11 Haziran 2015 Perşembe

KURTLAR.

                                     

Sevgili takipçilerim,bu yazımda biten şeçimin haftasında biraz siyasetten uzak bir yazı kaleme almak istedim.
Bu yazıyı kaleme almamın sebebi,bazı yanlış anlamaları ve bazı tarihsel konuları sizlere kısada olsa izah etmek.
Arkadaşlarım ben yazılarımı yazarken sizlere herhangi bir kahramanlık anlatımı yada kendimi kahraman gibi gösterme niyeti ile değil,sadece sizleri aydınlatma,kendimi tatmin edip meşguliyet sahası açmak ve olmadığımız zamanda yanlış hatırlanmaların önüne geçmek araştırıldığında bunu yapıcak insanlara iz bırakmak için .Belkide çok yakında bu yazılarımı kesicem veya devam edebilecekmiyim bilmiyorum.
Yazdıklarıma gösterdiğiniz yüksek ilgi için çok teşekkür ederim,bu başlığıda olumsuz gelen,aşşağılayıcı ve şuçluluk pisikolojisi ile eleştirenler var,isim vermeden yazılı ve sokak gazetesi olan fısıltı haberleri yaymak sureti ile ,onun için bunuları size yazmak istedim.
Bu hafta merhum EROL SİMAVİ bey fransada hayatını kaybetti,allah rahmet eylesin TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ tarihinde önemli bir yeri olan SİMAVİ ailesinin ikinci kuşağı TÜRK DERİN TARİHİNDEDE önemli yeri olan bir insandır,yaş KEMALE erdimi arkadaşlarda arkası,arkasına edebiyete İNTİKAL ediyorlar.

Herkes günahları ve sevapları ile ALLAHIN huzurunda olsun.
Tabi ben gençtim şunuda söyleyeyim şanslıydım KURTLARIN dağdan sahaya inmesini TÜRKİYE içinde 1980 li yılların ortalarına doğru DAĞIN yüksek zirvesinden seyretim ve zaman zaman sahada dolaştım,onun için KURTLARI bilirim.

Kurtları tanıyabilmen için HOCANIN veya HOCALARININ AVCI olması gerekli.
Diyeceksiniz ağbi nerden geldi bu KURT meselesi,KURT TARİHİ eski ROMA İMPARATORLUĞUNUN kuruluşuna kadar dayanır ROMÜS,ROMÜLÜS bir DİŞİ KURT un analık yaptığının MİTOLOJİSİ ROMA İMPARATORLUĞUNUN DOĞUŞ EFSANESİNDE vardır.))))
                         

Geçen bir değerli em.emniyet mdürümüz ile sosyal medyada sohbet ederken dediki ZEKİ sürüden ayrılanı KURT kapar.
Nazikçe dedimki hiçbir zaman hiçbir sürüde olmadım.İnsanlarla dostluk yaparım,çalışırım,iş yaparım,eğlenirim,ama bir gurup içinde olmak için bir guruptan bir güçten enerji almak için değil şahsın insan olduğu için insanları tekil düşünürüm ben.

Gerekirse yardım isterim ama onun şahsından,o bir guruba,bir camiaya,bir kuruma herhangi bir yere bağlı olduğu için değil onun şahsı benimle arkadaş,yoldaş,kanka olduğu için…
Arkadaşlar ikinci DÜNYA harbinden beri ailem içinden bazı kişiler babam,ben zaman zaman derin işlerin içinde olmuşuzdur,bunların ailelelerimizle bir alakası yoktur,şahsi bunlar bizim kendi tercih etmiş olduğumuz yaşam biçimidir,hatta aileler bu işlerin içinde zaman zama bazı köstek olucak hadiselerde bile kullanılabilirler,belkide kullanılmıştırlar,yani şunu söylemek istiyorum taşın altına el koyanlar hep TEKİL ve kendi insiyatifleri ve duygusal,düşünsel,sosyal hayatlarını şekillendirmek için bu derin hadiselerin içinde bulunmuşlardır,kendimde öyle.                          

Tarihte benide içine alıp kapsayan İKİNCİ DÜNYA HARBİNDE ZEPLİN OPERASYONU ile başlayan arkasından NATO ya girişimizle bugüne kadar gelen bir derin dünyanın labirentlerinde bilebildiklerimi,yaşadıklarımı aktarıyorum.

Tabi bu dünyanın tek hedefi SSCB( SOVYET SOSYALİST CUMHURİYETLER BİRLİĞİ) olunca özelikle bizde TÜRKİYEDE yaşayınca bu devletlerin hepsine birden çok yakın olunca hadiseler garipleşti,ben kendimce söylüyorum düşüncelerimde çok sonra farklılaştı bunu yazılarımdan anlayın kendim bizzat izah etmek istemiyorum.
   

Bu konularda yaşayan allah uzun ömür versin duayyen gazeteci CÜNEYT ARACAYÜREK bey yaşayarak ve  gazetecilik mesleğini icra ederek çok anısı vardır,beyefendinin kitaplarını alın,çünkü kitaplarında yazanlar doğrudur…              

Sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN hep söylediği bir cümle vardır.
ABDESTİNDEN ŞÜPHESİ OLMAYANIN,NAMAZINDAN ŞÜPHESİ OLMAZ.
Ben şahsıma hiç abdestimden şüphem olmadı,namaz kılmıyorum fakat vicdanım hep rahat oldu,bunda insan ilişkilerinde en önem verdiği şey hiçbir insana isteyerek zarar vermemek ama insan hali istemeyerek zarar verdiğim bilmeden bir kötülük getirecek hadiseye mahal vermişsem onuda düzeltmek ile uğraşmışımdır.

Ama affetmediğim ve affetmiyceğim arkamda vuranlar ve bunu maddi ve siyasi bu ülkenin düşmanları ile beraber olup bana ve benim sevdiğim şeylere saldıranlar.
Onun için bazı insanların abdestinden,namazındanda şüphesi olmasada hatta buna vatanını çok seven milliyetçi arkadaşlarıda dahil edelim abdestinizden,namazınızdan vatan sevginizden nasıl emin oluyorsunuz ben anlamadım,MİLLETTE anlatayım belki MİLLET anlar.))))
                          

Arkadaşlar,abdestli,namazlı,vatansever akadaşların özellikle bana saldırmalarındaki neden maddi ilgalarının yani menfaatlerinin ,bir sebebide vatansever ABD ve İSRAİL BATI seviciliği.
                         

Bu arkadaşlar birbirleri ile toplu milliyetçi,mukaddesatçı görünürler kendileri batı kulübü ile ikili görüşmeler yapmıyorlarsa bir arkaları onları yönetenler batı kulüpleri önünde hazır olda talimat alırlar.
Banada saldırmalarının sebebi RUSYA ile ilişkilerden dolayı, dediğim gibi oda sadece bulunucak kulp. Asli neden MADDİ sevicilik.
                      

Evet arkadaşlar ilerki günler bize ne getirir bilmiyorum,sizlere ulaşabilirmiyiz yoksa yazmayı bırakırmıyım devam edermiyim bir şey diyemiycem,ama şunu bilin ben ve benden evvel bazı şeylere bulaşmışsak ikinci dünya harbinde ZEPLİN operasyonundan bugüne elimizi bazı durumlarda çekinmeden taşın altına koyduğumuzu bilin.
                             

Çünkü bu ülkede gerçekler size PARLATILIP sunulduğu gibi değil.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.
                                   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder