8 Haziran 2015 Pazartesi

SURDA GEDİK..

                                       

Sevgili takipçilerim,bir büyük günüde geçirdikten sonra canım sıkkın olarak size yazı yazıyorum zannetmeyin siyasi olduğumu,size daha evel söyledim ben siyaset yapmam yaşadığım ülkede durum değerlendirmesi yaparım.

Kısa size kendi tarihimden bugüne gelip yine siyasilerin size şu anda söylemediği ama sizin burun buruna geldiğiniz hadiseleri aktarıcam,uyanırsınız umarım.
İlk maşımı devletten 300 lira olarak 1981 yılında aldım,nedeni 1981 yılında nüfus saymanı olarak bulunduğum mahalde görev aldım,sayım memurluğu yaptım.

O tarihten bu tarihe batılı güçlerle burda yüksek mevkide teması olan kişilerden seçim sonuçlarını hep evvelden öğrendim.
Merhum ÖZAL beyin ilk iktidarında,ben askerlere yakın partinin iktidar olucağını düşünürken şimdi MİT önemli bir görevde olan bir kişinin yakını bana geldi ağbi iktidar ÖZAL beyin dedi ve doğru çıktı.
Yalan olmadığı çıksın ilk resepsiyonuda rahmetlik ÖZAL  sayın ERDOĞAN DEMİRÖREN beyin yalısında verdi yakın kurmaylarını toplayarak,bende geniş çaplı arkadaşımdan ne oluyor bilgisini aldım yıl 1984.
Daha sonra sayın DEMİREL iktidarı ile gelen hükümeten merhum ÖZAL beyin vefatı ile sayın DEMİREL beyin CUMHURBAŞKANLIĞINA çıkmasından dolayı ben ismet sezgin beyi DYP genel başkanı olarak düşünürken yine MİT bir büyüğümüz geldi oğlum hadi iyisiniz DYP başına sayın TANSU ÇİLLER gelecek dedi ve geldi.
Bu böyle arkadaşlar devam etti,2002 yılındada aynı şey oldu bir arkadaş geldi ağbi dedi AK PARTİ iktidar.

Kısaca şöyle bir şey söyliyeyim BATILI güçlerle teması kaybetmeyin seçim şonuçları TÜRKİYEDE ortada…
Bugünkü tabloda söylenen gibi çıktı,destek verilen asıl parti HDP barajı sağlam geçip TBMM girdi.
Şimdi ben kimin MECLİSTE çoğunluğu var,koalisyon ne olur hükümet kim olur beni hiç ilgilendirmiyor.

Beni ilgilendiren TÜRKİYENİN SOSYOPOLİTİK ve birbirine bağlı olan EKONOMİK ve DIŞ SİYASET ve bunun içerdeki yapısal etkileri.
Surda gedik açtılar ve bu gedikten içeri girildi 40 yıldır TERÖRLE uğraşan bu ülkede dağda elinde silahla çarpışan MEHMETİN yanına mecliste yan koltuklarına savaştıkları kimselerin temsilcileri geldi.
                      

Siz şimdi bana demokrasi,insan hakları HALKLARIN KARDEŞLİĞİ falan anlatıcaksınız geç bunları anam babam geç bunları?
NEWYORK şehrinde gökdelenin 146. Katında oturan kişiler için viskilerini içerken elektronik haritada şu andaki şeçimdeki oy haritasında şekillenen ve bunun içimizdeki yapılanmasından operasyonun nasılda güzel gittiğinin keyfi ile CHAVAS REGAL viskinin 50 yıllık bekletilmişi ile soğuk buzlu bademle tebessüm ediyorlardır…

Şimdi özellikle bu şeçim şonuçlarının getireceği birde kirli çamaşırların dökülmesi esnasında ummadığınız,guruplar,kişiler,isimlerin bu işlerin organizasyonunda görev aldığını anlıyacaksınız.

Mesela AK partilileri kızdıran bir gazeteci hanfendi en basit örneği seçimlere birkaç gün kala diyarbakırda HDP mitinginde patlayan bomba ile AK parti bestekarlığından HDP güfteciliğine dönen hanfendi zannediyormusunuz bunu kendi iradesi ile yapıyor arkadan böyle yapıcan diye sufle yapanlar var…

APO PKK liderinide unutmayın ÖCALAN soyadı ile artık mecliste ismi olucak….                    

ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder