30 Aralık 2015 Çarşamba

1965 YILINDAN 2015 GEÇEN YILLARA.

                                   

Sevgili takipçilerim 2015 yılının son günlerinde zannederimki son yazımı sizlere uzaktan MOSKOVA dan yazıyorum.
50 yıl evvel dünyaya geldiğim 1965 yılında büyük ilçedeki durumdan biraz farklı durumdayım.
O yıl KÜÇÜK RUSYA da iken şimdi BÜYÜK RUSYANIN içinden ELLİNCİ yılımda sizlere bu senenin son yazısını yazıyorum.
Şimdiden gelecek yıllarınızda MUTLU,BEREKETLİ,SAĞLIKLI,HÜR,ÖZGÜR ve BARIŞ içinde yaşamanız dileği ile.
                                

Tabi TÜRKİYE de bazı söylemleri söylediğin zaman BARIŞ,ÖZGÜRLÜK gibi bu kelimelerin sahibi olan ideolojiler ve sahiplenmiş güruhlar var bizler söyledikmi arkamızdan dedikodu yapıyorlar hemen iftira atmaya başlıyorlar.

Üç seneye yakındır size yazıyorum,yazmaya çok önce başlamıştım 2010 yılında,nedenide işte burda hep tekrar ettiğim çok ağrıma giden o günün koşullarında olmaması gerekli olan başka bir devirde olmamış, yani hiçbir dönemde HAK yolunda giderken iftira ile hayatta hiç tanımadığım insanlarla ve hiç bilmediğim hayatta en çok karşı çıktığım,hatta hadisenin içindeki MİT kadrolu mensubu  kişi ile olaydan on iki on üç yıl evvel bir aynı benzer  konuya  karşı çıkmamdan dolayı arama bu yüzden husumet girmiş insanla ,ŞANTAJ gibi dünyanın en adi şuçu ile emniyete alınmam ve ondan sonra bugünki şuçlanan yapı ve diğer ne kadar ADİ,AHLAKSIZ ve ŞEREFSİZ,HADSİZ olayla bir müddet karşılaşmam BARDAĞI TAŞIRAN SON NOKTA OLDU.

Sizlere bunu anlatmamın tekrar,tekrar sebebi bu konuların aslında 1983 yılından beri devam eden bir AŞŞAĞILIKÇA komplolar,suikastler,sabotajlar,ihanetler ZİNCİRİNİN aslında bugünlere uzamaması gerekirken UZAMASINDAN dolayı.
Burdan beni seven arkadaşlarıma sesleniyorum,SIRTIMI ben hayatta kimseye yaslamadım,gel bize yasla diyenede gidip sırtımı YASLAMADIM.
DUVARA güvenme çürür,İNSANA güvenme ölür.
Sizlere istersem şahsıma nasıl bir komplo yapıldığını bazı basit argümanlarla ispatlarım ve olayın vehametini anlatmadığım kısmı meydana çıktığında adeta 22 yıl evvel ÜMRANİYE ÇÖPLÜĞÜ patlamıştı, yirmiye yakın insan canını kaybetmişti benzerlik taşır yani, demek istediğim uzun yılların DERİN PİSLİK BİRİKİMİ patlama yapar, etkisi büyük olur.



Birde konunun ULUSLARARASI olayı var,buda zincirleme REAKSİYONDUR insan bu konularda bu tip dünya dengelerinin değiştiği ani yön ve rotaların tersi gittiği istikametlerde KOZMİK bilginin  PARİS te başladığında  REAKSİYON mesela dünyanın hangi başkentinde nasıl bir ULUSLARARASI piyango çıkartır bilmek çok zordur?
İnsan başını yastığa koyduğunda rahat uyumalı vicdanı rahat olmalı.
Ama KARABASAN gibi evinde çocuğu ile torunu ile oturduğunda bile kendi çıkarları ve o çıkarlarını elde tutmak için büyük kötü güçlere taşoronluk yapan RUHUNU ŞEYTANA satmış kişiler için bu tip şeyler düşünmek mantıksız olur.
Onun için hergün karşınıza basın ve medya yolu ile çeşitli söylemlerde bulunan bir çok insan bu ŞEYTANA RUHUNU satmışların sözcüsü ve hizmetçisidir.

Tabi ben yine şahsımla ilgili bazı DERİN MERKEZLERDEN uzaktada olsak bizi seven kaynaklarımızdan haber alıyoruz.
Türkiyedeki bazı uluslararası biz buna bazı durumlarda BEYNELMİNEL de deriz, bazı nitelikli insanlara SAVUNMA verirken şunu söylemişler.
Kötülük yaptıysak  GEÇMİŞTEN gelen bir durumu vardır,birde GELECEĞE dönük durum vardır ondan yapmışızdır.
Burdan özellikle TÜRKİYE DERİN MERKEZLERİNDEKİ konulara vakıf olmayan arkadaşlara şunu söyleyeyim,niye sadece TÜRKİYE diyorum çünkü YURT DIŞINDAKİ KOZMİK merkezler neyin ne olduğunu TÜRKİYE deki DERİN MERKEZLERDEN çok daha iyi biliyorlar konulara çok daha hakimler.

Benim GEÇMİŞİM ATAM BABAMDIR,GELECEĞE DÖNÜK OLANDA BENİMDİR.
Benden sonrası günahsız melektir.
Eğer ben ve bende önce yani BABAM ve BEN bir ŞEREFSİZLİĞİMİZ,BİR İHANETİMİZ varsa dünyanın en ADİ insanı bizleriz.
Ama son 32 yılın büyük kısmında ORTALIKTA,MEYDANDA YİĞİT yokken arkadan İFTİRA,ŞANTAJ,KOMPLO yapan veya yaptıran ŞEREFSİZ OĞLU ŞEREFSİZDİR, kendi SÜTÜDE bozuktur.
                         

Arkadaşlar bu işleri çok STRATEJİK planlamış KOZMİK plakalı guruplar bazı önemli güç merkezlerini ve onlarla birlikte maddiyat elde etmek için yalan,iftira ve komplolarını inanın diyorum GELECEK zamanlarda taşımaktan çekinmiyorlar,ona göre İBLİS yetiştirip ona göre DEVAMLILIK diye yalan,dolan hikayeler uydurarak hiçbir zaman kendisinden olmamış insanları,kendi ŞEYTANİ gurupları içinde tutmak istiyorlar.
                                   

Arkadaşlarım en çok şikayetleriniz çok şifreli yazıyorsunuz,anlayamıyoruz bir kısımda akademisyen araştırmacı arkadaşlarımda yavaş ve araştırarak ve benle temas edip soru sorarak doğruları ve isimleri,kişileri,kurumları buluyor bendende DOĞRULUĞUNU teyit ettirdiklerinde seviniyorlar ,tabiki bende sizlere bir şeyler öğrettiğim için çok seviniyorum.
                                     

Tabi yazı yazmanın bir sakıncası var SEVENLERİNİZ,TAKİPÇİLERİNİZ çok olduğu kadar birde hiç tanımadığınız insanlar ve çevreler ya menfaatlerine zarar geldiği için yada ilgili sahada tanınmış ama bilgileri benim yazdıklarım karşısında SAHADA yanlış ve eksik enformasyon bilgiler yada onların bilgileri demode olmuş benimkiler POST MODERN pozisyon aldığı için DÜŞMANLIK besleyen kişiler ve guruplara denk geldim
                                     
.
Şimdi konuyu getirirsek, YILBAŞI herkesin dindarıyla,laik olanıyla köylüsü ile şehirlisi ile kutladığı yılın son günü..
Bu kutlama o gece yani 31 aralık  1 ocak gününe bağlayan gece kendi adetlerine sosyal yaşantısına göre değişir.
                                 

Tabi yılbaşı kutlamalarını  Müslüman kardeşlerimizin büyük çoğunluğu bilmez yeni yılı en uzun kutlayan ORTODOKS HIRİSTİYAN dünyasıdır çünkü eski onların takvimine göre 6 ocak 25 aralık tarihine denk geldiği için kutlamalar 25 gibi başlar ocak ayının 14 düne kadar devam eder.
Çok yılbaşımı çok lüks veya değişik mekanlarda geçirdim bir kısa 
tutukluğum oldu oda YILBAŞINA denk gelmişti yazmıştım bir yazımda ,bir yılbaşımda SELANİK YUNANİSTAN da geçirmiştim.
                   

Unutulmaz AŞK ları kalbimize kazıdığımız sevgilimizle,eşimizle geçirdiğimiz YILBAŞILARI oldu.
                           

Açık söylemek gerekirse hiç biri BABAMLA,ANNEMLE,KARDEŞİMLE evimizde geçirdiğimiz tombala oynayarak,renksiz televizyon izleyerek tombalanın kaybolan numaralarına mandalina kabuğuna rakam yazarak eğlendiğimiz yıllardaki gibi neşeli,mutlu,eğlenceli geçmedi….
                                

Hepinizin YENİ YILI 2016 SENESİNİ ŞİMDİDEN KUTLAR ÖNÜMÜZDEKİ YILLARIN VE 2016 SENESİNİN SİZLERE MUTLULUK ,BEREKET,SAĞLIK GETİRMESİNİ DİLERİM.SAĞOLUN,VAR OLUN!
    

SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN

                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder