30 Haziran 2015 Salı

ARKADAŞ.

                                   

Sevgili takipçilerim bazen kendi hissiyatlarımızı duygularımıza yazmak gerekiyor.
Kısa geçip konuyu , biraz içimi boşaltıcam.
Arkadaş ve arkadaşlık çok kutsal müessese,ama gerçeğini bulmak çok zor.
Heleki günümüzde bu menfaat dünyası olmuş zamanda,kimi arkadaşımız üç kuruşa,kimi arkadaşımız siyasi,ekonomik büyük meblağlar uğruna arkadaşını satıyor,davadan dönüyor mevziye gir savaşıcaz diyenler mevziye girenin arkasından düşmanla bir olup süngü vuruyor.
Dediğim gibi ABDESTİM den şüphem yok,NAMAZ kılmıyorum ALLAH af etsin başkaları ölçü değil bu konularda.
Ama düşmanımada sorsunlar,hiç adam satmışmıyım?
Şimdi arkadaşlarım biz istihbarat alırız,sonra teydinide alırız ALLAH bize yardımcı gerisi boş.

Şimdi bazı insanlar zamanı geldimi kullanırız diye belge,bilgi,doküman ararlar  düşmanlık yapıcaksa hedef aldığı yere.
Ben hayatımda çok açık şekilde ülkemde yaşadım,şunu yapmayım takip ederler bunu belgeler,resimler bana ilerde kullanırlar diye düşünmedim.
Tabi son 25 yılım MİT teknik takip unsurları tarafından yakın zamana kadar çok sıkı takip edildiği için ellerinde bir sürü malzeme birikti.
                               

Nedir bu belki ASKERİ tesislerde masa üstünde DANSÖZ oynatmışız onun filmleri,yabancı uyruklu kadın yollamışlar İZMİR merkezli takibatına girdiğimizde CİA diye bakmışızki MİT yönetenler bu kadınları yönlendirip hedefe yollamışlar,bunu yaparkende teknik takibe  KADRAJA girebileceğimi umursamamışım ben BAŞBAKAN veya CUMHURBAŞKANI olucam diye yola çıkmadım…



Aslında MİT ilgili kurumlarının bu takipleri sezdirmeden yapması çok doğal ama bunları kurum içinde birileri kendi menfaatleri için kullanıyorsa devamlı seni sabote edip bunları ekonomiye çeviriyorsa senin ayağını kaydırmak ve komplo kurmak için kullanıyorsa işte aslında o şuç ama TÜRKİYE de bu şuçu engelleyebilecek güç yok.
Arkadaşlar şunuda belirteyim MİT kurumunun içindede herkes bu işleri yaptı,yapıyor gibi bir konu anlaşılmasın yanlış olur benle ilgili konu belirli bir küçük MİT içinde etkili zümre.
Aslında bunu yapanların branşları bizim branşlarmızla ilgili bile değil çoğunluğu BATI masaları görevlileri.
Bizim bulunduğumuz ülkeye husumetli devletlerin KOMPARTMANLARINA baktıkları için sonrada MİT üst yönetime geldikleri için husumet gütmeleri çok küçüklüğümden bugüne geliyor.

Yani bu arkadaşlarda öyle tiniyet varki  gerekirse angaje oldukları BATI devletlerinin kurumlarına ANASI ile BABASINI görüntüler o doküman dosyasını verir,hatta ANASI ile BABASINA şantaj yapıcak tiniyettedirler.
Küçükmüşüm,İSTANBUL  dışına araba ile seyahat ediyormuşuz ailemle.
Yolda giderken bir MANDA sürüsünün önünden geçiyormuşuz ailem anlatır,eyvah demişim şimdi bunların hepsi ANNELERİNDEN dayak yiyecek mandaları göstererek…
Babam sormuş oğlum MANDALAR annelerinden niye dayak yesin?
Şöyle demişim şimdi bunlar bu çamurlu suların içinden çıkıp eve gidecek ANNELERİ kapıda bunları çamurlu görünce dayağı atıcak baba.))))
Rahmetlik babam kahkayı atmış,çok yaramazdım çok çabuk pislenirdim,hergün eve geldikten sonra uzun saatler temizlenmemle uğraşırdı ANNEM…)))

Arkadaşlık güzeldir,iyi arkadaşın olursa menfat,siyasi ilga gözetmeden seni sevdiği için arkadaş olmuşsa.
Ben kimseye hayatımda olduğumdan,yaşantımdan farklı gitmedim,yani dindar insana dindar kisvesi ile laik insana laik Kemalist kisvesi ile neysek hep o olduk.
Arkadaş filmide önemli ilk 1975 te sanırım,yazlık sinemada seyretim o yıllarda yazlık sinema çok moda idi sinemanın adı REKS idi bu film çok sükse yaptı o yaz.

Filmin baş artisti YILMAZ GÜNEY merhum büyük şöhret olduğu dönem.
Merhum YILMAZ GÜNEY beyin MİT yıkıcı faaliyetler dairesine bağlı çalışan  merhum NECATİ GÜL isimli MİT mensubu ile ilşkisi varmış bu ilişkiden dolayı sonra kurumdan atılmış ve şüpheli bir banyo kazası sonucu rahmete kavuşmuş.
Pilot NECDET ağbiye merhuma sorduğumda ZEKİ dedi ben ANKARADA görevliydim,hadiseler istanbulda gerçekleşti.Kurumda büyük çalkantı yaptı maddi ilişki densede,aslında hadisenin ucunu yabancı istihbarat örgütlerinin NECATİ üstünden YILMAZ GÜNEY beyi angaje etmek istenmesinden şüphelenildi.

Zaten kurumdan atıldıktan sonrada birkaç yıl sonra bu şekilde ölmesi bunu teyit eder durumda kurumun bir delil yakalamış olması gerekli dedi.
Arkadaşlar yazımı bitirirken tekrar şunu söyleyeyim,bu yazdıklarımı sizlere ŞÖHRET olmak için yazmıyorum.
Doğrular,elbet çıkıcak bir gün başkalarının hayatına maddi,manevi KAST edenler bunu niçin yaptıkları meydana çıkıcak bu yazılarımı sizlere yazıyorum,ilerde beni anlarsınız diye.
Ben hayatımda girdiğim hiçbir mevzidende kaçmadım,kaçmamda ama yaş KEMAL e erdi sorumlu olduğumuz bir DÜNYA var onun sorumluluklarını yerine getirmek zorundayız.Onun için ALLAHIN emri ile gideceğimiz yere gideriz,kaçtı diyen desin bize son 50 yılda o kadar çok şey dendiki hiçbir önemi yok.                

Bizler VİP uçaklarda  önemli mevkilerde dolaşmıyoruz sıkıntımız oldumu ÖZEL UÇAĞA atlıyayıp kaçalım.
Biniceğim seferler TARİFELİ seferler?))))
                               

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder