13 Haziran 2015 Cumartesi

DERİN ŞEFFAFLIK

Sevgili takipçilerim,uzun zamandır PAZAR yazısı yazmıyordum bugün yazmak istedim.
İlk önce arkadaşlarım yine bir anlatım ile konulara gireyim,yazılarımdan bazı arkadaşlarımız şunu çıkartabiliyor bir gün bir kanattan diğer gün başka kanattan derin  kimseler ile ilgili yazıyor.
Bunun tarafı ne kime oynuyor gibi düşüncelere kapılıyorlar arkadaşlarım ben burdan şeffaf ve doğrularla size ulaşmak istiyorum özellikle çok kinli olduğum insanlar için bile nazik bir üslüp kullanıyorum,onun için belki bazı insanlarda soru işaretleri doğuruyordur,bize klavye başından insanlara saldırmak yakışmaz,benim doğrum sizi burda en şeffaf ve ilkeli şekilde bilgilendirmek,hatta devletimizin kurumlarını bile geçmiştede yaptığımız gibi,beni bilen biliyor kendimi aldatmayayım.)))

Merhum ferdi özbeğen anılmak istedi,onun şarkısından bir mısraydı.
Yıl 2008 doksan üç kilodan 73 kilo seviyelerine geldiğim mayıs günleri artık ağzımdan,burnumdan kanda geliyor öksürük nöbetleri ile evdeki eşim dahil herkese REFLÜ olmuşum diye anlatıyorum,geçirmek için dondurma vs, yiyeceklerle avutuyorum ama içimden diyorum ZEKİ artık yolun sonuna girdik diye düşünüyorum.

O ara ERGENEKON operasyonları başlamıştı, bende emniyetin KANKASI ile KANKA oldum.
Akşamları rakıyı koyuyorum,alaturka FM açıyorum yaz allah yaz KANKAYA ordan bas tuşa gitsin…
Şu anda tutuklu olan tüm emniyet müdürlerinin görev verdiği polis arkadaşlar beni takipte…

Neyse haziran sonuna böyle geldik bir hava değişikliği alayım belki iyi gelir İZMİRİ çok severim çok anım var,çok yaşanmışlıklar var eşime gidelim dedim.
İlk önce devamlı çalıştığımız bir turizm acentesını aradım kuşadasında  herşey dahil lüks bir otel rezarvasyonu istedim ve izmire uçak biletleri.
Kendimde internetten İZMİR KONAK ta lüks bir otelde rezarvasyon aldım.
Planım İZMİR de bir gün geçirmek ve gecelemek ordanda kuşadasına geçmek.

Evet,uçakla İZMİRE ulaştım ailemle sabah erken KONAK ta lüks otele yerleştik,İZMİR heyecanı var bir duş aldık çoluk çocuk otelin
Lobisine bir indik heryer yabancı subay çıkış kapıları türk askerleri silahlı,subay  ve astsubay tabi hanım baygınlık geçiriyordu DARBE oldu zannetti,ben güldüm anladım eski İZMİR liyiz otelin bir kısmını NATO tahsisli yapmışlar tesadüfün büyüğü hemen hanıma izah ettim,ama kahvaltı yapıyoruz sanki arkadaş SOVYET işgaline uğramışız müdafa hattı NATO ile beraber İZMİR deyiz.
Çocukken bize ezberletirlerdi ARSLANLAR herkesin öldüğü yerde siz 72 saat daha yaşıyacaksınız,ŞİRİNYER çocukları.)))))

İzmir ile ilgili bilumum hızlı aşk,kavga,içki,sanat,eğlenceli maceralarımı sonra anlatıcam,izmiri o gün baştan sona yaşadık,yedik,içtik ertesi sabah kiralık bir araba ile kuşadasına yola çıktık…
Kuşadasına geldik kadınlar plajında gayet lüks nezih ve büyük otelimize yerleştik.

Otel kaliteli Fransız ve iran müşterisi ile dolu birazda türk var birkaç gün sonra Artvin  emniyetinde görevli tatile gelmiş bir arkadaş ve eşi ile  tesadüf ahbab olduk.
Bu ahbaplığa birde belçikada yaşayan Süryani asıllı esnaf  eşi ile bir arkadaş katıldı eşi BELÇİKA emniyet teşkilatında mütercim (tercüman) kadrosundaymış.
İyi ne güzel bakın arkadaşlar bunların hepsi tesadüf ama siz dikkatli okurken düşünün…

Tatilimizin üçüncü gününde biz 10 gün kalıcaz otelde sabah geniş lobide kahvemi içerken bir gurup İRAN uyruklu aile turist geldi.
Hemen resepsiyonda işlemleri yapıldı,gözümle görüyorum çünkü kahvemi içiyorum bir genç bay,bayan çift sevinçle yukarı çıkıyorlar aradan on beş dakika geçmedi otelin DOKTORU ile sohbet ediyorum çaktırmadan kendi sonum ne olur onun istihbaratını doktordan almaya çalışıyorum.
İşte ne olduysa o anda elektirikler kesildi bir feryat bir figan otele ambulanslar bir baktıkki o İranlı çiftten bayan  olanı sedye ile aşağıya indirildi benim doktor arkadaşta sedye ile beraber yukarı fırlamıştı çünkü olay kısaca şu.

İranlı çift balayında ,gelir gelmez duş almak için banyoya giriyorlar,saç kurutma makinesi ile bayan saçını kurutmak isteyince elektirik kaçak yapıyor bayanı çarpıyor feci bir şekilde hanfendiyi orda heder ediyor,maalesef.Doktor odayı gördüğü için anlattı.
Maalesef beş yıldızlı çok güzel bir otel fakat çalışanlarının söylediği kaçak akım sigortası takmayı unutmuşlar,eğer kaçak akım sigortası olsaymış bu sıkıntı yaşanmazmış.
İstanbula döndüğümde sordum 80 tl ile en pahalısı 600 tl.?
Bu hadise olunca savcılar,polisler zabıtlar soruşturmalar kim otelin sahibi dedim KUŞADASI belediye meclis üyesiymiş.
Allah için otelde hizmet on numara heleki iki gece alakarta özel bizi bir restorantta aldılar hayatımda unutamam,ama böyle anlarda artık İRİNA,SVETA,MARİA,YUANNA lazım.))))
İlk geceler otelin deniz üstünde bir barı var ben gündüz içmem akşam yemeği yiyorum 8.30 bara gelip tek başıma oturuyorum,saate bakıyorum ilk günler garsonlar işkillenmiş çünkü yarım saat bekliyorum 9.00 oldumu barda garsona rakı verirmisin diyorum yavaş,yavaş gecenin ikisine kadar orda kalkmadan içiyorum tek başıma.
Ailem arkadaş edindiği hanımlarla sohbette,işte bu polis arkadaşta saat dokuzdan sonra geliyor yanımda sohbet edip içki içiyor ERGENEKON falan konuşuyoruz,bana bir gece dediki ağbi ben 4 levent polis karakolunda görev yaptım TİMUR HANOĞLU diye biri ile işim oldu bana fırça çekti evinin kapısında ulan bana CUMHURBAŞKANI hesap soramadı senin amirlerinmi hesap sorucak.
Bunu anlatıyor bana,dedim rahmetlik oldu iyi bir büyüğümüzdü MİT bünyesinde efsane olmuş kod adı DEMİR olan hayatının son günlerinde hastalıklarla ve koltuk değnekleri ile yaşadı,ona tahsis edilen moldavyalı hizmetçisi ile o gittiğiniz evde yaşardı çocuğunu çok iyi yetiştirdi,allahrahmet eylesin bu sahte evrak ve PASAPORT sahte yapımının profösörü bir insandı.
Polis memuru HAKAN şok oldu.(arkadaşlar bu yazımdaki tüm isimler ve kişiler gerçektir turistik kurumların sadece iş ahlakı olarak isimlerini vermiyorum.)

Hakan arkadaşımız konuşmalarımızdan sonra bana ısınması ve güveni arttı.
İşte bir gece tek başıma yine 9 da başladığım ömrümün en büyük kader arkadaşı ALKOL(RAKI BURGAZ) ile eğlenirken HAKAN kardeşim geldi,içiyoruz saat 23.00 suları Belçikalı mütercim hanım ve Süryani eşi ve birkaç aile masamıza teşrif ettiler.
Saat dokuz ile onbir arasında iki saat var herşey dahil sistemi olduğu için RAKI ve meze sebil ben azami bir 35cc içiyorum bu iki saatte.
Sohbet harika havada MEHTAP var hele bana MEHTAP hiç demeyin eskiden beri heyecanlandırır.
İşte tam böyle bir anda RAKIMI çektim Süryani arkadaşın  karısı BELÇİKA POLİSİNDE mütercim(tercüman) olan arkadaş ağbi siz ERMENİLERİ keserken SÜRYANİLERİDE kestiniz demezmi?
İlkten arkadaşların ve etrafın anlattığı çok hafif geçiştirici şekilde TÜRK leri anlattıktan sonra,SÜRYANİ arkadaşın çok üstelediği bizlerin atalarının katil olduğunu söylemiş olduğunu masadaki diğer arkadaşlar anlattı.
Ertesi günü oldu,akşama doğru Süryani arkadaş eşi ile geldi benden özür diledi yanlış anlaşıldığının anlattı önemsemedim,eşi 5 aylık hamileydi gece sancısı tutmuş KUŞADASINDA özel bir hastaneye götürmüş burdaki hastanelerde AVRUPA SOSYAL GÜVENLİĞİ geçmemiş 600 avro hastaneye ödeme yapmışlar bunun çok yanlış olduğunu anlattı.
ALLAH için hepsi bizi tatil bittiği güne kadar NEŞE ile son ana kadar ağarlayıp yolladılar.

İzmirden uçağa bindik istanbula geldik,evimizde gece kafamı vurdum yattım,sabah 8.00 da telefonum bir mesaj aldı, bir baktım ERGENEKON operasyonu büyük dalga paşalar gözaltına alınmış.

Sanırım tarih 2 temmuz 2008.