3 Temmuz 2015 Cuma

ANNEM TÜRK? APO!

            ANNEM TÜRK?
                   APO!
                       

Sevgili takipçilerim,malumu 1999 yılında APO ya KENYA da yapılan operasyon esnasında görevlilerce uçakta ilk defa bağlı gözleri ÖZEL HARP mensublarınca açıldığında dudaklarından dökülen ilk cümleler ANNEM TÜRK tü demesi oldu.
Arkadaşlarım son 40 yıldır sizlere PKK tüm üst yetkililerini ve icratlarını,terör eylemlerini ve tarihten bugüne gelen ilişkilerini anlatarak kafanızı doldurdular.

Şu anda bu ideoloji ve ırkçılığa dayanan  örgüt öyle bir hale geldiki küresel dünya konjöktürü ile coğrafyamızda yeni bir bölgesel değişimin öncüsü konumunda oluyor…

Dünyadaki büyük devletlerin ve onların yöneticileri KÜRESEL SERMAYE güçleri son 40 yıldır ağırlıklı olarak dünyada TERÖR ve bu terör hareketlerine bağlı çeşitli bağımsızlık hareketlerini destekleyerek ve emirlerindeki İSTİHBARAT örgütlerine terör organizasyonları kurdurarak istihbaratta iki faliyet olan ÖRTÜLÜ faliyet ve DIRTY ACİTİON (KİRLİ HAREKET) dediğimiz faaliyetlerle bu terör organizasyonları ile askeri,siyasi,ekonomik planladıkları stratejik hedeflenen dünya üstündeki konumlanmayı yerine getirmek…
APO cular ismi ile kurulan PKK ile günümüze kadar devam eden komşu ülkelerdede çeşitli başka kısaltılmış isimlerle anılan bir kürt kökenli hareket.
Ben size çocukluğumdan çok şaşırtıcı hiç duymadığınız şekilde konulara giricem,kısa olarak çünkü konuyu uzatırsak yüzlerce sayfa yazmamız gerekli…                  

Yıl 1977 çocuğum ama hep anlatıyorum duyarlı bir yapım var.
Şimdi o yıllarda benim yaşadığım küçük  modern  bir köy fakat bu köy 1960 dan sonra eski bir tarihi   köyün hududunda kurulmuş,özellikle GLADİO örgütünün sosyal anlamda yaşayıp kendini ikame ettiği bir yer pozisyonunda.
Yani kısacası bulunduğumuz yerde TÜRKİYEDE kan oluk gibi akarken biz istanbulun içinde tek  bir tabanca mermisinin patlamadığı,duvarlarına tek bir yazının yazılmadığı,sadece sinema afişleri ve benzer afişlerin asılabildiği  bir beldede yaşıyoruz..
Hatta size şöyle izah edeyim,sakın şaka falan zannetmeyin bir gece önemli bir milletvekili ve işadamı olan muhterem beyefendinin evinin duvarına bilmeden arabadan inen bir şarhoş küçük abdestini yaparken aniden tüm projöktörler ve alarm zilleri çalıyor,villadan çıkan eğitimli KONTRGERİLLA mensubları küçük abdestini yapan sarhoşu yakalıyorlar,sarhoşun arkadaşları araba ile kaçıyorlar eğitimli komandolar şarhoşu döverek cipe bindirip sempt karakoluna götürüyorlar.
Sabaha kadar sarhoşu ağır sorgu usulleri ile karakolda sorguladıktan sonra,bakıyorlarki gerçek sarhoş herhangi bir yönlendirme yok sabah ilk gelen BANLİYÖ trenine sarhoşu koma halinde bindirerek bir daha bu sempte uğramaması söylenerek serbest bırakılıyor.
                    

Hani bir ATASÖZÜ vardır ECELİ GELEN KÖPEK CAMİ DUVARINA İŞER.
Arkadaş sağlam duvara işemiş,işediği duvar CAMİ duvarındanda sakat o yıllarda onun için ALLAH korudu ecelden yırttı.)))
Şimdi sempt sizlerin  gözünüzün önünde ne durumda olduğu,semptin MAYDONOZ çocuklarındanım,MAYDONOZLUĞU çok severim ne başıma geldi ise MAYDONOZLUKTAN geldi…

Yıl 1977 yaz ayları sabah sokağa çıktım caddede dolaşıyorum bir baktım duvarda ŞABLON BASKI usulü kırmızı renkle boyanmış insan başı sihuleti.Altında APO yazıyor başkada hiçbir şey yok.
Her 50 metrede bu baskı yazı şablon fakat ne bu APO?
Anlam veremedim,sınır köyde tanıdığımız ağbilerimiz yeni bir guruplaşma yaptılar,adıda AKREPLER acaba onlardan birisimi diye düşünüyorum,anlam veremedim.
Soruyorum kimse bir şey bilmiyor,en sonunda bir gün bekçi ismet ağbi var ona sordum.
ZEKİ dedi bunlar örgütmüymüş neymiş ,ilerdeki inşaat şirketindeki grev yapan işçilerin içinden birileri bu işi yapmış dedi…
O yıllarda küçük yurdumuzda iki grevde olan yer var biri OLEYİS sendikasına bağlı 5 yıldızlı bir otel,orda anarşist olmaz çünkü tüm personeli tanıyoruz,ikinciside bu bizim bekçi İSMET ağbinin söylediği uluslararası inşaat şirketi.
Çünkü bu inşaat şirketinin önünde devamlı büyük bir hareketlenme var,işçiler çadırlarda bekliyor.Ama bunlardada herhangi bir siyasi söylem yok sendikal hak arama…
Neyse bu şirket şimdi merhum sahibi B.G beyefendi özellikle o yıllarda IRAK ve SUUDİ ARABİSTAN devletininde mütehaitlik hizmeti veriyor,merhum SÜLEYMAN DEMİREL beyefendiyede çok yakın bir isim hatta son İZMİT,İSTANBUL yol yapım ihalesini alıp başlamıştı ama bitirmek başka bir mütahite ve merhum ÖZAL beye nasip oldu.
Diyceksiniz APO 1977 yılında daha PKK yı  yeni kurmuşken daha LİCE,HİLVAN,SİLVAN,SİVREK bölgesinde doğru düzgün eylem yapmamışken APO cular olarak ,İSTANBUL şehrinin içinde GLADİO örgütünün en kuvvetli olduğu yerde nasıl AFİŞLEME yapıyor…
Baştan kanımca çocukluk aklı ve sonraki yıllarda inşaat şirketinin grevdeki özelikle TUNCELİ,BİNGÖL,DİYARBAKIRLI işçilerinin yaptığı bir eylem olarak gelsede sonraki yıllarda yaşadıklarımdan hadiselerin çok komplike olduğunu anladım hatta bu şirketin baş kontrolörü TUNCELİLİ bir beyle 2004 yılında uzun sohbetim beni acı acı gülümsetti.
Hani arkadaşlar diyeceksiniz 12 yaşında çocuk nasıl bu köftelere maydonoz oluyor genetik formasyon,o aralar rahmetli babam devamlı yıl 1975 ŞAM,HALEP,BEYRUT,LEFKOŞE,ATİNA hattında gezerdi.
Rahmetli yakışıklıydı clınt eastwood gibi ağzında CIGAR(puronun incesi) onla gezerdi.

Arkadaşlar açıklama getirerek yazıyorum,kafanız karışmasın şöyle söyleyeyim bildiğiniz tüm gizli servislerin üstünde güçler var,ALLAHIN bahşettiği işler yetenekler var bu dünya böyle…
Neyse yıllar sonra yaşamımda öğrendimki APO nun bulunduğumuz bölgedeki ilçenin TAPU KADASTURO müdürlüğünde çalışmış, sonra öğrendim ankarada siyasalda beraber yurtta kaldığı milliyetçi ağbilerimiz  ile arkadaşlık yapmış sonraki yıllarda  durup dururken kendini vurdular anlam veremedim toprakları bol olsun…)))
                              

Arkadaşlar atlaya,atlaya gidiyorum yıl 1983 bulunduğumuz kulübün merhum değerli bir başkanı var altında son model İNGİLİZ yapımı JAGUAR arabası şöförlü, aynı bir İNGİLİZ lordu gibi  yaşar rahmetlinin ismi avukat  K.Ö .Sinirle yanıma geldi herkesin önünde bana arslanım sen rahat durmuyorsun ama burda İT ürür KERVAN yürür dedi,aklını başına al dedi.
Yani büyük lafı dinlemek lazımmış İT ürüyor KERVAN yürüyor.
                                       

Arkadaşlar şunuda söyliyeyim ne 40 yıllık TERÖR ÖRGÜTÜNÜN başındaki isim tesadüf URFA nın halfeti kazasının Ömerli köyünden tesadüf seçilmiş yerli işbirlikçi  uluslararası konjöktür tarafından, nede bir merhum uyuşturucu ile ismi anılan kişi tesadüf şeçilmiş LİCE ilçesinden.Bunların çok stratejik bir uluslararası organizasyon olduğu ve bu organizasyonunda gözümüze bakarak bu hadiseyi TÜRKİYENİN aleyhine sonlandıracağını maalesef izliyeceğiz. 

Bu kelimemi kimse yanlış anlamasın biz TÜRKİYELİLER ve TÜRKLER kendi devletimize ve milletimize o kadar hainizki TÜRKİYELİLERİ çok umursamıyorum,ama 1071 ve daha öncesi KILIÇLA girdiğimiz TÜRK topraklarından yok olacağımız korkusu  ile yaşadığım için maalesef çok üzgünüm.
Ben yazarım anlatırım sayfalara zor sığar ,ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ,ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ…
Her gün kabahati,AMERİKALI,İNGİLİZ,ALMAN,FRANSIZ,RUS,YUNANA bulan arkadaşlara söyliyeceğim NASRETTİN hocanın diyaloğu.
Evladım,HIRSIZIN HİÇMİ ŞUÇU YOK…
                                        

SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder