16 Haziran 2015 Salı

SİMİT DÜNYASI.

    SİMİT DÜNYASI.

Sevgili takipçilerim,hepinize hayırlı bir çalışma haftası vesilesi ile yine biraz bir şeyler yazmak istedim.
Arkadaşlarım özellikle devlet istihbaratı görevini yapan MİT kurumu ve onun iddalı yöneticileri dünyadaki her istihbarat örgütünün yaptığı şekilde onlarda bütün meslek guruplarından kendilerine insan kaynağı angaje ederler…
Bu meslek gurubları içindeki en ön sıradaki kurumsal yapılar GAZETECİLİK ,BASIN YAYIN,EMNİYET TEŞKİLATI,SİLAHLI KUVVETLER ve JANDARMA gibi yapıların içinden işe en yarayan kişilerle özel dostluklar kurup iletişim kurmak,bazen bunların boyutları çok genişler onada ileriki zamanda gireriz şimdi ben hadisenin tekniğini veriyorum…
Hatta şöyle söyliyeyim bu MİT mensublarından bazılarının özellikle MOSSAD VE CİA,MI6 gibi yabancı servislerle rutinin dışında çok özel ilşkileri vardır bunlar bu angaje olmuş kurumlardaki kişilerede ulaşır beraberlik onlarada yakın sirayet eder.
Özellikle futbol dünyası ve onla ilgili basın camiası içinden hemde diğer siyasi yazılarıda yazan bazı gazetecilerimiz zaman zaman ANGAJE oldukları bazı MİT mensublarının ağzındaki bilgileri karşı tarafa tehdit mahiyetinde yada haber yollama mahiyetinde yazdırır bunları adeta ÖRTÜLÜ bir posta şeklinde kullanır…
                                 

Ben bunları bildiğiniz şekilde ÜSTELEMEM çünkü aynı camia içinde kime bulaşsak vıcık vıcık birbirimizle geçmişten yemişliğimiz içmişliğimiz çıkıyor…
Hatta hiç unutmam sanırım 1985-1986 futbol 1.lig final sezonu gecesi ben Beşiktaşlıyım tüm arkadaşlarım GALATASARAYLI rakı içiyoruz hepsi benle münakaşa ediyor, ertesi günü maç var ilerimizdeki masada  merhum PROFOSÖR ALİ URAS bey var o gece masamıza misafir geldi sohbet ettik bana sordu niye kızgınsın dedim bir tek ben Beşiktaşlıyım güldü beni ymuşattı espirileri ile resim çektirdik masamızda fakat nasıl olduysa bu resim arşivimden kayboldu,bu resim yedi sekiz arkadaşımda daha var sanırım bir yerden çıkar bakarsınız MİT arşiv dairesindeki dosyalardanda çıkabilir.))))

Neyse şimdi arkadaşın biri bir yerlere çakarken yazılarında örtülü olarak nerelere çaktığını biz anlıyoruz,üç beş kuruş için falan diye yazı yazıyorlar.
Arkadaşlar bu gazeteci arkadaşlara yazı yazdıran hemşerisi,ırktaşı MİT mensubu arkadaşlara gidin bırakın üç beş kuruş parayı,üç beş çayını yemeğini yeseniz NEWYORK,LONDRA,PARİS ten duyarsınız yemeğimizi yedi,çayımızı içti diye.
Size hayat bilgisi şöyle anlatayım hırsızı yakalarsın polisten evvel hırsız başlar ağbi üç beş kuruşa ihtiyacım vardı,ekmek parası evde çoluk çocuk aç beni polise teslim etme.))

Yani biz yaşadıklarımızı anlatıyoruz,bizde kulaktan duyma laf yok.
Birde bu arkadaşlara bakıyorsun ağızlarında hep PAUL WOLFOVİTZ,PAUL HENZE,RICHAR PERLE vs işler hatta dünyanın en büyük kartelleri ROKOFELLER ailesi, ROHTSCİHLD ailesi zaten bir üçüncü aile ismide yok bilmezler yazılarında hep bu isimler sanırsın askerliği beraber yaptılar.
Arkadaşlar yemin billah ediyorum bunlara konuları yazdıran MİT mensubu ve onların arkalarındaki o vatansever,muhafazakar,milliyetçi kişilerin alayı bu saydıkları isimlerin önünde hazır olda.
                      

Ben onlara çok basit bir örnek vereyim PAUL HENZE,PAUL HENZE kardeşim toprağı bol olsun HENZE bu işleri yaparken TÜRKİYEDE ve bölge ülkelerinde ordusumu vardı,delikanlıysanız açıklasanıza yazsanıza merhum HENZE den emir alan TÜRK BARONLAR,MİT ve diğer güvenlik güçlerindeki yetkililer,siyasetçiler kimlerdi.

Mesela merhum ABDULLAH ÇATLI ve arkadaşlarını 12 eylül 1980 den sonra kadıköyde operasyon ile alınan çatlı ve arkadaşlarını kimlerin emriyle saldılar.Siz yazın ben cevaplıycam…
Yazarlar,ancak GÖNÜL YAZAR hanfendiye mektup yazarlar.)))
Arkadaşlar bu batılı AMERİKAN,İNGİLİZ,ALMAN bunlar sadece direktif verici uzaktan bu işleri yapanları hepsi MİLLİ,YERLİ?
Birde ezberlemişler ABD(AMERİKAN YARDIM KURULUŞU)JUSMAT ve ÖZEL KUVVETLER eski ÖZEL HARP DAİRESİ.
                    

Bilader gidin bu iki kuruluşun binaları bir ANKARANIN göbeğinde TUNUS caddesi üstünde öbürüde ANKARA dışında resmi devletin kurumu .Papağan gibi ezberlemişler bu kurumları anca ismini söylüyorlar gerisi berisi yok REKLAMIN iyisi kötüsü olmaz misali.
Yanlış anlamayın JUSMAT tan aldığım 1988 deki kartın üstündeki hamili ismi karalayarak basındaki birkaç ATARLI kardeşimize verdim.
İsterlerse yayına koyarlar havaya sıkmaya gerek yok dilmi sevgili takipçi arkadaşlarım.

Yıl 1988 İstanbul başkonsolosluğunda görevli bir yetkili ile tanıştım o günkü mesleğim icabı,ABD li tam bir ANGLASAKSON fiziki ile hareketleri,duruşu ile tavizsiz net bir tip soyadınıda gerçek vericem havaya sıkmadığımız anlaşılsın.BETS soyadı geliyor zaman zaman istediklerini alıyor,aldığının kuruşu kuruşuna tevdi ediyor yani ödüyor ketum dikkatli bir insan.
Şimdi bu tip yetkili herkese gitmez anımız çok ben kısa geçicem ,bir gün istediği materyeller geldi verdiği telefonu aradım konsoloslukta biri çıktı benim sesimi alınca şaşırdı,beyefendiyi istedim dedim,sen bu telefonu nerden aldın dedi sigortam attı,dedim arkadaş kimden alıcam o zaman yumuşadı ya izinde dedi demim söylersiniz not al geldiğinde TÜRKİYE ye arasın.                          

Hakikaten döndüğünde hemen geldi,istediği materyelleri teslim ettim.
Aradan bir zaman geçti ABD konsolosluğunun MİT irtibat görevlisi olan HALUK bey vardı sonra emekli oldu egede bir sayfiyeye yerleşti,allah yaşıyorsa uzun ömür versin.

O bir arkadaşımla geldi  sohbet ediyoruz yav ağbi bu sizde bir TÜRK denyo var bir şu numaranıza telefon ettiğimde garip,garip sorular sordu bende kızdım bu numara neki bu arkadaş bu kadar  sinirlendi dedim,numaraya bir baktı 1930 doğumlu insan oda kıpkırmızı oldu bu bizde NSA(ULUSAL GÜVENLİK AJANSI)o bölümün dedi…
Arkadaşlar yıllarca sizleri TEXSAS,TOMMİKS,RED KİT romanları gibi basın yayınla,uyutuyorlar  yemin ediyorum bu ABD lilerin İNGİLİZLERİN emrindeki baronlar burda üç tane çişli karıya kurdurdukları  sivil örtülü irtibat kurumları ile bu işleri yönetiyorlar.
                             

Sizlerede JUSMAT ve ÖZEL HARP dairesinin kapısının resmini,filmini çekerek aklınızı yiyorlar,uyandırayım.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder