31 Temmuz 2015 Cuma

KUKLACI GLADİO!

                           

Sevgili takipçilerim öyle bir viraja geldikki TÜRKİYE içindeki tüm dinamikler birbirine ateş ediyor.
Ben siyasetten konuşmuycam size konunun biraz tekniğini vermek istiyorum.
Şimdi tekrar yüksek yoğunluklu bir ağır terör saldırısı altına girdik geçmiştede bunu 1970 li yıllardan bugüne yaşayan TÜRKİYE ilk defa bu kadar yoğun ağır ve sofistike bir saldırı ile karşı karşıya.
Gladio öyle bir sistem kurmuşturki TÜRKİYEDE ülkemize saldıran güçleride içlerinden yönetir,dost kuvvetlerin içindeki personelden hücreler halinde ekip kurarak TÜRKİYEYE saldıranlara karşıda gayrinizami harp tekniklerini uygulatır.
Kısacası GLADİO heryerde olmakla tüm ipleri kendi elinde tutarak konjöktürü idare eder,nihayi istediği tavizleri kamuoyu farketmeden alarak ilerlemesini sağlar.
Gladio savcısı sayın FELLİCE CASSON beyin lafını tekrar yazıcam biz 6000 bin kişiyi tutuklayarak GLADİO örgütünün büyük kısım imha ettik.
Siz NATO nun kanat ülkesi olarak 150000 kişi ile uğraşmak mecburiyetindesiniz en azından.
Dikkat edin bugün TÜRKİYE ağır terör saldırısı altındayken birde terörü koruyan ayrıştırıcı siyasi yapılar DEVLETİ GLADİO ve gayrinizami harp ile suçluyorlar.

Ben bizim devletimizi yönetenlerin GLADİO ile işbirliği yapmadığını çok iyi biliyorum,ama TÜRKİYEDE dost kuvvetler içinde GLADİO örgütüne yapılanmalar kurdurulduğunuda çok iyi hissediyorum.
Eski yıllarda KOMİNİST dergiler vardı,bunları okuduğumuzda o yıllarda türkiye yeraltı faaliyetlerinin nasıl doğru bilgilerle dezenformasyon yapıldığı çok iyi gülerek okurduk.
Gelelim İRAN cılık meselesine 1991 yılında zor günlerimde benide derin devlet İRANA göndermeye kalktı ben farklı bir tip olduğumdan bunu reddettim ve kabul etmedim gitmedim.
Derin yapının beni göndermek istediği konu ancak İRAN da iki sene sonra çözüldü.
Yani İRAN ve derin yapıların  ordaki  ilşkileri çok eski tarihlere dayanır ve burdaki derin yapı faaliyetlerini İRAN örtüsü altında kapatır.
Terör saldırıları bazen bir ülkede özellikle GLADİO nun hakim olduğu devletlerde dost terör,gayrinizami yapılar terör hareketini kılıf olarak kullanarak içerde eski hadiselere şahit olmuş bilerek veya bilmeyerek GLADİO nun resmi güvenlik güçlerini geriden yöneterek yaptıkları operasyonlara şahit olmuş devlet görevlilerini bu TERÖR saldırısı kılıfına bürünerek yok etmeye kalkarlar, geçmişte her daim bu işler GLADİO tarafından yapıldı.

Bu günlerde gazeteci arkadaşlar ve takipçilerim çok soruyor SUSURLUK sürecinden sonra devlet kirli operasyon yaptımı bugün yapıyormu.
Devlet demeyelim ayıp ederiz devletimize karşı GLADİO diyelim,SUSURLUK sürecinde belirli arkadaşları tasviye etmekle aslında GLADİO 1970 li yıllarda başlayan bir ekibi tasviye ederek ve bunu yaparken hadiseyi parlatırken yeni kurduğu sistemi devreye soktu,bunun tekniğini size sonra anlatıcam.

Hatta kısa Ispartalı emniyet amiri bir arkadaşım vardı ,bir arkadaş hakkında ne düşünüyorsun dedi,ben onla aynı otel odasında yatmam bile dedim,niye ZEKİ bey dedi yav buna bir emir gelir 40 yıllık dostunun kafasına uyurken sıkar,bunlar görev adamı ona güvenilirmi.
Emniyet amiri arkadaş böyle kara kara düşünmüştü.)))))
Bakın arkadaşlar (Bugüne geldiğimizde aslında sizlerin farkedemediği bir takım suikastler,sabotaj ve insan kaçırma olayları günlük oluyor.) 15 temmuz 2015 de DUVARDAKİ TUĞLA adlı yazımın içinden bir paragraf.
Şimdi şöyle açıklarsak merhum B.O merhum K.K bu insanlar o günün şartlarında muamma hadiselerle hayatlarını kaybettiler.
Bu arkadaşlar bizler biliyoruzki çok kozmik gizli devlet kılıfına bindirilmiş operasyonlarda üst yönetici görev aldılar.
                             

Bu son iki ayda dikkatimi çeken bir hadise F.A albay suikasti,suikastin yapılış şekli onu canlı izlemem görüntü kaydından ve şehit albayımızın özellikle İPEKÇİ hadisesindeki faliyeti sayın M.A.A İRANA kaçırmasındaki rolü ve bu ilişkilerin bugüne taşıdığı bazı bağlantıların deşifre olacağı korkusundan dolayı,yeni gelen yapının içindeki ÜST yapıyı deşifre edeceği korkusunda artık yaşlılık günlerini yaşayan bir albayımızı ŞEHİT edip yanındaki eşinide yaralamak profosyonel olarak yapmış olmaları çok mümkün.

Bugünlere geldiğimizde ARSLAN KULAKSIZ binbaşımızda geçmişte devlet görevi esnasında çok kozmik operasyona girip bir kendisinin görev alanına yansıyan hadise yüzünden sonra derin güçler onları yüksek yerden emir verdirerek geriye çektirmesi fakat o ana kadar  şehit ARSLAN binbaşımızında bazı kozmik hadiselere şahit olması ilerde bazı GLADİO yapısı içindeki kişilerin bundan sıkıntı duyması ile TERÖR kılıfı altında cinayet planlamaları olabilir hadiselerdir.
Özellikle ARSLAN binbaşımızın şehit ettirilirken yanındaki acılı eşinin anlatımları kendisi yaralı kurtuldu ve suikastin yapılış şekli ve ben burdan tam konuya vakıf olmasamda bölgedeki yakalanan aracın BATI ilerimizden birine sahte plaka ile kaydının olması bazı derin suikastler yapılırken başka gizli mihraklarada mesaj verildiğini düşünmem  bende bazı algılar uyandırdı.

Onun için şehit ARSLAN binbaşımızı yeniden güvenli,vatansever,gülerek analımki dost,düşman bilsin hala bu devlet için,bu millet için,bu vatan için birşeyler öğrenilmiş olabilir yada öğreniliyordur.
İSMAİL imin dediği gibi ağbi sorguya gelenlerin üstünde çok pahalı şık takım elbiseler vardı.Bana anlat İSMAİL  ne dediler ne yaptın ismail dedim.
Rahmetlik demiş KİMLİĞİNİZİ çıkartın kimliklerinizi görücem.
Pahalı elbiseler giyen komutan İSMAİL ben buraya kadar geldiysem,benim kimliğime gerek yok  GENERAL de sensin PAŞA da sensin anlat bakalım,demişler…?
                                     

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

28 Temmuz 2015 Salı

KÖR DÖĞÜŞÜ!

                                      




Sevgili takipçilerim önce tüm şehitlerimiz ALLAH tan rahmet diler,sonra 26.07.2015 pazartesi MUŞ ili MALAZGİRT ilçesinde ailesinin yanında şehit edilen JANDARMA BİNBAŞI ASLAN KULAKSIZ komutanımıza ALLAHTAN RAHMET dilerim,tüm şehitlerimiz gibi mekanın cennet olacağını biliyoruz,geride kalan ailesine ALLAHTAN sabır diler,onları ALLAH yaşamları boyunca başka kötülüklerden korumasını diler tekrar başları sağolsun dileklerimi burdan sizler aracılığı ile paylaşırım.
ASLAN binbaşımız TSK personeli olarak çok önemli görevlerde bulunmuş,çok iyi eğitimli terör ve onla uzantılı konuları çok iyi bilen bu konularda TÜRKİYE içinde ve TÜRKİYE dışında fedakarca çalışmış yiğit,mert gözünü budaktan esirgemeyen çok geniş bir NETWORK ağı olan komutanımızdı.

Benle yaşıttı,bana kendisini ocak 2005 tarihinde görüştüğümüzde uzun konuşmalarımız esnasında gülerek tanıttığında yaşıtı olup üsteğmen olmasını astsubaylıktan geçtiği için subay kadrosuna yaşına göre rütbesinin daha altta olduğunu anlatmıştı.
Bu on yılda MANAVGAT,RİZE ve son görev yeri MALAZGİRT ilçemizdi.
Tanışmamız çok özel mühim devleti kozmik ilgilendiren ACİL durum gerektiren bir büyük hadiseydi!
Hatta bir yazımda vardır bana korkuyormusun dediğinde allahrahmet eylesin ARSLAN TEĞMENİM ben bu ülkenin DAĞINDA BAYIRINDA gezdim,ne korkması demiştim,kahkaha atmıştı.
Ankaraya telefonla döndüğünde MİT kurumuna sual ettiğinde demiş bu arkadaş DAĞDA BAYIRDA dolaşmış hangi dağda bayırda ,demişler ULUDAĞ,ERCİYES))).
Bir ARSLAN daha kaybettik ARSLAN ların RUHLARI ŞAD olsun,bu ARSLAN ları doğuran ANALARIN yüreği bu ülkeden eksik olmasın.
                                

                              
Pazartesi bu elim olaydan saatler evvel eski ahbablığım olan BDP milletvekili sayın HASİP KAPLAN beyefendi ile karşılaştık isterdik uzun hasbial edelim olmadı kısıtlı zaman içinde biraz hatırlaşıp eskiden sual ettik ayrıldık.
Ben hasip beye ağbi derim,hukukçudur tanışıklığımız yirmi dört yılı buldu yani ömrümüzün yarısı,ilk tanıştığım yıllarda delifişek bir delikanlıydım,ama kaybemediğim tek bir şeyim oldu düşman dahi  olsa centilmenliğimi kaybetmedim.
Çünkü savaş olacaksa onun dahi hukukunun ve centilmenliğinin olduğuna inanan insanlardanım.
                                                 

Bu bana TENİS sporunu çok küçük yaşta öğrenmemden gelir,İNGİLİZ leri bu sporu icat edip geliştirdiklerinden dolayı bu konuda saygı ile anmak gerekli diye düşünürüm…
Tabi bunlar hamasi laflar dünya artık böyle dönmüyor ülkemizdede kırk yıldır akan kan bugünlerde çok kuvvetli akmaya devam ediyor,yeniden bir TERÖR saldırısı dalgası ile karşı karşıya olduğumuz gibi başka hadiselerlede karşı karşıyayız…
                            

Ömrümce doğru gitmek ve doğru konuşmak için mücadele ettim,muhakkaki küçük eğrilerimiz vardır,bugünlerde bazı dostlar ve sosyal medyadan saldıranlar ALKOL ve ÖZEL HAYATIMIZ konusundan eleştiriyor,önemsemiyorum hayatımda hiçbir şeyi saklamadım.Yapıyorsak,yapmışsak yapmışızdır.
Bir kısım özellikle medyadaki muhafazakar arkadaşlarda ADAM sandıklarımız ile başlayan cümleler edip beni yeriyorlar ismimi kullanmadan REKLAM etmemek için,haklı olabilirler onlara göre ADAM değilimdir,adamlık herkese göre değişir.
                                            

Biraz arkasıda küçük menfaatler için bu yazıları kaleme aldı diyorlar,yok uzun yılların içime atmam,bıkkınlık ve bir şey olmuyacağını anlamamdan dolayı bunları sizin bilmenizi istedim.
Babamdan öğrendiğim HAKKIMI aramak için her türlü mücadeleyi vermenin doğru bir yol olduğu.
Tabi bu arkadaşlara  kızmamamın sebebi eskiden YEŞİLKÖYDE EMI plak fabrikası vardı.
Onun kapısında SAHİBİNİN SESİ diye pankart vardı.İşte bu arkadaşların bir kabahati yok SAHİBLERİNİN  SESLERİ oluyorlar, bize onlarla köprü oluyorlar…                      

Arkadaşlar 1877 yılında RUS ORDUSU YEŞİLKÖYE kadar geldiğinde bu PLAK fabrikasının arkasına büyük bir KATEDRAL yapıp bırakmışlar.Sonra 1914 yılında ENVER paşa tarafından havaya uçurularak imha edilip yok edilmiş.

Tabi RUS lar doğudan,batıdan ülkemiz ile yaptıkları geçmiş tarihlerde savaşlar yüzünden burda RUS derin devletine karşı bir genetik formasyonda gizli kalıtımsal bir bozukluk var,hepte içte saklanan.
Bu arkadaşlara ve onların arkasındaki arkadaşlara şunu söyliyeyim ülkenin derin seferberlik yapısını yarı kapalı çarşıya çevirdiniz,yok Malatyalılar,Adıyamanlılar,Boşnaklar,Karadenizliler,Diyarbakırlılar kafkasyalılar,karslılar.
Bu memlekette tarih boyunca herkes işini yapsa herkes bu vatan için vazifesini görse,herkes hakkına razı olsa sorunları en azından yarısını yok edebiliriz.               

Hırsızsın,arsızsın ,kabadayılık yapıyorsun,arkadaşlar herkesin bir ROLÜ var roller karıştı,adeta ülkenin derin yapısını ÇİĞ KÖFTE ye döndürdünüz…
Şimdi arkadaşlar derin konuşulucak,belgelenecek ilerde burda biz olmasakta kamuoyna yansıycak çok olay var.
Bunlar size kulak dolgunluğu yapsın.?
TEKRAR TÜM ŞEHİTLERİMİZİN MEKANLARI CENNET,ALLAHTAN RAHMET DİLERİM,MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

26 Temmuz 2015 Pazar

LABORATUARDAKİ TÜRKLER..

                                     

Sevgili takipçilerim önce DİSK GENEL BAŞKANI merhum KEMAL TÜRKLER beyin eşi SABAHAT TÜRKLER hanfendi edebiyete intikal etmiş olduğunu öğrendim,Allahtan rahmet diliyorum,mekanı cennet olsun geride kalanlara allah uzun ömür versin,başları sağolsun.
Bu konudan başlayarak merhum KEMAL TÜRKLER beyin vurulduğu güne 1980 temmuzuna dönmek istiyorum öğlen saatine doğruydu bir yakınıma gidiyorum MERTER köprü geçişinde Bakırköy,Topkapı münübüsünden indiğimde ve köprü üstünden merter ana cadde yoluna girmek istediğimde muazzam polis ve askerin etrafı tuttuğunu gördüm ne oldu diye sorduğumda birisi dedi DİSK başkanını vurdular.
Tabi o yıllarda devamlı mertere gittiğim için merhum KEMAL TÜRKLER beyi biliyorum evi ile DİSK genel merkezi yanyanaydı o yıllarda DİSK çok kuvvetli bir sendikaydı,merhum TÜRKLER çok sevilen sayılan,yürekli bir sendikacıydı.

Tabi ben çocuk sayılırım bu konulara vakıfım ama 15 yaşında delifişek günlerim polis yolu kapattığı için caddenin bir arkasındaki paralel yoldan merterde gideceğim yere gittim,aslında o yıllarda merhum TÜRKLER beyin evinin önünden ve DİSK genel merkezi hizasından yürüyerek merterde üst dört yol ağzına çıkıyordum.
Neyse aradan yıllar geçti 1998 son ayları APO operasyonu için tüm MİT ve TSK hazırlandığı günler bende sıkıntılıyım çok tedirgin olduğum günler stres hat safada,telefonun çaldı bir yerdeyim TEŞKİLATTAN KENAN, dedi ZEKİ sen eski adamsın bu SARI AVNİ var YAŞAR AVNİ MUSULLU eski yeraltı dünyası babası bunun başka ismi varmı biliyormusun  dedi .Bu konuların bizimle ilgisi olmaz bana ANGARYA bir iş verdiler onun için sana soruyorum,dedim KARADURMUŞ eminmisin dedi,büyük oranda yanlış hatırlamıyorsam dedim.

Peki dedi bu ÜLKÜCÜ ÜNAL OSMAN AĞAOĞLUNU tanıyormusun yok ben ismini duymuştum ama hiç rast gelmedim ne oluyor dedim.
Zeki bizim konumuzla ilgili olmayan bilgi toplamam için bu konuyu verdiler şimdi bir konu ile ilgili bir  yerdeyim tereddüt ettiğimiz bir şey oldu sana soralım bir teyit alabilirmiyiz diye aradım dedi,anladım dedim,konu kapandı…
Kısa günler sonra o kadar hengamenin içinde SARI AVNİ lakaplı yaşar avni Musullu (karadurmuş)ve ünal Osman ağaoğlu uyur vaziyetteki yerlerinde yakalanarak hukuka teslim edildi,hala neden o günlerde APO operasyonu aşamasında böyle bir konuya eğinildi bilmiyorum o günün şartlarında sormadım, ilgim olan konular değildi çünkü.?
                    

Bu ismi sorulan iki beyefendide yakın zamanlarda hayatlarını kaybetti tıbbi hadiselerden dolayı allah rahmet eylesin…
Labaratuara gelirsek 1979 sonu rahmetli babam dediki bana biz bu savaşı kaybettik bu ülkenin MİLLİ güçleri tasviye oldu artık toparlanmaz.Tam nedemek istediğini anlayamamıştım ilerki zamanda çok iyi anladım.
Çocuklara burdan tavsiyem babalarının laflarını kulak arkası etmesinler.
Yoksa bir ömür boyu benim gibi yataktan kan ter içinde fırlarlar.
1970 Lİ yıllarda özellikle ALMAN güvenlik teşkilatları büyük şehirlerde varoş mahallelerde sosyal araştırmalar ve toplum pisikolojisi,sosyolojisi ve ekonomisi ile ilgili araştırmalar yapıyorlar ve bizim güvenlik güçlerimizdende destek alıyorlar bu araştırmaları öyle bir yapıyorlarki sanki bizim DEVLETİMİZ için çalışıyorlar NATO müttefikimiz oldukları için eğer bir KOMİNİST devrim ayaklanma olucaksa onu hangi metodlarla engelleriz.
Yıl 1973 ler nerden biliyorum bunlar benim yanımda büyüklerimce o günlerde konuşuluyor,tartışılıyor.
Almanlar dönüp çalışmalarını RAPOR haline getirdiklerinde özet olarak şu ibareyi düşmüşler.

Ülkenizde bu kadar SOSYAL adaletsizliği yaşayan varoş mahallelerle gelir seviyesi orta ve çok üst olan gurupların birbiri ile iç içe yaşamasından çıkabilecek olaylarda,ayaklanmalarda TÜRKİYE büyük risk altında,rejim tehdit altındadır diye sonuçlanan bir rapor yazmışlar…
Fakat o yıllardan 12 eylül 1980 yılına kadar olan KANLI süreçte bu olmadı.
Ben bu yazının büyük kısmını LABARATUARDAKİ TÜRKİYE adlı yazımda yazdım ordan daha geniş kapsamlı okuyabilirsiniz,konuyu buraya kadar özetledim çünkü bugünki duruma gelicem.
Geçtiğimiz son 72 saatte bir anda barışla bitmesi umut edilen terör organizasyonu olan PKK ve diğer sol terör örgütleri kırsal ve şehir merkezlerinde SİLAHLI eyleme başladılar.
Buna ek olarak yine coğrafi bölgeye İHRAÇ edilen sınır konjöktüründen ve bölgemizdeki komşu ülkelerin iç savaşlarından dolayı içimize sarkmış SUNİ ULUSLARARASI KONSORSİYUM patentli bir DİNCİ terör örgütü tehditi var.
Birde hududumuzun dışında ülkemizi korumak amaçlı belkide ileri muharebe durumuna geçmemizi gerektirecek bir hadise ile karşı karşıyayız.
Buna ek şu anda 1980 yılından bugüne kendi MGK kararları ile bugüne getirdiğimiz TÜRKİYE içinde yeni bir sosyolojik,ekonomik çok farklı bir karışık yapı var…
Refah düzeyine alışmış bir toplum ve bu düzeyi karşılamak için çalışan en fakirden en zengine her meslek gurubundan büyük bir kitle.
Ve maalesef toplumsal hafızada özellikle 1980 darbesinden sonra toplumsal beynin içine sokulan bozuk hayat felsefesi ve bozuk sosyo ekonomik anlayış.(ben bunların hepsini kibar lisanla anlatmaya çalışıyorum o çok zor oluyor mazur görün)
Özellikle 7 şubat ve 17 aralık ve 25 aralık süreçlerinde bu operasyonları yapan,kişilerin uzantılarına baktığımda olayın devamlı SOSYO EKONOMİK durumundan bel altına vurarak ve bunun sosyal medya ağarlıklı PİSİKOLOJİK HAREKATINI PROKOBANDA şeklinde yaparak içerde ve dışarda TÜRKİYE ye karşı yapılacak bir harekatta içerden bozgun verme durumu hasıl oluyor,belki onların bilinçli böyle bir niyeti olmasada bu görüntüden bu tablo çıkıyor.
Arkadaşlar çözülme geçirirsen TÜRKİYE devletini kaybedersin,ŞUÇ işleyen varsa eninde sonunda onu adalet yakalar,adalet yakalamasa tarih yakalar.
Ama bir TÜRKİYE niz olmazsa ne hırsızın olur,ne uğursuzun nede mutlu refah içinde yaşayan toplumun.
Önce ülkeni ayakta tutmak zorundasın.
Benim tanıdığım çoğu GLADİO mensubu gençliklerinde devlet görevi yapanda,özel sektörde çalışanda ABD vatandaşı oldu şimdi onların çocuklarıda,torunlarıda ABD vatandaşı.
Onlar bunu yaparken boşuna yapmadılar,hizmetlerinin karşılığını aldılar hizmetlerini götürebilmek içinde bu aldıkları vatandaşlıklarla aralarındaki bağı ve ekonomiyi güçlendirdiler.
                              

Arkadaşlar ben size bilgi veriyorum bu zor günlerde TOPLUMUN herkesminin VATAN,MİLLET,ALLAH yolunda düşünmesi lazım bayalığı,basit küçük çıkarları atın ve çevrenizdeki ülkelere bakın.
Artık büyük devletler labaratuar ortamındaki deneylerde başarıya ulaştı bugünki ortam onun göstergesi HALK ları birbirine vurarak yok ediyor.
Devletin tüm kurumlarının zinde olması lazım adliyesinden,emniyetine istihbaratından eğitimine.
                                   

Bu KURTLAR VADİSİ izleyip bir KAMU GÜVENLİĞİ TEŞKİLATI (KGT)
Ordan POLATLAR çıkıp sizleri kurtaracak hikayesini geçin.
12 yılda sizi ekran başında FİLİSTİNDE,IRAKTA,SURİYEDE,TÜRKİYE içinde  kurtaran POLAT ALEMDAR ve KAMU GÜVENLİĞİ TEŞKİLATINDAN arkadaşları bir baksın bu coğrafyada 12 yılda kaç milyon insan her milletten ve dinden ölmüş.
Sizi ekran başında UYUTANLAR artık son noktaya geldi uyanın.
Sizi kurtaracak POLAT ALEMDAR lar yok ama bu ülkeyi parçalıycak İSKENDER BÜYÜK ve aileleri var?))
                                    

Herkese iyi pazarlar.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

25 Temmuz 2015 Cumartesi

BENİM TERÖRİSTİM,SENİN TERÖRİSTİN

                             

Sevgili takipçilerim bugün itibari ile gördüğünüz gibi tekrar yoğunluğu yüksek iç ve dış çatışma ortamı doğdu.
Fark ettiyseniz bir anda NSA ,BND dinlemeleri FRANSIZ hukuk sisteminin fezlekelerle ülkemizi kirli hareket(dırt action) yapmakla suçlanması kamuoyunda kayboldu bir anda ABD ile aktif işbirliğimiz ve her dönemin ABD askeri üstleri açılarak uçuşlar yapılarak müşterek terör odağı şu anda İŞİD(DAHEŞ) örgütü mevzilerine yüksek yoğunluklu saldırı gerçekleştirildi ve devam ediyor.…
Neden bir anda ABD ile  kötü esen rüzgardan sonra  aniden müşterek bir vaziyet aldı ve basının en çok ateş püsküren ABD  karşı olan taraf  muhafazakar milliyetçi kalemler dahi canım ABD ile her konuda anlaşıldı terör konusunda muhatabakata varıldı,ve bunla biten bir çok cümle.
İşte bu bizim insanımızın maalesef hep küçük kendi çıkar hesapları kendi aşağılık kompleksi ile birlikte kamuoyunuda yönlendirmek istemesi.
ABD burdaki siyaseti en gerilimli anda bile ipleri kendi ellerinde tutarak istediklerini yapmaya muktedir bir güçtür.
ABD neden çekinir biliyormusunuz TÜRKİYE halkından ve kamuoyundan.
Onun için TÜRKİYE ve bölge coğrafyası içinde yapıcağı tüm SANTRANÇ oyununa dayalı hamlelerde basın,medya ve bunu besleyecek iç hareketlerin hepsini kendine tarihsel angaje ettiği taşoron yapılarla sağlar ve ABD burda bir denge siyaseti götürür tüm kullandığı güçlerin gazını zamanına yerine göre alıp kendi hamlelerini tek tek gerçekleştirerek,nihayi hedefe gitmesi için oyun kurar.
Bazen dikkat edin TÜRK siyasetinde ve bürokrasisinde çok keskin açıklamalar gelir herkes bu açıklamaları yapıcak olanların diğer yapıcağı keskin açıklamaları bekler ama hiçbir şey sonra gelmez.
                                   


Neden,çünkü ona öyle bir mesaj gelirki  el altından uyarı niteliğinde mecburen susar.Türkiyede bir yerlere çıkmak zahmetli ve uzun emek isteyen iştir.
Şimdi gelelim terörizime ve şu anda karşı karşıya kaldığımız KÜRESEL güçlerin 11 eylül saldırıları ile yarattığı ve EL KAİDE ile başlayan bir sürü evrim geçiren İSLAMİ görünümlü terör örgütlerine.
Arkadaşlarım uzun zamandır sahadan emekli olmuş olsamda zaman zaman ağbi gel orta sahada şu topa vurda maça başlıyalım diyorlar gönülleri kırmıyoruz gidip topa vuruyoruz.
İşte bu son geçtiğimiz altı ayda topa vurunca yine vakıf oluyorsun geçmiş tecrübelerle konulara.

Elli yaşındayım dünyadaki tüm terör örgütlerini belirli BATI lı emperyalist güçler kurdurup bunun üstünden çeşitli oyunlara giriyorlar.
Tabi uzun zaman çeşitli stratejik noktaları tuttuğumuz 1994 aralık 1. Çeçen savaşından itibaren BATI nın çizdiği büyük projeler içindeki terör örgütlerinide TAŞORON kullandıkları yapılara ve istihbarat servislerine kurduruyorlar.
2003 yılında istanbulda yapılan ikiz saldırılarda el kaide örgütü yüklenici olsada herhangi bir insani delil kalmadığı için bunun ne tip bir terör yapılanması olduğunu söyleyebilirmiyiz.
Benim bu hadise ile canlı yaşamışlıklarımı kaleme almışlığım var okuyabilirsiniz.
Bu eylemi yaptıran ve sonra kaçan AZAT EKİNCİ isimli terörist daha sonra IRAK içlerinde öldüğü söylendi,kardeşi METİN EKİNCİ ise son ÖSO (ÖZGÜR SURİYE ORDUSU) ESAT güçleri ile çarpışırken öldüğü haberi kamuoyuna yansıtıldı.
Yani delil yok,ama şu gerçek AFGANİSTAN ve İRAN  1979 yılında başlayan tüm devrim ve işgal hareketleri ile başlayan islami mücahit akımı,evrilerek bir terör organizasyonuna döndü.
O günde bu MÜCAHİT yapıyı BATI destekledi bugünde TERÖR yapan yapıyı batı destekliyor.

1987 yılında bir gece bulunduğum ankaradaki askeri birliğime bir akşam saatlerinde AFGAN mücahit teslim ettiler.
Arkadaş Türkçe bilmiyor neyse askeri elbiselerini giydi sessiz oturuyor kimse ne için geldi bilmiyor.
Tabi ben meraklıyım dilinden anlamasamda bizdeki SAHRA TALİMATNAMELERİNDEKİ SİHULET haritalarındaki SOVYET silahlarını tarif ederek bağ kurdum.

Çocuk ketum ama baktı tariflerim onun geldiği yerde yaşadığı günlük konular biraz açıldı,orda mücahit olarak çatıştığını orda bulunan bazı yetkililerin burda ihtiyaçtan dolayı onu müsadele ile getirdiklerini anlattı.
O günlerde 100 mt atışımız var arkadaşıda götürdük atışa adam beş bağ mermi ile 60 puan üstünden 60 vurdu.Defatle denediler M1-A1 artık eğitimlerde kullanıla,kullanıla hiçbir ayarı kalmamış tüfekle bu tam atışlarla hedefleri vurdu şok olduk.
Bir hafta sonra bir gece bir ABD yapımı kapalı panelvanla gelip aldılar,götürdüler.

2000 yılında İÇ İŞLERİ BAKANI sayın SADETTİN TANTAN döneminde beykozda HİZUBULLAH operasyonu oldu örgütün beyni denen kişiler ölü ele geçirildi.
Örgütün lideri HÜSEYİN VELİOĞLU daha sonra emniyet eski istihbarat daire başkanı BÜLENT ORAKOĞLU tarafından teşhis edildi geçmişte JANDARMA komutanları ile HATAYDA bir toplantıda velioğluna rast geldiğini ve içerikli bir çok şey anlattı.
Aynı hadisenin akabinde 2001 yılında istanbulda belirli bir bölgede bir HİZUBULLAH itirafçısının bazı alıkoyma,gasb,tehdit olaylarını izleyince daha evvel bu kişiyi yanlarına alan bir aileye sorularım oldu DANA kodlu HİZUBULLAH örgütü yöneticisi hüseyin velioğlunun teyzesinin oğlu olan kişi ile ilgili,bana tatmin edici bilgi veremediler…
Tabi iz sürünce ben size tüm haritayı yaşanmışlıkları veremiyorum,karşıma HEMŞERİ ilişkisi ile gelen bir yapı çıktı yapının bizdeki KURUMLAR içindeki uzantılarına gittiğimizde İZMİR merkezli ANKARA merkezli çeşitli guruplara gitti.
                            

Tabi biz bunlara vakıf olunca çok çekişmeli hadiseler olaylar günlük hayatımızda yaşandı,ama sonuç söyleyeyim bizim içimizden bir gurup sulamış yetiştirmiş,İSRAİL ile ABD kucağına her zamanki gibi vermiş.
Sonra bu DANA küçükçekmecede üç polisin şehit edilmesini okmeydanında iki hizubullah itirafçısının katlini üstlendi…
Bugünlerde uyuyan birde MLKP örgütü vardı aniden hareketlendi hedef aldığı kişilere ve yaptığı eylemlere baktığımda çok dikkatimi çeken hadiseler oldu…


Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ ve sayın BAŞBAKANIMIZ ve onlara yakın bazı gazeteci arkadaşların dediği gibi TERÖRÜN senin,benimi olmaz terörün hepsi aynıdır,hepsinin üstüne aynı şekilde gitmeli ama şunu unutmamalı,bunu yaratan kaynakları nasıl durduracaksınız..?
                             

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

22 Temmuz 2015 Çarşamba

HEDEF TÜRKİYE..

                               

Sevgili takipçileri artık son 40 yılda kanıksadığımız bir terör hadisesi daha stratejik bir bölgede meydana geldi,bir sürü cana maal oldu.
Akabinde tüm türkiyeyi kapsayan bir terör organizasyonu başladı bu basın yayın organlarından izleniyor.
15 Temmuz 2015 Çarşamba
DUVARDAKİ TUĞLA.
Evet yukardaki yazıyı belirtilen tarihde blogger sayfama okumanız için koymuşum.
Bir çok arkadaşım suruç hadisesinden sonra bu yazıya özellikle dikkat çekerek sosyal medyada paylaştı.
Tabi basın yayın kuruluşlarında özellikle bir kısım yazarlar bu provakasyonların HÜKÜMETİ ve sayın CUMHURBAŞKANIMIZI yerinden etmek için bunu yaptıkların çok değişik şekilde herkes kendi mantığına göre anlatıyor.

Ben buna karşıyım,çünkü bu hadiselerle yukardaki söylediğim HÜKÜMETİ ve CUMHURBAŞKANIMIZI yerinden etmek isteyen bir KÜRESEL güç ve onun burdaki uzantıları olsa farklı bir operasyon şekli seçerlerdi.
Şeçilen operasyon şekli son 12 yılı alırsak dikkat edin teknik güçlü ve büyük ses getirici ve toplumda insanları anlamsızlaştırıcak,silikleştiricek ve artık ülkesinden ve coğrafyasındaki yaşantısında huzur olmıyacağı hissini veren insanlığın güvende olmadığı mesajını veren eylemler.
Neyle başladı bu operasyon 12 yıl içinde dikkat edin 4 temmuz Süleymaniye ÖZEL HARP UNSURLARINA çuval meselesi,hep buraya geliyorum çünkü bu milattır bu 12 yıl içinde orda bizim KARİZMAMIZI çizdikleri gün,tüm coğrafyada arkasından İSTANBULDAKİ İKİZ patlamalar ve bugüne kadar gelen sayısı artık olmayan terör hadiseleri..
Gelelim MUTFAĞA bu anlattığımız evin salonu.
                                      

Tabi şimdi hocalarımızdan bazıları KONTRGERİLLA uzmanları olduğu için hadiseleri dinleyerek ve nasıl organize edildiğini sizlere yansıtıcam.
Aslında sırayla tüm yazılarımı okusanız belki bunlarıda size yazmama gerek kalmıycak.
Operasyonun şekli şu önce bazı sol,sağ franksiyonlar kuvvetlendirilir ve içine sızdırdığın AJAN PROVAKATÖRLERLE zaman içinde sol ve sağ guruplar içindeki belirli yapıları istediğin gibi kıvama getirirsin.
Ne zaman OPERASYON startını kendini bağladığın küresel güçlerden alırsın,zaten ekonomik kaynakları gayrinizami sağlayıp onuda rantabıl şekilde kullanılacak havuzlara aktarmışındır.
                          

Harekatta başlıycağın zaman sol gurupla veya sağ gurupla eylem yapıcağın noktalara bunlara bir bahane hazırlayıp sevk ederek idareyide gurupları yöneten ajan provakatörlerle sağlarsın.
Ne zaman büyük infial yaratacak ses getirecek eylemi yapıcağın zaman işte o bahane ile yolladığın guruba karşı hazırladığın  operatif gurubunu , içinden belirli yetişmiş ve eğitim almış kimselerle bombalı,silahlı yada arbede çıkartarak eylemi gerçekleştirirsin.
Arkadaşlar arkasından basındaki adamlarınla toplumun zihnini bulandırıcak pisikolojik harekata girer kaos ortamını birde basın üstünden pompalarsın.
Şimdi bu operasyonları yapanlar muhakkaki kendilerine çeşitli harekat merkezleri kurmuş,bu harekat merkezlerinden kendileri devletin içlerinde aktif görev yapan kişilerdende her türlü istihbari,yönlendirici gerideki delilleri silebilecek kişileride çok evvelden bir birlerini bilmiyecek şekilde ekipler halinde organize edip gerekli yerlerde işe yarıycak görevlere yerleştirmişlerdir.

E ağbi diyceksiniz bu kadar şeyi devletin asli unsuru bilmezmi,durduramazmı bunları derdest edemezmi.
Yok kardeşim yapamazlar,bunları size intikal ettirenleri derdest ederler onlara dokunamazlar,RAPOR verdikleri KÜRESEL AMCALAR hemen devreye girer sıkıntı  yaparlar anında burdaki güçlere.
Bir basit örnek vericem 1 mayıs 1977 yılında TAKSİM katliamında günler önce DİSK (DEVRİMCİ İŞÇİ SENDİKALARI) yetkilileri bazı sol gurupların AYDINLIK MAOCU ve bunun gibi bazı küçük sol franksiyonların alana gelmemelerini istedi,ama alanda DEVRİMCİ güçlerin birikmesinden sonra alana istenmeyen sol franksiyonların arbede çıkartarak zorla girmesi ile KONTRA güçlerce ateş açılarak katliam gerçekleştirildi…
                                 

Bakın SURUÇ katliamındada SENARYONUN aynı olduğunu göreceksiniz çünkü değişmeyen TEKNİK ve ölen hocaların yerine o ölen hocaların eğitim tedrisatından geçmiş yeni hocalarla işler devam ediyor.
1977 1 mayıs taksim olayından bugüne TÜRKİYEDE siyasi,cinayet,sabotaj ve diğer tüm şuçları işleyen ekipler ve beyin takımı sevk ve idare edenler yakalanmışmı veya deşifre edilmişmi.
Yok beyefendi çıkar iç işleri bakanı olan vardır  içlerinde sipiker hiç sormaz beyefendi 1 mayıs 1977 siz nerde görevliydiniz istanbuldaki ve ankaradaki MİT,EMNİYET,STK(SEFERBERLİK TETKİK KURULU) görevlileri ne iş yapardı veya ilgili sorular,hiç kimse televizyonlarda bunları sormaz.
Çünkü herkes bu sistemin içinde…

Arkadaşlar kısacası bu TÜRKİYEDEKİ siyaset kadrolarını tasviye etmek değil hep söylediğimiz bu TÜRKİYE topraklarını,milletini ve onun bölgesel coğrafyasını sınırlarını tasviye etme programı.
                               

Bakın arkadaşlar bu işlerle uğraşan insanlarla bazen görüşüyoruz bu olaylar esnasında mesela GESİ olaylarında diyorsunki harekat merkezine inin olaylar durur,ses gelmiyor.
Ameliyat yapan GENEL CERRAH ları  almayıp hastane koridorundaki hademelerle uğraşıyorsan,bu hadiselere hep maruz kalırsınız.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


20 Temmuz 2015 Pazartesi

TARİHTE DERİN PROVAKASYON ORTAMLARI

                      

Sevgili takipçilerim bugün önemli bir gün 20 temmuz 1974 KIBRIS BARIŞ harekatının 41. Yılı.
İlk önce harekatın bu yıldönümü kutlar ŞANLI TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİN o günlerdeki moral motivasyonunu bir çocuk gözü ile SEFERBERLİK kapsamında ve sonraki yıllarda büyüyerek gördüğüm ,geçirdiğim KIBRIS DERİN anılarımı anlatıcam.
Bugünün tarihi ile MİLLİYET gazetesinde savaşın o günlerinde DENİZ KUVVETLERİMİZİN harp esnasında İNGİLİZ donanması ile karşı karşıya kalmasında olucak bir çatışmayı SSCB donanma gemisinin önlediği doğru olan bir haber ve ilgili komutanımızın anlatımı vardır.
Bu haber doğrudur ben bu olayı HAREKAT olduktan sonra bir yerde anlatımda çocuk kulak misafiri olarak öğrenmiştim.
Hatta ilgili komutanlarımız bilir bu DENİZALTI gemilerimizden birinin ATİNA önlerinde 20 deniz mili mesafede su altında uyur bir vaziyeti vardır,görevin ne olduğunu ilgili komutanlarımız çok iyi bilir.
Ben o günlerde bu konulara çok ilginç şekilde tanık oldum ilerki zamanda parça parça anlatıcam,tabi birde yaşım büyüdükten sonra bu konularda benim yaşadıklarım ve çalışmalarım oldu ilerki zamanda yazıcam…
Gelelim başka meseleye arkadaşlar 1990 lı yıllarda şahsi olarak insanların güvenini sağladığım için ilgili konularım ve onun haricindeki konulardanda kurumlar içinden istihbarat akışı şahsıma oluyor,inanın tüm kurumlardan personel,haber elemanı,muhbir ilerde başıma bir iş gelirse ZEKİ ağbi bilsin diye gelip kulak dolgunluğu yapıcak şekilde birazda kızıp,sızlanarak,yada mutsuz istihbari bilgi veriyorlar.

Tabi 1995 yılında RUSYA ile ilgili çok stratejik bir mevkiyi tuttuğumuz için 1996 başlarında F. Kodlu bir arkadaş ekibi ile gidip gelmeye başladı,umarım hayattadır.UYGUR türklerinden burda geniş bir yapılanmaya sahip,tabi biz o dönemde IRAKTAKİ TÜRKMEN arkadaşları avrupaya geçişlerini biliyoruz,gelip görüşüyorlar bizimle,
En önemlisi yaptığımız tüm faaliyetler kanuna nizama uygun,hatta özelikle burdan söylüyorum MİT kurumunda işte bize düşman olan bir KAFKASYALI gurup var bunlar bizim resmi ve kanunlara bağlı çalışmamızdan o kadar rahatsızlarki devamlı bize komplo kurup bize hata yaptırıp kanunlar karşısında kötü duruma düşürmeye çalışıyorlar uzun yıllar sonra bu konuda başarılı olamayınca işte ilk 1998 de ağbileri başa gelince yaptıkları ilk komplo operasyonla bu konuda başarılı oldular ve TÜRKİYE ye büyük darbe vurdular.ABD çıkarları.Böyle devlet görevlilerine artık tek söylenecek var ALLAHINIZDAN bulun…
                               

Neyse biz F. Dönelim arkadaş saha elemanı olarak ekibi ile RUSYA hududundan DOĞU TÜRKİSTANA sarkıyor orda ekibi ile istihbarat çalışması yapıp geri dönüyor burda bu konu ile o dönemde ilgili MİT kurumu yetkililerine operasyonu aktarıyor.
Fakat ÇİN orda UYGURLARA karşı,ağır yöntemlere baş vurunca hadiseler çıktı.
Tabi F. KODLU arkadaş geliyor bazen ben alkol alırken sohbet ediyoruz onlar içmez benim bu yapılan hadiselere karşı çıkmam bunların hem DOĞU TÜRKİSTAN halkına zarar vereceği hem ÇİN ile TÜRKİYE arasında sıkıntı yaratacağı vs konuları izah ediyorum.
                                   

Hatta şu anda güçlü olmayan RUSYA nın her ne ideolojide olursa olsun dünya üstünde güçlü olması gerektiğini RUSYANIN güçlü olmasının bizim için çok önemli olduğunu izah ediyorum.
F.kodlu arkadaş bunları şimdi rahmetli olan bir MİT mensubuna  bu konu ile ilgili kompartmanın yetkilisine anlatınca,rahmetlikte bunu sonra müsteşar olan beyefendiye anlatmış,zaten KEDİLERİN istediği bir göz,bu konulardan dolayı ALLAH verdi bu beyefendilere iki göz demişler PARAYI buldukça KOMİNİST oluyor. Zaten saldırıyorlardı,büyük iş için saldırının ön hazırlıklarınıda bu şekilde sadece SEFERBERLİK kapsamında değil onların üyesi olduğu tüm cemiyetlerdede PARA için kominist oldu diye arkadaş YAYINA başladılar.
Arkadaşlar şimdi ben size daha derin istihbari konularda bilgi veremem gerçekten ETİK olmaz.
Yalnız şunu bilin 1996 yılındaki DOĞU TÜRKİSTAN hadiseleri sonra 1999 ÖZBEKİSTAN,2002 TÜRKMENİSTAN da olan hadiseler TÜRKİYEYİ zan altında bırakan bunlar ülkemiz menfaatleri için yapılan hadise değil BATI ve onların KÜRESEL güçlerinin içimizdeki siyasi ve güvenlik bürokratlarının taşoron olarak yaptıkları işler.
                                         

Bugün sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN ÇİN gezisi öncesi bu olaylara dikkat çekmesi,çok doğru ve haklı bir yaklaşım.
1998 yılında bana dönemin MİT yetkilileri haricinde direk operasyonu götüren Bu DÖNEMİN SİYASİ önemli figürü vardı A.A bakın bunların gerisini berisini araştırın kimlere çıkar.
TEK YOL DEVRİM DERLERDİ,BUNLARDA TEK YOL WHASHİNGTON ve küresel o aklın yöneticileri.
                                  

Onun için CAMİ önünde ÇİN li ve muadili benzer milletleri aramayın bunların oyuncağı olursunuz.
Bu davanın en büyük ismini mekanı CENNET olsun cezaevinde VELİ CAN ODUNCU  katlettiler ,gidin onun yakınları ile ailesi ile konuşun fikir alın bakalım ne diyecekler size.
                                   

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

17 Temmuz 2015 Cuma

BEYAZ SARAY da ŞEKER BAYRAMI.

                         

Sevgili takipçilerim hepinizin mübarek RAMAZAN bayramınızı kutlarım.
Mutlu,refah,huzurlu nice bayramlar dilerim uzun ömrünüz boyunca.
İlk önce yazılarımdan dolayı sosyal medya ve diğer argümanlarla gelen yoğun ilgi için çok teşekkür ederim.
Ama bir iki mesaj varki ARAS DAĞLI twetter adresime geldi.İnanın bu mesajlar sanki bana madalya takılmış gibi hissettirdi.
Bunlardan ikisini size yazıcam,yüksek müsaadenizle.
Bunlardan birincisi PERSPEKTİF niki ile yazan takipçi arkadaşım.
Şöyle diyor:DELİKANLI ADAMSIN,NATO nun ÇİFTLİĞİNE DÖNMÜŞ ÜLKEDE SENİN GİBİ BAŞKA BİR DELİKANLI DAHA ÇIKIP ANLATMAZ,YAZDIKLARINI.
İkinciside KUSRA niki ile yazan takipçim,oda şöyle demiş.
ARAS BABA SANA MUNAFIK DİYENİN A……….)))))
Hepinize tekrar teşekkür ederim ilginiz sevginiz için ALLAH HEPİNİZDEN razı olsun.
Şimdi size eski bir bayram anıma götüreyim bu bayramda okuyucularımı eğlendireyim istiyorum.
Yıl 1983 yazı yine bayramlar ve ramazan yaz aylarına denk geldiği yıllar zaten üçüncü yaz ramazanını görürmüyüm ,ALLAH bilir.))
Neyse o aralar kafayı İZMİR eğlence hayatına takmışım uçağa atlıyorum İZMİR e gidiyorum hafta sonları sonra dönüyorum.
İşte bir tanesinde bayramın son günleri İZMİR den uçağa bindim iki tekte viski kaptırmışım kafam tatlı önümde birisi oturuyor yav saçlarından bu bana yabancı gelmiyor,koltuğun sağından bir baktım şimdi genç yaşında rahmetli olan arkadaşım filatelizim(pul ve posta ile ilgili mesleğin uluslararası adı) dünyasının önemli ismi CEMAL KARTAL(gerçek adı)yav naber o ZEKİM dedi muhabbet sohbet istanbula indik.ALLAHRAHMET eylesin bayramda rahmet istedi.
Ordan bir taksi alandan yaptım arkadaşların yanına lokale gidicemde  rahmetli KEMAL başkan yine birkaç kafa göz kırdığım için lokalden 60 günlük bir tart verdi içeri giremiyoruz.
Semptteki lüks oteli karargah haline getirmiştik aslında o aralar orayada giremeyizde BENJAMINİN gücü orayı yeniyor.)))))
                          

Otelden içeri bir girdim terasa geçtim BADE bardan ,on numara bir atmosfer bir baktım kankalarım masayı kurmuş.Şahan baba,güven Ahmet,Bülent diye yeni bir arkadaş o aralar bize taze kaynak oldu ama on numara delikanlı bir arkadaş.
                                  

Oturdum masaya ŞAHAN baba ZEKİME viski meyve getirin dedi,muhabbete başladık bu tip havalarda viski yağ gibi kayar gece 12 oluyor BÜLENT dedi ağbi beyoğluna akalım yeni tepebaşında BEYAZ SARAY diye gece kulübü(PAVYON) açıldı ,ben dedim biliyorum ama gitmedim…
Bülent dedi ağbi sahibi arkadaşım yeni mekan FİLİPİNLERDEN dansçı kızlarda getirdiler gidelim.
                          

Eyvallah atladık gidiyoruz arkadaşlar o yıllarda bayram tatilleri bir uzuyor yaz diye 15 günü buluyor nerdeyse ordan ekle burdan ekle şimdiki gibi aklınıza bir şey gelmesin öyle bankamatik,telematik falan bir şey yok cepte kredi kartı martı bu işler ölü NAKİT bitti sende bittin…
Neyse İZMİR de hasılatın dörtte üçünü yedik gerisi cepte.
Beyaz saraydan içeri bir girdik hakikaten BÜLENT kardeşimi tanıyorlarmış bizi üst asma katta locaya aldılar masa hazırlandı müzik falan içkiyide çekiyoruz iyice havaya girdik..

İşte ne olduysa FİLİPİNLİ DANS gurubu çıkınca o zaman oldu,kızlar sanki bir içim su.
Kızların programı bitmeden BÜLENT dedi, ağbi söyledim arkadaşa dans bittikten sonra kızları  masamıza yolluycak.
Dans bitti kızlar masaya bir geldi gazinonun şekli değişti sanki 14 lü BROWNİNG sıkıyormuşuz gibi şampanya patlıyor bir yerden servis on numara herkesin kucağında bir KIZ bizi bir gören olsa burası MANİLA mı der.(FİLİPİNLERİN BAŞKENTİ))))))))))))))))!!!!
                                      

Neyse GÜVEN kızlarla işi uzun vadeye yaymak için kızın birine şunu anlatmış,babam ağır ceza reisi ben sizin burdaki oturum ikametgah işlerini hallederim))))…?
Güvenin rahmetlik babası hakikaten bulunduğumuz bölgenin ağır ceza reisi dünya namuslusu bir insan bir kuru maaşı ile çocuklarına bakıp hayata gözlerini yumdu.
Rahmetlik tıpa tıp merhum ALPARSLAN TÜRKEŞ beye benzerdi görülmemiş bir benzerlik,hatta 1970 lerin sonunda anarşi çok artınca bir kaza ile suikast yapılmasın diye bir ara koruma polisleride verildi.
Enteresandır KAYSERİ ilimiz nufusundandırlar ..!!!
Tabi kızlar iyice havaya girmişler bu meseleden,tabi artık sabah oldu pavyon kapanacak hesabı istedik hesap geldi.
300000 TL üstüne bir çizik 150000 tl helalleşelim hesabı neyse aramızda bahşişinide ayarlayıp parayı ödeyip çıktık.
Çıkarken pavyonun sahibi BÜLENT arkadaşı tuttu biraz,konuştular fısıltı ile.
Arabada gidiyoruz dedik Bülent pavyoncu ne dedi?
Demiş sizleri severiz sayarız BÜLENT kardeşim siz böyle mekanlardaki bizim kızlara ikamet teskeresi alırsanız biz burda ne iş yapıp ekmek yiyeceğiz,her zaman misafirimizsiniz ama bizim kızlara dışarda destek olmayalım bülenticim kardeşim demiş.
Bülent kardeşimizde eyvallah ağbi demiş.
Herkesin kafası güzel,arabada biz onun AA….. k……. dua etsin esnaf ekmek parası kazanıyorlar dükkancılar,yoksa bize zarf atıcak.))))))diyorlar!!!!!!!

Neyse ŞAHAN ağbi çekin bir işkembeciyede dedi  gittik işkenbelerimizi içerken hepimiz birbirimize bakıyoruz para bitti cepte,bankaların açılmasına daha iki gün var.
Şahan ağbi dedi merak etmeyin burdan AHMET lerin eve giderken benim evden ders kitaplarını alayım,çalışır öğlen AT yarışından parayı alırım,yine gecelere akarız merak etmeyin.
                                                     

Peki ŞAHAN baba dedik,çalışma notlarını aldık,AHMET lere gittik yattık…
Sabah kahvaltımız,duşumuz derken ŞAHAN baba başladı çalışmaya 6 lıyı yazdı,atladık ordan veliefendiye.
Baba 6 lıyı oynadı o arada ikilileri oynuyor mübarek ikiliden para akıyor,sonunda yarış bitti 6 lı tuttu.
                         

Hatırladığım altılı yediyüzbin verdi,o zaman parayı 6 lıdan hemen alamıyorsun ŞAHAN BABA gider şimdi bunu KÖYDEKİ ATÇILAR kulübünün sahibi ağbimize verir nakti alırım dedi,ikililerdende bir 200000 bin tl aldık onlarıda üç arkadaş bize bölüştürdü,çocuklar parasız kalmayın diye.
Vallahi arkadaşlar o yıllarda banka matik yoktu ama ŞAHAN baba vardı on numara delikanlıydı.
Bunun amcasıda delikanlıydıda sonradan işi bozmuş ben görmediğim yıllar arka kulvardan koşarken onu LEYDİ yapayım bunu LEYDİ yapayım diye,diye işi bozmuş…
Memlekette KEZBAN kalmadı leydi yapmadığı))))
                                     

Arkadaşlar hepinizin tekrar ramazanınızı kutlar,mutluluklar dilerim.
NOT(Para birimleri çok değişti arkadaşlar 1983 yılında bir murat 131 2200000tl idi at yarışlarından alınan 9000000 tl nin o günkü gücünü düşünün)))))))?

BEYAZ SARAY PAVYONDA bugünlerde ANJELİK adı ile çalışıyormuş.
                            

                                        


SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN