26 Mayıs 2015 Salı

YALAKALARLA&SALAKALAR

                                 

Sevgili takipçilerim yazıma benim için çok değerli eski BAŞBAKAN larımızdan sayın PROF TANSU ÇİLLER hanfendinin başbakanlık yaptığı o sıcak yıllardaki bir lafını yazıma başlık yaptım yazının içinde niye bu lafı başlık yaptım anlıyacaksınız…
Rus insanlı uzay uçuşlarında kimse bilmez yukarıya UYDU fırlatılırken aynı model uydu similatörü insanlı olarak aşşağıda bire bir model birbirine paralel uçuşa geçirilir.
Eğer yukardaki insanlı uçuşta bir sorun olursa yada diğer alternatif çeşitli nedenler ilk önce aşağıdaki insanlı sümülatörde denenir çeşitli konular eğer başarı elde edilirse aynı veriler yukarıya iletilerek sorun bir haberleşme komuta kontrol mekanizmasında hallolur.
Ben siyaset insanı değilim ama ülkemin bu durumunda biraz siyasete bulaşmam gerekiyor.

Bugünlerde akil bir gazeteci olarak bilinen sayın ABDÜLKADİR SELVİ beyin sayın CUMHURBAŞKANIMIZA yapılan gereksiz iltifatlar ve benzetmelerin sayın CUMHURBAŞKANIMIZI yıprattığını kamuoyunda ters algılara ve çeşitli spekilasyonlara  yol açtığını belirtiyor ve merhum eski başbakanlarımızdan  ADNAN MENDRES beyin yakın siyaset arkadaşı  SAVUNMA BAKANI  merhum ETHEM MENDERES beyle özleştirme bir anlatım ve eleştiri getiriyor.

Sayın ABDÜLKADİR SELVİ bey bence çok haklı.Neden bakın sevgili arkadaşlarım ben özellikle 1990 ların başında çok aktif bir dönemdeydim,1993 yılında merhum ÖZAL öldürülmeseydi TÜRKİYEDE PKK ve TERÖR sorunu yoktu bitmişti.Kısa geçiyorum nedenlerine girersem kafanız şişer,yalnız doğru bildiklerinizide unutun çünkü suyun altında hadiseler başka.

Daha sonra sayın TANSU ÇİLLER döneminde bitirilen PKK ,militanlar dağlarda yalvarıyorlardı TÜRK askeri,polis operasyon yapmasın diye APO kuryelerle haber yolluyordu TSK durdurun lütfen diye tam siyasi olarak bölgede sorunlar giderilecekken sıra ona gelmişken sayın ÇİLLER ve  merhum NECMETTİN ERBAKAN hocayı 28 şubat operasyonu ile bertaraf edip PKK ve terör sorununu bu zamana getirdiler.
                              

Bakın şimdi söylüyorum dinleyin ben hayatımda camiye sadece tarihi eser gezmek için gittim,AK partiye kurulduğunda oy vermedim sonra baktım AK parti enteresan TÜRKİYEDE çalışıyor özellikle 2005 ve 2010 arası canımı dişime takarak destekledim ve pişman değilim yapılan çok şey var bu MİLLET için fakat 2010 da bana yapılan operasyon ve 2011 şeçimlerinden sonra sayın CUMHURBAŞKANIMIZA darıldım ,şu anda AK partideki özellikle bazı yönetimsel hadiseleri  ve eksik politikaları kendimce beğenmiyorum ve bunları eleştiriyorum.
Fakat şu anda TÜRKİYEDE dünyanın bu konjöktüründe AK parti ve sayın cumhurbaşkanına ALTERNATİF olabilecek bir yapı yok çok istiyorum keşke CHP,MHP AK partiye ve sayın CUMHURBAŞKANIMIZA alternatif olabilsinler ama imkansız şu anda.

Bakın arkadaşlarım benim gibi sosyal hayatı AK partiye uymayan hakkıma bu partinin döneminde büyük darbe vurulmuş her yerden darbeli olan ben size şunu söylüyorum merhum ÖZALI kaybettik PKK ve terörü durduramadık,sayın ÇİLLER ve merhum ERBAKANLA yine PKK ve TERÖRÜ durduramadık, bu sefer sayın CUMHURBAŞKANI TAYYİP ERDOĞAN beyi kaybedersek ve AK partiyi bu ülke bölünecek bu sefer PKK ve TERÖR ile uğraşmıycaksınız çünkü ülkeniz parçalanacak.
                               

Mecburen bir müddet daha AK partiye destek vermelisiniz ALLAH,VATAN,MİLLET için BDP kesinlikle baraj altında tutup TBMM(TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ) ne sokmayın.
Ak partiye oy vermiyecektim ama bu durum elimi mahkum etti AK partiye oy vericem.Mesele bu ben TARİHE not düşüyorum…
Meselenin SELVİ bey boyutunda arkadaşlar liderleri eğer siyaset sahnesinden silemiyceklerini bilen hatta onları kendileri iktidar yapan küresel güçler her zaman liderin yanına sızar onun yanına bir çok adam doldururki lideri yıkıcağı zaman bel altı vurup bunların hareketlenmesi ile lideri ve onun siyasetini,karizmasını paramparça edip istediği konjöktör siyaseti uygulayabilmek.

İstihbaratçının işi toplumda önemli olan herkesin siyasi,ekonomik,sosyal istihbaratını yapmak şimdi bugün sayın SELVİ yi eleştiren Malatyalı bir gazeteci kardeşimiz birkaç yıl evvel BDP milletvekili  SIRRI SÜREYYA ÖNDER beyden öyle laflar işitti,sesi kesildi sustu kaldı.
Şimdi bu arkadaş DEMOKRASİ,BARIŞ,MUHAFAZAKARLIK gibi konularda çok hassas fakat bakıyorsun ADAPAZARI taraflarında sanırım yazlığı var oralarda temasları olduğunda televizyonda çıkıp ya 1993,1994 lerdede devlet bazı kimselerin kafasına sıkmakta mecbur kalmış bunlar o günün devlet politikaları diyebiliyor,işte buda değişken insan karekterini gösteriyor,bu tip düşünceler siyasi geçiş noktalarında çok düşünülmeli.
Başka bir arkadaş çıkıyor iki tabancam  400 mermim var diyor öyle bir anlatıyorki SARAY MUHAFIZLIĞINA alınmış USTURA KEMAL görüntüsü,başka bir arkadaşımız bizlerin demirel ekolünden gelme benim için ne olucak 300 okuyucusu var diyor biz haber alıyoruz işte arkadaşlar BÜYÜK LİDERLERİN başına bu tip macera sever ve çabuk makas değiştirebilen insanlar iş açar..

Bestekarı,güftecisi,köftecisi,kamyonda yaparım uzay gemiside yaparım diyeni..!!!!
Siz,siz olun TRABZONLUDA karar kılın..?
Bir  gerçek hikaye anlatayım bitireyim bizim bir YAŞAR ağbimiz var allah uzun ömür versin,derin bir ağbimizdir 1960 lı yılların başında istanbulda ABD konsolosu ile dalaşmış bir insan düşünün tabi yaşar ağbiler eskiden gelen insanlar olduğu için şimdide ULUSAL SOL ideolojisinde büyüklerimiz sağolsunlar paraleller onu bile fezlekeye geçirmeyi başardı.
Neyse tanıtım yaptıktan sonra hikayeyi anlatayım rakı içiyoruz YAŞAR ağbi 1941 doğumludur yanlış anlamayın ben 1965 doğumluyum bana anlatıyor 1960 darbesi yeni olmuş ANKARADA İL ÖZEL idarede çalışıyorum bekarım iki arkadaşız daireden ,bir bekar evinde kalıyoruz,arkadaşım DP(DEMOKRAT PARTİ) li içki içtik evde bu naralar atıyor TSK indiricez şöyle yapıcaz,böyle yapıcaz alkolün dozu fazlalaşınca bunun ateşi iyce parladı yastığın altından tabancasını altı fırladı tutamadım dışarı gitti,koşarkende bağarıyor YAŞAR TSK ile çatışmaya gidiyorum,on beş dakika sonra bir geldiki kan,ter içinde fakat  en komiği ayakkabıları yok ayağında ne olduğunu sorduğumda YAŞAR yav bunlar çok kalabalıkmış baktım başa çıkamam bir iki ileri geri nöbetteki askerlere laf atım bağardım hepsi arkama takılıp kovalamaya başladılar bende hızlı koşayım diye ayakkabıları çıkartıp koşup geldim,YAŞAR bunlar çok kalabalık)))).

Velasıl delikanlılık lafta değil icraat anında olur,anlayana SİVRİSİNEK SAZ,anlamayana DAVUL ZURNA az.
Herkese hayırlı günler,rast gele.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder