTI konyaya dönük,tabi şimdi HEYKEL şehrin ortasında kaldı KONYA çok büyüdü çünkü..)))

Sonra o iki subay şehre inen diğer KURMAY heyeti ile BABAANNEME ziyarete gelmişler teşekkür için rahmetli DEDEM de o zaman öğrenmiş.))
Rahmetli amcamla,babam genç yaşta birer yıl ara ile ani gelen rahatsızlıklarla kısa zaman içinde öldüler.
Babaannem AK evladım bilmiyorsunuz ikisinide evlatlarımın öldürdüler siz anlamıyorsunuz derdi,bizde o zaman yaşlı iki evladının acısından işte kendi kendine kafasından problem yapıyor derdik.
Akıl yaşta değil baştaymış ama TECRÜBELER yaştaymış meğerse.
Babuşkam meğerse cennet mekan olsun ismi gibi MELEKLER ile beraber olsun,onun anlattıklarını ülkemizdeki dost geçinen hainlerden öğrenemezdik,yurt dışındaki dostlarımızdan öğrendikki BABUŞKAM çok doğruyu söylüyormuş?

Hasan ağbi iman yürektedir,))
Hepinize iyi pazarlar.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder