6 Nisan 2015 Pazartesi

İPEKÇİ HADİSESİ…

                                  

Sevgili takipçilerim,2 şubat 2015 tarihinde ŞEREFSİZ YILLAR başlıklı yazımda küçük bir baştan kendi yaşadığım ailemle bir hadiseye değinmiş 1981 yılında bu hadisenin 1978 yıllarına dönen bir olaylar zinciri olduğunu belirtmiştim…
Son dönemde değerli gazeteci sayın TAMER KORKMAZ ve yine değerli köşe yazarı eski emniyet istihbarat daire başkanı sayın BÜLENT ORAKOĞLU beyefendinin şehit gazeteci APTİ İPEKÇİ ile ilgili çeşitli isabetli yazılar yazmalarını takip ettim ve yazılarını dikkatlice okudum.
Şimdi o yıllarda ben çocuk olsamda bu konulara o çocuklukla devamlı içeriğini gerçek tarafını bilmeden fakat daha sonraki uzun bu konularla çalışmamdan dolayı olayların o esnada arka yüzünü bilmediğim ön cepheden gördüklerimin aslını öğrendim…
                          

Tabi ALLAHA dua ederek 1979 dan 1980 darbe gününe kadar birkaç yapılan komployu tekrar söylüyorum sadece ALLAHIN yardımı tesadüflerle atlatmışım.
Bunları tavsilatlı şu anda anlatmak istemiyorum,yalnız kısaca şunları belirtmek  istiyorum 1978 yılında merhum APTİ İPEKÇİ beyle ve bazı önemli burda yine ismini açıklamıycağım sonraya bıraktığım kişilerle beraber  sosyal ortamlarda bulundum…
                        

Sayın TAMER KORKMAZ beyin ve sayın BÜLENT ORAKOĞLU beyin bugünlerde dediği gibi değil,bu suikastin MİLLİYET gazetesinin el değiştirmesi ile en direk bir ilişkisi yok,tabiki sistemde merhum İPEKÇİNİN şehit edilmesi ile daha sonra gazetenin el değiştirmesi bu hadiselerin domino etkisi yaratması ile oluşturmuştur…
Merhum İPEKÇİ beyin şehit edilmesindeki sebeb tamamen vatansever duygularla bazı ULUSLARARASI hadiselerin TÜRKİYENİN iç dengelerini ilgilendiren  ve bölgemizdeki ülkelerle ilgili konularda POLİS deyimi ile DUYARLI davranması yüzden hadise vuku bulmuştur…
              

Tabi konun içeriğini ve benim o tarihlerden aşşağı yukarı 2008 yılına kadar yaşadığım sahadaki hadiselerle tamamen konunun bu suikastler olduktan sonra bitmediği ,dediğim tarihlere kadar bunun benim hayatımda etkisi olması ve yaşanan bir çok hadiseye vakıf olmama neden olmuştur.
Merhum İPEKÇİ soruşturmalarında görev alan MİT,EMNİYET ve sıkıyönetim yetkilileri içinde benim şahsi fikrim olarak çok dürüstçene bu konuyu aydınlatmak isteyen dönemin İÇ İŞLERİ BAKANI sayın HASAN FEHMİ GÜNEŞ beyefendi bu yüzden aradan beş altı ay sonra  CHP genel başkanı sayın DENİZ BAYKAL beye yapılan bir komploya benzer bir hadise ile  ayağı kaydırılmış bakanlıktan istifa etmesi sağlanmıştır…
Yine o dönemde çok canla başla çalışmış gibi gözüken insanların aslında tüm bu suikast örgütlenmesinde bir rollerinin olduğu hatta size şöyle söyleyeyim onların uzantıları yetişmiş bugünlere kadar gelmiş çeşitli kurumlarda ,kompartmanlarda yada daha yüksek bürokratik yerlerde çalışmalarına aynen devam etmektedirler.
                            

Bugünlerdeki hadiselerde o günlerdeki öğretmenlerin yetiştirip bugünler için hazırladığı kadrolar,istedikleri ideolojik kılıflarda olsalarda aynı tarzın günümüze uyarlanmış şekildeki yapılanmaları.
Bir çok değerli insan bu konularla ilgili,ilgisiz genç yaşta hayata veda ettiler maalesef kötüler uzun yaşıyor.
Bu konu ile ilgili belgeler dönemin BELİRLİ YAPILARINCA aranıp peşine düşülüp bir şekilde ellerine geçirilip delil kalmıycak şekilde yok edilmişlerdir.                 

Tabi bu bendeki bilgi ,yarınlarda bu belgeleri ellerine geçiren güçler belki şimdi kendileri sızdırır onu bilmiyorum o dönemde bu belgelerin ihtilal olduktan sonra bile kopyaları varmı diye dönemin KONTRA ekiplerince gayrinizami arandı.





Tabi ben tüm yaşadıklarımı ayrıntılı yazarak içinde ismi olan kişilerle olayların çok tafsilatlı ayrıntılı ilşkilerini ilerdeki yıllarda zinciri takip eden insanların çok rahat bilgiye erişim sağlamaları için bunları güvendiğim önemli birkaç dostuma emanet ettim…
Ayrıca sizlere tavsiyem sayın HASAN FEHMİ GÜNEŞ beyin başına gelen komplonun daha sonra söze dökülüp fısıltı gazetesi ile topluma yansıyan yine kadın ilişkileri deikodularını üst rütbeli insanlara taşıyan devlet içindeki gurupları bulursanız bunlardan ÜST ULUSLARARASI yapılara giden kişiliklerini rahat tespit edersiniz..…
                       

Yazımı bitirirken rahmetli ÖNDER bey geliyor gözüme son emekli olmadan evvel ANKARADA MİT okulunda SAĞ TERÖR derslerine hoca olarak girmiş,bir gün bana çok kızdı seni gördüğümde aklıma rahmetlik KEMAL SUNAL beyin BEKÇİ ŞABAN filmi aklıma geliyor diyordu,ordada BEKÇİ ŞABAN tüm mahallenin işine maydonoz dayısıda İÇ İŞLERİ BAKANI ŞABAN ÖZGÜNEŞ….
Hayatı tehlikelerle yaşamış insanlar bazen  hayata daha komik tebessüm etirecek tarafından bakabiliyor.
İlerki günlerde bir çok şeye ALLAHIN İZNİ ile devam edicez,kusura bakmayın çok açık yazamıyoruz,bazen zamanlama taymingin yerinde olması lazım,bu konularda önümüz açık değil.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.
                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder