5 Haziran 2015 Cuma

SÖZ MİLLETİN.

                                        

Sevgili arkadaşlarım önümüzdeki Pazar günü TÜRKİYE bir büyük şeçime gidicek bu konuda kararımı daha evvelki yazımda verdim,sebeblerinide söyledim.
Tekrar belirtmek gerekirse 50 yaşında biri olarak ülkem koalisyonlardan çok çekti şu anda dünyanın bu durumunda istikrarsız bir yönetim türkiyeyi bir yere götürmez.
Tabi söz milletin,bizimki sadece düşüncelerimizin dışa vurumu,12 yıldır iktidar olan hükümetin karnesinde pekiyileri çok olduğu gibi zayıf notlarıda var,ama şu anda DERE GEÇERKEN AT DEĞİŞTİRMEK bize faydadan çok zarar getirir?

Tabi sosyolojisine hadisenin bakarsak,türkiye büyük bir yapısal ve kültürel değişim içinde.
Ben bunları çok iyi inceleyerek yaşıyan insan olarak çok değişik bir gelecek yıllarda bir toplumla karşılaşacağımızı iyi biliyorum.
Bunlar tüm medeniyetler ve devletler için geçerli hadiseler özellikle geçiş coğrafyası olan bizim gibi ülkelerde ANADOLU daki medeniyetleri sayarsak binlerce yıl bir çok medeniyet değişik sosyolojik kültürde gelmiş geçmiş.
İşte tekrar sosyolojik olarak bir büyük değişimin içindeyiz.
Demokrasiler çoğunluk rejimidir,çoğunluğun yaşam tarzı etkili olur artık bunuda başka sosyolojik düşünce tarzındaki insanlar hissediyor çünkü gün gün azınlıkta kalıyorlar,ama bu gayet doğal bunda kızıcak veya bunu bel altı vuruşlar yaparak ülkeyi uçurumun eşiğine getirerek yapmak ne kendine ne ülkene bir fayda getirmez…
Bugünlerde öyle gözlemlerim olduki smokin gibi kıyafetleri giymenin bile garip karşılandığı çevreler gördüm yine kızmıyorum geçmişte insanları ona inandırırsan insanlar bunu giyenlere o gözle bakar.
Kısacası bir yerde azınlık kendini hissediyorsan ve istikbalde bu sosyal yaşantı ve stratejik olarak kendine yer bulamıyacağını bu düşünce tarzı ile fark etmişsen kendine başka doğal alanlar açmayı düşüneceksin,çünkü burda çeşitli güç kullanım ve ülke içinde bir iç çatışma arayışı ile hegomanya güç sağlamaya çalışmak ülkeye daha büyük zarar verir ülkenin felaketine yol açar bu ancak sizleri dışardan kullanan güçlere hizmet ettirir onlar bunu istiyor çünkü…

Aslında ideolojik olarak gördüğünüz bir çok farklı kimlik aynı hesaba çalışan kimseler ve guruplardır…
Geçenlerde bir gazatecimiz var yazılarına DUALAR  ile başlar   SELAMLAR ile bitirir diyorki aslanın dişlerini çekmişler ısırsada etki etmiyor diye yazı yazmış.                             

Tabi şimdi güç kullanırsan haksız olsanda bazı şeylerin maddi  sahibi olursun,beni bu yollara çok sevk ettiler güç olmak güç kullanmak  için ben hiç teşebbüs etmedim.
Çünkü  savaşların bile kuralları olduğuna ,mücadelelerin centilmenlik ile yapılmasına inanan bir insanım.
Dua ile başlayan bu beyefendi gazetecinin genç olduğu yıllar yaşıtı ülkücü bir rahmetlik büyüğümüz vardı,dikkatimi çekti ağbi bu  arkadaşın gerisi ne diye sordum, bana şunu söyledi islami cemiyet içinde MİT iyi çalışır…
Çok inandığım bir büyüğümdü bana bunu söyleyen, sonra çok uzun yıllar bu kişiyi test ettiğimde hadisenin doğruluna emin oldum..
Türkiyede çünkü karektersiz bir seferberlik 5.kol faliyeti çok uzun yıllardır hüküm sürüyor,bunlar başkalarının haklarını yaptıkları işleri kendileri yapmış sanki kendi bir hakları varmış gibi ellerindeki tuttukları güçle sahip olmaya çalışırlar ve tiksindirici insanın midesini bulandırıcı şekilde operasyonlar,komplolar düzenlerler..
Tam karşı cenahta iki tek ayran atan yakışıklı beyefendi gazeteciyide direk şahsen gençliğinden iyi bilirim zaman zaman orantısız güç kullanmışlardır,komplo veya dezenfarmasyon haber yapmışlardır,aslında benim canlı 30 yıl evvel şahit olduğum yaşadığım hadiseler anlık ve yanımda gerçekleşmiş hadiselerdir…

Biraz gülün bu beyefendinin ortak olduğu çok güzel bir mekanda 1980 li yıllarda ortalarına doğru gece çok geç saatlerde gittiğim için mekanı işletenler bize ÖZEL davranır içtiğim viskinin şişesine imza atardımki,daha sonraki geceler şişenin kalanını getirirler bitene kadar onu içerim ne zaman biter yeni gelen şişeye imza atarım bu uzun zaman böyle devam eder,hesaplarımızda açık hesap olurdu..

Zaten arkadaşlar bunları sizlere ROMAN tadında gerçeklerle ileride vericem ama tamamen gerçek yasalara uygun devletin adalet ve güvenlik mekanizmalarına gittiğinizde dosyalar karşınıza çıkıcak…
Tabi arkadaşlarım bir çok hatam oldu hayatta,insan hatalarını bilicek rahmet istedi OSMAN BAŞKAN dermiş sinirlendiğinde ne olucak ömrü barda,sazda,pavyonda geçti diye bir yerde doğru söylüyordu,allahrahmet eylesin mekanı cennet olsun tabi bu hayattaki insanın din işleri ile meşguliyeti eksik olur bunun eksikliğinden dolayı aslında TÜRKİYEDE kimsenin içine inemediği bir yapının içine inmem fakat bu yapı içindeki, dindar bir hayatım olmadığı için yapının muhafazakar dindar camia,cemat içindeki konumunu bilemedim kestiremedim,hatta önemli bir muhafazakar kardeşime bunu yazdım ben bunu atladım aslında çok şeye vakıfken,görüyorken bunu hadiseyi algılayamamışım,anlayamamışım.
Tüm herkes titrerken ifade süreçlerinde,generaller yaka paça giderken OSMAN başkanın pervasızca karşında bulunduğu C.SAVCISINI fırçalamasına ve oralı olmamasına anlam verememiştim 2009 yılında şimdi çok iyi anlıyorum…

Tabi bu benim dini konuları bilmemem ve hadiselerin üstüne BODOSLOMA gitmem bana çok zarar verdi ama HER ŞERDEN BİR HAYR,HER HAYR dan BİR ŞER doğar sözü ile bu BODOSLAMA gitmemiz sayesinde çok şeye şahit olarak bir çok gerçeğe bilmediğimize vakıf olduk…
İlerki yıllarda devlet sırlarının deşifre olacağı zamandan evvel şunu söyleyebilirim 2008 yılında OCAK ayı içinde yapılan TÜRK ORTODOK kilisesine baskın esnasında aslında GLADİO nun iki ana karargahının bu baskından haber alarak,bulundukları karargahlarındaki kozmik çantaları anında kaçırmalarını kuryeleri ile bunun istihbari bilgisine ulaştığımda emniyet güçleri içinde SIZINTI olduğunu düşünmüştüm.
Şu andaki düşüncem tamamen değişmiş durumda sanırım bu bir sızıntı değil üst seviyeden haber vermek ayak altında dolaşmayın istihbari bilgisi idi….

Evet arkadaşlarım her ne olursa olsun ALLAH milletimize,memleketimize zeval vermesin,ülkemiz ayakta olsun varsın bizim ideolojilerimiz,anlayışımıza uymayanların iktidarında olsun yeterki ÜLKE,BAYRAK ayakta olsun…

Bunun için oylarımızı çok düşünerek dikkatli kullanalım,boşa gitmesin özellikle bu ülkeyi terör ve kaos bataklığına sürükleyecek güçlere oyumuzu vermeyelim.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder