3 Ekim 2015 Cumartesi

YALNIZ KURT MASALLARI-2

                                       

Sevgili takipçilerim birkaç gün evvel sayın CUMHURBAŞKANIMIZ yıllar evvel 1970 li yıllarda öğretim gördüğü İMAM HATİP lisesindeki anılarını ve hocalarının kendilerine sarf ettiği bazı kelimelerden çok üzüldüğünü anlattı.Demişlerki ÖLÜ YIKAYICISIMI OLUCAKSINIZ.
Tabi başladı bende bir gülme bazı şeyler aklıma geldi sizlere anlatayım bazı yerleri komik,bazı anları dram,bazı yerlerde melodram..
Önce kendimden başlayayım o yıllarda eğitim durumum sporda on numarayım,sosyal hayat ve ona bağlı tüm gerçek yaşam formları süper KARNE spor toto.
Hocalarım velime diyormuş,yani düz duvarda dolaşma kabiliyeti var ama dersler berbat.
Rahmetli derdi oğlum ASFALT MÜHENDİSLİĞİNEDE DİPLOMA lazım..))
Anlatıcaklarımda bakın zerre abartı yok hemen çıkar.Rahmetli babam öleli çok oldu ölmeden evvel vasiyeti beni ZİNCİRLİKUYU mezarlığına gömmeyin,cenazemide FATİH caminden kaldırın defin işlemi hangi mezarlık olursa önemli değil.
Rahmete kavuştu dediği gibi FATİH caminden kaldırdık,topkapıda çok güzel müsait bir kabire defnettik.
Mekanı cennet olsun ,birkaç yıl evvelde mezarı bir tadilat yapalım diye bölgenin esnafından ROMAN milleti bir tatlı kardeşimize mezarlığı tadil ettirdik, yeniletip bakımını yaptık.
Rahmetlinin bir vasiyetide MEZARIM tek olucak yanıma kabir koymayın bu dünyada çok hararetli yaşadım yattığım yerde yalnız kalayım.
İstediği gibide oldu ALLAHIN işi eski bir gençlik arkadaşım şimdi önemli MİLLİYETÇİ bir politikacının ailesi İlede bitişik komşu kabirler.
Geçende kendisinden rica ettim kadim kardeşim olduya artık buralarda olmazsam babamın kabrini MEDİNE müdafasını yapan FAHRETTİN paşa gibi koru,o bana merak etme mesajını çekti.
Ağbi sonra diyiceksiniz, bir yıl evvel içim sıkıldı,yalnız kalmak istedim atladım benim JİPE havada güzel kabristana gideyim bir mezarın başında oturayım dertleneyim dedim,kabristana başka arka yollardan gittim.
Giderken bir baktım büyük bir cenaze korteji polis araçları yakarlı çakarlı sivil arabalar içimden dedim hangi kıllı hayata gözlerini yumdu acaba.
O ara yolu kabristan yolları içinde şaşırınca arkadan girdik,sağımda GASİLHANE var oraya girdim,tabi jip yüksek bende lacivert bir kısa kollu mont var emniyet teşkilatımızın giydiğine o kadar çok benziyorki dikkat etmezsen POLİS zannedersin.TABİ JİP te yüksek kapıda görevli gasilhanenin, beni görünce ağbim hoş geldin mefta yolda heralde yok kardeşim dedim, ben bir yer arıyorum sordum hemen sağdaki yoldan gir dedi,ama devamlı ağbi bir emrin varmı soruyor,bende nazik sağol kardeşim diyorum beni POLİS sanıyorya, en sonunda dediki ağbim NE EMRİN OLURSA BURDAYIM
                                          

                                            
Eyvallah dedim gidiyorum içimden gülmeye başladım olur g… pamuk sokacakları zaman ararım.)))))
Neyse kabre gittim,dertleştim sonra bu olayı bir arkadaşa anlatıyorum oda başladı gülmeye dindarda bir arkadaş dediki ağbi artık PAMUK devri bitti SİLİKON çekiyorlar..))
Tabi SİLİKON diyince kafama takıldı akşam rakı içerken derin derin düşünüyorum,bak ya dedim ?
Yıl 2001 aylardan ŞUBAT olması lazım iyi eski bir arkadaşım A.İ İzmirli sebatayist kökenli bir aileden gelen tanınmış kariyerli BOĞAZİÇİ ÜNÜVERSİTESİ mezunu bir dostum uzun zamandır dört beş yıldır görüşmüyoruz,aniden çıktı yanıma geldi o aralar söylemesi ayıp bende viski içiyorum yanımdada iki genç arkadaşım var bunlardan biri sonra genç yaşında öldü ŞEHİT ASLAN KULAKSIZ BİNBAŞININ askeri iken,diğeri hayatta.        

ALİ hoş geldin buyur otur yok oturmayım ağbi aslanım buyur otur bak uzun zaman oldu iki duble viski iç muhabbet edelim yok ağbi kahve iç yok ağbi ,çay iç yok ağbi,dedim ağbinin güldü.))))
E niye geldin aslanım ağbi dün gece bir film seyrettim eee orda bir polise komplo kuruyorlar dedim eeee polis kendine kurulan komployu çözüyor ama,aması kendininde hali kalmıyor.
Bunu anlattı fırladı gitti,arkadaşlarla birbirimize baktık ALLAHALLAH dedik.ALLAH RAHMET EYLESİN ALİM ben o senin anlattığın hadiseden sonra bir düzine daha sağlam komplo ile mücadele ettim.ALİ kardeşim ALLAH bu komploları yapanlara evlat acısı vermesin,neyse!
Aradan  bir hafta on gün gibi zaman geçti kavgalı olduğum bir Musevi arkadaşım var ismi JAN çekinerek geldi ZEKİ nasılsın iyiyim jan ağbi dedim senden naber,unutmuşum eskiyi iyiyimde ZEKİ dedi sıkıntı var hayırdır ağbi dedim,ALİ kayıp dedi ağbi dedim bir hafta on gün evvel bana geldi ayakta beş dakika takıldı çıktı gitti.
ZEKİ kayıp ailesi arıyor ağbi dedim bir kıza karıya takılıp kaybolmuştur,yok ZEKİ cidden kayıp.Jan ağbinin suratına baktım ciddi sıkıntı var birkaç yeri aradım telefonla kimse görmemiş.
Allahallah jan ağbi ilgilen ZEKİ tamam ağbi dedim,yine şişe viskiyi bitirdim annemin eve gittim eşimde orda tabi hurmayız vurdum kafayı yattım.CUMA yı CUMARTESİYE bağlayan gece sabah dört gibi telefonum çalıyor kafamı kaldıramıyorum ama duyuyorum eşim telefonumu alıp ALO,ALO diyor ses alamıyor.
Sabah kalktım sersem sepet kafa ile sordum gece kim aramıştı diye dedi bilmiyorum AHHHHHH diye bir ses geldi.
Hemen telefonu çevirdim arayan numarayı şu anda servis dışı diyor,işkillendim gün içinde birkaç defa daha aradım,yok kapalı.
Önemli değil dedim unuttum.Pazartesi birkaç arkadaş daha geldi yurt dışından bir arkadaş geldi yok konuşup soruyorum kimse bilmiyor.
Akşam eve gittim PAZARTESİ DELİ YÜREK seyrediyorum tam o sıralarda bir alt yazı geçiyor A.İ ve bir kişi daha GAZİOSMANPAŞADA bir duvar kenarına bırakılan kolilerin içinde bulunmuş.
Tabi şok oldum,sağı solu aradım bir kadim dostum geldi CAN ,dedi ağbi bu çok karışık bir iş  ama çabuk çözülür.
Ertesi günü hakikaten BURSADA bir köftecide İstanbul emniyetince yakalandı  cinayetleri işleyen.Hatta parmağında ALİ nin Boğaziçi yüzüğü ile beraber.
Basın katili bir vermeye başlayınca hemen hatırladım birkaç kezde ben bir kahve ocağında çay içerken görmüştüm.
Katil Trabzon NUFUSUNA kayıtlı ORHAN AKSOY.Sebebini sorduklarında DELİKLERİ kapatıyorum demiş.
Şuç tarihine KOLİCİ katil diye geçti ALİ ile birlikte beş kişiyi daha katletmiş, enteresandır bu işi yaptığı FATİH teki evinde cinayetleri tek tek işliyormuş tuzağa düşürüp gelin size viski içireyim diye.
Neyse uzatmayayım KATİLİN bir özelliğide maktüllerin hepsinin vücutlarındaki delik organlarına SİLİKON çekiyormuş.
Biz arkadaşlarla konuştuk ALİ merhumun böyle bir ortamda bulunmasına imkan yok,yani konumu müsait değil dünyası farklı.
O gün çok önemli bir ağbimize gidiyorum diye evden çıkmış ALİ merhum ne FATİHİ bilir,ne içki öyle bir ortamda içer nede öyle birisi ile muhattap olup on metre yürümez.
Şartlarda yapıcak bir durum yok ancak kendimizi kolluyoruz ülkede nedeni sonra çıkar.                               

Tam o aralar sempten tanıdığım bir ağbim MİT kurucusu merhum ALİ ŞÜKRÜ ÖGEL beyin torunu aynı ismi taşıyan bir ağbimiz MECİDİYEKÖYDE bir inşaatın onuncu katından sorgulanarak aşşağı atılıp öldürülmüş.
ZEKİ dedim bu iş anlaşıldıki  bu büyük bir yere mesaj.
Tabi inatçı bir huyum vardır gıcıklanırım ne oluyor derim,tabi ben o tarihten sonra hemen RUS  yöntemi olan iki kişin bildiği sır değildir tek başıma bölgedeki hassas ASKERİ birliklere misafir olarak gitmekte dahil olmak sureti ile birkaç senemi alan, hassas HAZRETİ ÖMER adaleti ile istihbari çalışmamı yaptım hatta ilk başladığımda MİT bir arkadaşım ilede bir küçük sohbetimiz SIRASELVİLERDEKİ kuruma angaje kebabcıda görüşsekte onun konuları bildiğini bana yardımcı olamayacağını anladım !   Bu konuyu burda keserek şunu sizlere izah edeyim,arkadaşlarım türk derin devletinde son on beş yılda başka CİNSLERLE uğraşırken son beş yıldır başka CİNSLERLE uğraşıyoruz.
Yok kumaşı bizden değil,yok şuyu bizden değil,yok bu milletin insanı değil yok TÜRK üm diyor,yok içiyor.
Sevgili tüm derin devlet mensubları bu dediklerinizin hepsi doğru olsaki doğru size ne ,devletimizin görevi ben şuç işlersem bana ceza vermek.
Ama delikanlılık raconunda namazını kılıp milli,muhafazakar,dindar olup insanlara komplo kurup özellikle vatan vazifesi yapan insanın şerefine,cebine,namusuna göz dikmek değil.
Sizinmi KUMAŞINIZ milli benimmi kumaşım MİLLİ.
Bana nerdesin sen diye sorucak olursanız,beni nerde bulduysanız dağıttığınız küçük kuş yuvasının ordayım.Aldatmadım,kandırmadım,ihanet etmedim.
Ülkemin SAYIN CUMHURBAŞKANIMA ve SAYIN BAŞBAKANINA arz edeyim efendim benim yanlış yapma gibi bir lüksüm genetik kodlamamda yok,özelikle aynı memleketlim olan KONYALI sayın BAŞBAKANIMIZDAN ricam bazı tarihi yanlışlıkların düzeltilmesi.
Birileri ÇERKEZ,ABAZA ADIGEY diasporası kurucak kurumları kullanıp çökücek öbürü LAZIM diyecek onla ortak çeteleşicek,bunlara ortak maske ben KÜRTÜM diyecek kalabalığız içimizde örgütte var diyecek ben garip TÜRK üm dediğimde vay IRKÇI köpek diyeceksin.
Vallahi ben diyarbakıra gider yerim içerim,şırnaka gider yerim içerim bölgede kimse yok ben giderim bana IRKÇI diyicek adamın anlını karışlarım.                      

Sadece benim özel hayatım var oda kimseyi ilgilendirmez,?
Yıllar sonra 2013 yılında sahilde SEFERBERLİK kapsamında birkaç bey içiyoruz bir opel araba ile kel kafalı yapılı esmer dazlak gözünde rayban gözlüklü biri geldi AMERİKAN filimlerindeki gibi hepimize bira açtı,baş polismiş emniyette bulunduğum ilçede babadan polis İstanbul çocuğu  uzun yıllar CİNAYET masasında çalışmış A.İ ve A.Ş.Ö ve diğer tüm işlenen o yıllardaki cinayetlere bizzat soruşturmalara katılmış bu konular açılınca konuştuk çok sinir yaptı bana o ne anlatsa onun bilmediklerini anlatınca çok kötü oldu diğer seferlerde benle konuşmamaya başladı hep sustu.
Allah o ya işim düştü başım sıkıştı bulunduğu ilçede gittim yardım almak için polis arkadaşlar hakkın rahmetine kavuştuğunu söylediler.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder