17 Temmuz 2015 Cuma

BEYAZ SARAY da ŞEKER BAYRAMI.

                         

Sevgili takipçilerim hepinizin mübarek RAMAZAN bayramınızı kutlarım.
Mutlu,refah,huzurlu nice bayramlar dilerim uzun ömrünüz boyunca.
İlk önce yazılarımdan dolayı sosyal medya ve diğer argümanlarla gelen yoğun ilgi için çok teşekkür ederim.
Ama bir iki mesaj varki ARAS DAĞLI twetter adresime geldi.İnanın bu mesajlar sanki bana madalya takılmış gibi hissettirdi.
Bunlardan ikisini size yazıcam,yüksek müsaadenizle.
Bunlardan birincisi PERSPEKTİF niki ile yazan takipçi arkadaşım.
Şöyle diyor:DELİKANLI ADAMSIN,NATO nun ÇİFTLİĞİNE DÖNMÜŞ ÜLKEDE SENİN GİBİ BAŞKA BİR DELİKANLI DAHA ÇIKIP ANLATMAZ,YAZDIKLARINI.
İkinciside KUSRA niki ile yazan takipçim,oda şöyle demiş.
ARAS BABA SANA MUNAFIK DİYENİN A……….)))))
Hepinize tekrar teşekkür ederim ilginiz sevginiz için ALLAH HEPİNİZDEN razı olsun.
Şimdi size eski bir bayram anıma götüreyim bu bayramda okuyucularımı eğlendireyim istiyorum.
Yıl 1983 yazı yine bayramlar ve ramazan yaz aylarına denk geldiği yıllar zaten üçüncü yaz ramazanını görürmüyüm ,ALLAH bilir.))
Neyse o aralar kafayı İZMİR eğlence hayatına takmışım uçağa atlıyorum İZMİR e gidiyorum hafta sonları sonra dönüyorum.
İşte bir tanesinde bayramın son günleri İZMİR den uçağa bindim iki tekte viski kaptırmışım kafam tatlı önümde birisi oturuyor yav saçlarından bu bana yabancı gelmiyor,koltuğun sağından bir baktım şimdi genç yaşında rahmetli olan arkadaşım filatelizim(pul ve posta ile ilgili mesleğin uluslararası adı) dünyasının önemli ismi CEMAL KARTAL(gerçek adı)yav naber o ZEKİM dedi muhabbet sohbet istanbula indik.ALLAHRAHMET eylesin bayramda rahmet istedi.
Ordan bir taksi alandan yaptım arkadaşların yanına lokale gidicemde  rahmetli KEMAL başkan yine birkaç kafa göz kırdığım için lokalden 60 günlük bir tart verdi içeri giremiyoruz.
Semptteki lüks oteli karargah haline getirmiştik aslında o aralar orayada giremeyizde BENJAMINİN gücü orayı yeniyor.)))))
                          

Otelden içeri bir girdim terasa geçtim BADE bardan ,on numara bir atmosfer bir baktım kankalarım masayı kurmuş.Şahan baba,güven Ahmet,Bülent diye yeni bir arkadaş o aralar bize taze kaynak oldu ama on numara delikanlı bir arkadaş.
                                  

Oturdum masaya ŞAHAN baba ZEKİME viski meyve getirin dedi,muhabbete başladık bu tip havalarda viski yağ gibi kayar gece 12 oluyor BÜLENT dedi ağbi beyoğluna akalım yeni tepebaşında BEYAZ SARAY diye gece kulübü(PAVYON) açıldı ,ben dedim biliyorum ama gitmedim…
Bülent dedi ağbi sahibi arkadaşım yeni mekan FİLİPİNLERDEN dansçı kızlarda getirdiler gidelim.
                          

Eyvallah atladık gidiyoruz arkadaşlar o yıllarda bayram tatilleri bir uzuyor yaz diye 15 günü buluyor nerdeyse ordan ekle burdan ekle şimdiki gibi aklınıza bir şey gelmesin öyle bankamatik,telematik falan bir şey yok cepte kredi kartı martı bu işler ölü NAKİT bitti sende bittin…
Neyse İZMİR de hasılatın dörtte üçünü yedik gerisi cepte.
Beyaz saraydan içeri bir girdik hakikaten BÜLENT kardeşimi tanıyorlarmış bizi üst asma katta locaya aldılar masa hazırlandı müzik falan içkiyide çekiyoruz iyice havaya girdik..

İşte ne olduysa FİLİPİNLİ DANS gurubu çıkınca o zaman oldu,kızlar sanki bir içim su.
Kızların programı bitmeden BÜLENT dedi, ağbi söyledim arkadaşa dans bittikten sonra kızları  masamıza yolluycak.
Dans bitti kızlar masaya bir geldi gazinonun şekli değişti sanki 14 lü BROWNİNG sıkıyormuşuz gibi şampanya patlıyor bir yerden servis on numara herkesin kucağında bir KIZ bizi bir gören olsa burası MANİLA mı der.(FİLİPİNLERİN BAŞKENTİ))))))))))))))))!!!!
                                      

Neyse GÜVEN kızlarla işi uzun vadeye yaymak için kızın birine şunu anlatmış,babam ağır ceza reisi ben sizin burdaki oturum ikametgah işlerini hallederim))))…?
Güvenin rahmetlik babası hakikaten bulunduğumuz bölgenin ağır ceza reisi dünya namuslusu bir insan bir kuru maaşı ile çocuklarına bakıp hayata gözlerini yumdu.
Rahmetlik tıpa tıp merhum ALPARSLAN TÜRKEŞ beye benzerdi görülmemiş bir benzerlik,hatta 1970 lerin sonunda anarşi çok artınca bir kaza ile suikast yapılmasın diye bir ara koruma polisleride verildi.
Enteresandır KAYSERİ ilimiz nufusundandırlar ..!!!
Tabi kızlar iyice havaya girmişler bu meseleden,tabi artık sabah oldu pavyon kapanacak hesabı istedik hesap geldi.
300000 TL üstüne bir çizik 150000 tl helalleşelim hesabı neyse aramızda bahşişinide ayarlayıp parayı ödeyip çıktık.
Çıkarken pavyonun sahibi BÜLENT arkadaşı tuttu biraz,konuştular fısıltı ile.
Arabada gidiyoruz dedik Bülent pavyoncu ne dedi?
Demiş sizleri severiz sayarız BÜLENT kardeşim siz böyle mekanlardaki bizim kızlara ikamet teskeresi alırsanız biz burda ne iş yapıp ekmek yiyeceğiz,her zaman misafirimizsiniz ama bizim kızlara dışarda destek olmayalım bülenticim kardeşim demiş.
Bülent kardeşimizde eyvallah ağbi demiş.
Herkesin kafası güzel,arabada biz onun AA….. k……. dua etsin esnaf ekmek parası kazanıyorlar dükkancılar,yoksa bize zarf atıcak.))))))diyorlar!!!!!!!

Neyse ŞAHAN ağbi çekin bir işkembeciyede dedi  gittik işkenbelerimizi içerken hepimiz birbirimize bakıyoruz para bitti cepte,bankaların açılmasına daha iki gün var.
Şahan ağbi dedi merak etmeyin burdan AHMET lerin eve giderken benim evden ders kitaplarını alayım,çalışır öğlen AT yarışından parayı alırım,yine gecelere akarız merak etmeyin.
                                                     

Peki ŞAHAN baba dedik,çalışma notlarını aldık,AHMET lere gittik yattık…
Sabah kahvaltımız,duşumuz derken ŞAHAN baba başladı çalışmaya 6 lıyı yazdı,atladık ordan veliefendiye.
Baba 6 lıyı oynadı o arada ikilileri oynuyor mübarek ikiliden para akıyor,sonunda yarış bitti 6 lı tuttu.
                         

Hatırladığım altılı yediyüzbin verdi,o zaman parayı 6 lıdan hemen alamıyorsun ŞAHAN BABA gider şimdi bunu KÖYDEKİ ATÇILAR kulübünün sahibi ağbimize verir nakti alırım dedi,ikililerdende bir 200000 bin tl aldık onlarıda üç arkadaş bize bölüştürdü,çocuklar parasız kalmayın diye.
Vallahi arkadaşlar o yıllarda banka matik yoktu ama ŞAHAN baba vardı on numara delikanlıydı.
Bunun amcasıda delikanlıydıda sonradan işi bozmuş ben görmediğim yıllar arka kulvardan koşarken onu LEYDİ yapayım bunu LEYDİ yapayım diye,diye işi bozmuş…
Memlekette KEZBAN kalmadı leydi yapmadığı))))
                                     

Arkadaşlar hepinizin tekrar ramazanınızı kutlar,mutluluklar dilerim.
NOT(Para birimleri çok değişti arkadaşlar 1983 yılında bir murat 131 2200000tl idi at yarışlarından alınan 9000000 tl nin o günkü gücünü düşünün)))))))?

BEYAZ SARAY PAVYONDA bugünlerde ANJELİK adı ile çalışıyormuş.
                            

                                        


SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder