9 Nisan 2015 Perşembe

DÜŞMAN YOLLARI KESTİ…

                                   

Sevgili dostlarım bu MASONLARLA ilgili konular basınımızda açıldı biraz konuları ve yaşadığım istihbarat faaliyetleri içindeki tecrübelerimi bugün ayrı bir çeşidini sizlere arz edicem.
İlk önce şunu söyleyeyim MASON localarının çok değişik teknikleri vardır azalarının mesleki kariyerleri sosyal yaşamları tehlikeye girmesin diye mesela,dosyanızı burda açtırmazlar bir izin döneminizde kurmay bir subaysınız yada emniyet müdürü,mit mensubu gibi size verdikleri referanslarla PARİS,LONDRA veya NEWYORK,WHASHİNGTON daki MASON örgütleri içinde dosya açtırırlar,burda dosyanız olmaz ama dışarda dosyanız vardır ama gerekirse burda toplantılara MASON locası içinde katılmasanızda diğer BİRADERLERİNİZLE özel toplantılara katılırsınız.
Birde çok iddialı arkadaşlara şöyle yaparlar mesela sıcak bakmıyor MASON luğa ama önemli bir görevde,mevkide israr ederler illaki gelin bir MASON locamızı ziyaret edin biraderlerimizin bir yemeğini yiyin bir iki kadeh içki veya çay kahvemizi için diye çekerler işte yine ilerde girmiş gibi olursun…)))               

Hani kayıkçının hikayesi hanımlar bende bu ün varken versenizde,vermesinizde tüm ÜSKÜDAR verdi bilir siz iyisimi verin)))).
Aşşağı yukarı izah ettim size küçük bir kısım,şimdi gerçeklere dönelim yıl 1995 sonlarına doğru çok büyük işler bitirmişim öz güven hat safa askeri istihbarat operasyonunda büyük çığır açmışım, uzun zamandır gözüme bir iş kestiriyorum bu kanunlu olan işi emniyet teşkilatının ve mit haber elemanları yapıyor,ama bir düzen yok..
1995 ekiminde ben bu işe başladım yabancı ülke ve istanbuldaki bu hattı legalleştirip hatta harç  ücretlerini bile yasal bir statüye sokup tam bir sistem kurdum.

Tabi rant büyük bu iş için görülmeyen devlet içinde örgütlenmeler var ama ben T-90 tankı gibi girerek tekten tüm hattı kendime bağladım…
Tabi hattın birde siyasi yanı var HAVALİMANINDAKİ pasaport müracat gibi hergün yüzlerce pasaport elimizden geçiyor bu ülke öyle bir ülkeki eğer görevde olan BAKAN veya eski BAŞBAKAN değil  isen senden bile vize istiyor o dönem sadece DİPLOMATİK pasaportlardan ücret almıyor ama vize işlemi görüyorsun.
İstanbulda iki yıldan biraz fazla bu işi ben tek başıma ana artel olarak yaptım tali şirketlerin işlerinide ben yapıyordum…
Bir çok yabancı ve türk personel çalışıyor müdürümüz benim eski bir dostum olan bir Musevi vatandaşımız ve kendisi iyi derecede bir MASON …
İşte bugün değineceğim mesele orda başlıyor bu Musevi müdürümüz ZEKİ sana bir şey sorucam dedi bu B.Ö kimdir dedi bize yüklü miktarda pasaport getiren diye sordu.

Dedim mösyö samuel bu ÇERKEZ bir arkadaş bende burda ÇERKEZ turizm şirketi sahiplerince ,çalışanlarınca tanıdım,birazda diğerlerine göre dindar bir arkadaş dedim,hayırdır mösyö samuel…
Ya ZEKİ kimseye bir şey söyleme bak bakalım bu pasaportları nerden alıp bize getiriyor,bir araştırim.
Çerkez HASAN isminde yine hala görüştüğüm bir turizimci arkadaşım var sordum bu B.Ö pasaportları nerden alıyor güldü ağbi bu dindardır ROSTER ve tüm ekibi buna çalışır.
Anladım mösyö samuele döndüm ondanda huylandım çünkü biz milliyetçiyiz bu insanlarada sempatimiz var sordum sen nerden kafaya taktın SAMUEL bu herifi,yav zeki bizim locadaki biraderlerin çoğunluğunun pasaportları önüme geliyor,uzun zamandır bende bu işe anlam veremedim.
Dedim ROSTER diye bir firmadan alıyorlarmış,hayırdır sizin biraderler bu firmayı nerden bulmuş,sorucam artık dedi locada.
                                  

Birkaç gün sonra mösyö samuel ofiste bana dedi evet ağbi aynen doğru bizim biraderlerden biri anlaşmış bu firma ile tüm arkadaşlarıda oraya yönlendirmiş pasaportları götürüp oraya veriyorlar,SAMUEL demiş götürüp vermeyin bize verin biraderleri olmaz demiş biz anlaştık zaten size geliyormuş,o insanları kıramayız.
Samuel bana baktı ZEKİ ben bu işe anlam veremedim ROSTER firması ile bizim biraderlerin ne alakası olabilir bu CAMİA yapısı ile hala anlamış değilim dedi…

Tabi 1996 yılı çok sıcak bir yıl adeta ter akıtıyor her yerimizden bir yerden bu faliyeti götürürken bir yerdende askeri istihbari çalışmalarımı başka ülke ve şehirlerde seyahat ederek götürüyorum,tabi bu hattı kesince tekten geçmişteki dostlarımız bile maddi ve manevi gücümüzden büyük rahatsızlık duydular,kıskandılar…

Bunlar özellikle burda bu COĞRAFYAYI ABD,İNGİLİZ,İSRAİL güçleri ile dizayn eden bizde kozmik kurumları ellerinde tutan kişiler.
O dönemde KAFKASYADA ve ÇEÇENİSTANDA devam eden çatışmalar esnasında,benim üstümde baskı kuramayan bu kozmik güçler beni ABD güçlerine bu BABASININ OĞLU buda bizim kontrolümüze girmez MİLLİ olarak harekat edicek eğer YILANIN BAŞINI baştan ezmezsek bu yanına aldığı devleti ve MİLLİ gücü ile bize burda kök söktürür deyip ABD li yetkilileride ikna ederek bana 1998 senesinden sonra toplu halde çok büyük bir yıkım harekatına başladılar,bunda özellikle KAFKASYALI MİT ve seferberlik kurumları mensupları başı çektiler.Ellerinde tuttukları TEKNİK ELEKTRONİK  İSTİHBARAT gücünü ve insana dayalı haber elemanı ,muhbir ve Ajanlarla çok geniş çaplı saldırı yaparak tüm işi ve etrafımdaki insan gücünü tam yıkmasalarda harekat yeteneğimi bozguna uğrattılar.
Arkadaşlar BATILILARA çok kabahat bulmayın onlar kendi ülke menfaatlerini sürdürebilmek için herşeyi yapıyorlar,asıl içimizdeki bu hain yapılar kendi maddi özellikle menfaatleri için o BATILININ karşısında hadiseleri öyle bir vehmediyorlarki BATILI da bunlara inanıyor…
Aslında tüm olayların altı ekonomik rant sağlamak devlet gücünü kullanarak hakkı olmayan rantı ele geçirmek,başka bir şey değil.
Vatan,millet,sakarya hikayeleri hepsi yalan bugün dahi bazı gerçekler ortaya çıksa ihanetlerin tamamen ekonomik rant sağlamaktan olduğu meydana çıkacak…

Bazı stratejik gizli eylemler maalesef  var bu LOKAMATİF ve arkasındaki VAGONLAR bazı doğu anadolulu  TARİHÇİLERİMİZİN dediği gibi gidiyor,burda  bir kısım KAFKAS milleti ile marjinal  kürtçülük yapan bir partinin yanyana gelmesi size çok açık söylüyorum TÜRKİYENİN kozmik görevlerde bulunan hiç ummadığınız şahıslarında yine önemli MASON localarına üye çıkacağına bunların burda dosyaları olmasa bile yurt dışında yukarda saydığım ülkelerde dosya açtırmış olduklarını çok iyi biliyorum.

GENERALLERİN gecelerinde,gelecek  yirmi yılı öğrenmek çok kolay oluyor,MİT Kafkasyalı yapısının son on beş yıl dönemindeki takibi buna son 5 yılda başka Anadolu şehirlerinden arkadaşlarında kaynak olmaları esnasında biz onların İNGİLİZLER  ile  özellikle bağlantılarını  siyasi ve jeostratejik neler planladıklarını çok iyi öğrendik…
Mahallesindeki kadınlara göz diken,başkalarının malına,canına,ırzına sadece fakirlik kompleksi ile meslek memuru olduğu dönemden beri saldıran,onun bunun maddi manevi hakkını gasb eden her türlü ahlaksızlığı kendinde mübah gören kozmik kişilikler ve gurubların bu ülkeyi bir yere götürmesi beklenemez.

Geldiği makamlarda yaptığı komplo meydana çıkıpta bunu yüzüne vurulmasını öğrenip hala vatan ,millet sakarya geçinen aslında kamuoyunda ve tarih önünde işi bitmiş bir çöp gibi kenara atılmayı bekleyen kişilikler bakalım sonunda kandırdıkları siyasetçileri nereye kadar kandırıcaklar.

Sizlere son TERÖR olaylarının ve KUZEY KAFKASYA ve RUSYA karşı girişilecek yeni örtülü operasyonları burdan neler olduğunu TÜRKİYEYİ içten ne şekle getirmek istediklerini yazıcam.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder