5 Nisan 2015 Pazar

YILAN,KURBAĞA YEDİK…

                                    

Sevgili takipçilerim,hepinize mutlu pazarlar diler,ülkemiz ve milletimiz olarak kötü bir hafta geçirdik onun için bugün biraz gülüceğiniz şekilde bir yazı kaleme alıcam bu  gelecek  günlerin mısraları olucak şekilde,
ACI HASRET VE KEDER
AYRILIĞIN ŞARKISI
YİNE FALDA SEN ÇIKTIN TERÖR
YOKKİ SENDEN HAYIRSIZI,
bu konuları ele alırız…..
Arkadaşlar bir gün ÖZEL KUVVETLER den bir yüzbaşımızla telefonla görüşüyorum bana dedi ZEKİ bey siz bu şahıstan çekiniyormusunuz,yüzbaşımızda eski astsubaylıktan subay kadrosuna geçiş yapmış yaşıtım bir arkadaş dedim yüzbaşım biz bu ülkenin dağında bayırında gezdik o senin anlattığın vatandaş kim?
Böyle konuşma bitti,sonra öğreniyorum yüzbaşımız ANKARAYA MİT dönmüş beni sormuş yav bu arkadaş hangi dağda bayırda görev yaptı diye kurumdakilerde yüzbaşım demişler O ULUDAĞ ve ERCİYES uzmanıdır,baştan hı dedikten sonra uyanınca yüzbaşımız basmış kahkayı…!!!!!!                

Yıl 1980 lerin ortası sempte akşam saatleri kasım ayı uğursuz bir hava var muhabbet ediyoruz OKAN diye arkadaş var o geldi yav çocuklar BURSADAN bizim kızlar aradı sohbet ettik,kız arkadaşlarımız ULUDAĞ ünüversitesinde okuyor orda evde tuttular muhabbet sohbet iyi…
Cem dedi yürüyün gidelim vallahi uyar cem ben,ali,okan evden az bir eşya iki araba konvoy yaptık BURSA ya indik bir otele yerleştik sabah kızlarla buluştuk muhabbet sohbet iyi e hadi burdan uludağa çıkalım.
Araçlarla çıktık dağa yağmur nasıl yağıyor ,mis gibi bir hava insanın ciğerleri safi çam ormanının oksijeni ile doluyor….
                                      

Turistik otele yerleştik dağ bomboş kar yok hafta ortası on numara bir ortam sessiz sakin,lobide bir tek  türk halk müziği sanatçımız sayın SELAHATTİN ALPAY ve arkadaşları ile karşılaştık.
Pek otelden çıkılmıyor,muhabbet sohbet çay kahve.Kızların muhabbeti yetiyor RÜYA diyede çok cici bir kız var bende onla ilgiliyim,durumlar iyi.
Akşam oldu çıkalım dedik kirazlıyaylaya indik küçük bir orman lokantası orda güzel şömine yanıyor rakılar etler,hesabı istedik bayağı bir içmişiz gece hesaptan anladık, bizde bir laf vardır insan üstü bir boyut kazandırmışız büyük şişelere ,şişeler LİNGO,LİNGO olmuş…
Neyse kazasız otele döndük odalara çekildik sabah öğlene doğru kalkmışım,giyindim kahvaltıya indim bizim arkadaşlarda bir keyifsizlik bir sessizlik,hayırdır ARSLANLAR bir sıkıntımı var em küm cart curt,yav ZEKİ hani aramızda sehem yaptıkya tatilin paralarını tek bir torbadan ödeyelim diye evet,işte biz sabah o paraları katlayalım tatili bedavaya getirelim diye oyun salonuna indik makinaları katlıyacağımıza,makinalar bizi katladı…
İyi MAMANIZA,BABANIZA çok selam))))…
                            

Ne olucak şimdi yav ZEKİ sende zula vardır,bende zula mula yok,istanbulu arayın MAMALARINIZ,BABALARINIZ buraya para yollasın hesabı kapatın,gidelim.O yıllarda kredi kartı,hızlı havale mavale yok devir nakit devri…
Başladılar otel lobisinde kıvranmaya ne yapıcaz,havale istesek hemen gelmez diyorlar karalar bağladılar düşünüyorlar bende çayımda kahvemde RÜYAMLA gırgırındayım..
                          

Akşam üstüne doğru lobiye gitim,benim yandan cepli pantolonun arka cebinden zulamı patlatıp hesabı ödedim,geldim yanlarına gülerek kıvranmayın lan arabaları hazırlayında aleme BURSADA devam edelim,sevinci görücen sanki KIBRISA çıkartma yaptık yolda okan diyor ulan sen az p.... değilsin bizi orda kaç saat iyi kıvrandırdın ALİ ile CEM e dönüp p… görüyormusun zulası varmış nasıl kıvrandırıp bizi patlattı…
Bursadada bir gün alem yapıp ordan semptimize köhne muhitimize döndük,aman semptler keşke köhne kalsaydı bu haliyle maalesef ne şehirlerde,ne ilçelerde,ne köylerde,ne insanlarda RUH kalmadı,keşke köhne kalsaydık…
Yılan,kurbağa yedik mevzuna gelince bu BEHZAT Ç. diye bir dizi vardı,orda bir amca var hep diyorki ben dağda yılan,kurbağa yedim senin haberin varmı,üstünde bir takım elbise var gri aynısı bende vardı 1990 lı yıllarda AYDINLI, PİER CARDİN mağzasından giyiniyorduk,şimdi düşünüyorum ne güzel bir şirketmiş o yıllarda kredi kartı yok bir şey yok hesap açarlardı bize ,giyinirdik aydan aya hesabımızı gider öderdik elden şimdi düşünüyorum sadece bizemi yapıyorlardı herkesemi diye?
                             

Neyse BEHZAT Ç. güzel bir film bu yılan ,kurbağayı bende çok yedim,nasıl şimdi İPSALA hududunun karşı tarafında YUNANİSTAN sınırları içinde ALEXSANDRAPOLİS (DEDEAĞAÇ)  şehri hududları içinde FERRE kasabası var onunda küçük bir köyü var tam hududta ferecik küçük ferre diye orda kalıyorum HİRİSTO isminde bir arkadaşım var,
                       

Köyden baktığında bizim hudut karakolu ve kırmızı beyaz bayrağı görüyorsun,bende ağaçların içinde serinliyorum HİRİSTO kardeşimin çok güzel bir kızı var 15 yaşında etrafımda dolanıyor iş almayalım başımıza misafiriz çokta sıcak kanlıdır misafirlikte yunan insanı,
Köyler bizim köyler gibi değil arkadaşlar,sade TÜRKLERE fantezi ilk gün oturuyorum uzaktan bir traktör geliyor üstünde mini etekli kız ulan sıcaktan,stresten iyice kafayı yedim heralde kız traktörü bir çekti bizim kafeteryanın önüne üstünden mini etekle atladı traktörün  ben koma,roma,Milano kız böyle yaptı Yassas(selam)..
Yunanlı arkadaşlar tabi gülüyor bana ZEKİ burası AVRUPA.Bizim bayrak dalgalanıyor hudut karakolunda burası AVRUPA..!!!!?
                                  

Bir günde tek başıma uzaklaşıyorum köyün içinde sakin ağaçlar arasında bir şelzong buldum toprak yolun önünde serin serin biralarımı içiyorum kuş sesinden başka bir şey yok,aniden bir kamyon gürültüsü tam önümde bir acı fren askeri cemse ,arkasından askerler bir bir  atlamaya başladı ,yassu,massu meğer hudut boyu nöbete gidiyorlarmış,ben tekrar uzandım AMSTEL biramdan soğuk sağlam bir fırt çektim UYU yavrum ZEKİ UYU…!!!!                      

Neyse HİRİSTO geldi ZEKİ dedi arkadaşlarla öğlen özel masa kurduk senin için özel yılan balığı ızgarası ve kurbağa bacağı yaptırdık tüm köydeki arkadaşlarla yiyicez içicez bak bu senin için çünkü özellikle YILAN balığı artık zor bulunuyor senin kısmetine bu ara var kurbağa bacağınıda özel yaparız,evyallah HİRİSTO ağbi…
     
                                                            

Öğlen köhne bir yer fakat çok güzel tam böyle bir kır havası köyün meyhanesinde şişe geçirilmiş yılan balıkları pişiriliyor bir yerden kurbağa bacakları QUZO(UZO) tavsiye ederim marka olarak ÇANTALI veya BARBAYANNİS yunan salatamız üstünde köyün kendi yapmı FETA peyniri on numarayız,işte YILANLARI ,KURBAĞLARI böyle yedik arkadaşlar…
Kimse,kimseye hava atmasın DAĞDA,BAYIRDA YILAN ,KURBAĞA yedik diye işte bizde yedik …..!!!!))
                
                                                                                                                     

Hemde öyle hududumuzun kendi tarafında değil,ileri muharebe alanında,cephe ilersinde düşman hatları içinde, kalkıyorlar bize burda hava atıyorlar…..))))))
        


                                                                                                                                           

Hepinize iyi keyifli bir Pazar günü dilerim.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder