26 Kasım 2015 Perşembe

SUKHOİ SU-24

                                  

Sevgili takipçilerim üzücü bir hafta yaşıyoruz,size şöyle söyleyeyim bazen aile içinde bir büyük cinayet işlenir ölenlerin ikiside akrabandır kime ne diyeceğini bilemezsin,üzüntün ile susar sessiz bir kenarda durursun.
Öncelikle SURİYE hududumuzda RUS HAVA KUVVETLERİ ile ülkem TÜRK HAVA KUVVETLERİ arasında geçen hadiseden dolayı çok üzgünüm.
Biliyorsunuz TÜRKİYEDE bu konularda uzman olan az sayıda insanım birde RUS ORDUSU ile geçmişte yakın temasta olan dostluğu olan ve KIZIL ORDUYU bilen bir insanım, daha evvelki yazılarımda TÜRKİYEDE yaşarken yazdığım yazılarımda var hiç saklamadım.
Elli yılı bulan bir dostluk şu anda misafir olarak yaşadığım RUSYADA yine bu konularda DÜNYAYA faydalı olmak için bulunuyorum.
Rusya devleti misafirperverliğini göstererek hassas kapılarını bizden sonraki kuşakların DÜNYAYA faydalı işler yapması için açmıştır.
Onlara burdan teşekkür ederim.
Özellikle SU-24 uçağında ülkesinin bekası için şehit olan YARBAY OLEG PEŞKOV ailesine ve RUSYA FEDERASYONUNA üzüntülerimi ve başsağlığı dilerim.

Siyasi olarak hiçbir şey konuşmak istemiyorum çünkü ülkemin silahlı kuvvetlerinde çok kısa bir resmi askerliğim olsada ,tüm HAVA,KARA ve DENİZ kuvvetlerinde bulundum.
Kahraman bir silahlı gücü olan ülkenin insanıyım,ama ömrüm boyunca inandığım RUSYA ve TÜRKİYENİN dost ve işbirliği içinde olması gerektiğini büyük acılar sıkıntılar çekerek maalesef her sıcak gelişen yılların ardından bazı dünyanın başka güçlerinin sabotesi ile bozulduğuna şahit oldum.

Bu hadiseleri çocukluğumdada TÜRKİYENİN sıkıntılı yıllarında yaşadım.
Temennim  iki gerçek TARİHTE büyük yeri olan stratejik olarak birbirlerine ihtiyacı olan KOMŞU ülkenin bu sıkıntılı durumları acil şekilde aşması.               

Daha evvel biliyorsunuz bu sıkıntılı hadiseleri bir çok kere yazdım hatta bir anımda vardır bunları TSK(TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ) içindeki arkadaşlara anlatmışımdır.
Ben 1984 yılında bir hadiseden dolayı hayatta bir karar aldım dedimki içimden dünyada her ülkenin ordusunu kendine düşman al ama hiçbir zaman SSCB ve devamı RUSYA FEDERASYONU ordusunu düşman alma.
Bir gün değerli bir RUS ORDUSU subayı arkadaşımla oturuyoruz,eski SSCB(SOVYET SOSYALİST CUMHURİYETLER BİRLİĞİ) ve NATO günlerinden konuşuyoruz STOLOVNİCHNAYA votka ile adana kebabı yiyoruz dedim yoldaş bizde dört adet 
  

NBC(NÜKLÜER,BİYOLOJİK,KİMYASAL) taaruz filosu vardı, TÜRK HAVA KUVVETLERİ jet üstlerinde eğer bir alarm verilseydi 24 saat esasına dayalı nöbette olan bu filolarla size saldırıya geçicektik.
Tabi ne olurunu ben şaka ile soruyorum bakim o ne diyecek diye, bana baktı kebaptan ısırdı ve şöyle dedi kaç uçak vardı her filoda iki nöbetçi uçak vardı her üstte dedim,o zaman dedi tüm üstlerinizdeki kuvvetlere 4 katı balistik füze ile karşılık vericeğimizi düşün ZEKİ sen akıllı bir yoldaşsın dedi,anladım yoldaş NAZDOROVYA dedim.
                       

Tekrar bu üzüntülü günleri unutup mutlu yeni dünya için neler yapabiliriz onların planlarını yapıp,tüm insanlığın birbiri ile dost olmasını sağlamak için mücadele vermeliyiz.
                              

En güzel şey dostluk,dostluğumuzu zedeleyen güçlere karşı ortak mücadele etmeliyiz.
İlerki zamanda konuşmak gerekecek olursa veDOĞRUNUN ve İYİLERİN kazanması için konuşup yazacağımdanda kimsenin şüphesi olmasın.
TÜRK ATASÖZÜ DOĞRU EĞİLİR AMA YIKILMAZ!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder