31 Mayıs 2015 Pazar

AVLANAN AVCILAR.

                                      

Sevgili takipçilerim hayırlı bir haftaya girmenizi bol bereketli ve mutlu bir yaşantı içinde olmanızı temenni ederim.
Bugünlerde özellikle sayın HANEFİ AVCI beyefendiyi televizyonlarda takip ediyorum,zaten sayın AVCI her dönemde istihbarat ve güvenlik uzmanlarının özelikle takip ettiği çok eski bir duayyen polis müdürüdür.
Daha evvel dediğim gibi zaman zaman kurumlar arasında yada kişisel bazda bazı çekişmeler veya anlaşamamazlıklar hatta husumetler olabilir, bu dünyada fakat özellikle İSTİHBARAT ve istihbarat örgütleri ve bunlarla mücadelede,teknik takip elektronik istihbarat konusunda kendisi başlı başına bir uzman isimdir…
Benim eskiden emniyet camiası ile yakın bir ilişkim olmaz,olduğu zamanda artık o günlerde kimler varsa gerimizde onlar bir şekilde konuya geriden girerlerdi,sistemim öyle kurulmuştu.
Şimdi ben olaylara netlikle giriyorum çünkü sayın AVCI da bugünlerde hadiselere çok içtenlikle çok geniş bir cepheden ve hem kendini,hem bizleri,hem hükümeti,hemde gerekli tüm kurumları eleştirip, özeleştiri getirerek şimdiye kadar olan tüm olaylara kendi yaşadıklarını tecrübelerine katarak çok büyük bir PENCERE açıyor türkiyede ben hala tam tamına ilgili kurumların bile daha sayın AVCI nın nedemek, neyi tam manası ile büyük bir PERDE üstünde göstermek istediğinin farkında olmadıkları kanatındayım.

Şimdi gelelim sayın AVCI beyin hala bazı noktalara geldiğinde fren yapıp ani durduğuna,bunu iki şeye bağlarım biri ketumiyet yapılacak operasyonların önünü kesmemek, ikinciside tabiki 40 yıllık güvenlik camiasında ister istemez ÖRÜMCEK ağı sistemin içinde seninde yanlışların oluyor,bazı noktalarda fren yapmak sanada gelebilecek sıçrayabilecek konulardan sakınmak…
Yıl 1998 sonu evde yeni aldığım 70 ekran televizyon bozuldu şaşırdım yepyeni televizyon allahallah dedim hep bu markayı kullanırız çok enteresan televizyon çok yeni servis geldi aldı birkaç gün içinde yaptı getirdi.                            

O günlerde cep telefonu ERİCSON 388 kullanıyoruz,bir gün televizyon seyrederken telefon çaldı fakat enteresan telefon çalınca televizyonda ekranda garip sinyaller gidip gelmeye başladı,bir iki denemeden sonra anladımki televizyona dinleme cihazı koymuşlar.
                                    

Tabi ömrü dinlenerek geçen ben ve özellikle MİT kurumunda dinleme yapan gurupları tanıdığım bildiğim için bunların aşşağı yukarı teknolojilerinide zaman içinde biliyorduk,işte sayın AVCI beyde bu konulara meraklı olduğu için ben haberliyim MİT kurumu ilede bu teknolojileri özel dostluk kurarak birbirlerinden çeşitli pas teknolojileri alıyorlarmış.Şunu belirteyim hiç sayın AVCI ile tanışmadım.Benim öyle böcekçi arkadaşlarım var kurumdan tanıdığım geçen birini media marketlerden birinde gördüm sohbet ediyoruz ZEKİCİM diyor meraklıyım bilirsinya kendime özel ses sistemi yapıyorum onun için çeşitli aletler alıyorum,göz atıyor İŞİMİZ bu diyor.

Neyse sayın AVCI beyin edirne emniyet müdürü olduğu dönemde bu televizyonla dinleme hadisesi patladı yıl 2005 ilk defa TÜRKİYE kamuoyu o zaman öğrendi.
Tabi arkadaşlar benim dediğim zaman yıl 1998 bu tip aleti benim evime koyan koyduran arkadaşların bunu destekliycek ünite aleti ve gayri yasal bundan gelicek veriyi,kayda alıp stokluycak yakında başka bir devamlı istasyon olması lazım.
Diyicen ZEKİ bey o günden bugün 2015 nasıl gelicek arkadaşlarım istihbarat konusu devamlılık arz eder,bakın o günlerden bügünlere sayın AVCI bunları okusun belki başına gelen hadiseler başka farkına varmadığı hadiselerden,olabilirmi.
Bunları kendisine okur ve okutan olursa sevinirim onun engin bilgisinden çok şey çıkar.
Yıl 1997 yer PERA PALAS oteli MİT ilgili masa şefi arkadaşlarımla görüşmem var fakat görüşme yapıcağımız salona girdiğimde TÜRKİYENİN teleminikasyon kurumları arasında ikincisinin patronu ve adamları etrafımızda,anladımki bu bir bilinçli çakıştırma enteresan bir hareket yaparak(bunu parantezde ileriye bırakıyorum) görüşmemi yaptım ordan ayrıldım.                              

Bu beyefendi ertesi günü telekiminasyon kurumu için çok büyük bir meblağ ile lisans satın aldı ULAŞTIRMA BAKANLIĞIMIZDAN…
Yıl 2003 arkadaşlar ben herkesi takip ederdim,operasyon yapanıda takip ederdim,şimdi açık adres vericem SAYIN AVCI İstanbulda bir lüks sempte karakol karşısında çıkmaz bir sokakta bir eve baskın yaptı ve iki gün bu evde kendinin en güvendiği elektronik bilgisayar bilgi işlem uzmanları ile kalarak çok önemli bir kurumun bilgisayar serverlerı ve bilgisayar bilgi bankası üstünde çalıştı.
O bölgenin MİT muhbirleri birkaç yıl evvelden hep bu sokağı kontrol altında tutuyorlar,bu benim dikkatimi çekiyor,konunun üstüne gitmeye kalksam o zamanda bana karşı bir şıçrama rahatsızlık yaratıyorlardı.
Daha evvelki bir yazımda var işte 2002 yılındada o bölgeye yakın bir yerde gece yanımda bomba patladı,ALLAH korudu…
Neyse şimdi sayın AVCI diyorki aklımızın alamıycağı şekilde bir yapı ile karşı karşıyayız ben kendisine hak veriyorum bu konuda.
Ayrıca herkesin tam manada söylediklerini bilemem ve bilsemde hepsinin doğru olduğunu söyleyemem.
Fakat bu isimlerden biride SAYIN SABRİ UZUN beyefendi emniyet camiasının en tanınmış yine emniyet müdürlerinden birkaç gün evvel bir konuya değindi ,dediki ben 2009 yılının şubat ayında dinlenmeye HİZUBULLAH örgütü ilişkisi içinde olduğum için  alındığımdan merhum BEHÇET OKTAY beyinde telefonu dinlenmeye alınıyor ve altı gün sonra merhum OKTAY intahar ederek hayatını kaybediyor,bunu sayın SABRİ UZUN beyefendi gibi biri özellikle dikkat çekerek anlatıyorsa  üstünde çok düşünmek gerekli.

Söylediği tarihlerde dikkat edin merhum MUHSİN YAZICIOĞLU bey de arkadaşları ile helikopter kazası ile rahmete kavuşmuştur,hadise hala ucu açık şüpheli vakadır,ayrıca bende o günlerde ağır ve ümitsiz bir durumda hasta yatağındaydım,ALLAHIN yaşatacak günü varmış sonra yaşattı…
Tekrar söylüyorum özellikle sayın HANEFİ AVCI,SAYIN BÜLENT ORAKOĞLU,SAYIN SABRİ UZUN ve MİT kurumundan tek şimdiye kadar çıkıp dürüsçe olan hadiseleri anlatan sayın MEHMET EYMÜR bey gibi insanların konuşmaları ve konuları açmaları bu ülkeye ve milletine büyük yarar fayda getirecek o zaman demek istediğim gibi AYSBERGİN tamamı ortaya kabak gibi çıkıcak sayın HANEFİ AVCI beyin özellikle hükümeti ve kendilerini eleştirmesini büyük taktirle bir TC vatandaşı olarak kutluyorum tebrik ediyorum…

Arkadaşlar şimdi burdan not düşüyorum ben bu ülkeye düşman dahi olsa bir kürt,çerkez,laz,ermeni,Yahudi,arap,türkün  evine ayağımı atıp o insanlara en ufak bir şerefsizlik yaptıysam ALLAH nasıl istiyorsa öyle yapar beni , ama bu ülkede benim evime ayak atan ve benden dostluktan başka bir hadise görmemiş özelikle devlet görevlisi insanlar şerefsizlik yapıp,beni çocuğumun yanında küçük düşürmeye kalkmış ve bunu özellikle geri plandan organize eden daha cezasını bulmamış HARAM için yapmış kimselerin ALLAH evinde namazını kılan onlar için dua eden annelerinin karşısında küçük düşürsünmü….?
Sen işini yap gerisini ALLAHA bırak….
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder