23 Mayıs 2015 Cumartesi

GERÇEKLER TARİHİ.

                                         

Sevgili takipçilerim bir müddettir Pazar eğlence yazılarını yazmıyorum sakın zannetmeyin anılar maceralar bitti,içimden gelmiyor belki havalar ısındı ondan birde moral alamıyorum bugünlerde ALLAH BÜYÜK….!!!!
ALLAH RAHMET EYLESİN yakın zamanda kaybettiğimiz merhum RUZİ NAZAR beyin yetiştirdiği yine rahmetlik bir TATAR ağbimiz vardı (RUZİ NAZAR ve bu kişi ve ilgili konularlala ilgili bir yazım olucak) bana bir gün dediki evlat bu  bizdeki şimdinin yönetimini ellerinde tutan DERİN ÇAKALLAR başkalarının PİŞİRDİĞİNİ yemeyi seviyorlar dedi.
Şimdi bu laf böyle kalsın TARİH yazıyoruz allah büyük zaman bize ÇAKALLARI göstermek nasip etsin…
                                          

Bu hafta önemli kişilerin açıklamaları vardı sayın MEHMET EYMÜR beyin yine bazı faili meçhul cinayetler için ek açıklamaları ve bazı bağlantılar ile ilgili görüşleri RADİKAL gazetesinden yansıdı.
                         

Sayın EYMÜR her zaman dediğim gibi çok isabetli ve gerçek doğruları konuşur,ağbi o astsubay arkadaşlardan birinin haber elemanları benim etrafımda dolaşmasada yakın beni tanıyanlardan bilgi alabilecek kişilerin etrafında dolanıyorlar,sen bilirsin ağbi bunlar balık lokantalarının karşısında yatlarda rakı içmeyi severler BOŞNAK böreği ile ermeni dolmasının sevildiği  PIRLANTALI YEŞİLLİ yerlerde?))
Bizim bıranşımız değil bu işlerde işte kendi pişirdiğini yemeyip başkasının pişirdiğini yedinmi,hazımsızlık yapar kim napıyor bilmek istersin,biz niye kimin ne yaptığını merak etmiyoruz…
                                      

Birde sayın eski emniyet müdürü sayın HANEFİ AVCI beyin tvnet televizyonunda sayın FERHAN ÜNLÜ ve ABDURRAHMAN ŞİMŞEK beylerin İSTİHBARAT,ANALİZ programında iki saate yakın izledim.
Şunu söyleyeyim şimdiye kadar ne yazmışsam arkasındayım eğer bu büyüğümüz müdür bey için geçmişte yazdığım bir yazınında arkasındayım SİMON NE isimli bir yazıydı bir internet sitesine yazmıştım.
Fakat şu varki sayın AVCI beyefendinin şu anda konuları değerlendirmesi gerçekten çok doğru,anlatımları ve verdiği bilgiler tamamen doğru,hatta benim eski aslında gerçeklere dayanan reel yazımıda doğrular nitelikte.
Çünkü ben sizlere bu konuları getirdiğimden beri önünüze dikkat edin olayların 2003 yılında askeri mekanlardan ve çok değişik hadiselerle bugüne hadiseleri bağlıyorum ve bunda 4 temmuz ÖZEL KUVVETLER hadisesini ve ondan sonra ERGENEKON,BALYOZ sürecine gelene kadar o aralarda çok farklı hadiselerin olduğunu belirtiyorum sayın AVCI da dün bu konuya çok iyi değerlendirerek ve halkın anlayabileceği bir uslüple anlattı.
Hatta şunu söyledi,yolsuzluk ve diğer hadiselerde bir mesele ama kesinlikle olayları birbirine karıştırılmaması gerektiğini izah etti,bu doğrudur.Sayın AVCI geçmişte eleştirilecek hadiselere haklı veya haksız maruz kalmışsada mesleğini çok iyi bilen bir insan olarak kendisine dost olanda,düşman olanlarda POLİSLİK ve İSTİHBARAT dünyasında duayyen olduğunu bilir.

Yiğiti öldürücen hakkını vericen.
Arkadaşlar bu on iki yılda bu meselelerde yıllarca 45 yıl güvenlik güçleri içinde kimler kalmış MİT,TSK,EMNİYET gibi kuruluşlarda ve siyaset dünyasında kimlerin fazlaca üst görevi olmuş fakat ERGENEKON ve BALYOZ davaları 4 temmuz 2003 gibi hadiselerin gerisinde olmuş devlet görevlilerinin hiç adı anılmayanlar bu çok beynelminel planları organize edip geriden yürürlüğe koyanlardır,sakın bunu unutmayın?
Ben burdan yazıyorum sayın MEHMET EYMÜR bey ve diğerleri gibi vatana en iyi şekilde hizmet etmiş insanlar kaleye her vurduklarında gol olsun diye.
Özellikle burdan bazen sosyal medya vasıtası ile camiaya yakın kişilerlede sohbet ediyoruz,daha evvel kimseler hukuk karşısına çıkmamışken ben birkaç emniyet müdürü beyefendiye çağrıda bulunmuştum eski yazılarımda var.
Tekrar burdan zor durumda olsalarda çünkü bizim delikanlılığımız,öğretilerimiz insanların zor zamanında vurmak değil kaldırmaktır,bakın şu anda zor durumda olan tutuklu olan sayın ALİ FUAT YILMAZER, sayın TUFAN ERGÜDER ve sayın YURT ATAYÜN beyendiler sizler özellikle dindar inanmış Müslüman bir çevrede büyümüş insanlar olarak kendinizi lanse ediyorsunuz.
               

Türkiye tarihinde sayın HAKAN FİDAN bey ve arkadaşlarıda yanlış anladı beni sizden bazı arkadaşlarda ,bu benle ilgili konu 35 yıllık bir kan davası olmuş  çok ciddi bir konu.Bunun manevi ve maddi boyutuda olan çok kanlı bir tarihe denk gelen bir hadise.
Eğer sizler delikanlıysanız,Müslümansanız işte çevreniz ve camianız güçlü avukatlarınızla neden bana komplo bir operasyon  yaptığınızı açıklar buna neden çok büyük bir devleti karıştırma gereği duydunuz bu emirleri kim size verdi yabancı misyondan sizinle işbirliği içinde olanlar kimlerdi kim size bunları plasante etti.

Yanlış anlamayın bu yabancı devlet görevlileri beni 2007 yılında ayrı iki devlettin temsilcisi olarak ziyaret ettiler eğer istenirse yine sizin karıştırdığınız,komplo ile işin içine soktuğunuz devletin arşivinden bu çıkar.               
Özellikle sayın TUFAN ERGÜDER bey soruyorum,bu bana yapılan komplo operasyonda 2005 yılında TÜRK EMNİYETİNİ ilgilendiren ve ALMANYADA gerçekleşen adli ağır şuç olan hadsiselerlede derin bağı varmı çünkü bunlardan benim TANIK ifadem var…

Yazımı şunla devam etmek istiyorum 2010yılında önemli bir gazetecimiz hadiseye şahit oldu anlık kendisine verdiğim bir bilgi ile sonrasında TÜRKİYENİN eski bir BAŞBAKANININ kendince ERGENEKON operasyonları devam ederken yılbaşı arifesinde yurt dışına çıkarken yine komşu bir ülke ile yaptığı açıklamanın verdiğim bilgi ile PİŞTİ olup patlaması ve o siyasetçinin kamuoyundan çekilmesine sebeb oldu,bu gazeteci arkadaşımızda çok değerli Müslüman doğruluktan ayrılmıycak bir arkadaştır açıklarsa herkes anlar…
Sayın CEM KÜÇÜK beyin bugünki yazısını okuduğumda haklılık payının büyük olduğunu ben söylemek isterim.
Türkiyede 1970 li yıllardan itibaren moda olan SOL ve SAĞ ideolojinin içinden at başı gelenlerin sonradan nasıl lümpenleştiğini çok iyi gördük,şimdide bu lümpenlik siyasal islam ve muhafazakar kesimin içindede başladı.
Sayın KÜÇÜK özellikle geçmişte ERGENEKON konusunda yazdığı çok cesaretli yazılarını unutmam mümkün değil kimsenin cesaret etmediği yazıları yazmıştır,herkesin eleştirilecek yanları hatalarıda muhakkak vardır olacaktır.

Arkadaşlarım eğer ALLAHA inanıyorsak onun arkamızda olması ve doğrunun tek olduğu yanlışında tek olduğunu bilmemiz gerekli..
İYİ PAZARLAR,
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder