27 Nisan 2015 Pazartesi

KIRGINIM

                                 

Sevgili takipçilerim,yazımın başlığı sitemle başlayan bir kelime olan KIRGINIM ile başlıyorum.
İnsanlar sevdikleri tarafından hayal kırıklığına uğratıldıklarında karşısındakine kullandığı bir kelimedir KIRGINIM…
Genelde kırgın olmak için tarafın haklı olması karşı tarafında yaptığı eylemden dolayı mahcup olması lazımdır.
Ben KIRGINIM….
                                                 

Yıllar evvel merhum TURGUT ÖZAL beyin yakın çalışma arkadaşlarından biri oda merhum oldu ama aile çevresi geniş hayatta hepside beni yakın tanır MİT içindede kuvvetli yapıları vardır kendisine birinci dereceden bir yakınının başı belada yardıma gelin dediğimde çok arkadaşını seviyorsan kendin kurtar dedi,bende gittim kendim bu şahsı kurtardım hadiseden..
Sonraki günler gel bakalım dedi beni karşısına aldı o güçlü heybeti ile bıyıklarını burarak bak evlat dedi benim hayatta çok arkadaşım oldu ve var ama hayatta hiç dostum olmadı dedi…
Ateşli ve iyi niyetli bir çocuksun kendine dikkat et dünya kalleş dünya dedi.                        

Uzun yıllar oldu demin televizyon seyrediyordum o kadar kalleşlik gördümki sonra ASALA ile ilgili anılarımı anlatıcağım zaman şimdi kısa geçiyorum ASALA nın yurt dışından değil içimizden bizi vurduğunu gördüm tabi yıllar aldı,kolay değil 10 yılda siyah olan şaçlarımda siyah kalmadı…
İhanet ile yaşamak çok kötü acı bir şey.
                                  

Hayatta insan son bir kişiye güvenir ülkesinde onun sonra basit bir çıkar için ihanet etmesi ve bu ihaneti çok çaplı bir şekilde yapması arkasından bunu kapatmak için çeşitli gizli konuşmalar yapması,gizli tehditler yakınlarıma bu yaz sıcağında insanları zora sokucak şeylerin yapılması emniyet teşkilatının bile hadiseleri örterken utanıp zorlanması,küçük bir çocuğun yolda refüze edilmesi hainlerin bir ana tarihten gelenleri birde dev gözüken bu tarihten gelen hainlerin kucağında gezenleri sonrada gemiyi nasıl limana yanaştırırsan demeleri,en büyük ağbilerininde TINLAMAYIN demesi.
ÇOK KIRILDIM….!
                                               

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder