31 Temmuz 2015 Cuma

KUKLACI GLADİO!

                           

Sevgili takipçilerim öyle bir viraja geldikki TÜRKİYE içindeki tüm dinamikler birbirine ateş ediyor.
Ben siyasetten konuşmuycam size konunun biraz tekniğini vermek istiyorum.
Şimdi tekrar yüksek yoğunluklu bir ağır terör saldırısı altına girdik geçmiştede bunu 1970 li yıllardan bugüne yaşayan TÜRKİYE ilk defa bu kadar yoğun ağır ve sofistike bir saldırı ile karşı karşıya.
Gladio öyle bir sistem kurmuşturki TÜRKİYEDE ülkemize saldıran güçleride içlerinden yönetir,dost kuvvetlerin içindeki personelden hücreler halinde ekip kurarak TÜRKİYEYE saldıranlara karşıda gayrinizami harp tekniklerini uygulatır.
Kısacası GLADİO heryerde olmakla tüm ipleri kendi elinde tutarak konjöktürü idare eder,nihayi istediği tavizleri kamuoyu farketmeden alarak ilerlemesini sağlar.
Gladio savcısı sayın FELLİCE CASSON beyin lafını tekrar yazıcam biz 6000 bin kişiyi tutuklayarak GLADİO örgütünün büyük kısım imha ettik.
Siz NATO nun kanat ülkesi olarak 150000 kişi ile uğraşmak mecburiyetindesiniz en azından.
Dikkat edin bugün TÜRKİYE ağır terör saldırısı altındayken birde terörü koruyan ayrıştırıcı siyasi yapılar DEVLETİ GLADİO ve gayrinizami harp ile suçluyorlar.

Ben bizim devletimizi yönetenlerin GLADİO ile işbirliği yapmadığını çok iyi biliyorum,ama TÜRKİYEDE dost kuvvetler içinde GLADİO örgütüne yapılanmalar kurdurulduğunuda çok iyi hissediyorum.
Eski yıllarda KOMİNİST dergiler vardı,bunları okuduğumuzda o yıllarda türkiye yeraltı faaliyetlerinin nasıl doğru bilgilerle dezenformasyon yapıldığı çok iyi gülerek okurduk.
Gelelim İRAN cılık meselesine 1991 yılında zor günlerimde benide derin devlet İRANA göndermeye kalktı ben farklı bir tip olduğumdan bunu reddettim ve kabul etmedim gitmedim.
Derin yapının beni göndermek istediği konu ancak İRAN da iki sene sonra çözüldü.
Yani İRAN ve derin yapıların  ordaki  ilşkileri çok eski tarihlere dayanır ve burdaki derin yapı faaliyetlerini İRAN örtüsü altında kapatır.
Terör saldırıları bazen bir ülkede özellikle GLADİO nun hakim olduğu devletlerde dost terör,gayrinizami yapılar terör hareketini kılıf olarak kullanarak içerde eski hadiselere şahit olmuş bilerek veya bilmeyerek GLADİO nun resmi güvenlik güçlerini geriden yöneterek yaptıkları operasyonlara şahit olmuş devlet görevlilerini bu TERÖR saldırısı kılıfına bürünerek yok etmeye kalkarlar, geçmişte her daim bu işler GLADİO tarafından yapıldı.

Bu günlerde gazeteci arkadaşlar ve takipçilerim çok soruyor SUSURLUK sürecinden sonra devlet kirli operasyon yaptımı bugün yapıyormu.
Devlet demeyelim ayıp ederiz devletimize karşı GLADİO diyelim,SUSURLUK sürecinde belirli arkadaşları tasviye etmekle aslında GLADİO 1970 li yıllarda başlayan bir ekibi tasviye ederek ve bunu yaparken hadiseyi parlatırken yeni kurduğu sistemi devreye soktu,bunun tekniğini size sonra anlatıcam.

Hatta kısa Ispartalı emniyet amiri bir arkadaşım vardı ,bir arkadaş hakkında ne düşünüyorsun dedi,ben onla aynı otel odasında yatmam bile dedim,niye ZEKİ bey dedi yav buna bir emir gelir 40 yıllık dostunun kafasına uyurken sıkar,bunlar görev adamı ona güvenilirmi.
Emniyet amiri arkadaş böyle kara kara düşünmüştü.)))))
Bakın arkadaşlar (Bugüne geldiğimizde aslında sizlerin farkedemediği bir takım suikastler,sabotaj ve insan kaçırma olayları günlük oluyor.) 15 temmuz 2015 de DUVARDAKİ TUĞLA adlı yazımın içinden bir paragraf.
Şimdi şöyle açıklarsak merhum B.O merhum K.K bu insanlar o günün şartlarında muamma hadiselerle hayatlarını kaybettiler.
Bu arkadaşlar bizler biliyoruzki çok kozmik gizli devlet kılıfına bindirilmiş operasyonlarda üst yönetici görev aldılar.
                             

Bu son iki ayda dikkatimi çeken bir hadise F.A albay suikasti,suikastin yapılış şekli onu canlı izlemem görüntü kaydından ve şehit albayımızın özellikle İPEKÇİ hadisesindeki faliyeti sayın M.A.A İRANA kaçırmasındaki rolü ve bu ilişkilerin bugüne taşıdığı bazı bağlantıların deşifre olacağı korkusundan dolayı,yeni gelen yapının içindeki ÜST yapıyı deşifre edeceği korkusunda artık yaşlılık günlerini yaşayan bir albayımızı ŞEHİT edip yanındaki eşinide yaralamak profosyonel olarak yapmış olmaları çok mümkün.

Bugünlere geldiğimizde ARSLAN KULAKSIZ binbaşımızda geçmişte devlet görevi esnasında çok kozmik operasyona girip bir kendisinin görev alanına yansıyan hadise yüzünden sonra derin güçler onları yüksek yerden emir verdirerek geriye çektirmesi fakat o ana kadar  şehit ARSLAN binbaşımızında bazı kozmik hadiselere şahit olması ilerde bazı GLADİO yapısı içindeki kişilerin bundan sıkıntı duyması ile TERÖR kılıfı altında cinayet planlamaları olabilir hadiselerdir.
Özellikle ARSLAN binbaşımızın şehit ettirilirken yanındaki acılı eşinin anlatımları kendisi yaralı kurtuldu ve suikastin yapılış şekli ve ben burdan tam konuya vakıf olmasamda bölgedeki yakalanan aracın BATI ilerimizden birine sahte plaka ile kaydının olması bazı derin suikastler yapılırken başka gizli mihraklarada mesaj verildiğini düşünmem  bende bazı algılar uyandırdı.

Onun için şehit ARSLAN binbaşımızı yeniden güvenli,vatansever,gülerek analımki dost,düşman bilsin hala bu devlet için,bu millet için,bu vatan için birşeyler öğrenilmiş olabilir yada öğreniliyordur.
İSMAİL imin dediği gibi ağbi sorguya gelenlerin üstünde çok pahalı şık takım elbiseler vardı.Bana anlat İSMAİL  ne dediler ne yaptın ismail dedim.
Rahmetlik demiş KİMLİĞİNİZİ çıkartın kimliklerinizi görücem.
Pahalı elbiseler giyen komutan İSMAİL ben buraya kadar geldiysem,benim kimliğime gerek yok  GENERAL de sensin PAŞA da sensin anlat bakalım,demişler…?
                                     

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder