20 Temmuz 2015 Pazartesi

TARİHTE DERİN PROVAKASYON ORTAMLARI

                      

Sevgili takipçilerim bugün önemli bir gün 20 temmuz 1974 KIBRIS BARIŞ harekatının 41. Yılı.
İlk önce harekatın bu yıldönümü kutlar ŞANLI TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİN o günlerdeki moral motivasyonunu bir çocuk gözü ile SEFERBERLİK kapsamında ve sonraki yıllarda büyüyerek gördüğüm ,geçirdiğim KIBRIS DERİN anılarımı anlatıcam.
Bugünün tarihi ile MİLLİYET gazetesinde savaşın o günlerinde DENİZ KUVVETLERİMİZİN harp esnasında İNGİLİZ donanması ile karşı karşıya kalmasında olucak bir çatışmayı SSCB donanma gemisinin önlediği doğru olan bir haber ve ilgili komutanımızın anlatımı vardır.
Bu haber doğrudur ben bu olayı HAREKAT olduktan sonra bir yerde anlatımda çocuk kulak misafiri olarak öğrenmiştim.
Hatta ilgili komutanlarımız bilir bu DENİZALTI gemilerimizden birinin ATİNA önlerinde 20 deniz mili mesafede su altında uyur bir vaziyeti vardır,görevin ne olduğunu ilgili komutanlarımız çok iyi bilir.
Ben o günlerde bu konulara çok ilginç şekilde tanık oldum ilerki zamanda parça parça anlatıcam,tabi birde yaşım büyüdükten sonra bu konularda benim yaşadıklarım ve çalışmalarım oldu ilerki zamanda yazıcam…
Gelelim başka meseleye arkadaşlar 1990 lı yıllarda şahsi olarak insanların güvenini sağladığım için ilgili konularım ve onun haricindeki konulardanda kurumlar içinden istihbarat akışı şahsıma oluyor,inanın tüm kurumlardan personel,haber elemanı,muhbir ilerde başıma bir iş gelirse ZEKİ ağbi bilsin diye gelip kulak dolgunluğu yapıcak şekilde birazda kızıp,sızlanarak,yada mutsuz istihbari bilgi veriyorlar.

Tabi 1995 yılında RUSYA ile ilgili çok stratejik bir mevkiyi tuttuğumuz için 1996 başlarında F. Kodlu bir arkadaş ekibi ile gidip gelmeye başladı,umarım hayattadır.UYGUR türklerinden burda geniş bir yapılanmaya sahip,tabi biz o dönemde IRAKTAKİ TÜRKMEN arkadaşları avrupaya geçişlerini biliyoruz,gelip görüşüyorlar bizimle,
En önemlisi yaptığımız tüm faaliyetler kanuna nizama uygun,hatta özelikle burdan söylüyorum MİT kurumunda işte bize düşman olan bir KAFKASYALI gurup var bunlar bizim resmi ve kanunlara bağlı çalışmamızdan o kadar rahatsızlarki devamlı bize komplo kurup bize hata yaptırıp kanunlar karşısında kötü duruma düşürmeye çalışıyorlar uzun yıllar sonra bu konuda başarılı olamayınca işte ilk 1998 de ağbileri başa gelince yaptıkları ilk komplo operasyonla bu konuda başarılı oldular ve TÜRKİYE ye büyük darbe vurdular.ABD çıkarları.Böyle devlet görevlilerine artık tek söylenecek var ALLAHINIZDAN bulun…
                               

Neyse biz F. Dönelim arkadaş saha elemanı olarak ekibi ile RUSYA hududundan DOĞU TÜRKİSTANA sarkıyor orda ekibi ile istihbarat çalışması yapıp geri dönüyor burda bu konu ile o dönemde ilgili MİT kurumu yetkililerine operasyonu aktarıyor.
Fakat ÇİN orda UYGURLARA karşı,ağır yöntemlere baş vurunca hadiseler çıktı.
Tabi F. KODLU arkadaş geliyor bazen ben alkol alırken sohbet ediyoruz onlar içmez benim bu yapılan hadiselere karşı çıkmam bunların hem DOĞU TÜRKİSTAN halkına zarar vereceği hem ÇİN ile TÜRKİYE arasında sıkıntı yaratacağı vs konuları izah ediyorum.
                                   

Hatta şu anda güçlü olmayan RUSYA nın her ne ideolojide olursa olsun dünya üstünde güçlü olması gerektiğini RUSYANIN güçlü olmasının bizim için çok önemli olduğunu izah ediyorum.
F.kodlu arkadaş bunları şimdi rahmetli olan bir MİT mensubuna  bu konu ile ilgili kompartmanın yetkilisine anlatınca,rahmetlikte bunu sonra müsteşar olan beyefendiye anlatmış,zaten KEDİLERİN istediği bir göz,bu konulardan dolayı ALLAH verdi bu beyefendilere iki göz demişler PARAYI buldukça KOMİNİST oluyor. Zaten saldırıyorlardı,büyük iş için saldırının ön hazırlıklarınıda bu şekilde sadece SEFERBERLİK kapsamında değil onların üyesi olduğu tüm cemiyetlerdede PARA için kominist oldu diye arkadaş YAYINA başladılar.
Arkadaşlar şimdi ben size daha derin istihbari konularda bilgi veremem gerçekten ETİK olmaz.
Yalnız şunu bilin 1996 yılındaki DOĞU TÜRKİSTAN hadiseleri sonra 1999 ÖZBEKİSTAN,2002 TÜRKMENİSTAN da olan hadiseler TÜRKİYEYİ zan altında bırakan bunlar ülkemiz menfaatleri için yapılan hadise değil BATI ve onların KÜRESEL güçlerinin içimizdeki siyasi ve güvenlik bürokratlarının taşoron olarak yaptıkları işler.
                                         

Bugün sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN ÇİN gezisi öncesi bu olaylara dikkat çekmesi,çok doğru ve haklı bir yaklaşım.
1998 yılında bana dönemin MİT yetkilileri haricinde direk operasyonu götüren Bu DÖNEMİN SİYASİ önemli figürü vardı A.A bakın bunların gerisini berisini araştırın kimlere çıkar.
TEK YOL DEVRİM DERLERDİ,BUNLARDA TEK YOL WHASHİNGTON ve küresel o aklın yöneticileri.
                                  

Onun için CAMİ önünde ÇİN li ve muadili benzer milletleri aramayın bunların oyuncağı olursunuz.
Bu davanın en büyük ismini mekanı CENNET olsun cezaevinde VELİ CAN ODUNCU  katlettiler ,gidin onun yakınları ile ailesi ile konuşun fikir alın bakalım ne diyecekler size.
                                   

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder