12 Nisan 2015 Pazar

HERŞEY İYİ OLACAK.

                                 

Sevgili takipçilerim hepinize iyi pazarlar dilerim,bu hafta size eğlenceli bir yazı yazmadan evvel bazı sosyal konulara değinmek istiyorum.
Bu son yıllarda özellikle TV lerde bazı gazeteci program yapımcıları var devamlı biz ANADOLU çocuğuyuz falan diye böyle basit sınıfsal bölgecilik ayrımcılık yapan,sonrada birisi bir şey söylese hemen mağdurları oynayan,sanki onlar ANADOLU çocuğu olunca onlar saf tereyağ delikanlı İstanbul çocuğu olursa…… ?

Ben burdan biraz eski İSTANBUL delikanlılığına girsem arkadaşlar bir meydan laures yazmam gerekir,İstanbul mahallelerinin,o eski semptlerinin delikanlılığı,örfü adeti  başlı başına bir kültür ve çok özeldi,onun için bu ANADOLU delikanlılığı ayrımcılığı olmuyor o televizyonlardaki arkadaşlara burdan söylüyorum yorum yaparken deyin bu MİLLETİN ANADOLU sundakide İSTANBUL undakide ,BÜYÜK ŞEHİRLERİMİZDEKİ civan mert delikanlılardı malesef,delikanlılık alemi ağar darbe aldı deyin işi öyle bitirin BÖLGECİLİK,SINIFSAL ayrım yapmayın….!!
Birde kimsenin din anlayışı hakkında  ateist ,vs laflar söyleyip günaha girmeyin herkesin din anlayışı,yaşam tarzı kendine bu şekilde konuşmakla sizler MUHAFAZAKAR, MİLLİYETÇİ olmuyorsunuz  günaha giriyorsunuz ALLAHIN TOKADI yok???

Arkadaşlar gelelim haftanın yazısına HERŞEY İYİ OLACAK a arkadaşlar şimdi benim MANİ  bir halim vardır bu durumdayken dünyanın en neşeli insanı oluyorum ve öyle bir kabiliyet içimden fırlıyorki konuşmalarımdaki  yorumlarım inanın ünlü şovmenlere taş çıkartır diyor arkadaşlarım…
İşte benim bu MANİ hali yakalamam burda ülkemiz şartlarında çok zor oluyor,bazen ara ara yakalıyorum ama düşünüyorum bu MANİ hali devamlı nerde yakalarım,ZÜRİH,CENEVRE,ST.PETERSBURG buralarda devamlı MANİ durumunda olurum büyük ihtimal.
                                     

Yoksa devamlı depresifim buralarda insanlığa katkım olmuyor.))))))

1980 li yıllar arkadaşım var OKAN isminde ,kanka dedi BODRUMA İtalyan lisesinden kız arkadaşlarımın gezisi var napsak dedi onlar gitmişler ordalar,dedim gidelim kanka arabada yeni hem bir uzun yol görür gece çıktık yola öğlen olmadan BODRUMA indik.
                                          

O yıllarda BODRUM çok küçük bir sayfiye kasabası sadece BODRUMUN içinde iki büyük otel var biri HALİKARNAS diğeride TMT otel diğer her yer pansiyon ve gümbette bungolov evler,çadır kamping yerleri var.
Bodrumun tüm etrafı plaj oralarada günlük tekne turları ile gezerek gidiyorsun..

Neyse TMT otelde gittik zar zor bir oda bulduk yerleştik,sempten başka arkadaşlarda arkamızdan geldi tatil yapıyoruz.
Bir akşam içkiyi fazla kaptırmışım,sabah havuza indim kimse sabah olmaz havuzda tek tük insan,gerildim bir havuzun kenarında suyu atlıyacam konsantre oluyorum,ordan kırmızı bikinili esmer bir kız doğruldu yattığı yerden İBRAHİM naber dedi bana bakarak.
                                   

Bende etrafa bakıyorum etrafta kimse yok kız bana bakıyor şelzongtan doğrulmuş gülüyor,tekrar İBRAHİM bey dedi hanfendi benmi dedim evet dedi senden başka İBRAHİM varmı dedi.
Yanına gittim hanfendi benim adım ZEKİ siz biriyle beni karıştırdınız,yok yok dedi İBRAHİM bey sen İBRAHİMSİN dedi.
Eyvah deliye yakalandık diye içimden geçiriyorum,ne diyorsunuz ben anlamıyorum dedim bırak dedi arabadan fırlayıp kıza şiddet gösterdinya dedi.                                 

İyi hayatımda ilk ve son kere böyle bir şey oldu oda ciddi anlamda uzatmalı bir kız arkadaşımla kıskançlık anında sen nerden bunu biliyorsun İBRAHİM adım değil ne alakası var.
                     

                                     
Ben ordaydım dedi ben sizi gördüm enteresan kız semptende değil ama anlatıyor ve doğru anlatıyor İBRAHİM adı ile bağdaştırmasıda espiri adımıda biliyor,sayın İBRAHİM TATLISES beyin o günlerde aynı benzer sayın PERİHAN SAVAŞ hanfendi ile arasında böyle bir mevzu olmuştu tüm basın ayağa kalkmıştı,kız ordan banada bu yakıştırmayı meğerse yapıyormuş..

Neyse havuza girdik hanfendi ilede oturup bir çay kahve içtik fakat esrarengiz bir hanım yaşıda benle yaşıt fakat kimse tanımıyor bu herkesi tanıyor,bir film var  kendine özgüveni fazla bir arkadaş.
Sohbet bitti kalktım müsade isteyerek yanından,ayrılırken akşam yemekten sonra BODRUM içine iniceksen beraber ineriz dedi olur dedim.
Hakikaten otelde akşam yemeğinden sonra buluştuk ikimiz arabaya bindik gittik geç saate kadar barlarda dolaşıp eğlendik sohbet ettik.
Sonraki günlerdede bir daha o kıza hiçbir yerde ne rast geldim nede ismini bile hatırlamıyorum,o günlerin sıcaklığı ile hiç önemsememiştim,sonraki yıllarda hep aklıma gelir kimdi o kız diye her hali ile yüksek seviyede yaşıyan bir kızdı ama kimdi???
                                                     

Neyse bizim KANKA OKAN geldi dedi baba dönelim dönerken yasemin ile aliyede bizimle gelebilirmi tabi kanka dedim sabah erkende araçla bodrumdan ayrıldık.
Dörtlü gidiyoruz ben rahmetli FERDİ ÖZBEĞENİN hastasıyımdır onun kaset çalıyor SEN HER AKŞAM GEL YİNE diye arkadaş efkarlıyım hiçbir kadın,kız gözüm görmüyor illaki PERİHAN))?
                                     
                                          
Tam kuşadası sapağına geldik KANKA uyarsa bir gecede kuşadasında kalalımmı,KANKA kızlara döndü uyarmı,onlarda uyar dediler,bastım KUŞADASINA  o ara diyor rahmetlik ferdi OLMAZ OLSUN ONUN AŞKI..))?              
Geldik kuşadasına orda bildiğimiz mekan var eskiden 1980 yılında KAMPİNGTİ sonra MOTELE döndü MET isminde yerleştik mekana açtım bir soğuk EFES ama düşünceliyim istanbula gidicez ayaklarım geri gidiyor..
Motelde eskiden beri AT lar var atladım bir tanesine hayvan sinirli ben ATA iyi binerim ama bu sinirli vurdum eski dağ yoluna şimdi oraları kimse tanıyamaz şehir o zaman dağ yolunda ilk görüyorum yeni  mucur çakıl dökmüşler arkadaş atla çok süratli kaptırmış gidiyorum tam bir ara stabilize yol sapağından bir araba son sürat çıktı AT bir ürk ayakları kaldır düşür beni üstünden malkoç oğlu filmindeki gibi mucur üstünde bir 15,20 metre sürükle neyse kurtardım ayağımı özengiden o sıcaklıkla kalktım baktım ayağa sırtım kan revan içinde
ATI ilerden aldım bindim üstüne KADINLAR PLAJINA geri döndüm motele.
                                            
Kanka bir gördü kızlarla beni ZEKİ bu halin ne dedi, düştüm oğlum dedim,siz oturun ben bir duş alayım gelim ,gittim bir sıcak suyla duş aldım motelden merhem falan aldım sırtıma sürdüm temiz giyindim geldim asma altına oturdum  bir EFES açtım içerken benim bel kitlendi.
Ciddi diyorum hiçbir yere hareket edemiyorum bütün geceyi motelde geçirdik sabah OKAN arabayı hazırladı arkaya beni yatırdı istanbula yatarak döndüm.
                                            
Eve geldim 1 hafta yattım belimin üstüne kremler onlar bunlar ben doktora gitmem pek 1 hafta sonra kendime geldim yavaş yavaş sonra bir DOKTOR arkadaşa gösterdim dedi ZEKİ dikkat et soğuklarda üşütme üstün açık yatma sen bu PERİHAN ile barış üstünü örtücek birileri olsun oldumu ARSLANIM kendine dikkat et,kafanada dikkat et sen bize lazımsın dedi.))))!!
SPONSORLU yaşamadık, AT çifliğimiz yoktu ama bir AT ımız,koşumlarımız ve belimizde tabancamız cebimizdede bir avuç dolarımız vardı,ALLAHA ŞÜKÜR harama düşmeden kimsenin malına,canına,ırzına tasallut olmadan kendi imkan kabiliyetlerimizle TEK başımıza yaşadık çalıştık…
                                                          
Hepinize iyi pazarlar,

SAYGILARIMLA,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder