12 Ağustos 2015 Çarşamba

HALİFEMİ GELECEK MEHDİMİ.

                             

Sevgili takipçilerim kısa biraz bazı konulara değinmek istiyorum ve sayenizde bazı DOST çevrelere burdan bilgi vermek istiyorum.
Önce çocukluğumu geçirdiğim aşşağı yukarı tüm anıları bende tatlı bir seda bırakmış semptim ve bu sempte kalan,arkadaş,ağbi diyebileceğim büyüklerime burdan selam eder hepsini saygı ve sevgi ile hatırladığımı özellikle kötülük görmediğimiz o semptimizdeki 1970 li yılları geçirdiğimiz muhteşem günlerin bir daha hiçbir zaman ne TÜRKİYEDE nede DÜNYADA yaşanacağını ve o kadar büyük TÜRKİYEYİ yöneten ve dünya ile entegre olmuş bir yapının TARİH boyunca olmuyacağını üzülerekte olsa yaşadığımız zaman zarfında hep hatırlıyacam.
Biliyorsunuz ben biraz duygusalımdır,aranızdan ayrılalı 30 yıl gibi zaman oldu bir çoğunuz hala görüyorum ve duyuyorum beraber yaşantınızı götürüyorsunuz.

Bu camianın içine girmiş 1970 li yıllarda şimdi camianın belirli yöneticileri ile geriden gizli görüşen bazı arkadaşlarımızın akrabası MİT kurumunda ve ilgili kurumlara geçiş yapan bazı beyefendiler var.
Bunlar biliyorsunuz bazı arkadaşlarımızın akrabaları,kimi ABAZ,kimi KAYSERİLİ,kimi KARSLI böyle çeşitli  vs. anlıycağınız kimselerle gidiyor.
Arkadaşlarım,ben sizlerin yanından ayrılalı 30 yıl boyunca ne semptimi nede başka bir yeri kendi işlerimde kullanmadım.
Hatta hiç kimseyi kullanmadığım gibi kendi işlerimide kendim gördüm.
Ülkemdeki resmi ve gayri resmi devlet mekanizması içinde bu saygı değer devlet büyüklerinin hiçbir benle beraber yaptıkları bir iş yoktur,benim çevrem ve yapım kendine münazır kişilerden oluşur.
Bu arkadaşlar SEFERBERLİK camiası adı altında şahsıma maddi,manevi canıma ve malıma kast etmişlerdir,kendileri ile hiçbir zaman hiçbir vazifem veya bir iş ilişkim olmamıştır.
Sevgili arkadaşlarım bunları size yazmamın sebebi bu kişilerin sempt bağını kullanarak sizlerden bazı kişileri başka saygı duyduğunuz kişilerle yönlendirerek benden insana dayalı ve sosyal medya aracılığı ile haber alması anlık kontrolde bulundurmak istemeleridir.
Bildireyim dedim PİRİM vermeyin,bu tip insanlar kendi kurdukları ÇIKAR MEKANİZMALARI ve günün SİYASİ MEKANİZMALARINA yaranmak için her türlü karşılarındaki insanlara ŞANTAJ yapar KOMPLO kurarlar.
İlerde benim anlattıklarımı dahada iyi anlarsınız,burda olmayabilirim onun için burdayken delikanlı gibi konuşalım HOKKOBAZ olmuş insanlarla ve görevi gereği bu ülkeye hizmet ediceklerine bu ülkeye ihanet etmelerini hazmedemem,sizlerede tavsiyem pirim vermeyin.
Birbirimize hakkımız varsa ben helal ettim,sizlerde edin…
                                      

Gelelim bir kısım dindar arkadaşlarımıza ben onlarında düşünce bazında aslında çok iyi insanlar olduğunu biliyorum.
Ama bilader bakın insanın inançlı olması çok güzel bir şey ama fazla kaptırdınızmı,DİNİMİZİN getirdiği o duygu yoğunluğu ile HZ PEYGANBERİMİZİN savaşlarını okuyarak gaza gelip günün şartlarını o mantıkla düşünerek hareket etmesini devlet yönetim sistemlerini düşünmek mantık dışı olur, hata olur,hayalcilik olur.
Sonuda PARA,PARA,PARA diyen NAPOLYON gibi waterlö savaşı gibi hüsran olur..
Kendimizden örnekler vermiyorum,OSMANLININ veya TÜRKİYE devletinin yenilgilerini anlatmayı içim el vermiyor.
Arkadaşlar siz bırakın hangi ordunun KABE ye dayanacağını biz ülkemizi çevremizdeki bataklıktan çekip çıkaralım iç kardeşliğimizi tesis edelim akan kanı durduralım,coğrafyamızda hududlarımız içinde ve gerekirse dışında sağlam duralım.

Hangi kabeden bahsediyorsunuz İNCİRLİK üstüne konuşlanmış SURİYE üstünde kendisi havadan hefef bölgeleri ve koordinatları belirleyen sana dur diyen ABD ile birliktemi KABE savunmasını yapıcaksınız?
Eskiden hayalleriniz vardı anlıyorum,şimdi 12 yıllık iktidar ile ülke içinde gücünüz maddi ve manevi kudretiniz var ama o işler böyle gazla ibadetini yerine getirdikten sonra mümin arkadaşlarınla çay içerken FETİH işlerine benzemez.

Ben sizlerin çoğunun iyi niyetli ve yürekli olduğunu biliyorum ama kendi YUMRUĞUNU bilmeyen EL YUMRUĞUNU bilmez aman gaza gelmiyelim akil olalım…
Arkadaşlar bu son zamanlarda televizyonlarda gördüğüm en bilgili ve çok geniş cepheden hadiseleri çok keskin ve doğru gören bir uzman sayın emekli yarbay METE YARAR beyefendi,onu izleyin.
İnsanlar LİDERLERİNİ onun için yoldaş oldukları insanları çok sevebilirler onun için mücadele edebilirler ama herşeyin fazla abartısı zarardır arkadaşlar.

Kimsenin karşısında ezilmemek için önce düsturun,niyetin ve geçmişte yaptığın işlerin hayırlı olması gerekliki bu geleceğede hayırlı yansısın,yoksa KÖTÜ yaptığın inşaatın üstüne GÖKDELEN çıkamazsın ilk depremde değil RUZGAR da yok olur yıkılır gider.
                                 

Bunları sizlerle paylaşmak istedim ilginiz için var olun sağ olun.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder