7 Temmuz 2015 Salı

ŞAMLI DEVE

              

Sevgili takipçilerim önce bu FIKRAYI okuyun sonra beni okuyun.
                                

   

Bir gün Hz. Ali'nin taraftarlarının yoğun olduğu Küfe'den, bir Arap, devesiyle Şam'a gelmiş. Şam sokaklarında dolaşırken biri ona yanaşmış:
- Ver o dişi deveyi bana! demiş. Tartışma büyümüş, Küfe'den gelen adam, "Bu deve benimdir, üstelik dişi değil, erkektir" diye itiraz etmişse de anlaşamamışlar. Konu Muaviye'ye yansımış.
Halk meydanda toplanmış... Muaviye, Küfe'den gelenle Şam'da deveye sahip çıkan yerliyi dinledikten sonra, kararını açıklamış:
- Bu dişi deve Şamlınındır!
Sonra toplananlara dönmüş ve sormuş:
- Ey cemaat, bu dişi deve kimindir?
Cemaat hep birlikte bağırmış:
- Şamlınındır!
Küfeli şaşkın bir vaziyette devesinin ardından bakakalırken, Muaviye onu yanına çağırmış:
- Ey Küfeli, dinle! Sen de ben de biliyoruz ki, bu deve senindir ve dişi değil, erkektir. Ama sen Küfe'ye dönünce gördüklerini Ali'ye anlat ve de ki: "Ey Ali, Muaviye'nin, dişi deveyi erkekten ayırt edemeyen, o ne derse evet diyen 10 bin adamı var! Ayağını denk al!"
                             

Sevgili arkadaşlarım ,insanlar yol alırken çağımızda artık tabi yukardaki  gibi basit yaşantı tarzı ve basit araç gereçle değil modern dünyanın araç ve gereçleri ile yaşıyorlar.
O zaman DEVE varken şimdi KAMYON ,TIR var.
Yine kendimden  konularla buna devam etmek istiyorum,çünkü hikayelerde geçen vasıtalar,araçlar,insanların gelişmişlikleri değişsede her dönemde konular ve ihanetler,kötülükler hatta iyilikler hep aynı metod ile devam ediyor.
Şahsım son 32 yıldır bilmek istemeden hiç duymadan kendimle ilgili derin konuları görmemezlikten gelip yoluma kendim dümen tuttum.
Çok zor bir hadise,fakat bir o kadarda durmayıp kendim bir şeyler yapıp hatta büyük şeyler başarıp kendi başarımı sağlayayım dedim.
Çünkü bu derin dünyada ZEKİ ARSLAN,ARAS DAĞLI,A.T bir şey yaptı desinler diğer tüm sıradan derin yapıdan farklı bir şey yapmak istedim.
Vede yaptım,halada o yıllarda değil bugün bile hala yapılamamış bir hadiseyi başardığım için kendimle gururluyum.
Bu derin devlet içinde arkadaşların yüzde doksan sekizi BÜLBÜLDÜR yüzde ikiside icraatçıdır.
Tabi bizim derin devlet yapısının içinden bir gurup YÖNETİM KURULU gibi olmuş alışmışlar onu katlet bunu katlet geride kalanları ya kafaya al yada çoluğunu çocuğunu tehdit edip kalan bakiyeleri istediği gibi yönetip hem TÜRKİYEYİ sömürerek  geriden uluslararası konjöktürle yönet hemde kendi yaşantılarını en lüks şekilde çoluk çocuk götür…
Tabi bende katmerli kimsenin beceremediği işi becerince vede bu düzene TATAR RAMAZAN gibi arıza yapınca son 20 yılda bizide çok ezmeye kalksalarda ALLAHIN yardımı ile savaşarak ayakta kaldık…
                                        

Tabi devletin tüm gizli operatif olanakları,kimlikleri olan kuruluşları bu YÖNETİM KURULU kullanınca bizede fazlaca yapıcak bir şey kalmıyor,tek kalan RUS dostumun kod adı olarak bana taktığı ZEKİ ismi.))))
Zeki ismindeki özelliğini kullanarak bir yerden günlük çalışmalarını yaparken,bir yerdende hem uluslararası arenayı hem iç dinamikleri hemde ZEKİ yi kontrol etme mekanizmasının günlük getirdiği canlı istihbaratı okuyarak etrafımda MİLLİ seferberlik kuruluşu adı altındaki İNGİLİZ yapılanmasını çözdüm…
Benim çözdüğüm TÜRKİYE üstündeki anglasakson yapılanması hala şu gün türkiyenin dizaynında çok başarılı şekilde gitmektedir.
TENİS İngiliz milli sporlarından sayılsada, ilk tenis raketlerim İNGİLİZ malı olsada, bende RUS,FRANSIZ ekolü var zaten renklerde aynı çim kort sevmem İngilizler çim tenis kortunu sever ben toprak kort ROLAN GAROS tarzı kortları severim…

Tarih güçlü orduların , güçlü liderlerin,güçlü kişiliklerin kendilerine çok güvendikleri zamanda ben herkesi yerim,ben dokunulmazım diyenlerin ansızın beklemedikleri darbelerle yok olduklarını yazan sayfalarla doludur.
İNGİLİZ donanması FALKLAND savaşının ilk anlarında ARJANTİN süper etandard savaş uçaklarından atılan EXSOJET savaş gemilerine kullanılan füzelerle vurulmaya başlayınca savaş bir anda ARJANTİNİN lehine döndü pisikolojik olarak İNGİLİZ donanması böyle bir darbe yiyeceklerini pek beklemiyorlardı.Eğer ABD(AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ) ingiltereye lojistik ikmal destek  hava köprüsü kurmasaydı İngiltere fakland savaşının galibi değil mağlubu olurdu.Savaşı kazanan devlet aslında ABD dir.
              

Yazı uzun olabilir biraz gerçek yaşadıklarmla havasını değiştireyim yazının. 1982 de yakındaki yeni bir sempte taşınınca şimdi kadim bir arkadaşım olan kod adı AYI olan  benden büyük semptin kabadayısı ile ortak sınırlarımız içindeki bir semptteki  ünlü diskoteğinde bir gece  karşı karşıya geldik kısa geçiyorum ben 60 kiloyum arkadaş 120 kilo ve bende beş,altı yaş büyük bana meydan okudu herkesin içinde gece yarısı çık dışarı dedi,tabi yiğitliğe konduramayız çıktım gece kulübünün önünde bana sen ne diyorsun der demez zıplayıp meşhur KAFAMI atıp arkadaşı tek bir kafa darbesi ile yere indirip bir daha kaldırmadım.Şimdi yakın bir arkadaşım kardeşim çoluk çocuğu var ama o dönemde bu bana büyük NAM getirdi herkes bu mevzuyu konuştu olay yerine gelen polisler bile fazla yapıcak bir şeyin kalmadığını gördüler İSTANBUL EMNİYETİNDE bu konu o dönemde çok konuşulmuş.))))
Kısadan hisse çok fazla böbürlenmek,çok kendine güvenmek,başkalarının hayatını kaderini etkilemek iyi şeyler değil sonra keşke ben ALLAHIN işine karışmasaydım dersin.
Tabi birde ALLAHIN işine İNGİLİZ işi karıştıran arkadaşlar var onlarada tavsiyem TAK SEPETİ KOLUNA  HERKES KENDİ YOLUNA…
Şimdi neden DİŞİ DEVE tercih edilirde,ERKEK DEVE tercih edilmez.
E dişi deveye şantaj yapmak kolaydır,çocuklarını öldürürüz ile başlayan geriden gelen tüm şantajları yaparsın.
Bu dişi deve tercih edenler,sorgulama yeteneği olmadığından,analiz yeteneği olmadığından uzun yıllar STRATEJİK vatan hainliğini göremiyecekleri için tercih ederler.
Erkek develeri komplo ile öldürürsün yada iş göremez hale sokarsın mesela İFTİRA atarsın,KOMPLO operasyon yapıp onu dünyada kötü gösterirsin PARİS e gitmesini engellersin..))))
                                    

Bende ilk ALİ ismini 1991 yılında bir ölüm ilanında kullanmışlardı,sonraki yıllardada bazı olaylarda hep ALİ ismini basına yansıyacak olaylarda kullandılar en sonda 2010 da güzel isim ALİ.
Arkadaşlar ben siyaset için konuşmam söylediklerim anlattıklarımın siyasi argüman ve taleplerle hiçbir alakası yok.
Bunları şu anda açık anlatmıyorum,netice itibari ile tarafların hepsi birbirine ateş etsede şahsıma yapılan bu uzun yıllara dayanan haksızlığa ses çıkarmayıp kendi şuçlarını örtüyorlar birbirlerine başka konulardan ateş ediyorlar…
Yıllar evvel devletin bazı kozmik belgelerini teslim aldım sakladım bunlar bizim için rutin olan hadiselerdi,ömrümüz bu tip işlerle veya bizi bu tip hadiselerle bizi  sınayanlarla geçti.
Güven esasına dayanan konuları geçmişte inandığımız güvendiğimiz insanlara aktarmışızdır,işte bu güveni sarsıp başka yollara sapmak insanın gizlediği gizli yüzü meydana çıkartır.
Tabi istihbaratçının iyisi kanunlar çevresinde,en başta ALLAHIN gücüne ve kudretine yürekten inanarak gizli mahfillerde MİLLETİN ve bizlerin olamıyacağı yelerdeki kendimiz ile ilgili konuşmaları,düşünceleri öğrenince insan çok üzülüyor.
Arkadaşlar bu yazdıklarım ÖRTÜLÜ olarak sizlere tam konuları açmadan yazdığım hadiseler.

Nedeni bir gün TÜRKİYE içinde veya YURT DIŞINDAN gelecek bir  hadiseler dalgasında ZEKİ bey bize bunları örtülü yazmıştı,şimdi tamamı meydana çıktı demeniz için.
Gerçek yaşanmışlıkları benden öğrenmenizi istemiyorum,olaylar çıktığında ben sadece PAZILI size önceden vermiş olayım.
Şimdi sizlere gerçeğide yazsam ne size ZEVK verir,nede bana.
Hadiseler İYİLER için ALLAHIN inayeti ile çıkıcak o zaman toplumda yazdıklarımızın bir MANASI olsun.
Belki genç yaşında aramızdan haksızlığa uğrayarak ayrılan bu insanları kullanan,kanına giren insanların zor durumlarından yararlanarak onları PİS işlerinde kullanan insanları meydana çıkartırızki toplumda giydikleri BEYAZ GÖMLEKLERİNİN üstündeki ağır kan birikintisi artık görülür olur.
Bu insanların rezil olma utanma ve arlanma duyguları yoktur.Ama hiç olmazsa toplum bunların gizli yaptıkları kötü işleri  bu ŞEREF yoksunlarını öğrenir.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder